درگیری لفظی موافقان استیضاح وزرا با لاریجانی/ صادقی: روحانی از مردم طلب بخشش کند/کسی صدای مردم ماهشهر را نمی‌شنود؟ 

گروه سیاسی الف،   3980926122 ۳۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

درگیری لفظی موافقان استیضاح وزرا با لاریجانی/ صادقی: روحانی از مردم طلب بخشش کند/کسی صدای مردم ماهشهر را نمی‌شنود؟ 

روحانی تصمیم گرفت یک اقدام انتحاری انجام دهد

مهدی محمدی در یادداشت روزنامه وطن امروز نوشت: ... دولت روحانی در ایران در بدترین وضعیتی به سر می‌برد که اساسا یک دولت می‌تواند در آن قرار داشته باشد. روحانی رئیس‌جمهوری است که اکثریت مطلق جامعه-حتی کسانی که به او رای داده‌اند- درصدد خلاص شدن از دست او هستند ... یک ارزیابی این است که آقای روحانی تصمیم گرفت یک اقدام انتحاری انجام دهد و در حالی که نمی‌دانست نتیجه چه خواهد شد، با گران کردن بنزین به این شکل خاص و در این زمان خاص، اوضاع به‌هم‌ریخته شود تا ببیند از دل این به هم ریختگی فرجی حاصل خواهد شد یا نه. تردیدی نیست که روحانی می‌دانست ریسک امنیتی ماجرای بنزین تا کجاست و همه آنها هم که باید هشدار می‌دادند، هشدارهای لازم را داده بودند. آقای روحانی، به‌رغم همه هشدارها و حتی مصوبات شورای امنیت ملی، طرح گران کردن بنزین را اجرا کرد، فقط به این دلیل که تصور می‌کرد جز با تلاش برای یک عدم تعادل بزرگ اجتماعی و سیاسی، شانسی برای تداوم حیات سیاسی نخواهد داشت... به این ترتیب، آمریکا و روحانی در بزرگ‌ترین ریسکی که می‌توانستند بکنند شکست خورده‌اند و زمان چندانی هم برای جبران ندارند... جامعه ایرانی امروز به یک آگاهی تاریخی رسیده و می‌تواند این آگاهی را بدل به یک انتخاب سیاسی کند. انتخابات مجلس فرصتی بزرگ برای تحقق «نجات از روحانی» است. 

وزارت اطلاعات از محمود صادقي شكايت كرد

اعتماد نوشت: وزارت اطلاعات از يك نماينده مجلس شكايت كرده است. خبري كه سخنگوي هيات نظارت بر رفتار نمايندگان مجلس روز گذشته در اختيار خبرنگاران گذاشت و درباره محتواي اين شكايت و مفاد آن توضيح داد كه بنابر ادعاي شاكي اين پرونده، محمود صادقي، نماينده اصلاح‌طلب تهران «به‌رغم توضيحات وزير اطلاعات درباره پرونده ترور دانشمندان هسته‌اي، جلساتي با مظنونان قبلي اين پرونده داشته و به آنها قول‌هاي خلاف واقع داده است.» به‌گفته محمدجواد جمالي نوبندگاني، وزارت اطلاعات همچنين مدعي است كه صادقي، «برخي از مطالب طبقه‌بندي شده درباره ترور دانشمندان هسته‌اي را بيان كرده است.»

12 مردادماه امسال بود كه بي‌بي‌سي فارسي در گفت‌وگو با يك شهروند ايراني خارج كشور به ‌نام «مازيار ابراهيمي» مدعي شد آنچه در سال‌هاي پاياني دولت احمدي‌نژاد به عنوان بازداشت عوامل ترور دانشمندان هسته‌اي و انهدام شبكه جاسوسي-تروريستي كه در عمليات جداگانه دست به ترور چند دانشمند سرشناس ايراني در كشور زده بود، نادرست بوده و مسوولان وقت وزارت اطلاعات مرتكب اشتباه در شناسايي و بازداشت متهمان واقعي اين پرونده شده‌اند. گزارشي كه همچنين مدعي بود اعتراف‌هايي كه از تعدادي از اين بازداشت‌شدگان اخذ شده و فراتر از آن در يك مستند تلويزيوني با عنوان «كلوپ ترور» به نمايش درآمده، عمدتا تحت شكنجه به دست آمده و درنتيجه فاقد اعتبار است. مازيار ابراهيمي همچنين در بخش ديگري از اظهارات خود مدعي شد كه بيش از يكصد شهروند ديگر نيز به سرنوشت تلخ او دچار و ناچار به اعتراف عليه خود شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نهادهای امنیتی درباره ادعا‌های «مازیار ابراهیمی» متهم ترور دانشمندان هسته‌ای شفاف‌سازی کنند

موضع‌گیری سخنگوی دولت و پرسش‌های بی جواب در پرونده مازیار ابراهیمی

واکنش «مازیار ابراهیمی» به یادداشت الف

***

درباره یک تبعیض آزاردهنده در ماهشهر

صادق امامی در فرهیختگان نوشت:... براساس مطالعاتی که در سال 96 انجام گرفت، جامعه شرکتی در شهرک بعثت، ناحیه صنعتی و برخی نیز در ماهشهر قدیم حدود ۴۰ هزار نفر می‌شود. این نیروها و خانواده‌هایشان درمجموع چیزی حدود 25 درصد از جمعیت شهرستان ماهشهر را به خود اختصاص داده‌اند اما دارای بیشترین امکانات هستند... اقدامات شرکت نفت و پتروشیمی در این شهر بندری باعث شده نارضایتی عمیقی بین مردم این مناطق به وجود بیاید. صدای این مردم که عمدتا فقیر و فاقد ابزاری برای بیان مشکلات‌شان هستند، در هیاهوی پایتخت‌نشینان و خیلی‌های دیگر سال‌هاست گم شده است، کسی صدای آنها را نمی‌شنود و وقتی هم حوادثی مانند آنچه پس از گرانی بنزین در این شهر اتفاق بیفتد شکل می‌گیرد، این رسانه‌های ضدانقلاب و غربی هستند که به میدان می‌آیند و اعتراض مردم بومی به تبعیض و فقری را که مقصر اصلی آن شرکت نفت و مدیران رده‌بالای آن هستند، اعتراض به جمهوری اسلامی می‌خوانند. مردم شهرک طالقانی، چمران، هندیجان، ماهشهر و... اعتراض دارند؛ اعتراض به سیاست‌های شرکت نفت؛  اعتراض به شرکت نفت، اعتراض به جمهوری اسلامی نیست. این دیوارهای زحمت بین مردم بومی و شهرک‌نشینان را بردارید.

بیشتر بخوانید:

اقدامات شرکت نفت و پتروشیمی در  ماهشهر باعث نارضایتی عمیقی بین مردم شده است

***

وانمود می‌کنند دولت در اداره کشور بی عرضه است

خبرآنلاین: اسحاق جهانگیری در آیین نکوداشت و تجلیل از خدمات وزیر سابق جهاد کشاورزی با بیان اینکه استعفای آقای حجتی تاسف شدید مرا به همراه داشت، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل امنیتی نمی‌توانیم برخی از اعداد اعتباری را بیان کنیم، عنوان برخی از اعداد می‌تواند باعث خوشحالی آمریکا شود اما می‌توانیم با افتخار بگوییم براساس میزان ورودی اعتبار به هرکدام از بخش‌ها، خروجی آنها قابل تقدیر و توجه است به طور مثال در وزارت نفت آقای زنگنه تنها مجاز است ۱۴.۵ درصد از فروش نفت را به اداره زیرمجموعه خود اختصاص دهد که در شرایط کنونی، با توجه به فروش نفت بسیار مورد توجه است.

در حال حاضر ما مدیرانی را در دولت کنونی داریم که جزو قوی‌ترین مدیران جمهوری اسلامی هستند چراکه اداره کشور در شرایط کنونی بسیار سخت است و نیازمند مدیران توانمند دارد... { با انتقاد از موضع‌گیری برخی از رسانه‌ها درباره عملکرد دولت آقای روحانی}: ما بارها گفته‌ایم که آمریکا به ایران ظلم بزرگی کرده و بخشی از مشکلات امروز ما مربوط به تحریم‌های این کشور است اما برخی رسانه‌ها طوری وانمود می‌کنند که ما در اداره کشور بی‌عرضه هستیم...{ با خطاب قرار دادن وزیر سابق جهاد کشاورزی}: حالا که به کار خصوصی رفته‌اید و خوب پول در می‌آورید تا نشان دهید که در بخش خصوصی نیز مدیر خوبی هستند و توانمندی‌های بسیاری دارید.

***

کنار رفتن روحانی مشکلی را حل نمی‌کند

فارس نوشت: در... جلسه{ حزب اصلاح‌طلب اتحاد ملت}، خبر پیشنهاد استعفای روحانی توسط یکی از فعالان سیاسی و واکنش‌ها نسبت به آن مورد بحث قرار گرفت و اعضای دفتر سیاسى تأکید کردند: موضع حزب على‌رغم انتقادات جدی نسبت به عملکرد روحانی و دولت همچنان «اتحاد و انتقاد» است و نه تنها کنار رفتن روحانی مشکلی را حل نمی‌کند بلکه ممکن است بر مشکلات کشور و‌ سختی معیشت مردم بیافزاید. بنابراین ضمن بیان انتقادات نسبت به دولت باید کمک و حمایت شود تا قدم‌های روحانی در عرصه بین‌الملل برای کاهش و رفع تحریم‌ها به نتیجه برسد و فشار اقتصادی بر کشور و مردم کاهش یابد.

***

شرط مطهری برای دست کشیدن از استیضاح وزیر کشور

قاسم میرزایی نیکو، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با تاکید بر اینکه تعداد امضا‌های طرح استیضاح رحمانی فضلی وزیر کشور دیروز از حد نصاب نیفتاده بود، گفت: در جلسه روز گذشته این کمیسیون تعداد امضا‌ها ۴۰ عدد بود که البته به دلیل طرح برخی مسائل امکان داشت حدود ۱۰ نفر امضای خود را پس بگیرند که باز هم این استیضاح از حد نصاب نمی‌افتاد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا با وجود خبری شدن لغو استیضاح‌های زنگنه و رحمانی فضلی امضا کنندگان این دو استیضاح آن را تکذیب کرده‌اند، گفت: لاریجانی رئیس مجلس طی جلسه‌ای با روسای کمیسیون‌ها پیشنهاد داده بود که اعلام شده با توجه به شرایط و وضعیت کنونی کشور انجام استیضاح وزرا به صلاح نیست، اما هیچ کدام از نمایندگان این موضوع را قبول نکرده‌اند.

میرزایی نیکو تاکید کرد: مطهری یکی از درخواست کنندگان استیضاح وزیر کشور بیان کرده که اگر این موضوع به صورت مستقیم از سوی مقامات ارشد کشور  به ما یا در تلویزیون اعلام شود، آن زمان از انجام استیضاح دست می‌کشیم در غیر این صورت بیان این سخنان با واسطه برای ما قابل قبول نیست.

غلامعلی جعفرزاده، رئیس فراکسیون مستقلین مجلس نیز با اشاره به اعتراض صبح امروز برخی نمایندگان قبل از علنی شدن صحن مجلس به لاریجانی به اعتماد آنلاین گفت: این نمایندگان که تعدادشان کمتر از حد نصاب قانونی استیضاح وزرا بود به منتفی شدن استیضاح وزرای کشور، نفت و آموزش و پرورش اعتراض داشتند و این اقدام را اعمال نفوذ رئیس مجلس در استیضاح‌های فوق دانستند.

جعفرزاده گفت: استیضاح‌ برخی از وزرا به حق و درست است. مثلاً قصور وزیر کشور تا حد زیادی مشهود است، ابهامات زیادی در مباحث نفتی و عملکرد وزیر نفت وجود دارد و در آموزش و پرورش هیچ‌یک از وعده‌های وزیر عملیاتی نشده، نمی‌شود و ظاهراً قرار نیست محقق شود.

بیشتر بخوانید:

باک خالی مجلس برای استیضاح بنزینی !

آخرین خبر از استیضاح وزرای کشور، نفت و آموزش‌

***

رییس‌جمهور از مردم طلب بخشش کند

محمود صادقی، نماینده تهران امروز در نطق میان دستور خود درباره نحوه تصمیم‌گیری و اجرای مصوبه سران قوا درباره افزایش قیمت بنزین و مدیریت حوادث پس از آن گفت: این اتفاق نمونه‌ای آشکار از ضعف، برهم‌ریختگی، ناهماهنگی و عدم انسجام بین اجزای نظام حکمرانی است.

نماینده اصلاح طلب مجلس دهم گفت: چه کسی مسئولیت پیامدهای زیان‌بار و غیر قابل جبران این تصمیم غلط را می‌پذیرد از وزیر کشور می‌پرسیم چرا نتوانستید پیامدهای اجرای این تصمیم را پیش بینی و پیشگیری کنید. می‌گویید قبلا چند بار قیمت‌ها را اصلاح کرده‌ بودیم و حادثه مهمی رخ نداده بود. آیا مسئولی که قادر به درک تغییر شرایط محیطی نیست و با نیاز به گذشته و بدون در نظر گرفتن تغییر شرایط تصمیم می‌گیرد و حاضر به عذرخواهی نیست و حاضر به قبول مسئولیت خود نیست، شایستگی سکانداری امور مختلف را دارد؟... چه کسی پاسخگوی مردم محروم اسلام‌شهر، رباط کریم، شهریار و دیگر شهرهای حومه تهران است که از وسایل نقلیه عمومی و ارزان محرومند. مردم این شهرهای حومه‌نشین بیشتر در اعتراض‌ها شرکت کردند به علت آن است که نگران هستند بیشترین تاثیر مستقیم از افزایش گرانی حامل‌های انرژی را آنها باید تحمل کنند.

وی افزود: من از رئیس جمهور محترم درخواست می‌کنم به تبعیت از سیره امام علی(ع) آشکارا از مردم عذرخواهی کند و طلب بخشش کند از رئیس محترم قوه قضائیه که انصافا طی مدت مسئولیت خود به اصلاح رویه‌ها در این قوه استماع ورزید استدعا دارم نظارت جدی‌تری بر روند رسیدگی به پرونده‌های بازداشت شدگان در شهرهای مختلف داشته باشند و با دیده اغماض به اتهامات آنها رسیدگی کند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۲۴۴۶۳۶۲۰:۳۹:۴۵ ۱۳۹۸/۹/۲۶
دولتی که در سال 92 یک سبد کالا را با یک کشته و چند مجروح توزیع کرد و حالا طرح سهمیه بندی بنزین را با بی برنامگی و شتابزدگی اجرا کرد و باعث هرج و مرج و آشوب در 70 شهر و کشته و مجروح شدن عده ای دیگر شد قطعا"توان اداره امور جاری کشور را ندارد.
ناشناس۱۲۴۴۶۴۱۲۰:۴۲:۵۶ ۱۳۹۸/۹/۲۶
حذف کارت سوخت و سهمیه بندی در سال 93 باعث افزایش قاچاق سوخت و افزایش مصرف آن و ضرر 100 میلیارد دلاری کشور شد استیضاح وزیر نفت باید در الویت مجلس باشد.
ناشناس۱۲۴۵۳۰۲۱۰:۵۰:۱۲ ۱۳۹۸/۹/۲۷
مگه همه جای دنیا باکارت سوخت میزنه ؟
ناشناس۱۲۴۴۶۴۲۲۰:۴۳:۵۵ ۱۳۹۸/۹/۲۶
افزایش نرخ بنزین به معنای انتحار سیاسی روحانی بود.
ناشناس۱۲۴۵۱۹۴۰۹:۴۱:۲۲ ۱۳۹۸/۹/۲۷
انتحار نه ابزار فشار برای پیش بردن اهداف اصلی
ناشناس۱۲۴۴۶۴۵۲۰:۴۷:۲۶ ۱۳۹۸/۹/۲۶
متاسفانه برخی نمایندگان وام دار وزراء و حقوق های وزارت نفت زنگنه هستند و به همین دلیل از استیضاح وزراء اجتناب می کنند در حالیکه نماینده باید مدافع منافع ملی و حقوق مردم باشد.
ناشناس۱۲۴۴۶۴۹۲۰:۵۰:۰۵ ۱۳۹۸/۹/۲۶
دولت - 0 - مجلس - 0 -
ناشناس۱۲۴۴۶۵۳۲۰:۵۱:۲۰ ۱۳۹۸/۹/۲۶
روحانی و لاریجانی باید در مورد افزایش 3 برابری یک شبه قیمت بنزین پاسخگوی افکار عمومی باشند.
ناشناس۱۲۴۴۶۵۶۲۰:۵۲:۳۷ ۱۳۹۸/۹/۲۶
اصلاح طلبان اقتصاد کشور و معیشت مردم را نابود کردند و باید از سیاست کناره گیری نمایند.
ناشناس۱۲۴۴۶۵۹۲۰:۵۳:۵۶ ۱۳۹۸/۹/۲۶
قالیباف بعنوان هشتمین شهردار برتر جهان انتخاب شد حالا با مدیریت اصلاح طلبان هشتمین شهر آلوده جهان شدیم.
ناشناس۱۲۴۴۶۶۲۲۰:۵۵:۰۱ ۱۳۹۸/۹/۲۶
آقای جهانگیری با صحبت هایتان فقط و فقط می توانید بیشتر از این خودتان را ......... خاص و عام کنید چون ملت ایران خیلی خیلی خوب شما را شناخته اند .
حسن۱۲۴۴۶۶۹۲۱:۰۰:۴۵ ۱۳۹۸/۹/۲۶
تبعیض علیه مردم ماهشهر واقعا آزاردهنده است
ناشناس۱۲۴۴۶۷۴۲۱:۰۶:۲۵ ۱۳۹۸/۹/۲۶
روحانی به جای اینکه بره ژاپن و مالزی که هیچ دست آوردی هم برای ملت نداره ، پاشه بره اهواز و در تخلیه فاضلاب جاری شده در سطح شهر به مردم مستضعف این شهر امداد رسانی کند . همین مردم بهش رای دادن که به قدرت رسید
ناشناس۱۲۴۴۶۷۵۲۱:۰۶:۳۴ ۱۳۹۸/۹/۲۶
عملکرد رئیس و هیئت رئیسه و اکثریت نمایندگان مجلس دهم《 لکه ای بسیار سیاه 》 در تاریخ مجالس کشور ایران میباشد
ناشناس۱۲۴۴۶۷۷۲۱:۰۷:۴۷ ۱۳۹۸/۹/۲۶
تورم بیکاری گرانی ؛ جواب بده روحانی
ناشناس۱۲۴۴۷۰۴۲۱:۳۴:۱۳ ۱۳۹۸/۹/۲۶
زیباکلام: روحانی از 24 میلیون رای سال 96 الآن 240 هزار رای هم ندارد.
ناشناس۱۲۴۵۱۹۶۰۹:۴۳:۳۰ ۱۳۹۸/۹/۲۷
الان 24 تا دونه رای هم نداره . مگه فریدون و پیوندی و شیب ملایم و اسحاق و داداش اش و آشنا و نیلی روی هم رفته ، چن نفر میشن ؟ کمتر از 24 تا .
ناشناس۱۲۴۴۷۰۹۲۱:۳۷:۲۱ ۱۳۹۸/۹/۲۶
چرا صحبت کامل صادقی در واکنش به حرف حسن عباسی رو نگذاشتید؟!
ناشناس۱۲۴۴۷۱۰۲۱:۳۸:۲۳ ۱۳۹۸/۹/۲۶
روحانی در برنامه زنده تلویزیونی از پیشگاه ملت رنجکشیده ملت عذرخواهی کرده و استعفاء نماید .
ناشناس۱۲۴۴۷۱۴۲۱:۴۸:۲۱ ۱۳۹۸/۹/۲۶
خنده های روحانی بعد از گران شدن بنزین نمک پاشیدن بر زخم مردم بود.
ناشناس۱۲۴۴۷۱۵۲۱:۴۹:۳۴ ۱۳۹۸/۹/۲۶
بعد از برجام اقتصاد ایران 40 درصد کوچک شد زیرا تحریم های ظالمانه تشدید شدند.
ناشناس۱۲۴۴۷۱۸۲۱:۵۱:۴۳ ۱۳۹۸/۹/۲۶
عراقچی: نتیجه پایبندی به برجام تحریم بیشتر بود.
ناشناس۱۲۴۴۷۲۸۲۱:۵۶:۱۹ ۱۳۹۸/۹/۲۶
بنده با عذر خواهی از ساحت ملت رشید ایران ؛ رای خودم را بصورت نمادین از روحانی پس میگیرم .
ناشناس۱۲۴۴۷۳۹۲۲:۰۵:۴۹ ۱۳۹۸/۹/۲۶
لاریجانی بادیگارد دولت است
ناشناس۱۲۴۴۷۴۳۲۲:۱۰:۰۲ ۱۳۹۸/۹/۲۶
مجلس خانه دولت است و نمایندگان مجلس کارمندان دولت هستند بود و نبو د مجلس هیچ تغییری در وضعیت مردم ندارد .
ناشناس۱۲۴۴۷۵۲۲۲:۲۰:۲۳ ۱۳۹۸/۹/۲۶
استیضاح زنگنه ۷۱ امضا قرص و محکم داره تمام شایعات در مورد پس گرفتن استیضاح توسط باند زنگنه منتشر میشه.
ناشناس۱۲۴۴۷۷۰۲۲:۵۰:۴۷ ۱۳۹۸/۹/۲۶
تا الان دیدید مسءولی برکنار یا اعدام شود؟؟؟
ناشناس۱۲۴۴۸۴۳۰۰:۰۴:۱۳ ۱۳۹۸/۹/۲۷
حنای بی رنگ صادقی و مطهری دور ریختنی هست
ناشناس۱۲۴۴۹۱۱۰۱:۳۱:۱۸ ۱۳۹۸/۹/۲۷
عذرخوهی درمخیله روحانی ودارودسته اش نمیگذره بعدم معذرت بخوادچی میشه کشورونابودکردرفت
ناشناس۱۲۴۴۹۴۴۰۲:۲۵:۵۵ ۱۳۹۸/۹/۲۷
محمود صادقى خودش يك ادم فرصت طلب است
ناشناس۱۲۴۵۱۵۳۰۹:۱۲:۱۷ ۱۳۹۸/۹/۲۷
کسی صدای مردم ماهشهر را نمی‌شنود؟ کسی صدای مردم کل کشور رو که به فلاکت افتاده رو نمی شنود
یک اصلاح طلب ...۱۲۴۵۱۷۲۰۹:۲۴:۰۶ ۱۳۹۸/۹/۲۷
محبوب واقعی / محمود صادقی
ناشناس۱۲۴۵۳۴۲۱۱:۱۵:۳۳ ۱۳۹۸/۹/۲۷
این که قرار بود استعفاء بده پس چی شد ؟!
یوسف اکبری از همدان۱۲۴۵۲۱۷۰۹:۵۲:۰۳ ۱۳۹۸/۹/۲۷
چند سال پیش بود که بطور اتفاقی با چشمم به فیش حقوقی یک بازنشسته شرکت نفت در آسانسور برج پاستور همدان افتاد (کانون بازنشستگان شرکت نفت همدان در برج قرار داشت) ناخداگاه مقایسه ای بین دریافتی خودم با بنده خداد کردم سه برابر من دریافتی داشت (خود بنده فوق لیسانس،24سال سابقه و کارمند هستم )حالا شما حال مردم بدبخت ماهشهر را درک کنید
ناشناس۱۲۴۵۲۴۸۱۰:۱۳:۱۵ ۱۳۹۸/۹/۲۷
استیضاح به مصلحت نیست سوال پرسیدن به مصلحت نیست تفحص کردن به مصلحت نیست تحمل مشکلات و ادامه ناکارامدی دولت و پی مودن و منتظر غرب مانده این دولت صددرصد به مصلحت است، کی دقیقا این مصلحت ها را تعیین میکند؟؟ همه جای دنیا وقتی یک دولتی نتواند کارش را انجام دهد کنار میرود یا خودش یا قانونی چرا باید تا 1400 صبر کنیم؟؟؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. و ناگهان اخلاق!

  4. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  5. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  6. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  7. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  8. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  9. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  10. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  11. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  12. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  13. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  14. فریب نخوریم! 

  15. دبی؛ چند روز پس از سیل

  16. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  17. تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت جالب زمینی و هوایی رئیسی در لاهور

  18. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  19. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  3. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  4. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  5. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  6. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  7. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  8. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  9. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  10. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  11. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  13. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  15. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  16. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  17. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  18. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  19. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  21. واکنش احمدی‌نژاد به عملیات موشکی سپاه/ وعده زارع‌پور درباره افزایش سرعت اینترنت

  22. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  23. یک سیلی برای تنبیه

  24. بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است

  25. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

آخرین عناوین