برای هر صندلی مسوولیت حدود ۷۲ شهید تقدیم کردیم/ اعتراض در چارچوب قانون حق همه است

گروه سیاسی الف،   3980909198

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: ما برای ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی و برای هر منصب حدود ۷۲ شهید تقدیم کردیم یعنی به ازای هر صندلی مسئولیت، کربلایی در جبهه‌ها رقم خورده است.

به گزارش فارس، سردار حسین معروفی در یادواره شهدای محله «میرخیل» کردکوی اظهار کرد: شهدای ما متعلق به یک طایفه، عشیره، قوم نیستند زیرا جان خود که بالاترین دارایی بود را برای حفظ انقلاب و تمامیت ارضی کشور عزیز ما فدا کردند.

وی تصریح کرد: شهدا یکی از موئلفه‌های قدرت ایران اسلامی هستند و سلحشوری شهدا، جانبازان و آزادگان عامل بازدارندگی ملت ایران است.

* امروز زمان آزمون نخبگان است تا خود را نوکر حقیقی مردم کنند/ فتنه پیچیده و خطرناکی در مدت کوتاه با هوشیاری ملت نابود شد

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: دشمن ما حساب می‌کند و می‌بیند این ملت کشته شدن در راه خدا را بزرگترین نعمت می‌داند به همین دلیل توان تهدید نظامی ما را نداشته و ندارند.

معروفی افزود: ملت ما در حوادث اخیر، فتنه پیچیده و خطرناکی را در مدتی کوتاه نابود کرد و مثل فتنه‌های قبلی باز هم با سربلندی از این آزمون بیرون آمد.

وی خاطرنشان کرد: امروز زمان آزمون نخبگان است اینجاست که نخبگان ما مسوولیت دارند تا خود را نوکر حقیقی مردم کنند.

* اعتراض در چارچوب قانون حق همه است/ کسانی نگاهشان به خارج از کشور است باور به «ان تنصرالله ینصرکم» ندارند

معروفی ادامه داد: مردم ما در هفته گذشته حماسه آفریدند، شاید به لحاظ معیشتی در تنگنا هم بوده باشند اما به عشق امام خود و جامعه خود آمدند و ما را یاد جمله امام راحل (ره) انداختند که فرمود «این ملت از امت صدر اسلام برتر است»
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: اعتراض در چارچوب قانون حق همه است اما معترض آشوب نمی‌کند و اموال عمومی را به آتش نمی‌کشد و بحمدلله مردم به خوبی صفوف خود را آشوبگران جدا کردند.

وی اضافه کرد: کسانی که امروز در زمین دشمن بازی می‌کنند و نگاهشان به خارج از کشور است باور به «ان تنصرالله ینصرکم» ندارند.

معروفی افزود: شهدای ما سر کلاس در عباس ابن علی (ع) نشستند، به قافله عشق رسیدند و در نهایت حسینی شدند چون بصیرت داشتند.

* اخلاص در عمل شاه‌کلید عشق بازی شهیدان ماست/ روحیه جهادی و انقلابی برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است

وی اظهار کرد: اخلاص در عمل شاه کلید عشق بازی شهیدان ماست و شهدا همه برای خدا کار می‌کردند و این وفاق زاییده دفاع مقدس است و روحیه جهادی و انقلابی برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: من در هیچ جای تاریخ جز کربلا و دفاع مقدس سراغ ندارم که انسان‌ها برای جهاد در راه خدا از هم پیشی بگیرند و دعوا برای خط‌شکنی باشد.

معروفی افزود: ادبیات فرماندهان ما در دفاع مقدس «بیا» بود نه «برو» بدین معنی که فرماندهان ما به خط می‌زدند و به رزمندگان می‌گفتند بیا.

وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها در چند وقت اخیر خود اعتراف کردند که در منطقه غرب آسیا با یک ابرحریف طرف هستند که کسی نیست جز امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و شهدا غالبا در وصیت خود سفارش کردند که مراقب ولایت باشید.