آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس/ چهره‌هایی که برای ثبت‌نام آمدند/ حاشیه‌ها و تصاویر

گروه سیاسی الف،   3980916029 ۱۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در وزارت کشور و فرمانداری‌های سراسر کشور و همچنین سفارتخانه­‌ها، کنسولگری­‌ها و نمایندگی‌­های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور ۸ صبح امروز (شنبه) آغاز شد.

آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس/ چهره‌هایی که برای ثبت‌نام آمدند/ حاشیه‌ها و تصاویر

به گزارش خبرنگار سیاسی الف، امروز شنبه 16 آذر 1398 آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبین کاندیداتوری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است و  ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  در محل وزارت کشور آغاز شد.

از صبح دیروز، حواشی و گمانه زمانی ها در مورد آمدن یا نیامدن بزرگان اصلاح طلب یا اصولگرا شدت یافته است که عارف در همان ساعات ابتدایی با صدور بیانیه عدم حضور خود را اعلام کرد و محمدباقر قالیباف نیز در انتخابات شرکت کرد.

قالیباف آمد ،  عارف نیامد

18:40صف های طولانی برای ثبت نام در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، مقابل ستاد انتخاباتی وزارت کشور به خیابان اصلی نیز کشیده شده است.

18:30 سخنگوی ستاد انتخابات کشور در پایان سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم گفت: مجموعاً ۳ هزار و ۸۰ نفر برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم ثبت‌نام نهایی کردند که این عدد نسبت به مدت مشابه دوره قبل ۱۳ درصد افزایش دارد.

18:00 حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو جامعه روحانیت مبارز به ستاد انتخابات کشور و برای انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری تهران ثبت نام کرد.

مصباحی مقدم در جمع خبرنگاران گفت: صبح امروز آیت‌الله موحدی کرمانی با بنده تماس گرفت و اصرار بلیغ کرد که بنده در انتخابات شرکت کنم و بنده هم برای مجلس خبرگان و همچنین مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام می کنم.

17:30 محمدباقر قالیباف، شهردار سابق تهران، با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.  محمد رضا عارف نیز صبح امروز در خبرگزاری ایسنا  ضمن اعلام انصراف از نامزدی مجلس گفت: بنده در بیرون از مجلس در حد وسع کمک خواهم کرد.

17:00 شهیندخت مولاوردی معاون سابق رئیس‌جمهور و فاطمه راکعی برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران به ستاد انتخابات کشور آمدند. 

مولاوردی در جمع خبرنگاران گفت: ضرورت شفافیت هزینه‌های انتخاباتی در لایحه جامع انتخابات هم مدنظر بود که موضوع مهمی است. جناح‌ها و احزاب باید مردم را محرم بدانند.

16:50 محمدصادق شهبازی، از اعضای اسبق جنبش عدالت خواه از حوزه انتخابیه تهران برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت‌نام کرد.

16:45 حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور گفت: قوه قضاییه در امر انتخابات وظیفه‌ای در حوزه استعلامات دارد و متناظر با آن در سراسر کشور ستادهای پاسخ به استعلامات تشکیل شده که کارها را انجام می‌دهند.

16:40 افشین علاء شاعر و نویسنده با حضور در فرمانداری تهران در انتخابات مجلس یازدهم نام‌نویسی کرد.

16:30 جواد امام فعال حزبی موسوم به اصلاح‌طلب و ابراهیم اصغرزاده برای ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران در سایت شماره ۲ فرمانداری تهران حاضر شد.

15:50 شمس‌الدین حسینی وزیر اقتصاد کابینه احمدی‌نژاد با حضور در فرمانداری تهران در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرد.

15:40 یک شهروند میانسال دارای مدرک فوق لیسانس روان شناسی در گفتگو با خبرنگار الف، هدف از حضور خود در پارلمان را اینگونه برشمرد: اکنون یکسال است که بازنشته شده ام و باتوجه به سی سال تجربه آموزش، فکر میکنم با توجه به فراغت کارم از وزارت آموزش و پرورش اکنون زمان مناسبی است که تجربیات آموزشی خود را در حوزه قانونگذاری به کار ببندم.

15:36 حجت الاسلام مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در فرمانداری تهران در انتخابات مجلس یازدهم نام‌نویسی کرد.

15:35 فاطمه آليا نماينده ادوار مجلس شورای اسلامی برای ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران در سایت شماره ۲ فرمانداری تهران حاضر شد.

15:30 *** برخی از  نامزدهای که از شهروندان عادی بودند، پس از ورود به ستاد کشور با بنرهای انتخاباتی نصب شده در انتخابات کشور عکس سلفی می گرفتند و حتی از خبرنگاران و عکاسان در خواست می کردند که از آنها عکس بگیرند.

*** تعدادی از شهروندان که برای ثبت نام یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد ستاد انتخاباتی وزارت کشور می شدند، طی گفتگو با خبرنگاران، هدف از ورود در عرصه رقابت انتخاباتی را رفع مشکلات معیشتی جامعه و اصلاح امور اقتصادی کشور عنوان می کردند.

***یک خانم جوان با مدرک کارشناسی ارشد ارتباطات، در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به اینکه در حال حاضر، شغلش همکاری پاره وقت با دانشگاه است!گفت: هدف از شرکت در این دوره از انتخابات، ارتقای سطح کیفی نظام آموزش کشور و حقوق زنان است.

***یک شهروند که خود را از فارغ التحصیلان رشته حقوق معرفی میکرد، در گفتگو با خبرنگار الف، درباره انگیزه خود از شرکت در ثبت نام در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی اینگونه بازگو کرد که بنده به دلیل اشراف به مسایل حقوقی، فکر میکنم میتوان قوانین جاری در کشور را به صورت تاثیرگذارتر اجرایی کرد و برای آنها ضمانت اجرایی پیدا کرد.

 

15:30 حسين راغفر، كارشناس اقتصادي و استاد دانشگاه، برای ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران در سایت شماره ۲ فرمانداری تهران حاضر شد.

15:20 الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس دهم از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.

وی در جمع خبرنگاران گفت: من به خاطر درخواست تشکیلاتی حزب اعتماد ملی و دبیرکل محترم این حزب آمدم و گرنه نامه انصراف خودم را نوشته بودم.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم در خصوص سر لیست اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس یازدهم گفت: سر لیست پیدا کردن کار سختی است.اکثر نماینده های موجود ثبت نام کردند. از حزب اعتماد ملی بنده و آقای افشانی از تهران ثبت نام کردیم و آقای مقتدایی هم  از اهواز ثبت نام کرده است.

15:15 محمدعلی افشانی، شهردار سابق تهران با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کردند.

15:00 حجت الاسلام و المسلمین جعفر منتظری دادستان کل کشور و کشور و رئیس ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی کشور، با حضور در ستاد انتخابات کشور مستقر در وزارت کشور از فرآیند ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم و انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان بازدید کرد.

14:50 علی صوفی، وزیر تعاون دولت اصلاحات برای ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم به ستاد انتخابات وزارت کشور آمد.

14:35  محمد علی پورمختار، نماینده مردم کبودر آهنگ، به ستاد انتخابات کشور آمد و برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.

14:30 سمیع‌الله حسینی مکارم به عنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب شده بود، برای ثبت‌نام حوزه انتخابیه کاشان به ستاد انتخابات کشور آمد.

14:15 منصور مظفری مدير مسئول روزنامه آفتاب يزد براي ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران در سایت شماره ۲ فرمانداری تهران حاضر شد.

14:00 عباس جديدی عضو پيشين شوراي شهر تهران، برای ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران در سایت شماره ۲ فرمانداری تهران حاضر شد.

13:55 قدرت‌الله علیخانی، نماینده اصلاح‌طلب مردم قزوین در دوره‌های ششم، هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی به ستاد انتخابات کشور آمد و ثبت نام کرد.

13:53 قاسم میرزایی نکو، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس دهم ثبت نام کرد.

13:52 موسی قربانی، نماینده قائنات در مجلس پنجم، ششم، هفتم، هشتم به ستاد انتخابات کشور آمد و برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.

13:50 وحيد يامين پور مجری صدا و سیما برای ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران در سایت شماره ۲ فرمانداری تهران حاضر شد.

13:30 بر اساس اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه، ۱۹۳۵ نفر به وزارت کشور و فرمانداری‌های مراکز حوزه‌های انتخابیه مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ثبت‌نام ۱۳۳۶ نفر قطعی شده است .

براساس این گزارش، ۱۱ هزار و ۴۸۰ نفر برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۱ درصد زنان و ۸۹ درصد مردان هستند.

13:00 مهدی کوچک‌زاده، نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی به ستاد انتخابات کشور آمد و برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد. وی گفت: «پس از تکمیل فرآیند ثبت نام در انتخابات می‌گویم از کدام حوزه انتخابیه می‌آیم».

12:40 مجید امیدی شهرکی، مدیرعامل ایرنا در دوران دولت احمدی‌نژاد نیز به ستاد انتخابات کشور آمد تا برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت‌نام کند.

12:30 شهروز بزرگر نماینده فعلی مجلس از حوزه انتخابیه خوی، برای ثبت نام نامزدی انتخابات مجلس یازدهم در ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر شد.

12:20 بهنام محمودی، والیبالیست سابق تیم ملی ایران به ستاد انتخابات کشور آمد تا از حوزه انتخابیه کرج برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کند.

12:10 حشمت الله فلاحت‌پیشه، نماینده مردم اسلام آباد غرب، برای ثبت نام نامزدی انتخابات مجلس یازدهم در ستاد انتخابات کشور مستقر در وزارت کشور حاضر شد.

وی در جمع خبرنگاران درباره شرکت در انتخابات، گفت: به اصرار دوستان آمدم و قصد ثبت نام در انتخابات را نداشتم؛ شرایطی شکل گرفته است که باعث شد نظر دوستان را بپذیریم. موضوع اول این است که نباید مجلس آینده مجلسی افراطی باشند. معتقد هستیم عصر ترامپیسم می گذرد و یک عصر مقطعی است و ما نباید وارد فضای افراطی شویم. 

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری  از کسانی که برای مجلس آینده نقشه کشیده‌اند اگر وارد مجلس شوند اولین کاری که می کنند این است که از مجمع تشخیص بخواهند سی‌اف‌تی و پالرمو را به مجلس بازگردانند.

12:00 محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس دهم از حوزه انتخابیه تهران برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.

11:55 احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت و عضو سابق شورای شهر تهران از حوزه انتخابیه تهران برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.

ابطحی در جمع خبرنگاران گفت: اگر مشارکت مردم در انتخابات مجلس به دلیل عملکرد مجلس دهم کم شود به مردم حق می‌دهم ولی رای دادن هم حق است هم تکلیف. حرمت امامزاده به متولی آن است، برای ریلگذاری درست حرکت‌های دولت، مجلس باید توانمند باشد.

11:50 عبدالرضا داوری که به گفته سخنگوی قوه قضائیه به اتهامات متعددی از جمله ارتباط با کانال «آمدنیوز» در بازداشت به سر می‌برد، توسط وکیل خود، وحید هروآبادی برای شرکت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فرمانداری ثبت نام کرد.

 

11:40 همزمان با آخرین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم، آقایان علیرضا زاکانی، احمد امیرآبادی و حجت الاسلام ذوالنوری به عنوان اعضای سه نفره لیست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب قم به طور همزمان ثبت نام کردند.

11:30 حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی رئیس دادگاه انقلاب تهران پس از ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهارداشت: چهار سال زمان کمی برای حل مشکلات کشور نیست و اگر مجلس بدون دغدغه رسیدگی به مشکلات مردم باشد، قطعا مشکلات بیشتر می شود و بر این اساس مجلس باید به دنبال حل مشکلات اساسی مردم باشد.

11:15 برادر محمود صادقی هم برای ثبت نام نامزدی انتخابات مجلس یازدهم در ستاد انتخابات کشور مستقر در وزارت کشور حاضر شد.

11:00 فريده اولاد قباد، فاطمه سعيدي، طيبه سياوشي و فاطمه ذوالقدر چهار عضو فراکسیون زنان مجلس و عضو فراکسیون امید برای ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران در سایت شماره ۲ فرمانداری تهران حاضر شدند.

10:48 سهيلا جلودارزاده نماينده فعلي مجلس برای ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران در سایت شماره ۲ فرمانداری تهران حاضر شد.

10:36 الیاس نادران، نماینده نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم در ستاد انتخابات کشور حاضر شد.

وی در جمع خبرنگاران روز ۱۶ آذر را گرامی داشت و گفت: یاد و خاطره شهدای دانشجو و شهدای راه آزادی را گرامی می‌دارم. برای سامان بخشی به «بلبشوی اقتصادی» که به دلیل بی تدبیری‌های ممتد و مکرر دولت اتفاق افتاده است، تصمیم گرفتم تا از ظرفیت خود برای خدمت به مردم استفاده کرده و در صحنه حضور یابم و با توکل به حضرت حق و با رای مردم ان شا الله در مجلس حضور پیدا خواهم کرد.

وی افزود: با جمع دوستان مشورت کردم و تصمیم گرفتم در این عرصه وارد شوم.

10:33 سعید زیباکلام، فعال سیاسی هم برای ثبت نام نامزدی انتخابات مجلس یازدهم در ستاد انتخابات کشور مستقر در وزارت کشور حاضر شد.

10:15 امیر ابراهیم رسولی، فعال رسانه‌ای کشورمان برای ثبت نام نامزدی انتخابات مجلس یازدهم در ستاد انتخابات کشور مستقر در وزارت کشور حاضر شد.

امیرابراهیم رسولی مدیر سایت و ماهنامه «نماینده» پس از ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات کشور، در جمع خبرنگاران گفت: امروز ناکارآمدی مجلس نمایان شده و چاره ای جز تحول نیست.

وی ادامه داد: تحول یک شعار نیست بلکه باید در عمل تحقق یابد و راه آن ورود نیروی با انگیزه و متخصص به مجلس است. دکان وکیل الدوله‌ها را تعطیل می‌کنیم تا نفع دولت به مردم برسد، لذا امروز باید طوری در انتخابات شرکت کنیم تا فردا به رای خود ببالیم نه اینکه دائم بنالیم.

10:00 الهام امین‌زاده، معاون حقوقی رئیس جمهور در دولت یازدهم، برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران در سایت شماره ۲ فرمانداری تهران حاضر شد.

 وی در جمع خبرنگاران درباره هدف خود از ثبت نام در انتخابات مجلس گفت: هدف من خدمت به کشور است. من حقوقدان هستم وچنانچه اغلب، حقوقدانان می‌توانند کار قانون گذاری را انجام دهند، احساس کردم که می‌توانم به عنوان یک قانونگذار برای کشور مفید باشم.

9:50 پروانه مافی نماینده کنونی مجلس، برای ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران در سایت شماره ۲ فرمانداری تهران حاضر شد.

وی در جمع خبرنگاران گفت: با چند هدف جهت شرکت در انتخابات اقدام کرده ام. نخست، ادامه فعالیت ها در دوره قبل است که برخی لوایح و طرح ها از جمله قانون تسهیل ازدواج جوانان که از سال ۸۴ مغفول مانده بود، نیمه کاره مانده است. بخش نظارتی نمایندگان را در این حوزه متمرکز کردیم.  

مافی افزود: یکی دیگر از اهداف پیگیری طرح هایی است که بتواند عدالت اقتصادی در کشور ایجاد کند. یکی از راه های مهار فقر در همه کشورهای جهان و حمایت از کم درآمدها، مالیات است که در کشور ما هنوز به خوبی انجام نشده است.

9:35  مسعود زريبافان، رئيس پيشين بنياد شهيد و امور ايثارگران، برای ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران در سایت شماره ۲ فرمانداری تهران حاضر شد.

وی در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه مسئولان باید به جای حرف زدن کار کنند، در پاسخ به این پرسش که هماهنگی گسترده‌ای انجام شده تا نزدیکان آقای احمدی نژاد در انتخابات مجلس ثبت نام کنند، تاکید کرد: من برای ثبت نام در انتخابات با کسی نه مشورت می کنم و نه هماهنگ می کنم.

وی در ارزیابی از عملکرد مجلس دهم با بیان اینکه هر مجلسی محاسن و معایب خود را دارد گفت: توقع مردم و نظام از مجلس دهم بیشتر از آن چیزی بود که در این مجلس مشاهده می کنید

9:30 عبدالحسین روح‌الامینی عضو خانه احزاب برای ثبت نام نامزدی انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران در ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر شد.

وی می‌گوید: از طرف حزب توسعه و عدالت و جبهه ایستادگی از من درخواست شد که در انتخابات شرکت کنم. همسر من همیشه با نامزدی من در مجلس مخالف بود اما این بار موافقت کرد و من را به این کار تشویق کرد.

9:20 حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر دولت اصلاحات صبح امروز برای ثبت نام نامزدی انتخابات مجلس یازدهم در ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر شد.

وی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از حوزه انتخابیه تهران داوطلب انتخابات شده‌ام، اظهار کرد: گرایش‌های سیاسی جامعه دیگر معنا ندارند و مرزهای سیاسی فروریخته است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مجمع هزینه رد پالرمو را قبول می کند گفت: چرا نکند؟ مجمع استدلال های روشن خود را دارد.

8:00 همچنین از امروز جمعه ۱۵ آذر تا روز پنجشنبه هفته آینده ۲۱ آذر از داوطلبان انتخابات اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان ثبت‌نام به عمل خواهد آمد.

بنابر اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات کشور، داوطلبان می­‌توانند به منظور اعلام داوطلبی خود در مهلت تعیین شده با همراه داشتن مدارک زیر به وزارت کشور، فرمانداری­‌های مراکز حوزه­‌های انتخابیه، سفارتخانه­‌ها، کنسولگری­‌ها یا نمایندگی ‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مراجعه و اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایند.

اصل کارت ملی و یک نسخه تصویر آن
اصل شناسنامه عکس­دار و یک نسخه تصویر کلیه صفحات آن
یک قطعه عکس ۴*۳ جدید
اصل و یک نسخه تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر (حداقل کارشناسی ارشد و یا معادل آن)
اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفاء و عدم اشتغال در پست و مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی
اصل و یک نسخه تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت دائمی و یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت مشمولین خدمت وظیفه عمومی.

خبرگان رهبری

*** محمدزارع فومنی دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با حضور در ساختمان فاطمی، برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری مجلس از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.

*** سید حسن موسوی تبریزی نماینده دور اول مجلس به ستاد انتخابات کشور آمد تا مجددا از حوزه انتخابیه تهران داوطلب ورود به مجلس یازدهم شود.

***حجت الاسلام حسن نوروزی از حوزه انتخابیه بجنورد برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان ثبت نام کرد.

 

 

دیدگاه کاربران

عجایب شهر۱۲۲۷۸۷۶۱۱:۵۰:۳۹ ۱۳۹۸/۹/۱۶
معرفی چهره های شناخته شده شاید جالب باشد اما آیا دوباره کمک نمی کند که آدم های قبلی پررنگ شوند و افراد جدید با صلاحیت در حاشیه بمانند؟
اصفهان۱۲۲۸۲۸۹۱۵:۵۷:۴۳ ۱۳۹۸/۹/۱۶
آقا سلام ، شما ببینید این آاقیون قانون مدرک تحصیلی و یکسری شرایط گذاشتند که باز فقط خوداشون بتونند ثبت نام کنند و این چرخش قدرت هر 4 سال بین خوداشون جابجا میشه !!! اگر لیسانس و فوق دیپلم بی ارزشه پس دیگه تو دانشگاه ها فقط ارشد بدید
ناشناس۱۲۲۸۵۰۳۱۷:۵۸:۱۳ ۱۳۹۸/۹/۱۶
چه فرقی میکنه مجلس کجا کار هست؟
ناشناس۱۲۲۸۵۱۲۱۸:۰۱:۱۲ ۱۳۹۸/۹/۱۶
خدا آخر و عاقبت ما را به خیر کند.
mostafa.kamali95@yahoo.com۱۲۲۸۵۸۶۱۸:۲۵:۳۳ ۱۳۹۸/۹/۱۶
نباید اجازه دهیم حتی یک نماینده از این مجلس فعلی به مجلس آینده راه پیدا کند
امیر۱۲۲۷۹۹۳۱۳:۱۰:۳۰ ۱۳۹۸/۹/۱۶
ماشالا همه جوان هستند !!!!
ناشناس۱۲۲۸۴۸۰۱۷:۴۹:۲۵ ۱۳۹۸/۹/۱۶
بر همه این افراد تکلیف واقع شده تا کاندید شوند!
ناشناس۱۲۲۸۱۰۲۱۴:۰۳:۱۶ ۱۳۹۸/۹/۱۶
عکس های کاندیداهای ریاست جمهوری خیلی بامزه تره !
ناشناس۱۲۲۸۱۳۶۱۴:۲۳:۵۳ ۱۳۹۸/۹/۱۶
سایت شماره ۲ فرمانداری تهران ، مخصوص ثبت نام بانوان داطلب می باشد؟ این که خودش از پایه براساس تفاوت قایل شدن برای افراد جامعه می باشد؟ اگر بهانه شلوغی باشد؛ که تفاوتی بین زن و مرد وجود ندارد.و چرا در اطلاع رسانی ها واضح این مطلب بیان نشده است؟
ناشناس۱۲۲۸۲۲۰۱۵:۰۹:۵۸ ۱۳۹۸/۹/۱۶
من هم میخوام ثبت نام کنم
ناشناس۱۲۲۸۲۲۳۱۵:۱۰:۱۶ ۱۳۹۸/۹/۱۶
سفره انقلاب برای خودیها جای کافی دارد.
ناشناس۱۲۲۸۲۵۷۱۵:۲۹:۴۱ ۱۳۹۸/۹/۱۶
در کل اکثر این افراد امتحانشان را پس دادند انتخاب مجددشان اشتباه محض است
صمد۱۲۲۸۲۹۲۱۵:۵۸:۲۴ ۱۳۹۸/۹/۱۶
سیاست ضد توسعه عادلانه و شبه نولیبرالی تعدیل اقتصادی را متوقف کنید
ناشناس۱۲۲۸۳۱۴۱۶:۰۹:۱۶ ۱۳۹۸/۹/۱۶
اینا چرا شناسنامه هاشون قدیمیه ... آخه انقد آدم بیخیال
ناشناس۱۲۲۸۳۲۳۱۶:۱۹:۰۸ ۱۳۹۸/۹/۱۶
فاجعه است. فاجعه. چه پرفسورایی کاندید شدن. بدبخت این مملکت و ملت.
محمد۱۲۲۸۴۱۵۱۷:۰۵:۰۳ ۱۳۹۸/۹/۱۶
بیایید با مردم یکی شوید جداسازی ها را وارونه برپایه طبقه اقتصادی برخلاف منافع واقعی مردم بنا نکنید ومتحد برعلیه استعمار گران ومرفهین بی درد باشید بقیه الله خیر لکم
ناشناس۱۲۲۸۷۲۶۱۹:۴۰:۱۵ ۱۳۹۸/۹/۱۶
مصباحی مقدم ، وحید یامین پور ، الیاس نادران ، زاکانی .... بزرگان اندک اندک میرسند. این بنده های خدا فقط به امید موفقیت در صورت مشارکت حداقلی مردم امیدوارند
لر۱۲۳۰۰۹۶۱۳:۴۰:۵۱ ۱۳۹۸/۹/۱۷
حداکثری که شما براین ملت تحمیل کردید چه گلی به سرمان زد علی برکت الله
محمد جواد۱۲۲۹۲۶۲۰۱:۵۶:۳۷ ۱۳۹۸/۹/۱۷
چه امیدی دارند مخصوصا اصلاح طلبان! قطعا رای نا امید از اصلاح طلبها توی جیب اونوری ها هم نمیره و یک انتخابات کاملا خودمانی را شاهد خواهیم بود و فقط زحمت صدا و سیما زیاد میشه جهت پرشور نشون دادنش
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  10. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  11. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  12. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  13. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  14. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  15. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  16. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  17. به تنهایی نمی توانست

  18. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  19. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  20. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  21. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  22. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  23. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  24. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  25. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

آخرین عناوین