جهانگیری: اقتصاد ایران در حال فروپاشی بود، اما سرپا ایستاد/ اقتصاد ایران بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار حجم مبادلات تجاری دارد

گروه سیاسی الف،   3980926051 ۳۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون اول رئیس جمهور گفت: گاهی اوقات برخی در واکنش به مطالبی که درباره وضعیت اقتصاد ایران مطرح می‌شود، می‌گویند که فلانی خبر ندارد که چه خبر است. در پاسخ به این افراد باید بگوییم که اقتصاد ایران در حال فروپاشی بود اما سرپا ایستاد.

جهانگیری: اقتصاد ایران در حال فروپاشی بود، اما سرپا ایستاد/ اقتصاد ایران بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار حجم مبادلات تجاری دارد

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صبح سه‌شنبه در اجلاسیه دومین همایش ملی ایثار اجتماعی که در سالن سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین پیام همایش ایثار اجتماعی این است که ایران عزیز ما به شدت به این فرهنگ و راه نیاز دارد و هر چه از آثار ایثار اجتماعی به مردم بگوییم و این راه را زنده نگه داریم قطعا به دوام و قوام جامعه ایران کمک کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی مفهوم ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی به صورت عملی اجرا شد، خاطرنشان کرد: مردم ایران آثار و برکات فرهنگ ایثار و فداکاری را در لحظه لحظه زندگی خود مشاهده می‌کنند. جایی که جامعه با مصائب و مشکلات بیشتری مواجه است و تهدیدات علیه یک تمدن و کشور زیادتر می‌شود، حتما زمینه ایثار و ازخودگذشتگی بیشتر و افراد زیادتری داوطلب قدم به میدان گذاشتن برای سربلند ماندن جامعه‌شان می‌شوند.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به برخی مصادیق و الگوهای ایثار و فداکاری در انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) در صدر ایثارگری و فداکاری در پیروزی انقلاب اسلامی قرار داشت؛ ایشان در زندگی، مبارزات، تبعید و دستگیری‌های مکرری که داشتند، همراه با یاران و نزدیکانشان در مسیر ایثار و فداکاری گام برداشتند و تا سر حد شهادت پیش رفتند. در اطرافیان امام راحل نمونه‌های بسیاری وجود دارد که زمانی که لازم بود خطر بپذیرند، خطر کردند و وارد صحنه شدند.

جهانگیری با بیان اینکه از جمله این افراد نزدیک به امام (ره) که ایثار و فداکاری بسیاری داشتند، مقام معظم رهبری بودند، ادامه داد:‌ زمانی که مقام معظم رهبری در ایرانشهر تبعید شده بودند، به همراه تعدادی از دانشجویان کرمانی به ملاقات ایشان رفتیم؛ وضعیت زندگی در تبعید و شرایط سخت و روح بلند آرمانی ایشان باعث شد تا ده‌ها و صدها جوان بعد از این ملاقات احساس کنند که فضای روشنی برایشان ترسیم شده است.

وی همچنین آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را از دیگر شخصیت های برجسته‌ای معرفی کرد که در جریان پیروزی انقلاب اسلامی با ایثار و فداکاری‌های خود گام‌های موثری برداشت.

معاون اول رئیس جمهور گفت:‌ زمانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از طرف امام خمینی (ره) جهت حضور و گفت‌وگو با جمعی از دانشجویان به اروپا سفر کرده بودند؛ در پایان جلسات ایشان و زمانی که قصد داشتند به سمت ایران حرکت کنند عده‌ای از دانشجویان به آقای هاشمی هشدار می‌دهند که اگر به ایران بازگردید، حتما از فرودگاه دستگیر شده و محکوم به اعدام می‌شوید. آیت‌الله هاشمی در پاسخ به این افراد می‌پرسند که با علم به رخ دادن این اتفاق، به نظر شما رفتن من به ایران برای انقلاب لازم است یا نرفتنم، که در پاسخ همه دانشجویان می‌گویند که رفتن شما لازم است و ایشان نیز به کشور بازمی‌گردند و دستگیر و سپس روانه زندان می‌شوند.

جهانگیری با بیان اینکه ده‌ها و صدها صحنه‌ ایثار و فداکاری یاران انقلاب و امام (ره) در دوران خفقان و مبارزه وجود دارد، اظهار کرد: اوج ایثار ملت ایران، دوران جنگ تحمیلی است؛ در جنگ تحمیلی ملت ایران کاری کارستان کردند و اقداماتی انجام دادند که نمونه‌هایی از آن را فقط در تاریخ قرن‌های گذشته دیده یا شنیده‌ایم.

وی با اشاره به نقش شهدا، خانواده شهدا و همچنین ایثارگران در جنگ تحمیلی، اظهار کرد: خانواده شهدا و شهدا کاری کردند که آنقدر بزرگ و ارزشمند است که باید بسیار گفته شود و از آن‌ها حفاظت و حراست شود تا به صورت صد در صد صحیح به آیندگان منتقل شود و از هر گونه پیرایه‌های سیاسی دور بماند.

معاون اول رئیس جمهور در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تأکید بر اینکه ملت ایران در 40 سال گذشته نه فقط در صحنه های جنگ بلکه در صحنه‌های متعددی ایثار و فداکاری خود را به خوبی نشان داده‌اند، خاطرنشان کرد: ایثار و فداکاری ملت ایران طی 40 سال گذشته در صحنه‌های مختلف در تاریخ ثبت شده است. ملت ایران در دنیای پرتلاطم، مظلومانه از خود دفاع کردند.

جهانگیری در ادامه با اشاره به جایگاه آمریکا در فضای بین‌الملل و همچنین زورگویی‌های دولت این کشور خاطر نشان کرد: آمریکا امروز به تنهایی اعلام کرد که علیه ملت ایران جنگی اقتصادی آغاز کرده است؛ آن‌ها خیلی رسمی و بدون پرده‌پوشی می‌گویند که می‌خواهیم اقتصاد ایران را به شکست بکشانیم و از طریق آن بیشترین درد را به جامعه و ملت ایران وارد کنیم تا آن‌ها علیه نظام خود بشورند و این نظام را به اسقاط بکشانند.

وی ادامه داد:‌ آمریکایی‌ها به هر دلیلی فکر می‌کردند که فشارهایشان زود اثر می‌گذارد، در همین راستا نیز از اوایل سال 97 که کارشان را رسما آغاز کردند، گفتند که ملت ایران نمی‌توانند جشن 40 سالگی خود را در ماه بهمن برگزار کنند.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: من به عنوان مسئول اقتصاد مقاومتی می‌گویم که آمریکایی‌ها از تمام توان خود برای زمین‌گیر کردن اقتصاد ایران استفاده کرده است.

جهانگیری با اشاره به برخی انتقادات در خصوص میزان تأثیرگذاری فشارهای آمریکا بر کشور ایران گفت: گاهی برخی فکر می‌کنند اگر بگوییم آمریکا کارهای بسیاری علیه ملت ما انجام داده به معنای علامت دادن به آن‌ها است این در حالی است که اعلام این موضوع، بی‌اعتبار کردن آمریکا است؛ آمریکا باید بگوید که دیگر چه کاری می‌توانسته علیه اقتصاد و ملت ایران انجام دهد، که انجام نداده است؟

وی همچنین به تبعیت برخی کشورها از جمله کشورهای دوست ایران از تصمیمات ایالات متحده آمریکا علیه کشور اشاره و خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها حتی به کشورهای دوست ما نظیر چین، روسیه و ترکیه فشارهایی وارد کردند و آن‌ها نیز باور کردند که نمی‌توانند با آمریکا مقابله کنند و به همین خاطر از کار اقتصادی جدی با ما طفره رفتند و نفت ما را نخریدند.

معاون اول رئیس جمهور افزود: من هیچ وقت فکر نمی‌کردم که کشور مستقلی مثل هند نیز حاضر به تبعیت از آمریکا شود و از ایران نفت خریداری نکند.

جهانگیری با تأکید بر اینکه خواسته آمریکایی‌ها مبنی بر عدم فروش نفت ایران با شکست مواجه شد، اظهار کرد: تعدادی از مدیران و نیروهای جوان و ایثارگر کشور ایستادند و با طراحی روش‌هایی، کاری کردند که آمریکایی‌ها نتوانند فروش نفت ایران را به صفر برسانند.

وی با اشاره به اقدام آمریکایی‌ها در تحریم کشتیرانی و همچنین بنادر جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: با وجود تحریم‌هایی که آمریکایی‌ها علیه کشور ما انجام داده‌اند، طی هشت ماه گذشته بیش از 100 میلیون تن کالا از مبدأ بنادر ایران یا به مقصد بنادر ایران تبادل شده است؛ آمریکایی‌ها در تعجب هستند که این مقدار کالا با وجود آنکه به همه بنادر بین‌المللی تحریم بودن ایران و مأموریت مبادله با این کشور را اعلام کرده‌اند، جابه‌جا شده است.

معاون اول رئیس جمهور همچنین به برخی اقدامات آمریکا در خصوص توقیف نفتکش ایرانی و همچنین محدودیت عملیات‌های بانکی اشاره کرد و گفت: طی سال‌های گذشته مشاهده کرده‌ایم که آمریکایی‌ها چگونه اقدامات ایران را تعقیب کرده‌اند. در یکی از آخرین نمونه‌های آن دیدیم که یک نفتکش را پیدا کردند و گرچه نتوانستند خیلی ثابت کنند که این نفتکش متعلق به ایران است اما حاکم جبل‌الطارق را با بهانه‌های مختلف تحریک کردند که اقدام به توقیف این نفتکش کند. آن‌ها سپس در سطوح مقامات عالی رتبه خود، اقدام به مذاکره از طریق ایمیل با ناخدای هندی آن نفتکش کردند و به او پیشنهاداتی دادند تا به جای حرکت به سمت مقصد خود، به مقصدی که آن‌ها می‌گویند راه بیفتد.

جهانگیری ادامه داد: آمریکایی‌ها همچنین اعلام کردند که سیستم بانکی دنیا نباید با اقتصاد ایران کار کند اما امروز که در بدترین شرایط تحریمی هستیم، اقتصاد ایران بیش از 100 میلیارد دلار حجم مبادلات تجاری دارد. در این شرایط که همچنان آمریکایی‌ها می‌خواهند فشار وارد کنند و همه گلوگاه‌ها را مسدود نمایند،‌ اقتصاد ایران به جز شوک روانی که به آن وارد شد، روی پای خود ایستاد.

وی اظهار کرد: گاهی اوقات برخی در واکنش به مطالبی که درباره وضعیت اقتصاد ایران مطرح می‌شود، می‌گویند که فلانی خبر ندارد که چه خبر است. در پاسخ به این افراد باید بگوییم که اقتصاد ایران در حال فروپاشی بود اما سرپا ایستاد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به نقش فعالان بخش خصوصی در زمینه مقابله با تحریم‌ها و تهدیدهای اقتصادی ایالات متحده آمریکا علیه ایران خاطرنشان کرد: در این شرایط می‌توان فهمید که دلسوز کشور و مردم چه کسی است؛ بخش خصوصی که گاهی اوقات به ناحق درباره آن‌ها قضاوت می‌کنیم در شرایط سخت اقتصادی پا به میدان گذاشت و با تحمل ریسک بالا کالا صادر و کالای مورد نیاز کشور را وارد کرد و اشتغال کشور را سرپا نگه داشته و نگذاشت کارخانه‌های کشور متوقف شوند و در ایران قحطی کالا که آمریکایی‌ها منتظر آن بودند اتفاق بیفتد.

جهانگیری همچنین با اشاره به موقعیت جغرافیایی ایران و ظرفیت همسایگان خاطر نشان کرد: ایران از شمال و جنوب به دریا ختم می‌شود و با 15 کشور نیز همسایه است و روابط صمیمانه‌ای میان ملت ما با ملت‌های همسایه وجود دارد در این شرایط معلوم است که کشوری که این همه امکانات دارد می‌تواند خود را از حلقه محاصره خارج کند.

وی با بیان اینکه امروز مانند دوران جنگ تحمیلی برای پیشرفت کشور نیاز به ایثار و فداکاری داریم، اظهار کرد: مهمترین ایثار و فداکاری این است که به هر قیمتی که شده آمریکایی‌ها که امروز رو در روی مستقیم ملت ایران قرار گرفته‌اند، با شکست مواجه شوند؛ اگر بتوانیم آمریکا را با شکست مواجه کنیم این کار در تاریخ ایران ثبت خواهد شد.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد:‌ مواجه کردن آمریکا با شکست در صورتی شدنی است که فرهنگ ایثار و شهادت در کشور عمومیت پیدا کند و ایثار اجتماعی در جامعه توسعه و ترویج داده شود.

جهانگیری در پایان به ایثار و فداکاری مردم ایران در جریان کمک رسانی به حادثه‌دیدگان زلزله سرپل ذهاب و همچنین سیل در استان‌های خوزستان، لرستان و گلستان اشاره کرد و گفت: ملت ایران در این حوادث واقعا نشان دادند که یک ملت هستند؛ ملت در چنین حوادث و اتفاقاتی ظهور پیدا می‌کند و ایثار و بزرگی خود را نشان می‌دهد. ایران به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جدی دارد و قوام و دوام سرمایه‌های اجتماعی و همچنین امید به آینده ایران با فرهنگ ایثار شدنی است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۲۴۳۷۶۴۱۱:۳۶:۱۹ ۱۳۹۸/۹/۲۶
ايشون نباید اینطوری بگه چون دل دشمن خنک می شه
ناشناس۱۲۴۳۹۸۲۱۳:۲۰:۴۰ ۱۳۹۸/۹/۲۶
عجیبه! جهانگیری بعد از این همه افتضاح هنوز داره نظر میده!
ناشناس۱۲۴۴۴۴۳۱۸:۱۲:۴۷ ۱۳۹۸/۹/۲۶
تا زمانیکه محاکمه نشده لفاظی میکنه _____ اشد مجازات.. رو خواستاریم
ناشناس۱۲۴۴۸۲۰۲۳:۳۹:۱۰ ۱۳۹۸/۹/۲۶
اسحاق ؛ یادت باشه ؛ تو فقط متخصص دلار و..هستی اسحاق شک نکنن دیر یا زود محاکمه‌ ای.. ، شک نکن هرچه دیرتر ، بار سنگین‌تر
ناشناس۱۲۴۴۱۲۴۱۴:۲۸:۱۳ ۱۳۹۸/۹/۲۶
اسحاق شما و دولت تکراریتون با فریب امثال من کشور رو نابود کردین رفت
ناشناس۱۲۴۴۲۴۳۱۵:۲۲:۱۳ ۱۳۹۸/۹/۲۶
دل مردم ایران خرد شده مهم نیست ولی نگران دل دشمن فرضی هستی؟
ناشناس۱۲۴۳۷۷۷۱۱:۴۱:۴۴ ۱۳۹۸/۹/۲۶
اسحاق پراید 55 میلیونی اگه فروپاشی اقتصادی نیست لابد انسجام اقتصادیه ! 4 تا تیکه حلبی و 4 تا چرخ !
ناشناس۱۲۴۴۰۵۷۱۳:۵۶:۴۲ ۱۳۹۸/۹/۲۶
ترکیه سواری سوزوکی با دلار13000تومنی مدل2019قیمتش فقط80میلون تومنه.....اقتصادجیبشونوگفتند اینها...حیاندارند ک
ناشناس۱۲۴۳۷۸۰۱۱:۴۳:۴۴ ۱۳۹۸/۹/۲۶
اقتصاد در حال فروپاشی بود ؟! بود ؟! بود یا هست ؟!
ناشناس۱۲۴۳۷۸۴۱۱:۴۵:۵۷ ۱۳۹۸/۹/۲۶
جهانگیر تا زیمبابوه شدن تنها یک گام باقیست
ناشناس۱۲۴۳۷۸۹۱۱:۴۷:۱۳ ۱۳۹۸/۹/۲۶
برادر عزیز دراقتصاد دنیای امروز درجا ایستادن یعنی درجا زدن ودرجازدن یعنی عقب ماندگی از دنیایی که بصورت تصاعد هندسی درحال پیشرفت است یعنی چهار روز ایستادن درواقع شانزده روز عقب افتادن است واین را یک انسان کم سواد هم میداند واقعا تاسف به حال ملت وکشوری که........؟!
ناشناس۱۲۴۳۷۹۵۱۱:۴۹:۵۰ ۱۳۹۸/۹/۲۶
حتما با طرح دلار 4200 جنابعالی!
ناشناس۱۲۴۳۷۹۹۱۱:۵۰:۵۸ ۱۳۹۸/۹/۲۶
الان مثلا ما سر پا هستیم ؟ سرپا بودن اینجوریه ؟ تورم 80 درصدی و افزایش حقوق 15 درصدی و افزایش 300 درصدی بنزین رو میگی سرپا بودن ؟
ناشناس۱۲۴۳۸۴۳۱۲:۱۳:۰۰ ۱۳۹۸/۹/۲۶
تو اول فیش حقوق و میزان دارایی هات را شفاف اعلام کن و منم قول میدم که مردم فقیر، گرسنه و بیچاره هم به تبعیت از شما ایثار و فداکاری کنند. نمیشه شما سیر بخوری، بپوشی و بخوابی و از بقیه انتظار ایثار داشته باشی ...
ناشناس۱۲۴۳۸۶۱۱۲:۲۵:۲۵ ۱۳۹۸/۹/۲۶
مردم ایثار کردند تا فرزندان ناخلف برخی وزیران میلیاردها تومان ثروت رو به باد فنا بدن و ایران رو از لحاظ اقتصادی به این روز بیندازند. فروپاشی اقتصادی بواسطه تصمیمات عامدانه و آگاهانه مشتی خائن داره اتفاق می افته. اصلا نباید اسم بی سواد روشون بگذاریم چون از هر عاقلی عاقل ترند.
ناشناس۱۲۴۳۸۷۳۱۲:۳۱:۳۶ ۱۳۹۸/۹/۲۶
فروپاشیده شده داغین متوجه نیستین یه نگاه به ارزش پول ملی بندازین متوجه میشین
ناشناس۱۲۴۳۸۹۲۱۲:۴۲:۴۸ ۱۳۹۸/۹/۲۶
ایشان دقیقا روشن نفرمودند الان اقتصاد سرپاست یا سر کار یا فروپاشیده.
سعیدروشن کرمانشاهی۱۲۴۳۹۰۹۱۲:۵۰:۱۰ ۱۳۹۸/۹/۲۶
شرافتمندانه از مردم عذرخواهی کنید داگرذره ای عرق ملی دارید سریعا کناره گیری کنید .
مهدی۱۲۴۳۹۷۸۱۳:۱۸:۵۲ ۱۳۹۸/۹/۲۶
آقای جهانگیری هرجه نگاه میکنم اقتصادی نمی بینم ای کاش نفت نداشتیم آنوقت مجبور می شدیم اقتصاد صحیحی داشته باشیم
ناشناس۱۲۴۴۰۴۹۱۳:۵۳:۰۸ ۱۳۹۸/۹/۲۶
خیلی خوشحالیم که همچین مسئولین آگاه ، وظیفه شناس و کاربلدی داریم. مچکریم
ناشناس۱۲۴۴۱۱۶۱۴:۲۳:۳۱ ۱۳۹۸/۹/۲۶
زمان تبلیغات انتخاباتی سه سال پیش بود. یاد جملات قصار ایشون میافتم. " دولت قطار رو به ریل برگردوند و زمانی بود که دلار لحظه ای کم و زیاد میشد و دلار ۴۲۰۰ تومنی و ..."
ناشناس۱۲۴۴۱۲۳۱۴:۲۷:۲۵ ۱۳۹۸/۹/۲۶
ما از جناب آقایان روحانی ، جهانگیری ، برادران ارجمند، جناب آقای دکتر سیف ، وزیران محترم علی الخصوص وزیر محترم صنعت و معدن ، رفاه و.. چه در گذشته چه در حال که با درایت و تدبیر مثال زدنی اشان حتی در شرایط سخت تحریم گوشی آیفون و پورشه هم از خیابان ها کم نشد، کمال تشکر و قدردانی را داریم.
ناشناس۱۲۴۴۱۳۹۱۴:۳۷:۰۴ ۱۳۹۸/۹/۲۶
اول بگم که قرارداد بستن با مربی و بازیکن خارجی در این شرایط اشتباه بود ولی اصل مطلبی که میخوام بگم اینه که وقتی نمیتونید چندرغاز پول استراماچونی را انتقال بدهید بهتره یک کمی بیشتر فکر کنید.
ناشناس۱۲۴۴۲۱۵۱۵:۱۳:۱۵ ۱۳۹۸/۹/۲۶
برای وقتی که دیگر مجبور نباشم سخنان اعضای دولت تدبیر و امید خصوصاً و به ویژه آقایان جهانگیری ، واعظی ، ربیعی ، نوبخت ، ترکان را بشنوم و یا بخوانم ثانیه شماری می کنم .
ناشناس۱۲۴۴۲۴۰۱۵:۲۰:۵۷ ۱۳۹۸/۹/۲۶
سود مبادلات تجاری میره بانک اونجا هم اختلاس میشه میره کانادا
ناشناس۱۲۴۴۲۵۳۱۵:۲۹:۱۶ ۱۳۹۸/۹/۲۶
ایشون و اون 24 میلیونی که .. همه مسئول هستند! هر چه..،.. که به دولتها قبل و اشخاص زدند، بدترش برای خودشون پیش اومد! اون نوبخت نبود در تلویزیون اعلام میکرد اگر آمریکا تحریم هارو هم بر نداره ما برنامه داریم و برای ما فرقی نداره! کل تیم شما حرف راست نمیتونند بزنند. حالا گرا به دشمن هم میدید که اقتصاد کلا داشت نابود میشد و تیر شما..
حسن۱۲۴۴۳۳۵۱۶:۲۸:۳۱ ۱۳۹۸/۹/۲۶
این روابط صمیمانه با کشورها و این تراز 100 میلیارد دلاری, چرا تغییر مثبت در اوضاع اقتصادی کشور ایجاد نکرده است؟ چرا در بحث توسعه کشور از سوی آقای دکتر جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری آنهم در بین مسوولین و تحصیل کردگان , هیچگونه اشاره ای به شاخص های کلان اقتصادی نمی شود؟ آن روابط صمیمانه چه تاثیری بر شاخص های پیش گفته داشته است؟ چرا تلاش می شود "بنزین" مرکز دایره ادبیات اقتصاد سیاسی ایام اخیر قرار گیرد؟
ناشناس۱۲۴۴۳۹۰۱۷:۱۴:۰۴ ۱۳۹۸/۹/۲۶
مردم را با تورم کردید ستون برای اقتصاد که سرپا ایستاد
ناشناس۱۲۴۴۵۰۱۱۸:۴۹:۴۲ ۱۳۹۸/۹/۲۶
از این بدتر هم هست.
ناشناس۱۲۴۴۵۲۰۱۹:۰۵:۱۴ ۱۳۹۸/۹/۲۶
جناب آقاي جهانگيري شما مي خواستيد آنقدر رونق دركشورايجاد كنيد كه ملت همه در رفاه كامل باشند وبه يارانه هم نياز نداشته باشند حالا اعلام مي كنيد اقتصاد كشور در حال فروپاشي بوده اين سخن اعتراف به ضعف وناتواني شما در اداره كشوراست كه اگر كشور قانونمندي بوديم مانند كشور هاي اروپايي كل تيم اقتصادي دولت به همراه جنابعالي بايد بازداشت ومحاكمه ميشديد
صف۱۲۴۴۶۵۴۲۰:۵۱:۲۱ ۱۳۹۸/۹/۲۶
این معاون اول انگار .. راههای دور زدن تحريمها را خیلی قشنگ از طريق صداوسیما میگه..،..بار اولش هم نیست.
ناشناس۱۲۴۴۷۳۵۲۲:۰۰:۱۹ ۱۳۹۸/۹/۲۶
والا دیگه اگر شما یک حرف راست هم بگی کسی جدی نمیگیرد فرمایشات قبلی شما: داره جنگ میشه داریم تحریم میشویم و ..
کریم۱۲۴۵۰۱۶۰۷:۴۱:۳۲ ۱۳۹۸/۹/۲۷
مملکت رو نابود کردید و حالا دم از سرپا نگه داشتن اقتصاد میزنید؟؟؟ اصلا شما معنی کلمه اقتصاد رو میدونید؟؟؟ یک مشت بی سواد و بی تدبیر بر راس امور مملکت نشسته اید وبر عملکردهای اشتباه خودتون می بالید.
ناشناس۱۲۴۵۰۵۸۰۸:۱۵:۳۳ ۱۳۹۸/۹/۲۷
واسم سواله اینا فکر میکنن دروغ میگن ملت باور میکنند؟؟؟؟؟
ناشناس۱۲۴۵۱۰۲۰۸:۴۲:۲۱ ۱۳۹۸/۹/۲۷
تو وداداشت نگه داشتید ،اینو مردم میدونند
ناشناس۱۲۴۵۷۱۷۱۴:۵۴:۴۰ ۱۳۹۸/۹/۲۷
.. آقا ما تو این مملکت زندگی می‌کنیم میدونیم چه خبره آنقدر دروغ نگین به ملت.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  3. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  4. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  5. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  12.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  13. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  14. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

  15. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  7. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  8. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  11. انتقام از پوتین؟

  12. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  13. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  14. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  15. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  16. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  17. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  18. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  19. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

پربحث‌های اخیر

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  4. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  5. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  6. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  7. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  8. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  9. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  10. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  11. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  12. رئیسی: همه بخش‌های تولیدی مخاطب شعار سال هستند

  13. فضائلی: اختلاف سلیقه‌ها در کشور نباید نفرت ایجاد کند

  14. ادعای حسنی و رفتار اموی!

  15.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  16. درگذشت معاون امور زنان در دولت اصلاحات

  17. چرا شبکه آشوب به سراغ براندازان داخلی رفته است؟ / با اپوزیسیون داخل کشور آشنا شوید!

  18. حاجی‌دلیگانی: فساد نتیجه بی‌توجهی و عدم رعایت قانون است

  19. جوابیه پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی به حواشی اخیر

  20. یک دیدار معنادار

  21. جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

  22. صلح امام حسن(ع)؛ چرا؟!

  23. شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه

  24. سرلشکر رشید: آمریکا شریک جرم اسرائیل است

  25. روز قدس باید به زلزله سیاسی علیه صهیونیست‌ها تبدیل شود

آخرین عناوین