تذکر به یک وزیر درباره به‌کارگیری مدیران دو تابعیتی

گروه سیاسی الف،   3980924132

تذکر حجت الاسلام نصرالله پژمان فر به وزیر ورزش: علت به کارگیری افراد دو تابعیتی در پست ریاست فدراسیون‌های ورزشی و عدم نظارت وزارت خانه تحت امر شما جهت جلوگیری از این تخلفات چیست؟

تذکر به یک وزیر درباره به‌کارگیری مدیران دو تابعیتی

به گزارش تسنیم، علی اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی را به شرح ذیل قرائت کرد:

**تذکر ابطحی به رئیس جمهور: خبر دارید به استناد اصل44 قانون اساسی تمامی شرایط کار برای همه به منظور رسیدن به اشتغال کامل و قراردادن وسایل کار در اختیار کسانی که قادر به کار هستند ولی وسیله کار ندارند وظیفه دولت است؟

**تذکر ابطحی به وزیر آموزش و پرورش: اجرای زیرپوستی و اصطلاحا چراغ خاموش سند 2030 خلاف تعهدات شما به مجلس در جهت اخذ رای اعتماد بوده است که ادامه این روند مستلزم پاسخگویی شما به نمایندگان مجلس خواهد بود. به وزیر نیرو: ضرورت پرداخت مطالبات معوقه پیمانکاران شرکت توزیع برق.

**تذکر حسن نوروزی به رئیس جمهور: علت عدم تامین بودجه بیمه تکمیلی ایثارگران، به وزیر بهداشت: چرا درجه بیمارستان‌های فاطمه زهرا رباط‌کریم  و امام حسین بهارستان را افزایش نمی‌دهید؟

**تذکر سیده حمیده زرآبادی به رئیس جمهور: علت عدم استخدام 43 نفر از پذیرفته شدگان نهایی آزمون دستیاران ستادی پذیرفته شده در سال 94 در وزارت ارتباطات علیرغم دریافت بودجه استخدامی. به وزیر نیرو: تسریع در واگذاری کنتور و انشعاب برق به واحدهای مسکونی جدید در داخل طرح هادی و بافت مسکونی مناطق روستایی.

**تذکر ولی‌الله نانواکناری به وزیر نیرو: تسریع در انتقال آب شرب از سد البرز به شهرستان‌های بابل، سرو و فریدون کنار.

**تذکر محسن کوهکن به وزیر کشور: تسریع در رسیدگی به وضعیت نابسامان استانداری اصفهان و ضعف مدیریت استان.

**تذکر هدایت الله خادمی به وزیر میراث فرهنگی: چرا به مسئولیت‌های خود بی تفاوت و باعث ایجاد زیان به کشور هستید.

**تذکر حجت الاسلام نصرالله پژمان فر به وزیر ورزش: علت به کارگیری افراد دو تابعیتی در پست ریاست فدراسیون‌های ورزشی و عدم نظارت وزارت خانه تحت امر شما جهت جلوگیری از این تخلفات چیست؟

**تذکر سیده فاطمه ذوالقدر به وزیر راه: لازم است در جهت آسفالت کوچه‌ها ، دیوار کشی و فضای سبز مسکن مهر میناب اقدام شود. به رئیس جمهور: تسریع در تخصیص بودجه کافی برای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور که در  خطر تعدیل هزار نفر نیروی انسانی هست، به رئیس جمهور: تسریع در تخصیص بودجه لازم برای نوسازی ناوگان حمل و نقل طبق بودجه سنواتی و پرداخت مطالبات مالی شهرداری از سوی دولت برای اتمام طرح‌های مترو.

**تذکر حسین نیاز آذری نماینده بابل به رئیس جمهور: تسریع در پرداخت پاداش و سنوات خدمت خانواده‌های شهدا.

**تذکر ناهید تاج الدین نماینده اسفهان به همراه 10 نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: علت عدم اجرای منویات سند تحول بنیادی آموزش و پرورش و ناکارآمدی و افول کیفیت آموزش دانشگاه فرهنگیان.

**تذکر شریعت نژاد به وزیر بهداشت: چرا با وجود سختی کار و پایین بودن حقوق و حساسیت شغلی پرستاران قراردادی برای ارتقای وضعیت آنها فکری نمی‌کنید؟

**تذکر حبیب‌الله دهمرده به وزیر نفت: لزوم اقدام جدی در خصوص رفع مشکل تامین کپسول گاز در سیستان، به وزیر علوم: چرا عزل و نصب روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از جمله دانشگاه زابل به روش‌های غیر کارشناسی و سیاسی صورت گرفته است.

** تذکر نبی هزار جریبی نماینده گرگان به وزیر بهداشت: تسریع در تصویب احداث بیمارستان حوزه انتخابیه، به رئیس جمهور: ویروس آنفلوآنزا شدیدتر از سیل امسال به گلستان حمله کرده و حدود 20 نفر فوت و هزاران نفر بستری شدند دارو در این باره مورد نیاز است.

**تذکر حجت الاسلام ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد: علت دستور دولت برای معافیت مالیاتی سلبریتی‌ها و هنرمندان چیست، به رئیس جمهور و وزرای اطلاعات ، دادگستری و ورزش و جوانان: برخورد قاطع با مسببین هدر رفت 30 میلیارد تومان در قرارداد ویلموتس سرمربی مستعفی تیم ملی فوتبال ایران.

**تذکر احمد مازنی نماینده تهران به رئیس جمهور: تخصیص بودجه کافی برای اجرای کامل قانون حمایت از معلولان در بودجه سال 99. به وزیر ورزش: رسیدگی به سوءتدبیر حاکم بر مدیریت تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال که منجر به فسخ یک طرفه قرارداد توسط این دو سرمربی شده است.
**تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر حاجی دلیگانی به وزیر کشور: با توجه به وضعیت اقتصادی مردم از اضافه شدن قیمت تعرفه نظام مهندسی در شهرستان‌های حوزه انتخابیه فورا جلوگیری کنید. به وزیر نفت و وزیر کشور: لزوم تخصیص سهمیه بنزین 1500 تومانی برای خودروهای آموزشگاه‌های راهنمایی و رانندگی.

**تذکر حجت الاسلام علیرضا سلیمی به رئیس جمهور: علت معافیت مالیاتی سلبریتی‌های سوپر میلیاردی در حالی که کارگران و کسبه باید مالیات بدهند، به رئیس جمهور: چرا علیرغم اعلام تورم 40 درصدی، افزایش حقوق کارمندان فقط 15 درصد اعلام شده است.

**تذکر محمد مهدی زاهدی نماینده کرمان به رئیس جمهور و وزیر صنعت: متاسفانه علیرغم تبلیغات و صحبت‌های فراوان نه تنها نرخ ارزاق افزایش داشته بلکه این افزایش بر سایر کالاها حتی کالاهایی که دولت سهامدار آن است سرایت نموده و فشار معیشتی به شدت افزایش پیدا کرده است.

**تذکر نادر قاضی پور نماینده ارومیه به رئیس جمهور: تسریع در حل مشکل تجار در گمرک بازرگان. به وزیر اقتصاد  و وزیر کشور: تسریع در فعال کردن گمرک سرو ارومیه.

**تذکر بدری به رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش: چرا برخلاف قانون مصوب سال‌های 95 و 97 مجلس تبدیل وضعیت معلمان  خرید خدمت آموزشی و  حق التدریسی صورت نمی‌گیرد، به رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش و کشور: چرا برخلاف قانون و مقررات مربوط حق مرزی کارکنان، معلمین در شهرستان اردبیل و نمین پرداخت نمی‌شود.

**تذکر علی وقفچی  نماینده زنجان به وزیر کشور: تسریع در تعیین تکلیف بیمه بازنشستگی رانندگان تاکسی و اتوبوس‌های شهری و بین شهری بعد از 4 سال، به وزیر کار: لزوم لحاظ سختی کار برای کارگران پمپ بنزین‌ها و پمپ گازها.

**تذکر احمد سالک و محمد مهدی زاهدی نمایندگان اصفهان و کرمان به رئیس جمهور: لزوم ارائه گزارش نحوه توزیع کمک‌های معیشتی به 18 میلیون خانوار.

**تذکر سالک نماینده اسفهان به رئیس جمهور: صدور دستور به وزارت ارتباطات جهت اجرای شبکه ملی اطلاعات تا پایان سال 98  به وزیر کشور: حتما صدای مردم اصفهان را پس از 20 سال شنیدند از قول دولت برای ارتقای نقاط مختلف اصفهان به چند فرمانداری به مناطق شرق اصفهان انتظار جدی وجود دارد. هر چه سریعتر اقدام شود.

**تذکر احمد صفری به وزیر نفت: علت عدم تخصیص سهمیه بنزین ویژه خبرنگاران

**تذکر ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد به رئیس جمهور و وزیر کار: علت عدم رتبه بندی خانوار ایرانی مانند برخی کشورهای دنیا.

**تذکر بنیادی به وزیر ورزش: هر چه سریعتر به سوءمدیریت در فدراسیون فوتبال رسیدگی کنید. به وزیر آموزش و پرورش: لزوم رسیدگی به مطالبات  جا ماندگان از قانون استخدام شامل سربازان اولیه، همکاران نهضت سوادآموزی  و نیروهای حق التدریس و پیش دبستانی‌های دولت.

**تذکر سید تقی کبیری نماینده خوی به وزیر آموزش و پرورش: چرا اقدامی برای جذب نیروهای آزاد شاغل در مدارس غیر دولتی انجام نمی‌شود، به رئیس جمهور: دستور رسیدگی برای رفع مشکلات زیر ساختی مسکن مهر از جمله مشکل آب و گاز  و برق.

**تذکر ابوالفضل حسن بیگی نماینده دامغان به وزیر بهداشت: مقابله با بیماری ساس با توجه به گسترش این بیماری جهت مداوا لازم است جزو بیماری‌های خاص قرار گیرد.

**تذکر نانواکناری به وزیر آموزش و پرورش: با توجه به اطلاع رسانی چرا نسبت به مدارسی که در حال آوار شدن هستند اقدامی نمی‌کنید.

**تذکر سید هادی بهادری نماینده اورمیه به وزیر آموزش و پرورش: تجدید نظر در زمان آزمون و سطح قبولی معلمان نهضت سوادآموزی.

**تذکر علی اکبر کریمی به وزیر راه: لزوم تسریع در ثبت نام متقاضیان در استان مرکزی در قالب طرح مسکن ملی با توجه به گرانی شدید مسکن در این استان به ویژه شهر اراک

**تذکر شریف پور به رئیس جمهور: چرا با افزایش عوارض خروج از کشور موجب وخیم تر شدن وضعیت معیشت مرزنشینان و تخلیه روستاهای واقع در مرز می‌شوید.

**تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی به وزیر نفت: چرا علیرغم وجود نیروهای متخصص در شهرستان‌های حوزه انتخابیه درصد زیادی از نیروهای انسانی مورد نیاز طرح‌های پالایشگاه‌های نفت شاهین شهر اصفهان خالی از این دو شهرستان به کار گرفته می‌شود.

**تذکر نادر قاضی پور و محجوب و علی اصغر یوسف نژاد به وزیر آموزش و پرورش: تسریع در رتبه بندی تمامی فرهنگیان اعم از معلم و کادر اداری.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

    4. جلاد، به پایان سلام کن!

    5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    10. انتقام از پوتین؟

    11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    14. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

    15. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    16. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    17. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    18. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

    19. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    20. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    21. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    25. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    آخرین عناوین