رئیس سازمان بسیج: تروریسم اقتصادی دشمن را شکست می‌دهیم

گروه اقتصادی الف،   3980927063

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با وجود انگیزه‌های الهی و اعتقادی و با کمک نیروهای انقلابی تلاش می‌کنیم تروریسم اقتصادی دشمن که برای سنگ‌اندازی در تحقق تمدن‌سازی نوین اسلامی است را با شکست مواجه کنیم.

رئیس سازمان بسیج: تروریسم اقتصادی دشمن را شکست می‌دهیم

به گزارش تسنیم، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در مراسم افتتاحیه مرحله دوم بازسازی واحدهای مسکونی مناطق سیل‌زده استان گلستان اظهارداشت: ملت ایران یکی از ابعاد بزرگ قدرت خود را در مواجهه با این حادثه نشان داد.

وی افزود: دین مبین اسلام و پیامبراکرم (ص) پرچم « لااله‌الاالله» را برای نجات بشریت در دنیا برافراشت تا عدالت، صلح و سعادت در دنیا حاکم شود. تا زمانی که مسلمانان در زیر این بیرق هستند در مسیر تمدن‌سازی قرار دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مسلمانان یکی از بزرگترین تمدن‌های جهان را به وجود آورده بودند، گفت: دشمنان چاره را بر این دیدند تا بین مسلمین جدایی بیندازند و استعمار سرآغاز تاریخ خود را در درون چنین تحولی جست و جو می‌کند.

وی با اشاره به تفرقه‌افکنی دشمنان بین امت اسلامی را مسئله‌ای دردناک عنوان کرد و اظهارداشت: در چنین شرایطی انقلاب اسلامی آمد تا بار دیگر بیرق اسلام را برافراشته کند و دوباره اسلام ناب را به مسیر اصلی خود برگرداند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه نظام سلطه تمام توانایی‌های خود را به میدان آورده و همواره شکست سنگینی از ملت ایران خورده است، خاطرنشان کرد: آن چیزی که رهبر فرزانه انقلاب به آن تاکید دارند یعنی خلق تمدن نوین اسلامی بر اساس همین نگاه انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید براینکه یکی از موانع بزرگ تمدن‌سازی وجود رژیم غاصب صهیونیستی است، ادامه داد:  این رژیم نامشروع صلح، سعادت و آزادی را از جهان اسلام گرفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: خصومت و دشمنی که استکبار با جهان اسلام دارد را صهیونیست‌ها شعله‎‌ور می‌کنند.

وی به حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و با بیان اینکه دست دشمنان در اغتشاشات اخیر برای ملت ایران آشکار بود، گفت: در همین ماجرای سوخت سازماندهی‌ها از سوی دشمنان صورت گرفت اما ملت بزرگ ایران با تدبیر خود فتنه دشمن را از بین برد.

سردار سلیمانی تصریح کرد: دشمنان امروز وحشیانه‌ترین و ظالمانه‌ترین تروریسم اقتصادی را علیه ملت ایران به کار برده‌اند اما منطق ملت ایران و بسیج، تبدیل تهدید به فرصت است.

وی با بیان اینکه دشمنی دشمنان با ملت ایران و انقلاب اسلامی همیشگی بوده و هست، اظهارداشت: از دشمن چیزی جز این انتظار نمی‌رود چون در هیچ یک از صفحات تاریخ ندیده بیگانگان علیه ما توطئه‌ای نکرده باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ایران 7 برابر نسبت به استاندارد جهانی از ذخایر الهی برخوردار است و این یک فرصت برای ماست. وجود نیروی جوان در کشور می‌تواند این ظرفیت‌ها را به فعلیت برساند.

وی افزود: بسیج در زمینه خدمت‌رسانی در کنار ملت ایران خواهد بود و همان گونه که در سیل کنار مردم بودیم اعلام می‌کنیم فرزندان بسیجی ملت ایران در این شبکه بزرگ مردمی با رویکرد محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در خدمت مردم هستند.

سردار سلیمانی تأکید کرد: با وجود انگیزه‌های الهی و اعتقادی و با کمک نیروهای انقلابی تلاش می‌کنیم تروریسم اقتصادی دشمن که برای سنگ‌اندازی در تحقق تمدن‌سازی نوین اسلامی است را با شکست مواجه کنیم.

وی اظهارداشت: ما نه به عنوان متصدی بلکه به عنوان یک تسهیل‌گر در خدمت مردم هستیم تا با اعتلای بسیج پیش برویم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: 500 گردان امداد و نجات در سطح کشور سازماندهی شدند تا علاوه بر گشایش تولید و اشتغال در خدمت مردم باشیم. ان‌شاالله ما به زودی شاهد اقتصادی رونق یافته و بدون اتکا به نفت خواهیم بود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین