گزارش اختصاصی الف آزادی شهرک مهم و راهبردی « جرجناز» در جنوب شرق استان ادلب؛ نیروهای ارتش سوریه به ۷ کیلومتری « معره نعمان» رسیدند + نقشه میدانی

گروه جهان الف،   3981002198

نیروهای ارتش سوریه در پنجمین روز عملیات در جنوب شرق استان ادلب شهرک « جرجناز» را از اشغال تروریست ها خارج کردند و راه را برای ورود به شهرک « معره نعمان» هموارتر کردند.

آزادی شهرک مهم و راهبردی « جرجناز» در جنوب شرق استان ادلب؛ نیروهای ارتش سوریه به ۷ کیلومتری « معره نعمان» رسیدند + نقشه میدانی

به گزارش گروه بین الملل الف، نیروهای ارتش سوریه دقایقی قبل پس از درگیری های سنگین چند ساعته موفق شدند شهرک مهم و راهبردی « جرجناز» را از اشغال عناصر تروریستی خارج کنند و به کنترل دربیاورند.

شماری از تروریست ها در جریان پاکسازی شهرک « جرجناز» کشته و زخمی شدند؛ این شهرک یکی از مهم ترین پایگاه های گروهک های تروریستی در جنوب شرق استان ادلب به شمار می آمد.

 با پاکسازی شهرک جرجناز، نیروهای ارتش ترکیه در ایستگاه مراقبتی « صرمان» محاصره شدند؛ شهرک جرجناز یکی از دروازه های اصلی و مهم ورود به شهرک « معره نعمان» محسوب می شود.

با پیشروی های به دست آمده و آزادی این شهرک، نیروهای ارتش سوریه از محور جنوب شرق به 7 کیلومتری شهرک بسیار مهم « معره نعمان» رسیدند؛ این شهرک مهم ترین پایگاه عناصر تروریستی در جنوب شرق استان ادلب محسوب می شود.

 اگر نیروهای سوری معره نعمان را از اشغال تروریست ها خارج کنند و این شهرک را به سیطره دربیاورند، راه برای ورود به مرکز استان ادلب ( آخرین پایگاه متمرکز عناصر تروریستی در خاک سوریه) باز خواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل الف، نیروهای ارتش سوریه صبح امروز با آزادی شهرک های «خربه الصرونی، خربه معراته و فعلول» راه را برای پیشروی و پاکسازی شهرک « جرجناز» در جنوب شرق استان ادلب باز کردند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای سوری در محور جنوب استان ادلب نیز عملیات را امروز ادامه دادند و با وارد کردن ضربات مهلک به گروهک های تروریستی موفق به پیشروهای جدید میدانی شدند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای ارتش سوریه در جریان درگیری های سنگین چند ساعته در محور شمالی شهرک « التح» توانستند عناصر تروریستی را عقب برانند و شهرک « الحدیثی» را به کنترل دربیاورند.

در حال حاضر، عملیات در محور شمال و غرب شهرک الحدیثی همچنان ادامه دارد و نیروهای سوری به سمت شهرک های « تقانه، کفرباسین و بابولین» پیشروی کرده اند و گفته شده این شهرک ها تا ساعات آینده به طور کامل آزاد خواهند شد.

عملیات نیروهای ارتش سوریه در جنوب و جنوب شرق استان ادلب وارد پنجمین روز شده و تاکنون بیش از 30 شهرک از اشغال گروهک های تروریستی خارج شده و مجموع مساحت پاکسازی شده به حدود 160 کیلومتر  مربع رسیده است.

شهرک های « تل حمص، سرج، البرج، ابوشرجی، تل دم، الهلبه، البستان، قطره، الحراکی، المعیصرونه، تحتایا، القراطی، کرسنتی، صقیعه، رجم القط، فروان، الرفه و حران،الصیادی، ام جلال، بوحبه، تل الشیخ، الفرجه، سحال و ام تینه، ربیعه، برنان، الخربه و شعره» از جمله مناطق به شمار می آیند که در روزهای گذشته به کنترل نیروهای ارتش سوریه درآمده اند.

به گزارش گروه بین الملل الف، از شروع عملیات نیروهای ارتش سوریه ( پنج شنبه شب بیست و هشتم آذرماه) تلفات تروریست ها به حدود 250 تن رسیده است و صدها تن دیگر از آنان در جریان درگیری های 5 روز گذشته زخمی شده اند.


 
 
 
 
 
 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین