خوشبختی پرسپولیس با شوت ترابی/ سرخ‌ها به تیم قلعه‌نویی رسیدند

گروه ورزشی الف،   3980919172

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار با گل گهر سیرجان در هفته چهاردهم لیگ برتر با درخشش مهدی ترابی به پیروزی رسید تا هم امتیاز با تیم سپاهان به رده سوم جدول صعود کند.

به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار از هفته چهاردهم لیگ برتر میزبان تیم گل گهر سیرجان بود که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

در این بازی که از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز شد، مهدی ترابی (۵۲) و عبدالله حسینی (۸۰ - گل به خودی) برای پرسپولیس و علیرضا ابراهیمی (۸۸) برای گل گهر گلزنی کردند. پرسپولیس با این برد ۲۵ امتیازی شد تا هم امتیاز با سپاهان شود و با تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در رده سوم قرار بگیرد. استقلال هم با یک بازی بیشتر با ۲۶ امتیاز در رده اول است.

ترکیب پرسپولیس و گل گهر

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی، محمد انصاری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، مهدی ترابی (۸۷ - کمال کامیابی نیا)، بشار رسن (۸۴ - مهدی عبدی)، وحید امیری (۶۶ - فرشاد احمدزاده)، علی علیپور.

گل گهر: میلاد فراهانی ، علیرضا ابراهیمی ، مهران گلزاری ، عبدالله حسینی ، حسام پورهاشم ، یوسف وکیا (۸۵ - محسن طرحانی) ، امین پورعلی ، مهرداد عبدی (۸۵ - مهرداد بایرامی) ، بهنام برزای ، رضا محمود آبادی (۷۰ - علی قربان خانی) و پیمان رنجبری.

نیمه نخست؛ کم موقعیت و خسته کننده

بازی در نیمه نخست چنگی به دل نزد و دو تیم از ارائه بازی زیبا بازماندند. در این نیمه، پرسپولیس هجومی تر از گل گهر بود اما نتوانست موقعیت صد درصد گل را روی دروازه حریفش خلق کند.

جدی ترین فرصت این نیمه شوت محمد انصاری مدافع پرسپولیس به سمت دروازه گل گهر بود که میلاد فراهانی دروازه بان این تیم توپ را به کرنر فرستاد.

نیمه دوم؛ خوشبختی با شوت ترابی و گل به خودی مدافع گل گهر

در این نیمه پرسپولیس قصد داشت با حمایت ۳۰ هزار هوادار حاضر در ورزشگاه، نتیجه را به سود خود به پایان ببرد و بر دامنه حملاتش افزود. در دقیقه ۴۸ احمد نوراللهی هافبک پرسپولیس شوت سنگینی را به سمت دروازه گل گهر زد که مدافع این تیم توپ را به کرنر فرستاد.

انتظار سرخپوشان برای گلزنی در نیمه دوم خیلی طول نکشید. مهدی ترابی ستاره این روزهای های پرسپولیس در دقیقه ۵۲ توانست با یک شوت فنی و محکم از پشت محوطه جریمه توپ را به تور دروازه گل گهر بچسباند. 

گل گهر برای جبران نتیجه حملاتی را در زمین پرسپولیس تدارک دید که بی ثمر ماند. در دقیقه ۸۰ علی علیپور تیر خلاص را به گل گهر زد. این مهاجم سرخپوشان در محوطه جریمه حریف شوتی را زد که بعد از برخورد به سر عبدالله حسینی بازیکن گل گهر به گل دوم سرخپوشان تبدیل شد.

گل گهر بعد از دریافت گل دوم دو تعویض انجام داد و چهره هجومی تری به خودش گرفت تا نتیجه بازی را عوض کند. حملات آنها در دقیقه ۸۸ با ضربه سر علیرضا ابراهیمی به گل نشست ولی در نهایت بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود پرسپولیس تمام شد.

در لحظات پایانی این مسابقه هم تنش هایی بین بازیکنان دو تیم ایجاد شد. اشکان خورشیدی در وقت های تلف شده با نشان دادن کارت زرد دوم به بهنام برزای بازیکن گل گهر، این بازیکن را از زمین اخراج کرد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  22. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  23. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  24. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  25. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

آخرین عناوین