نظر جهانگیری درباره استعفای رئیس جمهور/ انتقاد روزنامه اصولگرا از شبکه افق/ شکوری راد: حمایت از روحانی تصمیم درستی بود

گروه سیاسی الف،   3980925143 ۲۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

 نظر جهانگیری درباره استعفای رئیس جمهور/ انتقاد روزنامه اصولگرا از شبکه افق/ شکوری راد: حمایت از روحانی تصمیم درستی بود

شکوری راد: حمایت از روحانی تصمیم درستی بود

علی شکوری راد، دبیرکل حزب اتحاد ملت به روزنامه ایران گفت: «ما الان در معرض این پرسش هستیم که چرا از دولت آقای روحانی حمایت کردیم. زیرا بعد از سال 96 عملکرد دولت کمتر قابل دفاع بوده است و به همین دلیل مردم از اصلاح‌طلبان می‌پرسند چرا از ما خواستید به روحانی رأی بدهیم.

ما می‌توانیم به این سؤال جواب درخوری بدهیم. بر اساس مصالح کشور در زمانی که انتخابات برگزار می‌شد روحانی گزینه مطلوبی نسبت به سایر نامزدها بود. ضمن اینکه عملکرد دولت یازدهم قابل دفاع بود. برجام و طرح تحول سلامت دو دستاورد قابل دفاع دور اول بودند که در سال 96 هنوز آثار مثبت‌شان باقی بود.

روی کار آمدن روحانی در دور دوم بعد از بر سر کار آمدن ترامپ در امریکا هم در شرایطی بود که هنوز روشن نبود دولت امریکا چگونه رفتار خواهد کرد. به همین دلیل ما از اینکه در انتخابات سال 96 از آقای روحانی حمایت کردیم پشیمان نیستیم اما با وضعیتی مواجهیم که ما را شرمنده رأی دهندگان کرده است.»

شکوری راد در حالی این سخنان را مطرح کرده است که همگان به عملکرد ضعیف دولت روحانی آگاه‌اند و مردم با پوست و گوشت خود ناکارآمدی و بی‌کفایتی این دولت را لمس می‌کنند. در چنین شرایطی برخی از اصلاح‌طلبان مانند شکوری راد همچنان از تصمیم خود برای حمایت از روحانی دفاع می‌کنند.

اما برخی دیگر از اصلاح‌طلبان مانند کرباسچی نظر دیگری دارند. کرباسچی در گفت‌وگو با مشرق گفته بود بهتر است صادقانه به مردم بگوییم در تشخیص خود اشتباه کردیم. اما چنان که می‌بینیم شکوری راد این نظر را قبول ندارد و به نظرش می‌رسد سینه‌خیز رفتن تا مقصد بهتر است.

چه اینکه شکوری راد در همین مصاحبه با ایران دوباره بر تاکتیک رقیب‌هراسی تاکید می‌کند و می‌گوید: «همچنان معتقدیم این دولت در مجموع از آلترناتیوی که برایش وجود داشت، بهتر بوده است. همین 5 روزی که اینترنت قطع شد نمونه‌ای از وضعیتی بود که اگر مخالفان روحانی بر سر کار می‌آمدند، به وجود می‌آمد.»

***

انتقاد روزنامه اصولگرا از شبکه افق

روزنامه فرهیختگان به مناسبت سالگر پنجمین سال تاسیس شبکه افق در مطلبی کارنامه این شبکه را مرور کرده و نوشته است: «شبکه افق به‌صراحت اعلام کرده که قرار نیست برای همه مردم ایران برنامه بسازد. اصلا نمی‌خواهد مخاطبانش همگانی باشند. آمده تا خلائی که می‌گوید صداوسیما سال‌هاست ایجاد کرده، پر کند. آمده تا برنامه‌هایی را بسازد که صداوسیما نمی‌توانسته یا نمی‌خواسته که بسازد...

یکی از نقدهایی که به ایده تاسیس شبکه افق وارد می‌کنند اصطلاحا گذاشتن همه تخم‌مرغ‌ها داخل یک سبد است، یعنی ایجاد جزیره‌ای رسانه‌ای برای خودمان و دوستان‌مان؛ جزیره‌ای که هر آنچه بخواهیم می‌سازیم و لابد دوستان‌مان هم باید هر آنچه را ساخته می‌شود ببینند و اصلا همین رابطه، صحیح‌ترین روش است...

بعضی از برنامه‌های شبکه افق، عدم شناخت دست‌اندرکارانش از مخاطب را فریاد می‌زنند؛ برنامه‌هایی که شاید در دهه 60 مخاطب داشتند و حالا دیگر با برنامه‌های شبکه‌های داخلی هم قابل رقابت نیستند چه برسد به برنامه‌های موفق خارجی. شبکه افق بر اساس کنداکتور خودش، اهالی رسانه و البته نظرسنجی‌های صدا و سیما نهایتا بین یک تا دو ساعت برنامه مفید، جذاب و پرمخاطب در شبانه‌روز دارد. ممکن است برخی بگویند مثلا یک ساعت بالاتر یا پایین‌تر است. آیا برای مثلا سه ساعت برنامه در یک شبانه‌روز، تاسیس یک شبکه، مصداق اسراف نیست؟ دست‌اندرکاران این شبکه طوری از گسترش گفتمان انقلاب حرف می‌زنند که انگار در شبکه‌های دیگر گفتمان آمریکا یا انگلیس طرح می‌شود. هیچ فردی حتی با اندک خردی، منکر ضعف‌های ساختاری، مدیریتی و حتی اعتقادی صدا و سیما نیست. اما اینکه حساب خودمان را از رسانه عمومی کشور جدا کنیم و بعد با وجود امکانات بسیار، نتوانیم حتی جمعیت رای‌دهنده در انتخابات سال 92 را هم برای خودمان نگه داریم اگر اوج بی‌تدبیری نباشد اوج بدسلیقگی یا بی‌هنری است...

ساختن یک ورزشگاه برای اینکه فقط در آن روپایی بزنیم یا نهایتا یک بازی در سال برگزار شود نه به صرفه است و نه عقلانی و حتی شرعی. این استعداد در روپایی زدن یا نهایتا یک بازی در سال را می‌توان در ورزشگاه دیگری نیز به نمایش گذاشت. حتما ورزشگاه‌های دیگری داریم که نیمی از سال را خالی هستند و حتی برای یک بازی هم نمی‌توانند همه ورزشگاه را پر کنند. بهتر است این ورزشگاه‌ها (شبکه‌های تلویزیونی) یکی شوند و مانع از اسراف انرژی و نیرو هم بشوند. البته در این میان برخی معتقدند ورزشگاهی که قرار است میزبان یک بازی در سال باشد و نتواند ظرفیت ورزشگاه را در همان یک بازی هم پر کند، بهتر است تعطیل شود.»

***

شکایت وزارت اطلاعات از محمود صادقی درباره پرونده ترور دانشمندان هسته‌ای

سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان از شکایت وزارت اطلاعات از محمود صادقی خبر داد. محمدجواد جمالی در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح جلسه امروز هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: وزارت اطلاعات از آقای صادقی شکایتی را مطرح کرده مبنی بر اینکه علیرغم توضیحات وزیر اطلاعات درباره پرونده ترور دانشمندان هسته‌ای آقای صادقی جلساتی با مظنونان قبلی این پرونده داشته و به آن‌ها قول‌های خلاف واقع داده است. همچنین برخی از مطالب طبقه‌بندی شده درباره ترور دانشمندان هسته‌ای را بیان کرده است.

بیشتر بخوانید:

شکایت وزارت ارتباطات از زرآبادی

***

ربیعی: جهانگیری با استعفای روحانی موافق نیست

چندی پیش عباس عبدی، تحلیلگر اصلاح‌طلب با انتشار یادداشتی با توجه به شکاف در بدنه حاکمیت، خواستار استعفای روحانی و برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست‌جمهوری شد. عبدی در گفت‌وگویی با نشریه صدا در توضیح پیشنهادش از نظر موافق برخی وزرا با استعفای روحانی خبر داد.

عبدی گفت: «به نظر می‌رسد هم حملات[به دولت] بسیار شدید و بحران‌ساز شده و هم، مشکلات دارد بیشتر می‌شود و نیاز بیشتری به تصمیم‌های جدی وجود دارد. این را هم اضافه کنم که این مطلب، موضوعی نیست که فقط من آن را مطرح کنم. برای اولین بار در سطح برخی از وزرا، چنین ایده‌ای مطرح‌شده و دارند در مورد آن فکر می‌کنند؛ برای اینکه ببینند چه باید کرد. برخی از وزرا هم به این نتیجه رسیده‌اند که با ادامه این حد از تنش دیگر، کاری نمی‌شود کرد. شنیده‌ام که معاون اول رئیس‌جمهور هم، کم‌وبیش به چنین فکری رسیده است. اینکه جزییات امر چه باشد، بحث دیگری است.»

اما علی ربیعی، سخنگوی دولت در نشست خبری درباره استعفای روحانی گفت: «به هیچ عنوان بحث استعفای رئیس جمهور مطرح نیست. من صمیمیتی هم با آقای جهانگیری دارم و زیاد گفت‌وگو می‌کنیم نه همچین ایده ای دارند و نه این موضوع صحت دارد.»

بیشتر بخوانید: دفاع ربیعی از وزرای نفت و کشور

از ابتدا هم به نظر می‌رسید که پیشنهاد عباس عبدی فقط در حد یک پیشنهاد باقی بماند چرا که روحانی تاکنون نشان داده است اهل کناره‌گیری از قدرت نیست و بالعکس برای به چنگ آوردن قدرت و ماندن در قدرت دست به اقدامات مختلفی می‌زند.

***

بررسی لوایح CFT و پالرمو در کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام 

 آیت‌الله محسن مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند بررسی لوایح CFT و پالرمو در این مجمع گفت: این لوایح  در کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال بررسی هستند و پس از بررسی در کمیسیون‌ها به صحن علنی مجمع  تشخیص خواهند آمد.

او درباره رویکرد افراد مجمع درباره این لوایح، گفت: تا آنجایی که من اطلاع دارم اکثریت افراد حاضر در مجمع تشخیص نظر مثبتی درباره این لوایح ندارند، زیرا به نظر می‌رسد که این لوایح حتی اگر منافع جزئی هم داشته باشد مضرات‌شان بسیار بیشتر است.

***

مطهری: امضاکنندگان استیضاح وزیر کشور تحت فشارند

علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس در خصوص آخرین وضعیت استیضاح عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور گفت: این استیضاح ۴۴ امضا دارد و به کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها ارجاع شده. سه شنبه گذشته جلسه کمیسیون با حضور وزیر کشور نمایندگان استیضاح کننده تشکیل شد و نمایندگان از توضیحات وزیر قانع نشدند و امضا‌ها به قوت خود باقی است.

مطهری در گفتگو با خبرنگار «انتخاب» ادامه داد: استیضاح طبق آیین نامه باید در جلسه علنی یکشنبه ۲۴ آذر اعلام وصول می‌شد، اما به دلیل اصرار رییس کمیسیون امور داخلی و خود وزیر کشور که گفتند حرف‌های وزیر کشور تمام نشده، امروز دوشنبه ۲۵ آذر ادامه جلسه کمیسیون برگزار می‌شود که در صورت باقی ماندن حداقل ۱۰ امضا فردا در جلسه علنی مجلس اعلام وصول خواهد شد.

این عضو فراکسیون امید مجلس درباره برخی فشار‌ها برای پس گرفتن امضا‌ها افزود: امضاکنندگان ثابت قدم هستند و تحت تاثیر فشار‌ها قرار نمی‌گیرند، چون به حکم وظیفه دست به این اقدام زده اند. البته از جا‌های مختلف تحت فشار هستند؛ از جمله برخی از استانداران برای پس گرفتن امضای استیضاح کنندگان فعال هستند. اگر آن‌ها به این کار خود ادامه دهند، اسامی شان را اعلام می‌کنیم.

مطهری ادامه داد: اساسا علت اینکه هیات رئیسه برخلاف آیین نامه استیضاح را اعلام وصول نکرد و جلسه دوم کمیسیون را برقرار کردند همین است که بتوانند امضا‌ها را پس بگیرند، ولی اکثر امضاکنندگان افراد محکمی هستند و با هم عهد کرده اند که امضا‌های خود را پس نگیرند.

***

چرا برخی اصلاح‌طلبان ایده استعفای روحانی را مطرح کردند؟

تابناک درباره تحلیل‌ها پیرامون پیشنهاد استعفای روحانی نوشت: «برخی عنوان کردند که اصلاح طلبان نظیر آنچه اصولگرایان در سال های پایانی دولت احمدی نژاد کردند، به دنبال آن هستند که حساب خود را از دولت جدا کنند و با وارد کردن انتقادات نسبت به آنچه عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم است، خود را در وهله اول مهیای رقابت برای انتخابات مجلس یازدهم و در مرحله بعدی آماده حضور هرچه بهتر در مجلس دوازدهم کنند. این رسم و سیاق سیاسی بسیار بدی است که در سال های اخیر باب شده است...

تحلیل دیگری وجود دارد که برخی عنوان می‌کنند، دولت برای وادار کردن ارکان نظام به مذاکره دوباره هر کاری می‌کند؛ یک بار چند هفته پیش در یکی از هفته نامه‌های اصلاح طلب تصمیم دولت برای گران کردن یکباره بنزین، دقیقا به همین موضوع ربط داده شد و این مساله را جزو تیر‌های آخر در چله کمان رئیس جمهور برای ایجاد اقناع جهت مذاکره دوباره خواند که البته خیلی در رسانه‌ها به آن پرداخته نشد.

حالا برخی طرح موضوع استعفای رئیس جمهور در آستانه سفر حسن روحانی به ژاپن و دیدار با شینزو آبه نخست وزیر ژاپن که او را یکی از واسطان بین ایران و آمریکا می خوانند، تلاشی دیگر برای ایجاد اقناع در جهت مذاکره دوباره در رئوس نظام می خوانند. مساله ای که مشخص نیست تا چه اندازه می تواند به واقعیت نزدیک باشد، اما به هر حال یکی از تحلیل هایی است که برخی آن را از طرح مساله استعفا عنوان می کنند.

تحلیل سومی هم در این باره وجود دارد، مبنی بر اینکه مطرح شدن موضوعی استعفا، تلاشی برای کم کردن انتقادات به دولت و باز کردن راه و کاهش مقاومت ها در راه انجام امور است که این موضوع حداقل در تحلیل روز گذشته عباس عبدی خیلی جدی تر مورد اشاره قرار گرفته است. در حقیقت این نگاه اشاره به آن دارد که با انتقادات بی حد و حصر و فشارهای فعلی روحانی و دولتش نمی توانند کار را ادامه بدهند.

بر همین اساس عنوان شده که اگر قرار است تخریبی در ارتباط با دولت و آنچه به عنوان عملکردش می ماند صورت بگیرد، ضررش علاوه بر دولت و مردم به نظام هم خواهد رسید؛ پس یا باید چنین دولتی زودتر کنار برود و جا برای یک دولت هماهنگ تر باز بشود، یا منتقدان اجازه بدهند که دولت کار را پیش ببرد و بر اساس وظایف و اختیاراتی که دارد، نسبت به طرح ریزی و عملیاتی کردن تصمیماتش اقدام کند.»

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۲۴۳۰۱۵۲۰:۴۳:۵۸ ۱۳۹۸/۹/۲۵
آقای شکوری راد برجام و طرح تحول سلامت هردو خسارت محض بودند اولی باعث تشدید تحریم ها و فشار حداکثری دشمن شد و دومی باعث افزایش 300 درصدی تعرفه های پزشکی و پُر شدن جیب پزشکان شد.
جامی۱۲۴۳۰۱۶۲۰:۴۴:۲۰ ۱۳۹۸/۹/۲۵
آقای شکوری راد شما راحت باش چون غمی ندارید ولی ما بخاطر شما لیدرهای اصلاح طلبی تکرار کردیم و الان شرمنده مردمیم
ناشناس۱۲۴۳۰۱۹۲۰:۴۵:۳۴ ۱۳۹۸/۹/۲۵
مقصر اصلی حوادث آبان ماه وزیر نفت بود استیضاح زنگنه باید در الویت مجلس باشد.
ناشناس۱۲۴۳۰۲۰۲۰:۴۵:۴۳ ۱۳۹۸/۹/۲۵
استعفا ؟؟؟ الان بعد نابود کردن مردم؟؟؟
ناشناس۱۲۴۳۰۲۲۲۰:۴۶:۴۵ ۱۳۹۸/۹/۲۵
اگر تهیه کننده سریال فرانسوی ( مردان سایه ) از اوضاع و احوال مجلس ما خبر داشت بدون شک این سریال را در ایران می ساخت چون بی نهایت جذاب و دیدنی تر بود .
ناشناس۱۲۴۳۰۲۷۲۰:۵۰:۲۵ ۱۳۹۸/۹/۲۵
روحانی و جهانگیری باید پاسخگو باشند که چطور ترامپ بی هیچ هزینه ای از برجام خارج شد ؟!
ناشناس۱۲۴۳۰۲۹۲۰:۵۲:۴۵ ۱۳۹۸/۹/۲۵
اصلاح طلبان و کارگزارانی ها با تورم افسارگسیخته و کمرشکن مردم را ناامید و مایوس کردند و باید از سیاست کناره گیری نمایند.
ناشناس۱۲۴۳۰۳۰۲۰:۵۳:۴۸ ۱۳۹۸/۹/۲۵
تورم و بیکاری و گرانی ؛ پاسخ بده روحانی
ناشناس۱۲۴۳۰۳۳۲۰:۵۵:۳۸ ۱۳۹۸/۹/۲۵
خنده های روحانی بعد از گران شدن بنزین نمک پاشیدن بر زخم مردم بود.
ناشناس۱۲۴۳۰۳۷۲۰:۵۸:۲۵ ۱۳۹۸/۹/۲۵
وظیفه آقای روحانی اینه که سپر بلا باشه و تقصیرها بیفته گردن اون!
ناشناس۱۲۴۳۰۴۱۲۱:۰۴:۱۷ ۱۳۹۸/۹/۲۵
اصلاح طلبانی که از روحانی در انتخابات حمایت کردند باید جوابگوی دلار 14000 تومانی و بنزین 3000 تومانی و پراید 50 میلیونی و برنج 25 هزار تومانی و کوچک شدن سفره های مردم باشند و فرار به جلو نکنند.
ناشناس۱۲۴۳۰۴۲۲۱:۰۸:۴۲ ۱۳۹۸/۹/۲۵
قالیباف بعنوان هشتمین شهردار برتر جهان انتخاب شد حالا با مدیریت اصلاح طلبان هشتمین شهر آلوده جهان شدیم.
ناشناس۱۲۴۳۰۶۸۲۱:۴۱:۱۱ ۱۳۹۸/۹/۲۵
من طرفدار جریان پشت شبکه افق نیستم ولی تاسیس این شبکه ضربه ای به همان جریان بود با این کار هواداران این جریان به این شبکه تبعید شدند مثل تبعید فرهیختگان به شبکه ۴ تبعیدی که برای کودکان، خبر، ورزش و قرآن و مستند اتفاق نیفتاد
ناشناس۱۲۴۳۱۴۱۲۲:۲۷:۴۲ ۱۳۹۸/۹/۲۵
از حسن و اسحاق ملولیم ولی چه کنیم که محکوم به تحمل انها تا پایان ماموریت هستیم
ناشناس۱۲۴۳۱۸۷۲۳:۱۴:۰۱ ۱۳۹۸/۹/۲۵
بايد ابتدا با بر گزاري انتخابات زود هنگام رييس جمهور جديد انتخاب ومشخص شودوسپس روحاني كناره گيري نمايد، گزينه تغيير دولت مانند تغيير كادر مربي گري يك تيم فوتبال حتما هم مفيد است وهم عاقلانه است
ناشناس۱۲۴۳۲۱۱۲۳:۳۳:۳۱ ۱۳۹۸/۹/۲۵
این مجلس بدلیل آلودگی‌هایش قادر به استیضاح رئیس جمهور که بماند!! حتی وزرا هم نیست وامداری مجلس به دولت روحانی از بارزترین دلایل بی‌کفایتی مجلس است
ناشناس۱۲۴۳۲۲۱۲۳:۴۱:۴۱ ۱۳۹۸/۹/۲۵
شاخص الودگی هوا تهران دیگه قرمز رو رد کرده به بنفش رسیده !!! چرا ادارت تعطیل نمیشه ؟ چند نفر باید بمیرن تا اقایان کاری کنند ؟ بنزین تولید دولت باید بررسی بشه
ناشناس۱۲۴۳۲۶۰۰۰:۲۱:۱۶ ۱۳۹۸/۹/۲۶
روند آلودگی هوا طی سالهای گذشته افزایشی بوده است سئوال اینجاست بدن انسان تا کجا مقاومت خواهد کرد و آیا در آینده کشتار دسته جمعی هم خواهیم داشت
روح الله۱۲۴۳۲۹۲۰۰:۵۸:۳۵ ۱۳۹۸/۹/۲۶
با بسیاری از نظرات سایت الف موافقم ولی ، کاش سایتها، کانال ها و نشریات اصولگرا ، مدام مثل رسانه های بیگانه پالس منفی راجع به شرایط کشور نفرستند. کمی هم مثبت بفرستید تا شاید کمی ، فضای معیشتی جامعه تلطیف شود ممنون
ناشناس۱۲۴۳۳۸۴۰۷:۲۴:۲۶ ۱۳۹۸/۹/۲۶
من دل خوشی از امثال عباس عبدی که از دیوار سفارت بالا رفتند ندارم ولی روش مصاحبه دیشب مجری شبکه افق با ایشان یک رسوایی به تمام معنا بود و مجری نه تنها از بحث چیزی سرش نمیشد بلکه حتی یک تربیت صحیح خانوادگی را هم نداشت!
ناشناس۱۲۴۳۳۹۲۰۷:۳۸:۱۳ ۱۳۹۸/۹/۲۶
از خنده های آقای روحانی متنفرم هر خنده یک بدبختی چالش آقای روحانی شده با این تفاوت که خنده مال اون بدبختی مال ملت
ناشناس۱۲۴۳۳۹۳۰۷:۳۹:۰۷ ۱۳۹۸/۹/۲۶
1. روزنامه فرهیختگان از کی اصولگرا شده!؟ 2. ساختن ورزشگاه برای روپایی زدن ...!!؟ 3. درین که گفتمان واقعی انقلاب سالهاست در صداوسیما کمرنگ شده، و همچنین درین که عملکرد افق میتوانست و میتواند بهتر و مؤثرتر باشد، تردیدی نیست ولی در مقایسه با بسیاری از شبکه های دیگر، افق تأثیرگذاری قابل قبولی داشته است و حمله هایی ازین دست خود شاهد آنست...
ناشناس۱۲۴۳۴۲۶۰۸:۱۹:۴۵ ۱۳۹۸/۹/۲۶
اتفاقا شبکه افق خیلی خوب داره کار میکنه. فقط ببینید چه برنامه های جالب و مفیدی ساخته یک شبکه بنظر نمیشه ورزشگاه. بلکه بخشی از ورزشگاه بشه فلان شبکه. روزنامه فرهیختگان آیا مشکل درونی با این شبکه ارزشمند داره؟
ناشناس۱۲۴۳۴۴۲۰۸:۳۵:۲۹ ۱۳۹۸/۹/۲۶
مثلا در جامعه مطرح می کنند که ما برای جبران اشتباهات حاضر به استعفای روحانی هستیم اما این رهبری است که نمی گذارد! در حالی که کنار کشیدن ناگهانی یک رئیس دولت خلا قدرتی ایجاد می کند که می تواند به اغتشاش و ناآرامی های گسترده و حتی شورش فرصت طلبان منجر شود! یعنی رهبری ترجیح میدهد این دولت بی عرضه تا موعد قانونی خودش سرکار باشد- هر چند تاکید می کنند که دولت رویه را اصلاح کرده و با قدرت کارکند-
ناشناس۱۲۴۳۴۶۶۰۸:۵۱:۲۱ ۱۳۹۸/۹/۲۶
متاسفانه اظهار نظر مسئولان نشان از عمق و فاصله آنها از مردم و خواست مردم دارد و انگار که مخاطب آنها گروه خودشان هستند.
ناشناس۱۲۴۳۵۱۸۰۹:۳۰:۱۱ ۱۳۹۸/۹/۲۶
ما همچنان با قدرت از روحانی حمایت میکنیم
حق۱۲۴۳۵۶۳۰۹:۴۹:۱۲ ۱۳۹۸/۹/۲۶
سخنان شکوری راد صحیح است...
ناشناس۱۲۴۳۶۲۸۱۰:۳۷:۲۴ ۱۳۹۸/۹/۲۶
شکایت وزارت اطلاعات از محمود صادقی‌؛ اصلا نگران نباشید چاقو هیچوقت دسته اش را نمی برد!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین