خودتان راجع به این تصاویر قضاوت کنید!

گروه عکس الف،   3980918081 ۴۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

می‌توانیم تفاوت و اثرات استفاده از وسایل نقلیه عمومی را با خودروهای تک سرنشین خودمان به خوبی احساس کنیم. مخصوصا در روزهایی که آلودگی هوا نفس کشیدن را با مشکل رو‌به‌رو می‌کند.




 

دیدگاه کاربران

هاشمی۱۲۳۱۶۳۳۱۲:۱۹:۱۲ ۱۳۹۸/۹/۱۸
اگرچه تکراری بود و پیش از این دیده بودم ولی برای نگاه مجدد خوب بود ولی ای کاش سیاستگذاران بخش بودجه و برنامه شهری و .... ببینند چون ما که جز نگارش و انتشار کاری از دستمان بر نمی آید مسئولان هم به قول (معاون یکی از استانداران) پوست کلفت شده اند و برایشان مطالب رسانه ها ارزشی ندارد. پس دیدن این تصاویر زیبا و گویا برای ما یادآرور دردی است که زخمه کهنه را نشان می دهد
ناشناس۱۲۳۲۷۸۳۰۰:۱۹:۵۷ ۱۳۹۸/۹/۱۹
تراکم جمعیت در همه جای جهان دردسرساز شده و رفاه و آرامش و طبیعت و غذاهای غیر اصلاح شده و غیر صنعتی را از مردم گرفته. سبب بیکاری بیماری آلودگی استرس و فحشا و بی فرهنگی شده سبب مهاجرت های مخرب و حیات طبیعت و گونه های حیوانی با ارزش و نادر را از بین برده و میبرد. جهان باید با این تراکم جمعیت به مقابله جدی برخیزد. آنوقت بسیاری از این مسائل دیگر مفهومی نخواهد داشت. به امید دنیایی با یک هشتم جمعیت فعلی با هوایی پاک و حیوانات نجات یافته با غذاهای خوشمزه و طبیعی و بدن های سالم و اعصاب راحت
سلام۱۲۳۱۶۶۱۱۲:۳۰:۳۲ ۱۳۹۸/۹/۱۸
مردم مقصر مسئولین مقصرترین
ناشناس۱۲۳۲۱۹۷۱۶:۳۵:۴۷ ۱۳۹۸/۹/۱۸
بابا انصافا مترو جای سوزن انداختن نیست.
ناشناس۱۲۳۲۴۹۴۱۹:۵۰:۳۴ ۱۳۹۸/۹/۱۸
مخصوصا موقعی که دستفروشها مزاحم صبح علی الطلوع سوار میشن و شب با آخرین قطار پیاده میشن و حداقل هر کدام 50 تا قطار عوض میکنن که اگه مسافرها بخواهیم اینکار انجام بدیم روزی 50000 تومن باید بسلفی که این جز ضرر برای مردم و مترو چیز دیگه ای نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۱۲۳۲۹۳۰۰۷:۴۶:۴۶ ۱۳۹۸/۹/۱۹
همون دیگه اگه درست مدیریت بشه و ناوگان حمل و نقل عمومی تقویت بشه مردم هم به راحتی از وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌کنند.
آریابان۱۲۳۱۶۸۱۱۲:۴۲:۰۴ ۱۳۹۸/۹/۱۸
به شرطی که نه دست ما کوتاه باشد و نه خرما هم بر نخیل !!!!!!؛ اصولا انتظار کشیدن و سپس اقدام برای سوار شدن و عبور از ازدحام و از دست ندادن مترو و بی آر تی ، حتی در روز های عادی هم بسیار دشواره دیگه چه برسه به روزهای ممنوعه !!!!!! ولی این بدیهیه که هستند بسیاری از شهروندان (البته نه همه !!!!!) که استفاده از وسایل نقلیه را بسیار ترجیح میدهند بر استفاده از خودروی شخصی ، گیر کردن در ترافیک ، گرفتاری لاینحل پارک ، جریمه ، خطرتصادف و .. (البته بشرط وجود و بسامان بودن همگانی ها !!!!)
ناشناس۱۲۳۱۶۸۴۱۲:۴۲:۴۳ ۱۳۹۸/۹/۱۸
و 25 میلیون نفر در پایتختی که حداکثر برای 2.5 میلیون نفر جمعیت پیش بینی و طراحی شده بود !
ناشناس۱۲۳۱۷۰۹۱۲:۵۸:۴۶ ۱۳۹۸/۹/۱۸
اینها را به مسئولین بگویید نه مردم !! البته خود مسئولین هم باید سوار حمل و نقل عمومی شوند,
ناشناس۱۲۳۱۷۳۸۱۳:۱۷:۲۵ ۱۳۹۸/۹/۱۸
ایکاش متروی تهران مثل همون قطارشهری تصویر شما بود.متروی تهران مثل میدانه جنگه عزیز.
ناشناس۱۲۳۲۶۲۰۲۱:۱۳:۳۰ ۱۳۹۸/۹/۱۸
میدانه نه میدان
ناشناس۱۲۳۱۷۹۶۱۳:۳۷:۱۸ ۱۳۹۸/۹/۱۸
داداش شما خواب تشریف دارید سوار مترو یا اتوبوس بشید وله و خورد بشید تو ایران این عکس ها کاربرد نداره
ناشناس۱۲۳۱۸۲۷۱۳:۴۵:۱۱ ۱۳۹۸/۹/۱۸
در کدوم مسیر ایران این امکانات از تصویر 3 به بعد فراهم است خلوت با کلاس بی دغدغه
ناشناس۱۲۳۲۰۷۳۱۵:۳۴:۴۲ ۱۳۹۸/۹/۱۸
اینقدر غرغر نکن. در حد همین امکاناتی که هست چقدر مراعات می‌کنی؟ جایی که ۲۰ متر جلوتر میشه مثل آدم پارک کرد، چقدر از پارک دوبله احتراز می‌کنی؟
ناشناس۱۲۳۲۴۱۲۱۸:۴۷:۱۷ ۱۳۹۸/۹/۱۸
دوبله سوبله پارک کردن دیگه خلاف محسوب نمیشه هر کس دقیقا جلوی مغازه ای که کار داره دوبله و سوبله پارک میکنه در صورتیکه کمی جلوتر خالی هست قبول کنیم که فرهنگ ترافیک بسیار پایین هست خطوط اتوبانها و خطوط اضطرار نقش زیبا یی را بازی میکنند و..
ناشناس۱۲۳۲۶۹۸۲۲:۲۹:۴۱ ۱۳۹۸/۹/۱۸
کاملا حق با شماست ولی چرا اصلا باید پارک دوبله و سوبله کرد؟ تقصیر شهرداران محترمی است که فقط تراکم و تجاری میفروشند و فکر پارکینگ آن نیستند ..
ناشناس۱۲۳۱۸۸۵۱۴:۰۵:۲۶ ۱۳۹۸/۹/۱۸
خوب دوچرخه به همراه قطار برای افراد مسن.
س.علی۱۲۳۱۹۳۰۱۴:۱۶:۴۴ ۱۳۹۸/۹/۱۸
فقط حرف و شعار،اول زیر ساختش رو درست کنین بعد توقع داشته باشین.
ناشناس۱۲۳۲۰۷۴۱۵:۳۵:۵۲ ۱۳۹۸/۹/۱۸
در حد همین زیر ساخت نصفه نیمه که هست از کجا مطمینی که درست استفاده کردی؟ اقلا سهم خودت در این جایی که داریم رو به رسمیت بشناس.
ناشناس۱۲۳۱۹۵۸۱۴:۲۹:۵۶ ۱۳۹۸/۹/۱۸
بشرطیکه دولت پول نفتمون رو جوری هزینه کنه که هر سه دقیقه یک بار قطارمترو و هر یک دقیقه یک دستگاه اتوبوس مدرن و استاندارد و تمیز بیاد تو ایستگاه
مهدی۱۲۳۲۰۸۱۱۵:۳۷:۵۲ ۱۳۹۸/۹/۱۸
بنام خدا- حرف ، حرف درستی است. اما ایکاش حرفهای درستی که در مورد وظایف مردم نیست را هم بنویسید. مثلا مجلس دیگر کشورها را با مجلس خودمان مقایسه کنیم. دادگاه های دیگران را با دادگاه خودمان و دولت ها را با دولت خودمان اینکه نمی شود یکطرفه به قاضی رفت و فقط بگوییم بنزین آنطرف آب چند است یا برق کیلوواتی چند؟ این حرفها را همه از حفظ هستیم به عمل کار برآید.
ناشناس۱۲۳۲۱۱۸۱۵:۵۰:۵۱ ۱۳۹۸/۹/۱۸
از مسئولین شروع کنید. اونها یک شاسی بلندسوار هستند 4 تا اسکورت البته جدیدا هم که هلیکوپتر مد شده برای رفت و آمد!
ناشناس۱۲۳۲۱۶۶۱۶:۱۴:۱۰ ۱۳۹۸/۹/۱۸
دوچرخه های کرایه ای تهران کجا رفتند ؟! نکنه به خاطر استفاده زنان جمع شدن ؟
ناشناس۱۲۳۲۱۹۶۱۶:۳۴:۳۹ ۱۳۹۸/۹/۱۸
شما یکبار تشریف ببرید ایستگاه مترو توپخانه یا صادقیه ببینید مردم روی هم سوارند خوب دیگه با چه زبانی بگویند که امکانات را زیاد کنید
ناشناس۱۲۳۲۷۰۸۲۲:۳۹:۲۱ ۱۳۹۸/۹/۱۸
من مدت خيلى زيادى هست كه ماشين لعنتى رو در حد هفته اى يكى دو بار براى امور ضرورى بيرون ميارم و تا جايى كه بشه با مترو تردد ميكنم. شلوغ هست، اما به اين بدى هم نيست. اين مزيتها رو داره كه به خاطرش ميشه شلوغى رو تحمل كرد. ١. با دقت خيلى خوبى سر وقت هست و ميشه زمان بندى كرد. ٢. ارزان هست. ٣. بالاجبار بخشى از مسير پیاده‌روی داره كه براى من روزى حدود ٦ هزار قدم ميشه و براى سلامتى مثبته. ٤. از هزينه عصبى رانندگی در تهران و هزينه استهلاك ماشين معاف هستم. ٥. روزى حدود ٢ ضربدر ٢٠ دقيقه زمان مفيد در مترو براى خواندن دارم. با اين زمان ميشه سالى دو كتاب تخصصى درست و حسابى خوند. به خودم قول دادم تا آخر امسال تحصيلى توى همين مترو زبان المانى ام رو روان بشم. در ضمن، مترو توكيو و حومه رو تجربه كنيد، خواهيد ديد متروى كلانشهرها توى همين مايه هاست.
ناشناس۱۲۳۲۲۸۱۱۷:۱۹:۴۸ ۱۳۹۸/۹/۱۸
کو دوچرخه؟کو مسیر برای دوچرخه؟ کو اتوبوس؟ کو مترو؟ زیرساخت نداریم
ناشناس۱۲۳۲۲۸۲۱۷:۱۹:۵۳ ۱۳۹۸/۹/۱۸
معمولا درتمام دنیا مسوولین اقدام به تجهیز زیر ساختها نموده وبا تبلیغات مردم را به استفاده صحیح از آنها ترغیب می نمایند مسوولین ما چی؟ فقط حرف حرف وباز هم حرف
ناشناس۱۲۳۲۳۰۰۱۷:۲۶:۲۷ ۱۳۹۸/۹/۱۸
شايد در تهران حمل ونقل عمومي مناسب باشد ولي در شهرهايي مانند مشهداتوبوسراني اصلا خوب نيست واگر بدون خودرو بيرون بروي به هيچ كاري نميرسي وكاريك ساعته را بايد همه روز را علاف در ايستگاه هاي اتوبوس باشيد اتو بوسراني مشهد بسيار بي نظم است وبه اجبار به سراغ اتوبوس ميروند وبا اكراه
ناشناس۱۲۳۲۳۴۸۱۷:۵۸:۴۷ ۱۳۹۸/۹/۱۸
چشم الان میرم واگن میخرم
مهدی۱۲۳۲۳۸۵۱۸:۱۸:۰۳ ۱۳۹۸/۹/۱۸
نصف دوچرخه ها هم خانمها باشند!!! تجسم کنيد ..
عجایب شهر۱۲۳۳۴۱۲۱۲:۰۲:۱۰ ۱۳۹۸/۹/۱۹
خب باشن... مگه چی میشه؟
ناشناس۱۲۳۲۴۰۱۱۸:۴۲:۱۸ ۱۳۹۸/۹/۱۸
فقط حمل و نقل نیست که باید تغییر کند خیلی چیزها باید تغییر کند. آبادی شهرها مهاجرت کم می کنه، تکنولوژی رفت و آمد و کم می کنه، و قطار و مترو حجم ترافیک را اما همه اینها مستلزم یک دانش عظیم و گسترده و مطالبه عمومی است. اصلاح واقعی ساختار مالکیت تولید و تنظیم مالیاتها بجای دست اندازی دولت در پول ملی و دارایی های کشور ضمانت اجرای این تغییر بزرگ است.
سید۱۲۳۲۶۴۲۲۱:۳۹:۱۰ ۱۳۹۸/۹/۱۸
هم در زمان رژیم گذشته و هم حالا مادامیکه بازاری جماعت با ترفند مختلف تاکسی میخرد تا راحت به حجره خود آمد ورفت کند وضع اینگونه هست
ناشناس۱۲۳۲۷۰۷۲۲:۳۸:۵۰ ۱۳۹۸/۹/۱۸
بازم شعار
سعید۱۲۳۲۷۳۳۲۳:۲۱:۱۹ ۱۳۹۸/۹/۱۸
تشویق به استفاده از حمل و نقل عمومی بیشتر شبیه جوک هست. من چند وقتیه توی یکی از تاکسیهای اینترنتی ثبت نام کردم و در راه رفت به محل کار و برگشت مسافر میزنم. هم پول بنزینم در میاد و هم به ترافیک کمک میشه. مسلما این راه حل ۱۰۰ درصدی نیست ولی اگر خیلیها تشویق بشن اینکار رو بکنن به اندازه ۵ درصد شاید تاثیر گذار باشه. حداقلش تاثیر واقعی میگذاره
مهدی۱۲۳۲۷۹۵۰۰:۳۵:۴۲ ۱۳۹۸/۹/۱۹
تو مترو و بی آر تی تهران کرامت انسانی لگد مال میشه
ناشناس۱۲۳۲۷۹۸۰۰:۴۸:۱۳ ۱۳۹۸/۹/۱۹
برداشتی که میشه کرد اینه که مردم باید بابت عدم استفاده از وسائل نقلیه عمومی (که به اندازه کافی وجود ندارد) از دولت عذرخواهی بکنند که خیابانهای شهر را شلوغ کرده اند تا مسئولینی که هر روز و مانند یک شهروند عادی در میان مردم برای شنیدن حرفهایشان حاضر میشوند در راه برگشت به خانه در ترافیک بمانند
ناشناس۱۲۳۲۸۶۰۰۳:۳۶:۵۸ ۱۳۹۸/۹/۱۹
قضاوت ضرورتي ندارد همه چيز واضح است مسئولين عرضه داشته باشند از همين امروز درست وعلمي تصميم بگيرند
ناشناس۱۲۳۲۹۷۵۰۸:۱۶:۲۱ ۱۳۹۸/۹/۱۹
فرهنگ غیر دینی
خودم۱۲۳۳۰۸۲۰۹:۴۲:۳۶ ۱۳۹۸/۹/۱۹
نیمی از این عزیزان خانم هستند. اگر در ایران اجازه می دادند خانم ها با اسکیت، دوچرخه یا موتور سیکلت (به هر حال برای انجام کارهای سبک و سریع بهتر از ماشین است.) به رفت و آمد بپردازند، اطلاع رسانی کنند. بی تردید بسیاری همراهی خواهند کرد و تغییری سودمند و زیبا به وجود خواهد آمد.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین