قتل عجیب دختر جوان در کوی اندرزگو

گروه حوادث الف،   3980920028 ۱۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

پسر جوان که دختری را با ضربه چاقو به قتل رسانده است محاکمه شد. این قاتل دیروز درجلسه دادگاه منکر قتل عمدی شد و خود را بی گناه دانست.

قتل عجیب دختر جوان در کوی اندرزگو

 خراسان نوشت: در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی زالی و با حضور یک قاضی مستشار برگزار شد ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند.

وی گفت: رامین ۲۷ ساله متهم است بیستم مرداد ۹۶ به دنبال درگیری با یک دختر ۲۵ ساله به نام میترا وی را در کوی اندرزگو با ضربه چاقو به سفید رانش به قتل رسانده است. اکنون با توجه به مدارک موجود در پرونده برای وی حکم قصاص می خواهم.

سپس وکیل اولیای دم در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: مادر میترا که مقیم آمریکاست تنها ولی دم است و او برای قاتل دخترش حکم قصاص خواسته است.

وقتی رامین در جایگاه ویژه ایستاد در تشریح جزئیات ماجرا گفت: به تازگی پژو ۲۰۶ خریده بودم که دنبال دوستم مسعود رفتم و با هم از ورامین به قیطریه رفتیم .در حوالی بولوار اندرزگو از خودرو پیاده شدیم تا شام بخوریم .چند دقیقه بعد مسعود از من خواست تا سوئیچ خودرو را به او بدهم .مسعود از رستوران بیرون رفت و چند دقیقه بعد من دنبال او رفتم و دیدم که با یک دختر جوان در خودرو مشغول صحبت است. مسعود از من خواست تا چند دقیقه منتظر او بمانم.من حدود نیم ساعت منتظر آن ها ماندم و وقتی دوباره سراغ مسعود رفتم با تندی از من خواست تا مزاحم نشوم. او در خودرو مشغول صحبت با دختر جوان بود .من عصبانی شدم و مسعود پیاده شد اما دختر جوان همچنان روی صندلی کنار راننده نشسته بود. من پشت فرمان نشستم و از او خواستم تا خودرو را ترک کند اما میترا گفت :مسعود قول داده تا به او پول بدهد و تا زمانی که پولش را نگیرد خودرو را ترک نمی‌کند .میترا می گفت قصد دارد به یک پارتی شبانه برود و پس از دریافت پول باید او را به مهمانی برسانم .

این متهم ادامه داد: من که از شنیدن حرف های دختر جوان عصبانی شده بودم برای ترساندن او کارد میوه خوری را که در خودرو داشتم بیرون کشیدم اما دختر جوان دستم را هل داد که دستم زخمی شد. او نمی خواست پیاده شود به همین دلیل من و میترا با هم درگیر شدیم و نمی‌دانم چطور چاقو به سفید ران او برخورد کرد . همان موقع میترا که از دیدن خون ترسیده بود فریاد کشید و پیاده شد. من که شوکه شده بودم با خودرو فرار کردم اما عابرانی که میترا را خونین دیده بودند پلاک خودرو را برداشتند و به این ترتیب بازداشت شدم.

وی گفت: من اتهام قتل را قبول ندارم .چون هیچ خصومتی با دختر جوان نداشتم و اصلا او را نمی شناختم. در کشمکش میان ما چاقو ناخواسته به سفیدران او برخورد کرد و موجب مرگش شد.

در پایان جلسه، قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۲۳۵۰۷۴۰۹:۳۵:۲۴ ۱۳۹۸/۹/۲۰
اصلا چاقو چرا داشتی ؟
ناشناس۱۲۳۵۴۶۷۱۲:۵۶:۱۴ ۱۳۹۸/۹/۲۰
مگر قانون نکردید حکم سلاح سرد هم مثل سلاح گرمه پس چرا اینهمه جرم و جنایت با سلاح سرد زیاد شده چرا مناطق جرم خیز تهران و البرز در مجلس بررسی نمیشه و اندیشه ای برای کارهای فرهنگی و اقتصادی این مناطق بعمل نمیآد
ناشناس۱۲۳۵۵۵۴۱۳:۲۶:۴۳ ۱۳۹۸/۹/۲۰
مثل آدم بنویس چاقو کجا خورده
ناشناس۱۲۳۶۲۵۶۲۱:۱۲:۴۸ ۱۳۹۸/۹/۲۰
گفت دیگه سفید ران منطقه حساس بدن مثل شقیقه که ضربه یا جرح شدید باعث مرگ میشود
ناشناس۱۲۳۵۵۹۲۱۳:۴۲:۲۶ ۱۳۹۸/۹/۲۰
چاقو میوه خوری پوست خیار رو هم درست نمی کند! برخورد اتفاقی چاقو میوه خوری آنهم وقتی دو نفر در ماشین نشسته اند فوقش یه خط رو لباس بیاندازد! همین فکر کردی میای قیطریه یک شب را خوش می گذرانی و با چاقو تهدید می کنی و اینا هم که بچه .. و ترسو، بی خرج و مخارج! اعدام حق تو است، هیچ چیز در مورد تو اتفاقی نبوده، همه چیز را نقشه کشیده بودی، فقط آنطور که دوست داشتی بی هزینه تمام نشد!
ناشناس۱۲۳۵۶۴۳۱۴:۰۷:۰۷ ۱۳۹۸/۹/۲۰
بنده سالهاست ساکن فرمانیه ام چیزی که ما شنیدیم این بود که تو وطن پور ساعت ۱۱ شب خانمی به صورت تنها در حال رفتن به خانه بوده که دوتا اراذل سوار ۲۰۶ به زور سعی میکنن سوار ماشین کنن که مرحوم مقاومت می کنه و با چاقو به ران بنده خدا می کشن و در اثر شدت خونریزی جانش رو از دست میده. شماره رو هم دوربین ساختمان ها گرفته. هم دختر جوون مردم رو کشتن هم اسم فلان کاره که پول می خواسته روش میذارن؟؟ بی شرفها قصاص حقتونه واقعاً
تبریزی۱۲۳۵۶۷۰۱۴:۱۸:۲۲ ۱۳۹۸/۹/۲۰
من نمی دونم هدف از انتشار این نوع اخبار چیه؟ همش خبر رو با "در پایان جلسه، قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند" تموم میکنید. خب بگید رای چی بود. انگار یه فیلمی رو می بینی که پایان نداره. مگه وقت ما ارزش نداره؟
ناشناس۱۲۳۵۷۲۹۱۴:۴۵:۳۰ ۱۳۹۸/۹/۲۰
به وکلای نجفی بگید با همان روش که نجفی را نجات دادند ایشان را هم از اتهام قتل عمد نجات دهند
ناشناس۱۲۳۵۷۳۹۱۴:۵۰:۵۰ ۱۳۹۸/۹/۲۰
و چقدر بیچارگی ها از روابط آزاد .. نصیب این مردم میشود و باز هم بر خطا اصرار میکنند
ناشناس۱۲۳۵۷۷۱۱۵:۰۷:۳۴ ۱۳۹۸/۹/۲۰
چرا چاقو کشیدی چون پیاده نمیشد بعد در گیر شدند نفهمیده چاقو چجوری برخورد کرده بهش. شبیه داشتان نجفی شد اونم برای فریب دادگاه از این .. میگفت
ناشناس۱۲۳۵۹۶۸۱۷:۳۰:۳۱ ۱۳۹۸/۹/۲۰
پول چیو دقیقا میخواست بگیره
ناشناس۱۲۳۵۹۸۳۱۷:۴۵:۵۵ ۱۳۹۸/۹/۲۰
جانی پلید
ناشناس۱۲۳۶۱۲۴۱۹:۲۵:۴۳ ۱۳۹۸/۹/۲۰
مگه کسی با زخم ران، میمیره؟
ناشناس۱۲۳۶۲۳۴۲۰:۵۲:۲۶ ۱۳۹۸/۹/۲۰
خب مرد حسابی شما که ناخواسته در برابر این معضل قرار گرفتی به پلیس زنگ میزدی برای میاجی گری یا خودرو خاموش میکردی و میرفتی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین