توضیحات رامبد جوان درباره مهاجرت و خندوانه

گروه فرهنگی الف،   3980913036 ۵۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

مجری و کارگردان "خندوانه" اعلام کرد که ما و تلویزیون قصد ساخت خندوانه را داریم. باید موضوعات زیادی در کنار هم قرار بگیرند.

توضیحات رامبد جوان درباره مهاجرت و خندوانه

تسنیم نوشت: "خندوانه" آخرین‌بار شانزدهم فروردین‌ماه در ایستگاه ششم به پایان رسید و شایعاتی از عدم تولید دوباره و حتی بازگشت  رامبد جوان مجری و کارگردان این برنامه تلویزیونی به کشور در فضای مجازی دست به دست شد که رامبد جوان در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم  در همان روزها به این شایعات پایان داد و گفت: این شایعات بی‌اساس و بی‌مبنایند و این مطالب مهاجرت و ساخته نشدن «خندوانه» هفتم هم به دنبال موج‌سازی‌های عوام‌فریبی دیگر است. چرا این فرض به وجود آمده که ما مهاجرت کردیم و دیگر هم «خندوانه» نمی‌سازیم؟

قرار بود بعد از محرم و صفر "خندوانه" شروع شود و حتی این روزها ماجرای بازگشت دورهمی هم به میان آمده است. علی‌اکبر کاظمی قائم مقام شبکه نسیم اعلام کرده است که  تلویزیون «خندوانه» را حفظ می‌کند و پخش «دورهمی» قطعی نیست. البته سیدمصطفی احمدی تهیه‌کننده برنامه "دورهمی" گفته بود که اوایل آذرماه به آنتن برمی‌گردند اما قائم‌مقام شبکه چیز دیگری می‌گوید.

او به این نکته اشاره کرد که مجموعه‌ای از عوامل وجود دارند که باعث شده است حتمی بودن ساخت و پخش مجموعه «دورهمی» محقق نشود و ما نه می‌توانیم بگوییم این مجموعه پخش می‌شود و نه می‌توان گفت پخش نمی‌شود!  تا الان هیچ چیز قطعی نیست و هرگاه نتیجه قطعی حاصل شد، اعلام خواهیم کرد.

اما درباره "خندوانه" گفته شد که  یکی از برندهای تلویزیون است. تلویزیون برندهایش را از بین نمی‌برد بلکه آنها را پرورش می‌دهد. مواظبت و همراهی می‌کند که از بین نروند.  «خندوانه» از جمله برندهایی است که حتماً تلویزیون آن را حفظ خواهد کرد اما هر گاه زمان آن برسد تولید می‌شود.

رامبد جوان  در پاسخ به آخرین خبرها از شروع این برنامه تلویزیونی، تصریح کرد: اخبارش را خودمان به زودی اعلام می‌کنیم الان یک‌سری مذاکرات می‌کنیم که به زودی اخبارش را اعلام می‌کنیم الان زود است که بگوییم کِی و چطوری.

وی در پاسخ به این سؤال که به امسال می‌رسد و حتی ویژه‌برنامه نوروزی شبکه نسیم خواهد شد، افزود:  همه این اتفاقات در حال بررسی است و باید موضوعات زیادی در کنار هم قرار بگیرند که بگوییم فصل جدید "خندوانه" را کِی می‌توان شروع کرد. الان در پیش‌تولید نیستیم و مذاکره و مقدمات دیگر را فراهم می‌کنیم و آن زمان حتماً اطلاع‌رسانی خواهیم کرد که فلان موقع کار شروع می‌شود.

این بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد:  ما و تلویزیون قصد ساخت خندوانه را داریم اما اینکه کِی و چطور می‌شود این فصل جدید را راه بیندازیم معلوم نیست.

رامبد جوان در خصوص کارهای جدید سینمایی گفت: مدت طولانی سفر بودم، آمدم و کارهای مقدماتی می‌کنم و در عین حال مقدمات کارهای بعدی را تدارک می‌بینم. "قانون مورفی" و "نگار" را در بین فصل‌های جدید "خندوانه" ساختیم. فیلمنامه سینمایی بعدی نوشته می‌شد و به محض تمام شدن فصل "خندوانه" کار بعدی را شروع می‌کردیم. هفت ماهی که نبودم یک‌سری چیزها هم دستم نبود و کاری نکردم اما فیلمنامه‌ها، قصه‌ها و پروژه‌هایی را صحبت کردیم و می‌کنیم. 

سرنوشت خندوانه به کجا می‌رسد؟

وی با اشاره به تئاتر «قصر موروثی خاندان فرانکشتاین»، تأکید کرد: تئاتر «قصر موروثی خاندان فرانکشتاین»  را با آتیلا پسیانی روی صحنه بردیم و امیدوارم مردم ببینند که به آنها خوش می‌گذرد، حداقل 2 ساعت از فضای نگران‌کننده شهری اعم از آنفلونزا، آلودگی هوا و چه اضطراب‌های گرانی و شلوغی، خالی می‌شوند و دوباره بعد از نمایش به واقعیت‌های زندگی برمی‌گردند و حداقل فکر می‌کنم روحیه‌ای به آنها القاء می‌شود که بهتر به امورات زندگی‌شان برسند. 

جوان در پایان تأکید کرد:  فعلاً بازیگر این تئاترم و ان‌شاءالله بعد از آن "خنداونه" را راه بیندازیم و این وسط گفت‌وگوهایی هم داریم که کدام پروژه‌های دیگر را شروع کنیم، همه این اتفاقات در دستور کارند. البته این پروژه‌ها و کارها همه سینمایی‌اند. 

قرار است فصل جدید "کودک‌شو" ساخته شود و مسابقه "دست فرمون" هم ادامه پیدا می‌کند. همچنین قرار است برنامه تاک‌شو هم به جمع برنامه‌های شبکه نسیم اضافه شود. "چهل تیکه" هم ادامه پیدا می‌کند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۲۲۳۱۵۲۱۰:۱۲:۴۳ ۱۳۹۸/۹/۱۳
يه مشت برنامه آبکي سطحي با خنده هاي زوري که شبکه نسيم رو اشغال کردن
ناشناس۱۲۲۳۲۱۰۱۰:۲۹:۳۹ ۱۳۹۸/۹/۱۳
بهتر مجری عوض بشه.
ناشناس۱۲۲۳۲۱۸۱۰:۳۶:۱۲ ۱۳۹۸/۹/۱۳
آقای جوان شما و تلویزیون بیجای زیادی می کنین که دوباره بیایین و مردم رو مسخره کنین. از مسئولین رودست میخوریم بس نیست تو .. هم برای ما سر افتادی و میخوای با پول بی زبون بیت المال به ملت بدبخت ایران بخندی.
ناشناس۱۲۲۳۲۵۳۱۰:۵۹:۵۰ ۱۳۹۸/۹/۱۳
میلیارد میلیارد در اورده مالیات نداده برده کانادا حالا باز برگشته یه چند میلیارد دیگه ببره
مرتضی۱۲۲۳۹۹۸۱۵:۳۱:۴۸ ۱۳۹۸/۹/۱۳
هزاران لایک!
ناشناس۱۲۲۴۷۵۶۲۳:۲۵:۴۲ ۱۳۹۸/۹/۱۳
دوتا منفی از طرف نگار و رامبده؟
ناشناس۱۲۲۳۲۹۶۱۱:۱۵:۴۴ ۱۳۹۸/۹/۱۳
پول آنچنانی بگیر برو کانادا خرج کن !
ناشناس۱۲۲۳۴۳۶۱۲:۱۳:۲۱ ۱۳۹۸/۹/۱۳
حتما تو خندوانه مياد داد ميزنه" مردم ما همه عاشق ايرانيم و حاضريم براي ايران جان بديم و بچه هامونو همينجا به دنيا بياريم و تو ايران بزرگشون كنيم."
پرهام۱۲۲۴۸۵۹۰۱:۴۰:۰۷ ۱۳۹۸/۹/۱۴
ایران ایران ایران تورو دوست دارم ایران ایران ایران بچمونو کانادا به دنیا میاریم
ناشناس۱۲۲۳۵۰۵۱۲:۴۱:۴۴ ۱۳۹۸/۹/۱۳
من نمیدانم این آدم با چه رویی از کانادا برگشته و مسئولین چه حقی دارند به آدم دو رویی که میره بچه اش در کانادا متولد بشه تا تابعیت بگیره ، دوباره کار پیشنها میکنند!؟
ناشناس۱۲۲۳۶۰۶۱۳:۰۸:۱۴ ۱۳۹۸/۹/۱۳
بهتره برگردی همونجا.
0000000۱۲۲۳۸۱۲۱۴:۳۳:۵۰ ۱۳۹۸/۹/۱۳
حیف از این پولهای مفت که میدن به رامبد. بعدشم با این پولها بره کانادا که خانمش هم اونجا کشف حجاب کنه
ناشناس۱۲۲۳۶۵۴۱۳:۲۵:۰۱ ۱۳۹۸/۹/۱۳
برای مهاجرت هنوز وقت هست فعلا باید ..با بیت المال ازطریق صداوسیما هزینه های کلان زندگی درکانادا رافراهم کرد!
آزاده۱۲۲۳۶۷۲۱۳:۳۲:۵۶ ۱۳۹۸/۹/۱۳
درآمد آنچنانی رو که ول نمیکنه بره ینگه دنیا تا درست و حسابی پول به جیب نزنه جایی نمیره اما آخرش میره کانادا
l۱۲۲۳۶۹۸۱۳:۴۳:۵۵ ۱۳۹۸/۹/۱۳
(( هشتک ندیدن خندوانه با رامبد)) راه بیندازید اگر رامبد مجری باشه یا کارگردان یا تهیه کننده ویا هرعنوانی من دیگه نگاه نمیکنم و به سهم خودم از صدا و سیما هم راضی نیستم که رامبد نامرد باشه
ناشناس۱۲۲۵۰۹۵۰۹:۵۳:۳۱ ۱۳۹۸/۹/۱۴
خيلي خوشحالم که سال هاست صدا و سيما.. رو نگاه نميکنم..
ناشناس۱۲۲۳۷۹۳۱۴:۲۳:۵۷ ۱۳۹۸/۹/۱۳
اگه برای بدنیا آوردن بچه رفت کانادا, برو برای اونا مردم عزیز کانادا بخون و اگر برای,کار دیگه ای رفت که هیچ
ناشناس۱۲۲۳۸۱۷۱۴:۳۵:۳۳ ۱۳۹۸/۹/۱۳
چه خبر از بچه ات بدنیا اومد بالاخره یا نه
ناشناس۱۲۲۳۸۴۴۱۴:۴۷:۵۰ ۱۳۹۸/۹/۱۳
فقط خواهشا دیگه نگو مردم ایران دوستون داریم ما کشورمون رو خیلی دوست داریم چون به دنیا آوردن فرزند در کانادا و گرفتن تابعیت یک کشور دیگه توهین به شعور مردمه
رضا۱۲۲۳۹۷۴۱۵:۲۶:۲۴ ۱۳۹۸/۹/۱۳
عالی
سعید۱۲۲۴۰۰۶۱۵:۳۳:۵۷ ۱۳۹۸/۹/۱۳
اتفاقا به نظرم الان وقتشه شروع بشه. مردم از درد و فشار روزمره گریه کنن شب هم بشینن اینو ببینن تمرین خنده کنن. ای اف ..
ناشناس۱۲۲۴۰۷۲۱۶:۰۰:۰۲ ۱۳۹۸/۹/۱۳
مهمترین سرمایه زندگی ات که میلیاردی به جیب زدی از ایرانی بودن بوده بعد به کانادا میروی تا فرزندت آنجا بدنیا بیاد تا کانادایی شود. میلیاردها پول که از ایرانی بودن بردی حرام ات.
ناشناس۱۲۲۴۰۷۶۱۶:۰۱:۲۶ ۱۳۹۸/۹/۱۳
دوبه دوبه دوبه!! ایران ایران ایران!!!
افسانه۱۲۲۴۰۸۴۱۶:۰۳:۲۳ ۱۳۹۸/۹/۱۳
رامبد تو دروغگویی
ناشناس۱۲۲۴۱۲۴۱۶:۱۶:۳۴ ۱۳۹۸/۹/۱۳
رامبد مثل ..،.. اعضای کابینه دولت ..
ناشناس۱۲۲۴۲۰۷۱۶:۴۶:۰۳ ۱۳۹۸/۹/۱۳
دیگه برای ما "ایران ایران" نکن برو کانادا دوووو دوووو دوووه کن
ناشناس۱۲۲۴۲۷۲۱۷:۲۱:۴۱ ۱۳۹۸/۹/۱۳
یعنی واقعا روت میشه برگردی؟!!!
ناشناس۱۲۲۴۳۰۲۱۷:۴۶:۳۵ ۱۳۹۸/۹/۱۳
برو ناپدید شو
ناشناس۱۲۲۴۳۰۶۱۷:۵۰:۲۵ ۱۳۹۸/۹/۱۳
خوب ایشون که میخواد بچه اش کانادایی باشه بره همون کانادا پول دربیاره! از ایران پول درمیاره میره کانادا خرج میکنه؟
ناشناس۱۲۲۴۶۹۵۲۲:۲۶:۰۸ ۱۳۹۸/۹/۱۳
فوت هم کف دستش نمیندازن تو کانادا .
ناشناس۱۲۲۴۳۰۹۱۷:۵۲:۴۳ ۱۳۹۸/۹/۱۳
ما ایرانیها رو لایق نمی دونید بچه تون کنار ما به دنیا بیاد وشناسنامه ایرانی داشته باشه فقط ایرانو برای چپاول میخواهید شرم بر صدا وسیمایی که شما رو به عنوان مجری به کار بگیره قدقد شما برای ایران .. اینهمه ارز مملکت رو بردید برای تولد یک بچه به باد دادید لااقل به یه بیمارستان ایرانی میرفتید واون پولو خرج کمک به بیمارستان می کردید
ناشناس۱۲۲۴۳۵۴۱۸:۲۸:۰۸ ۱۳۹۸/۹/۱۳
تلویزیون برندهایش را از بین نمی‌برد بلکه آنها را پرورش میدهد دقیقا مثل برنامه نود
ناشناس۱۲۲۴۴۱۶۱۹:۱۴:۱۴ ۱۳۹۸/۹/۱۳
خوبه از مالیات هم معافه. به هر حال ما باید خرج شهروند جدید کانادا رو هم بدیم. حالا میفهمم که ما خیلی خوبیم‌.
ناشناس۱۲۲۴۴۹۰۱۹:۵۷:۴۲ ۱۳۹۸/۹/۱۳
میخواد از خاطرات کانادا بگه برامون
ناشناس۱۲۲۴۵۱۰۲۰:۱۴:۳۸ ۱۳۹۸/۹/۱۳
این .. چه رویی داره باز اومده .. مردم ایران شما چقدر خوبیدبگه.
ناشناس۱۲۲۴۵۱۱۲۰:۱۴:۵۵ ۱۳۹۸/۹/۱۳
چقدر این پرویه بااون افتضاحات بازهم برگشتی
M۱۲۲۶۲۵۸۰۱:۴۵:۴۹ ۱۳۹۸/۹/۱۵
وای بر این مملکت طرف میره اونجا زنش کشف حجاب می کنه دوباره می یادبرنامه اجرامی کنه.
ناشناس۱۲۲۴۶۰۲۲۱:۱۰:۱۱ ۱۳۹۸/۹/۱۳
مردم ایران ما پول شماراخیلی دوست داریم
ناشناس۱۲۲۴۶۶۰۲۱:۵۱:۲۸ ۱۳۹۸/۹/۱۳
مرگ برای همسایه ؟؟؟؟؟
ناشناس۱۲۲۴۶۶۴۲۱:۵۶:۱۷ ۱۳۹۸/۹/۱۳
کلا در زمانه قحط الرجالی به سر می‌بریم خدا به خیر بکنه
ناشناس۱۲۲۴۶۹۶۲۲:۲۷:۰۰ ۱۳۹۸/۹/۱۳
پول مردم فقیر ایران چرا باید تو کانادا خرج بشه؟ مگه کانادا و آمریکا دشمن نیستند؟
ناشناس۱۲۲۴۶۹۷۲۲:۲۷:۲۳ ۱۳۹۸/۹/۱۳
معلومه پولاش ته کشیده. کی اونجا بهش پول میده با این برنامه آبکی ش
علیرضا۱۲۲۴۷۷۶۲۳:۴۳:۱۶ ۱۳۹۸/۹/۱۳
پولهاش ته کشیده اومده به سرتاپای ملت بدبخت بخنده وپولی بدون پرداخت مالیات به جیب بزنه وبره.واقعادیگه شورش رادرآورده این بشر
مهدی۱۲۲۴۸۳۹۰۱:۰۸:۰۴ ۱۳۹۸/۹/۱۴
دوستان و هموطنان، ما میتوانیم از تولید خندوانه با این فرد بی هویت جلوگیری کنیم. فقط کافیست که تا میتوانیم برای مسئولین سیما کامنت بگذاریم که ما خندوانه با مجری دورو نمیخواهیم و اگر این برنامه با این فرد ساخته شد، از تماشا کردن آن بهر نحوی جلوگیری کنیم. این فرد خیلی .. و بی مایه است که با افتضاحی که بالا آورده است، باز هم فیلش یاد هندوستان کرده است. البته او فقط عاشق پولهای مفتی است که از ایران کشور ما در میآورد و مالیانش را هم نمیپردازد. ما باید او را بایکوت کنیم، تا .. برگردد به کانادا و آنجا ..از این پولهای مفت و بدون مالیات به هیچکس، مخصوصا به افراد دو رو ..نمیدهند. تنها راه بایکوت این فرد .. است.
ناشناس۱۲۲۴۸۵۰۰۱:۲۷:۳۴ ۱۳۹۸/۹/۱۴
خب راست میگه بنده خدا، کجای دنیا به اراجیف آبکی این بابا این همه پول میدن. تازه بچه کانادایی هم خرج داره. کلی تا الان هزینه کرده، باید دوباره جیبش رو پر کنه بالاخره
ناشناس۱۲۲۴۹۲۵۰۶:۴۹:۳۰ ۱۳۹۸/۹/۱۴
اگر خنداونه برگرده باید به تلویزیون شک کرد.
ناشناس۱۲۲۵۱۰۱۰۹:۵۸:۳۱ ۱۳۹۸/۹/۱۴
هزار تا لايک به تمام کامنت ها که شعور بالاي مردم و فهمشون رو نشون ميده. ولي متاسفانه برخی مسيولين و بازيگران اينقدر بي.. و پررو هستند که ديگه فقط زل ميزنن تو دوربين با خنده دروغ ميگن و هر کار ميخوان ميکنند. اگر مردم نشينن پاي برنامه لوسش درست ميشه. با اون عروسک زشتش که از روي يک عروسک آمريکايي ساختنش. يکم از خودشون ايده ندارن فقط تقليد..
ناشناس۱۲۲۵۱۱۹۱۰:۱۶:۰۵ ۱۳۹۸/۹/۱۴
تحصیلات رامبد جوان و خانمش چی هست؟؟! بمونید همان کانادا ببینم کجا استخدام میشید؟ برید به دولت کانادا رشوه بدید تو تلویزیون کانادا باشید
ناشناس۱۲۲۵۳۳۹۱۲:۲۶:۴۴ ۱۳۹۸/۹/۱۴
مرگ بر وطن فروش.
ناشناس۱۲۲۵۴۰۱۱۳:۰۴:۲۱ ۱۳۹۸/۹/۱۴
الان فرق ایشون با مزدک چیه؟ جفتشون زندگیشونو بردن ولی یکی اینقدر شعور داشت که قطع همکاری کنه اون یکی برای اینور جیب درست کرده
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین