میناوند:‌ مربی ایرانی باعث چند دستگی در تیم ملی می‌شود

گروه ورزشی الف،   3980919157

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: باید تیم ملی را به رنگ ملی ببینیم و فقط برانکو می‌تواند به تیم ملی ما کمک کند.

به گزارش فارس، مهراد میناوند پیش از شروع دیدار دو تیم پرسپولیس و گل‌گهر در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: اکنون همه چیز دست خودمان است و می‌توانیم با دو برد به صدر جدول برسیم. من باید انتقادی را در مورد برنامه فوتبال برتر مطرح کنم.

میناوند ادامه داد:‌ زمانی که برانکو از پرسپولیس رفت هیچکس اعتراضی نکرد، خون از دماغ کسی نریخت، نه دری شکاندند و نه کار دیگری کردند. اما اینکه شما یک برنامه را در اختیار یک تیم بگذارید درست نیست البته این حق باشگاه استقلال است و ایرادی ندارد اما از همه طوری مصاحبه بگیرید که کل استقلال مشکلات‌شان را فراموش کنند و به این فکر کنند پرسپولیس چرا اینگونه شد.

وی در ادامه گفت: پرسپولیس با تلاش بازیکنانش و مجموعه باشگاه 7 جام قهرمانی آورده و شما هم نمی‌توانید آن را لوث کنید. ما هم اگر در این فصل ناداوری برای‌مان انجام نمی‌شد و بازی‌هایمان را به موقع و حتی در روز تعطیل انجام می‌دادیم مطمئناً جایگامان خیلی بالاتر بود و از همه تیم‌ها کنده بودیم. امیدوارم امروز این بازی یک بازی خوب برای تیم ما باشد و رفته رفته به صدر جدول نزدیک شویم با تمامی که برای تیم گل‌گهر سیرجان قائل هستم.

پیشکسوت تیم پرسپولیس  در مورد قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: متأسفانه هر تیمی که قهرمان می‌شود به گروه سخت‌تری می‌خورد. تیم‌هایی که در پلی‌آف بازی دارند به نظرم با تیم‌های آسان‌تری بازی خواهند کرد ولی با این هواداری که دوباره با پرسپولیس آشتی کرده ما می‌توانیم هر تیمی را ببریم. ما اگر در گروه ضعیفی هم قرار می‌گرفتیم باید به مصاف همین تیم‌ها در مرحله بعد می‌رفتیم. سخت است اما بچه‌ها می‌توانند و لیاقتش را دارند ما با 12-13 نفر به فینال آسیا رفتیم این تیمی که این همه مهره دارد امیدوارم مردم از آن حمایت کنند و اتفاق بزرگی برای ما بیافتد.

میناوند در مورد بحث تاکتیکی پرسپولیس و اینکه آیا این تیم پیشرفتی داشته است، تصریح کرد: پرسپولیس این روند باید خیلی زودتر از این پیشرفت می‌کرد. اگر من بعد از این همه سال بازی در تیم ملی و پرسپولیس  نخواهم انتقاد کنم، نمی‌شود. نتیجه انتقادات سالم این می‌شود که مربی متوجه می‌شویم می‌توانیم از وجود خیلی از این بازیکنان استفاده کند.کالدرون مربی ما است و از جایی دیگر نیامده و ما دشمن او نیستیم. این مسئولیت گردن من است که این حرف‌ها را بزنم و خدا را شکر در بازی قبل این اتفاق خوب افتاده و امیدوارم در این بازی هم شاهد آن روحیه تهاجمی باشیم که همیشه از پرسپولیس انتظار داریم.

وی در مورد بازگشت برانکو به تیم ملی اظهار داشت: در این مقطع فقط برانکو می‌تواند به تیم ملی ما کمک کند اینکه دو دستگی می‌شود هر مربی بیاید این اتفاق می‌افتد. شما بگویید امیر قلعه‌نویی صددرصد 100 دستگی می‌شود یا حتی در مورد یحیی گل‌محمدی هم همین طور است. پس تیم ملی را باید به رنگ تیم ملی ببینیم مطمئنا برانکو چون سال‌ها اینجا بوده می‌تواند کمک‌های بسیار خوبی داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به دعوت هواداران برای حضور در ورزشگاه و تشویق پرسپولیس عنوان کرد:‌ من همیشه این کار را کرده‌ام. منتهی چون بازی‌های اولیه پرسپولیس چنگی به دل نمی‌زد من به ورزشگاه نمی‌آمدم اما همیشه از پرسپولیس  با قدرت حمایت کردم و الان هم این کار را انجام می‌دهم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین