ترامپ متقلب در بازی گلف

گروه جهان الف،   3980920154

یک ستون‌نویس سابق آمریکایی در سرویس ورزشی می‌گوید، وضع غریب و مضحک گلف‌بازی دونالد ترامپ مطالب بسیاری را درباره این رئیس‌جمهوری آمریکا فاش می‌کند و مایه وحشت او برای آینده ایالات متحده می‌شود.

ترامپ متقلب در بازی گلف

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، "ریک ریلی" با توصیف مردی که ۳۰ سال است او را می‌شناسد، گفت: «دونالد ترامپ بدترین متقلب تا به امروز است و اهمیتی نمی‌دهد که چه کسی می‌داند.» او ادامه داد: «همواره گفته‌ام گلف مسائل بسیاری را درباره یک مرد فاش می‌کند و گلف یک عالمه زشتی در این رئیس‌جمهوری را برملا می‌سازد.»

ریک ریلی که سابقا ستون‌نویس مجله "اسپورتز ایلاستریتد" (Sports Illustrated) بود، کتابی تحت عنوان "فرمانده تقلب: گلف چگونه ترامپ را توضیح می‌دهد" به رشته تحریر درآورده است.

ریلی می‌گوید: «گلف سرگرمی به شدت خوبی است که همچنین دورویی وحشتناک این رئیس‌جمهوری را به عنوان یک گلف‌باز نشان می‌دهد. شما بیشتر می‌خندید، اما بعضی اوقات گریه می‌کنید. چگونه این اتفاق افتاد؟ او به عنوان یک گلف‌باز واقعاً مرا می‌رنجاند. تقلب؟ متنفرم. راه بردن چرخ‌دستی روی چمن؟ متنفرم. پوشیدن لباس‌هایی که دو سایز برایش کوچک‌تر هستند؟ شوخی نکن. لگد زدن به توپتان به طوری که پادوها شما را پله صدا کنند؟ از این هم متنفرم. بیشتر از همه از این متنفرم که او چطور باعث می‌شود که کشورم آنقدر احمق به نظر برسد. از کاری که او با سیاره‌ام می‌کند، تنفر دارم. از کاری که او با کودکان در مرز می‌کند، متنفرم. مشکلی با جمهوری‌خواهان ندارم اما نمی‌توانم این شخص را تحمل کنم. من عاشق گلف هستم و او این بازی را سی سال تنزل داده است. همان موقع که با روری مک‌ایلروی و ریکی فولر خوب شد، ما این احمق متقلب چاق را شناختیم.»

دکتر لنس دودز، روانپزشک دانشگاه هاروارد به ریلی می‌گوید که ترامپ "مرد بسیار بیماری" است که "تمام صفات یک اختلال شخصیت خودشیفتگی را نشان می‌دهد".  او گفت: «این وحشتناک است که او باید در گلف تقلب کند، همان ورزشی که در آن ما به خود-کنترلی می‌رسیم. در هر ورزش دیگری داورانی وجود دارند اما در زمین گلف اگر ۲۰۰ یارد فاصله داشته باشید می‌توانید توپ را بزنید و از آن فاصله بگیرید. من به بنیاد ملی گلف زنگ زدم. آن‌ها گفتند که ۹۰ درصد گلف‌بازان تقلب نمی‌کنند. گلف بازی شرافتمندانه‌ای است اما این شخص یک لکه بزرگ زشت نارنجی روی آن می‌گذارد. این واقعا مرا ناراحت و عصبی می‌کند.»

عصبانیت ریک ریلی نسبت به ترامپ با این واقعیت جالب‌تر می‌شود که آن‌ها مدت‌هاست یکدیگر را می‌شناسند و او اعتراف می‌کند که زمانی این میلیاردر را دوست داشته است. او گفت: «من او را به عنوان یک نویسنده دوست داشتم زیرا او افسانه‌نویس دیوانه‌ای است که به حدی دروغ‌های بزرگ می‌گوید که بتوان آن‌ها را در رژه میسی (رژه روز شکرگزاری) در آسمان شناور کرد. او کپی برابر اصل است. اگر او بگوید "آیا می‌توانید فردا برای مصاحبه اینجا باشید؟" پرواز نیمه شب می‌گرفتم که بتوانم به آن مصاحبه برسم. هر کاری می‌کردم تا مصاحبه را از دست ندهم اما اگر مجبور بودم با او دوباره گلف بازی کنم و این برای نگارش مطلبم نبود، هرگز این کار را نمی‌کردم.»

ریک ریلی در مطلب خودش به نقل از جک نیکولاس، مشهورترین بازیکن گلف آمریکا نوشت: «ترامپ هنگام بازی با او با تغییر امتیازات ثبت‌شده دو طرف در بازی تلاش کرد تا تقلب کند. همچنین بازیکن‌هایی که اخیرا با ترامپ رقابت کرده‌اند، می‌دانند تایگر وودز، گلف‌باز مشهور جهان هم اگر با ترامپ بازی کند، به علت تقلب‌های او، شکست می‌خورد. از جمله مواردی که ترامپ در زمین بازی مرتکب می‌شود، جابجا کردن توپ‌های گلف است.»

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

آخرین عناوین