سلطانی: تاکنون یک یورو هم به حساب استراماچونی نرفته/ او برای بازگشت لحظه شماری می‌کند

گروه ورزشی الف،   3980924008

معاون باشگاه استقلال درباره وضعیت استراماچونی توضیحاتی داد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سلطانی، معاون باشگاه استقلال که اکنون برای رفع مشکلآندره آ استراماچونی در رم ایتالیا حضور دارد درباره آخرین وضعیت مذاکراتش با سرمربی استقلال برای بازگشت به ایران گفت: تا جایی که کار را دنبال می‌کنم، استراماچونی درخواستی داشته که من این موضوع را به باشگاه انتقال داده ام. او مطالبه خاصی ندارد و تنها نقطه تاریک برای استرا نحوه پرداخت پولش است و روی مسائل مالی بحث ندارد. در واقع می‌خواهد پولش را از راهی دریافت کند که در آینده دچار مشکل نشود.

استراماچونی پس از بازگشت به ایتالیا چمدان هایش را باز نکرده است
او درباره اینکه آیا در دیدارهایش با استراماچونی، این مربی درخواست جدیدی مطرح کرده است، گفت: استرا مربی حرفه‌ای است و تمام کار‌های حقوقی اش را به وکیل خود سپرده است. او می‌گوید هر وقت وکیل به من بگوید مشکل مسدود شدن حساب هایم در ایتالیا و انتقال پول حل شده است به ایران می‌آیم. استراماچونی پس از بازگشت به ایتالیا چمدان هایش را باز نکرده و آن‌ها همچنان بسته هستند. او و دستیارانش بسیار مشتاق هستند پس از رفع این مشکلات به ایران بازگردند.

استرا به دلیل نحوه پرداخت پول زیر ذره بین است هیچکس مانند او نگران وضعیت استقلال نیست
سلطانی درباره اصرار استراماچونی برای کاهش یک ساله قراردادش اظهار داشت: هیچکس به اندازه استرا و دستیارانش نگران وضعیت استقلال نیست. آن‌ها می‌خواهند زودتر این اتفاق بیفتد تا راه بازگشت شان باز شود. روی بحث کاهش قرارداد تاکنون بحثی مطرح نیست. به دلیل نحوه پرداخت حقوق این مربی، استرا در ایتالیا زیر ذره بین است. استرا می‌گوید اگر پرداختی‌های باشگاه استقلال قانونی باشد تا مشکلی برای او، خانواده و دستیارانش پیش نیاید سایر موارد در مرحله بعدی اهمیت قرار می‌گیرد.

تاکنون یک ریال و یورو هم به حساب استراماچونی نرفته است
او درباره ویدیوئی که استراماچونی از خودش منتشر کرد، گفت: استراماچونی اعتقاد دارد که پول باید به حسابش بنشیند و بانک اعلام کند که از لحاظ حقوقی مشکلی نیست. او این درخواست را از روز اول مطرح کرد. من در بخش انتقال پول دخالتی ندارم و تنها خواسته‌های استرا را منتقل می‌کنم. باشگاه استقلال برای انجام شدن این موضوع زحمات زیادی کشیده، اما تاکنون یک ریال یا یک یورو هم به حساب استراماچونی نرفته است و وقتی او در رسانه‌های مختلف می‌شنود که پول به حسابش واریز شده و امضا زده، دلخور شده است.

سلطانی تصریح کرد: ویدیو استراماچونی سه جنبه داشت. اول اینکه می‌خواست با هواداران درد و دل کند چراکه آن‌ها هم مثل خودش نگران تیم هستند.

امیدواریم تا دوشنبه پول به حساب استراماچونی واریز شود
او درباره اینکه به نظر می‌رسد اگر تا دوشنبه پول به حساب استرا واریز نشود دیگر این مربی به ایران نمی‌آید، گفت: خلیل زاده شبانه روز در زمینه انتقال پول زحمت می‌کشد و شرایط این کار فراهم شده است، اما باید تا دوشنبه صبر کنیم تا پول به حسابش بنشیند. اصل کار هم همین ماجرا است و البته او درخواستی هم برای در اختیار گرفتن منزل شخصی در تهران دارد. در کل استرا امیدوار و مشتاق است با رفع مشکلات به تهران بازگردد.

استراماچونی حرفه‌ای و صادق است و اگر پولش را بگیرد به ایران می‌آید
معاون باشگاه استقلال درباره اینکه احتمال دارد استراماچونی پول را بگیرد و بازهم به ایران نیاید، گفت: بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ بدهد چراکه او فرد رک، حرفه‌ای و صادقی است. اگر چنین هدفی داشت از روز اول می‌گفت می‌خواهم قراردادم را فسخ کنم و دیگر به ایران نمی‌آیم. در آن صورت باید حق و حقوقش را هم پرداخت می‌کردیم. وقتی استرا می‌گوید می‌خواهم برگردم این کار را در صورت فراهم شدن شرایط انجام می‌دهد چراکه فردی احساسی است و با دلش کار می‌کند. او اکنون بحثی درباره پول ندارد بلکه مشکلات قانونی‌ای که برای این مربی به وجود آمده و استرا را اذیت می‌کند، مدنظرش است.

استراماچونی برای بازگشت لحظه شماری می‌کند
سلطانی درباره اینکه هواداران پس از منتشر شدن ویدیوی استرا نگران هستند، گفت: وقتی او تیم را آرنج کرده و حتی تعویض‌ها را از راه دور اعلام می‌کند یعنی هنوز قبلش برای استقلال می‌تپد و برای بازگشت لحظه شماری می‌کند. آن ویدیو تنها برای این بود که بگوید من پولی نگرفته ام و هرچند مقدمات فراهم شده، اما هنوز پولی دست من نرسیده است. همچنین می‌خواست با هواداران درد و دل کرده و البته پیامی انگیزشی به بازیکنان بدهد مبنی بر اینکه باید به صدر جدول بازگردیم و مقابل شاهین بوشهر برنده شویم.

او درباره اینکه شنیده می‌شود استرا برای دوشنبه بلیت بازگشت گرفته است، بیان کرد: تمام کار‌ها در صورتی انجام می‌شود که پول به صورت قانونی و شفاف به حساب استرا بیاید و خیال او باید در این زمینه راحت شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  15. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  16. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  17. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  18. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  19. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  20. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  21. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  22. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  23. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  24. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  25. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

آخرین عناوین