اتصال اینترنت موبایل در کشور/بزرگترین فساد سال‌های اخیر به روایت توکلی/ درخواست علی مطهری برای مقاومت مردم/روحانی: از تاریخ سهمیه‌بندی بنزین خبر نداشتم

گروه سیاسی الف،   3980906158 ۵۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

اتصال اینترنت موبایل در کشور/بزرگترین فساد سال‌های اخیر به روایت توکلی/ درخواست علی مطهری برای مقاومت مردم/روحانی: از تاریخ سهمیه‌بندی بنزین خبر نداشتم

اتصال اینترنت موبایل در تهران و چند استان‌

اتصال اینترنت موبایل در تهران (جز شهرستان‌های غرب استان تهران) و برخی دیگر از استان‌ها از عصر امروز آغاز شده و تا چند ساعت دیگر تکمیل خواهد شد.

بنا بر اعلام اپراتورهای تلفن همراه، اینترنت موبایل، استان‌های قم، قزوین، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، آذربایجان شرقی، هرمزگان، بوشهر و تهران البته به جز شهرستان‌های غرب این استان، در حال وصل شدن است.

البته اپراتور شاتل موبایل اعلام کرده که اتصال اینترنت موبایل این اپراتور برای مشترکانش در این استان‌ها برقرار شده است.

اتصال ایران به شبکه جهانی اینترنت از شنبه شب (۲۵ آبان)، به دلیل ناآرامی‌های ایجادشده در پی اجرای طرح اصلاح و سهمیه‌بندی بنزین و به منظور جلوگیری از امکان سوءاستفاده‌های احتمالی از این ابزار ارتباطی قطع شد و تا پنج روز ادامه داشت.

بیشتر بخوانید:

آغاز اتصال اینترنت همراه در تهران و برخی استان‌ها

***

اغلب دانشجویان بازداشتی در اغتشاشات اخیر آزاد شده‌اند

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره وضعیت دانشجویانی که در  اغتشاشات اخیر پس از اصلاح قیمت بنزین بازداشت شده‌اند، گفت: براساس گزارش‌های واصله، تعدادی دانشجو بازداشت شده‌اند که اغلب آن‌ها تا امروز آزاد شده‌اند.

وی افزود: در تلاش هستیم که پرونده دانشجویانی که تخلفات آن‌ها به لحاظ قوانین کشور مانعی ندارد به داخل دانشگاه‌ها منتقل و پرونده آن‌ها در درون دانشگاه و در کمیته‌های انضباطی مورد رسیدگی قرار گیرد.

آقای روحانی باید از مردم عذرخواهی کنید

روزنامه آرمان ملی برای تحلیل و بررسی پیامدهای سیاسی اعتراضات اخیر با غلامعلی رجایی، مشاور هاشمی رفسنجانی گفت‌وگو کرده است. وی معتقد است: دليل اصلي اعتراضات اخير افزايش قيمت بنزين نبوده و جهت‌دهي متفاوتي داشته است. رئيس‌جمهور در گذشته از دونرخي شدن قيمت بنزين انتقاد کرده بودند و اين رويکرد را زمينه‌سازي براي فساد قلمداد کرده بودند. اين در حالي است که امروز ايشان اين سياست را اجرا کرده است. بنده معتقدم زمان آن فرارسيده که رئيس‌جمهور به‌دليل اين تصميم از مردم عذرخواهي کند...

مطهری: مقاومت کنید

علی مطهری، نایب رئیس سابق مجلس و نماینده تهران شرایط را سخت می داند و علاوه بر همراهی مردم، خواستار نظارت جدی دولت بر قیمت ها و همچنین اختصاص سهمیه بنزین خاص به مردم برای ایامی نظیر تعطیلات خاص و عید نوروز است.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در دوره سختی قرار گرفته ایم. از این روی، مردم هم باید مقاومت کنند تا انشاءالله از این دوره سخت عبور کنیم تا به اهداف مدنظرمان دست پیدا کنیم.

باورمندی برخی افراد حزب‌الهی به ولایت ضعیف است

به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: معنی ولایتمداری تنها این نیست که هر آنچه مقام معظم رهبری دستور بدهند عمل کنیم بلکه میبایست هر آنچه ایشان بیان می‌فرمایند، حرف و عقیده ما نیز همان نظر رهبری شود. وی ادامه داد: در ماجرای اخیر افزایش بهای بنزین برخی افراد که عشق آنها به رهبر معظم انقلاب اسلامی جای تردید ندارد مساله دار شدند زیرا گفتند که چرا رهبری از این کار حمایت کرده‌اند.

امام جمعه مشهد گفت: مقام معظم رهبری با سبک اجرای افزایش بهای بنزین موافق نبودند اما اگر ایشان موضع‌گیری نمی‌کردند فتنه استکبار و صهیونیسم دو روزه جمع نمی‌شد.

***

دهه هشتادی‌ها رفتارشان خشن‌تر است

صادق زیباکلام، تحلیل گر مسائل سیاسی به اعتمادآنلاین گفت: ... اگر شما منحنی به‌کارگیری خشونت در این سه اعتراض- یعنی اعتراضات سال 88، سال 96 و اعتراضات اخیر آبان 98- را از نظر جامعه‌شناسی نگاه کنید، در اعتراضات 88، با اینکه میلیون‌ها نفر به خیابان‌ها آمده بودند، ولی فقط صدای پایشان را می‌شنیدید! یعنی یک شیشه نشکست یا یک کاغذ به زمین نیفتاد، هیچ بازتابی از خشونت در رفتار معترضان نبود. سال 96 یعنی حدود هشت سال بعد گرایش‌شان به خشونت بیشتر شده بود. در همان یکی دو سه روزی که وجود داشت.

دو سال بعد، در آبان 98 و همین روزهای اخیر شاهد بودید که اعتراضات به شدت به خشونت تمایل پیدا کرده‌ است. فقط کافی است آمار خسارت به بانک‌ها را در شهرهای مختلف، در کرج، اسلام‌شهر، قلعه‌حسن‌خان و... ببینید. اصلاً آدم باور نمی‌کند ظرف چند روز این‌قدر خسارت، فقط به بانک‌ها، وارد شده باشد. این نشان‌ می‌دهد این اعتراضات از طبقه متوسط و تحصیل‌کرده به سمت اقشار و لایه‌های کم‌درآمدتر و کمتر ‌تحصیل‌کرده‌ می‌رود و همزمان بروز و گرایش به رفتارهای خشونت‌آمیز بیشتر و بیشتر می‌شود؛ یعنی طبقه متوسط، دهه 50 و 40 و اقشار و طبقاتی که قبل از انقلاب بودند، رفتارشان بسیار کمتر خشونت‌آمیز است، اما هر قدر به سمت دهه هفتادی‌ها و دهه هشتادی‌ها می‌رویم، اعتراضات خشونت‌آمیزتری دارند. هر چقدر به جلو می‌رویم، دهه هشتادی‌ها رفتارشان خشن‌تر خواهد بود. همه اینها به واسطه این است که کسی نمی‌خواهد قبول کند خیلی از سیاست‌ها نادرست بوده و باعث پدید آمدن مخالفت‌ها و نارضایتی‌های بسیار عمیقی در میان دهه شصتی‌ها و دهه هفتادی‌ها شده است.

بیشتر بخوانید:

ناگفته‌های وزیر کشور از اغتشاشات: ۷۳۱ بانک را آتش زدند/ با تیربار به مردم شلیک می‌کردند/ آشوبگران یک کارگر پمپ بنزین را آتش زدند

***

بنزین 3 هزار تومانی حذف می‌شود؟

بهرام پارسایی، سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: ما در یک طرح دوفوریتی پیشنهاد کردیم که قیمت بنزین با نرخ ۱۵۰۰ تومان تک‌نرخی شود، چرا که دو نرخی بودن آن منشاء فساد است، ضمن این‌که قیمت ۱۵۰۰ تومان برای هر لیتر بنزین سالانه ۱۷ هزار میلیارد تومان به درآمد دولت اضافه می‌کند و بخشی از کسری بودجه دولت را تامین کند. همچنین در این طرح پیشنهاد دادیم که به موازات حذف بنزین سه هزار تومانی، کمک‌های معیشتی در پی افزایش قیمت بنزین نیز حذف شود، چرا که این کمک‌ها در قانون نیز تعریف نشده است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «این طرح به صورت دوفوریتی روز دوشنبه (۴ آذر)بعد از ظهر تحویل هیات رییسه مجلس شده است»، اظهار کرد: انتظار داشتیم که طرح به صورت خارج از نوبت در جلسه علنی روز سه‌شنبه بررسی شود اما به دلیل عدم حضور رییس مجلس شورای اسلامی به بعد از تعطیلات مجلس موکول شد و امیدواریم مجلس در هفته بعد از تعطیلات، انفعال خود در این زمینه را جبران کند.

بیشتر بخوانید:

تهیه طرح دو فوریتی برای تک‌نرخی شدن بنزین

***

من هم مثل مردم صبح جمعه دیدم که قیمت بنزین تغییر کرده است

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور عصر امروز چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی درباره سهمیه‌بندی بنزین تصریح کرد: من هم مثل همه مردم ایران مطلع شدم که صبح جمعه قیمت بنزین تغییر کرده است چرا که من هم این طرح را به شورای امنیت واگذار کرده بودم و به آنها گفته بودم که زمانش را به من نگویید چرا که این مصوبه در جلسه سران قوا مصوب شده است.

فیلم: از تاریخ سهمیه بندی بنزین خودم هم خبر نداشتم

***

رهبری به ماجرای گرانی بنزین ورود نمی‌کرد، هیچ چیز باقی نمی‌ماند

عباس عبدی، پژوهشگر اجتماعی و فعال سیاسی اصلاح‌طلب در نشست «شورش حاشیه بر متن» که با موضوع خوانش جامعه‌شناختی وقایع اخیر و از سوی موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: حوادث اخیر از لحاظ تحولات کیفی بر جامعه بسیار مهم است و قابل قیاس با حوادث ۹۶ و ۸۸ نیست.

وی، شکاف در ساخت قدرت و عدم توان برای اتخاذ تصمیم ملی را مهمترین عامل حوادث اخیر دانست و گفت: پیامی که به جامعه داده شد این بود که مردم کار خودشان را بکنند.

عبدی ادامه داد: با این سخن که اجرای این طرح غلط بود صددرصد موافق هستم، اما این تضمین غلط موردی نبود بلکه ساختاری بود.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب، رقابت‌های مخرب سیاسی را مورد اشاره قرار داد و گفت: شاهد بودیم که در نخستین دقایق اجرای طرح، خمپاره و موشک به سوی این طرح روانه شد.

عبدی، شکاف در ساخت قدرت را به سایر ابعاد از جمله سیاست خارجی تسری داد و گفت: در چنین شرایطی، دولت نمی‌تواند تصمیم بگیرد و از طرفی، ادامه وضعیت فعلی نیز مقدور نیست و منجر به فاجعه اقتصادی می‌شود.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: در چنین شرایطی چنانچه رهبری در روز یکشنبه به ماجرا ورود نمی‌کرد هیچ چیز باقی نمی‌ماند.

بیشتر بخوانید:

طرح مدیریت مصرف سوخت؛ افتضاح مدیریتی  بود

***

تکذیب یک ادعا درباره استیضاح وزیر کشاورزی

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، عضو هیئت رئیسه مجلس در توئیتی نوشت: استیضاح وزیر کشاورزی در حال طی روال قانونی خود در هیئت رئیسه مجلس بود و اگر ایشان استعفا نمی‌داد در دستور کار قرار می‌گرفت.

محمدرضا پورابراهیمی ، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس هم به فارس گفت: اخیرا عنوان شده که دفتر مقام معظم رهبری در روند استیضاح وزیر جهاد کشاورزی در گذشته ممانعت ایجاد کرده که این صحت ندارد و هیچ پیغامی در این باره برای نمایندگان و مجلس ارسال نشده است.

گفتنی است، پیش از این محمود صادقی عضو فراکسیون امید مجلس در واکنش به استعفای حجتی در توییتی مدعی شده بود: «وزیر کشاورزی سرانجام با استعفا از استیضاح گریخت ماه‌ها بود که هیئت رئیسه مجلس به بهانه حمایت بعضی از اشخاص در دفتر مقام معظم رهبری از قرار دادن استیضاح در دستور کار مجلس تعلل می کردند این بار که با اصرار نمایندگان استیضاح در دستور کار قرار گرفت و وزیر به استعفا متوسل شد»

بیشتر بخوانید:

ادعای تازه «محمود صادقی» تکذیب شد

***

آیا مجلس، دولت روحانی را از حد نصاب می‌اندازد؟

علی ربیعی، سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوالی در مورد پیش‌بینی استیضاح های بعدی گفت: شاید در هیچ دوره تاریخی مثل این دوره نیاز به فهم و درک مشترک از مسائل نباشیم. این انسجام باید بین همه مردم و دولت باشد. استیضاح حق مجلس است اما زمان استفاده از این حق مهم است.

سخنگوی دولت افزود: باید از زخم وارد شده به جامعه عبور کنیم و رو به ترمیم برویم. آقای حاجی‌میرزایی که حدود ۳ ماه است آمده و استیضاح آقای زنگنه را هم به مصلحت نمی‌دانیم. امیدواریم مجلس در خرد دسته جمعی به این نتیجه برسد تا ما به آلام رسیدگی کنیم.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی، عضو هیأت رئیسه مجلس به نامه نیوز گفت: 2 وزیر دیگر استعفا دهند یا استیضاح شوند کابینه از نصاب می افتد و کل وزرا باید دوباره بیایند از مجلس رأی اعتماد بگیرند. اشکالی هم ندارد. در خیلی از کشورهای دنیا وسط دوره کابینه دولت ترمیم می شود.

ایسنا هم نوشت: تنها سه تغییر دیگر در دولت دوازدهم باعث می‌شود که دولت دوم حسن روحانی از حد نصاب بیفتد و تمامی وزرا نیاز به رای اعتماد مجدد داشته باشند که با توجه به پذیرش استعفای محمود حجتی وزیر پیشین جهاد کشاورزی از سوی رئیس‌جمهور و طرح استیضاح وزرای نفت، کشور و آموزش و پرورش از سوی مجلس این احتمال شدت بیشتری یافته است.

بیشتر بخوانید:

ربیعی:  استیضاح زنگنه به مصلحت نیست

قیمت ارز را سه برابر کرده‌اند و این بزرگترین فساد سال‌های اخیر است

احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گو با اصلاحات نیوز گفت: اگر دولت کار غیر عقلانی انجام دهد، به نظرات کارشناسی توجه نکند و تصمیمات مستبدانه اتخاذ کند باز هم فساد رخ می دهد.

وی اظهارداشت: وقتی بازار ارز تهران متلاطم شد و قیمت ارز به ۱۹ هزار تومان رسید و اکنون برمدار ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان قرار دارد گفته می شود قیمت ارز را کاهش داده اند اما نمی گویند قیمت ارز را سه برابر کرده اند این بزرگترین فساد در سال های اخیر است برای اینکه فاصله طبقاتی، فقر، خروج سرمایه و بسیاری موارد دیگر را در کشور به شدت افزایش داده است.

بیشتر بخوانید:

توکلی: قیمت ارز را سه برابر کرده‌اند و این بزرگترین فساد سال‌های اخیر است/ اگر دولت به نظرات کارشناسی توجه نکند، فساد رخ می‌دهد

***

مقصر اصلی حادثه قطار تبریز-مشهد شناخته شد

گزارش کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره حادثه برخود دو قطار مسافربری در محور تبریز- مشهد در خنداب منتشر شد. بر اساس گزارش کمیسیون عمران مجلس، سازمان بازرسی هرم مسئولیت مقصران حادثه قطار تبریز -مشهد را به روسای قوا و مسئولان قضایی ارائه داده که عباس آخوندی در راس این هرم است.

بیشتر بخوانید:

گزارش کمیسیون عمران مجلس درباره حادثه برخود دو قطار مسافربری

***

 افرادی که آلوده به فسادند باید بدانند مجلس جای آنها نیست

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه آنهایی که شرایط قانونی را دارند برای نمایندگی ثبت‌نام کنند، گفت: افرادی که آلوده به فسادند باید بدانند مجلس جای آنها نیست.

آیت‌الله جنتی در ادامه با انتقاد از کنار گذاشتن اصلاحیه قانون انتخابات از دستور کار مجلس طی روزهای گذشته، تأکید کرد: از مجلس گلایه دارم که چرا اهتمام ویژه‌ای برای تصویب و به سرانجام رساندن این طرح ندارد در حالی که در صورت تصویب این طرح بخش قابل توجهی از مشکلات و نواقص فعلی قانون انتخابات حل می‌شود.

وی در ادامه به آشوب‌های اخیر در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: حجم تخریب‌ها، شدت خشونت، اعمال تروریستی و میزان خسارت وارده به اموال مردم و کشور توسط آشوب‌گران و حمایت دشمنان ایران چون آمریکا و اسرائیل از آنها، بیانگر این مسأله است که طراحی و برنامه‌ریزی این اتفاقات از قبل انجام شده بود که البته در بستر اعتراض به افزایش قیمت بنزین زودتر عملیاتی شد.

بیشتر بخوانید:

دبیر شورای نگهبان: جای افراد آلوده به فساد در مجلس نیست

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۲۱۱۰۶۰۲۰:۴۶:۱۴ ۱۳۹۸/۹/۶
علی مطهری : مقاومت کنید ! آقای مطهری چرا مردم باید تاوان سوء مدیریت و بی تدبیری دولت را بپردازند ؟!
ناشناس۱۲۱۱۰۷۰۲۰:۴۸:۵۱ ۱۳۹۸/۹/۶
اگه حقوق من ؛ با حقوق و مزایای دریافتی علی مطهری یکسان شود ، حاضرم 180 سال مقاومت کنم . در ضمن بنزین هم بشود لیتری 30/000 تومن .
ناشناس۱۲۱۱۰۷۱۲۰:۴۹:۰۴ ۱۳۹۸/۹/۶
گویا زیباکلام فراموش کرده که در فتنه 88 طرفداران اصلاحات بانک و اتوبوس و مسجد و سطل زباله و غیره آتش زدند و اموال عمومی و خصوصی را تخریب کردند.
ناشناس۱۲۱۱۰۷۴۲۰:۴۹:۴۲ ۱۳۹۸/۹/۶
اصلاح طلبان اقتصاد کشور را نابود کردند و باید بروند.
ناشناس۱۲۱۱۰۷۷۲۰:۵۲:۰۹ ۱۳۹۸/۹/۶
شواهد و قرائن و عملکرد وحشتناک تو نشون میده که نه تنها از زمان سهمیه بندی بنزین خبر نداشتی ، بلکه کلا از همه چی بی خبری .
ناشناس۱۲۱۱۰۸۲۲۰:۵۴:۳۴ ۱۳۹۸/۹/۶
شورای نگهبان نباید افرادی را که آلوده به فساد هستن برای انتخابات تایید صلاحیت بکند.
ناشناس۱۲۱۱۰۸۶۲۰:۵۶:۰۳ ۱۳۹۸/۹/۶
آقای روحانی اگر استعفاء بدهند به تقوا نزدیک تر است.
ناشناس۱۲۱۱۰۸۹۲۰:۵۶:۴۰ ۱۳۹۸/۹/۶
روحانی : کی بود کی بود ؟!!! من نبودم !
ناشناس۱۲۱۱۰۹۲۲۰:۵۸:۰۳ ۱۳۹۸/۹/۶
آقای مطهری در رفاه: مقاومت کنید!
مردم۱۲۱۱۰۹۸۲۰:۵۹:۳۶ ۱۳۹۸/۹/۶
مطهری ! تو هم اندازه همه مردم حقوق بگیر ، ببینم میتونی 45 دقیقه هم مقاومت کنی .
ناشناس۱۲۱۱۱۰۷۲۱:۰۴:۳۳ ۱۳۹۸/۹/۶
فکر کنم این فقط از تله کابین توچال خبر داره
ناشناس۱۲۱۱۱۰۹۲۱:۰۶:۰۲ ۱۳۹۸/۹/۶
افزایش نرخ بنزین در شرایطی که دچار تورم لجام گسیخته هستیم اشتباه محض بود که باعث شدت تورم شد.
ناشناس۱۲۱۱۱۱۱۲۱:۰۷:۳۶ ۱۳۹۸/۹/۶
یعنی مسئولیت پذیری در کشور ما داره فواره میزنه! آقای روحانی که میگه گذاشته بودم به عهده وزیر کشور یعنی به من مربوط نیست! یک عده دیگه میندازن گردن دشمن یا اشرار یعنی اونها تقصیری ندارن!
ناشناس۱۲۱۱۱۱۲۲۱:۰۸:۳۰ ۱۳۹۸/۹/۶
مطهری فیش حقوقی اش رو منتشر کنه
ناشناس۱۲۱۱۱۱۷۲۱:۱۲:۱۸ ۱۳۹۸/۹/۶
آخه یکی مثل مطهری با اون حقوق و مزایاش که نمیتونه و نباید برای مردم مستضعف نسخه مقاومت بپیچه . این حرفا از زبون این آدما فقط باعث سوهان اعصاب میشود
ناشناس۱۲۱۱۱۱۸۲۱:۱۳:۴۱ ۱۳۹۸/۹/۶
استیضاح وزیر نفت باید در الویت مجلس باشد.
ناشناس۱۲۱۱۱۲۳۲۱:۱۷:۳۵ ۱۳۹۸/۹/۶
مقصر اصلی حادثه قطار تبریز مشهد که باعث کشته شدن 47 نفر از هموطنان شد باید در اسرع وقت محاکمه و مجازات بشود.
ناشناس۱۲۱۱۱۳۷۲۱:۲۵:۵۴ ۱۳۹۸/۹/۶
آقای مطهری نگران نباش تائید صلاحیت میشی
ناشناس۱۲۱۱۱۵۵۲۱:۳۴:۱۱ ۱۳۹۸/۹/۶
آقای مطهری ما مقاومت کنیم اونوقت شما چکار میکنید؟
ناشناس۱۲۱۱۱۵۶۲۱:۳۴:۴۴ ۱۳۹۸/۹/۶
حالا نمیشد تعطیلات این هفته مجلسو کنسل می کردن؟!
ناشناس۱۲۱۱۱۶۴۲۱:۳۸:۳۷ ۱۳۹۸/۹/۶
درازهی و سلمان خداداد و مطهری تائید میشن ؟
ناشناس۱۲۱۱۱۶۷۲۱:۴۰:۰۰ ۱۳۹۸/۹/۶
راه نفوذ دشمن مسدود باید گردد تلگرام و اینستا منکوب باید گردد
ناشناس۱۲۱۱۱۶۸۲۱:۴۰:۳۷ ۱۳۹۸/۹/۶
افزایش قیمت بنزین برای جبران کسری بودجه دولت بود و دلیل دیگری نداشت.
ناشناس۱۲۱۱۱۹۵۲۱:۵۶:۱۹ ۱۳۹۸/۹/۶
نمردیم و 2 کلمه حرف حساب از این زیبا کلام شنیدیم !
ناشناس۱۲۱۱۱۹۹۲۱:۵۹:۲۵ ۱۳۹۸/۹/۶
آخ جون اینترنت مردیم از بی اینترنتی گوشت و مرغ و ماهی و برنج و میوه که گیرمون نمیاد . لااقل الکی بپلکیم توی اینترنت
گند دماغ به درد نخور۱۲۱۱۲۰۷۲۲:۰۲:۱۲ ۱۳۹۸/۹/۶
اینترنت وصل شد علی برکت الله
کارگر تله کابین۱۲۱۱۲۰۹۲۲:۰۴:۱۶ ۱۳۹۸/۹/۶
الان ازش راجع به محیط تله کابین بپرس از همه چی خبر داره و مثل بلبل جواب میده
متعجب۱۲۱۱۲۱۳۲۲:۰۸:۱۰ ۱۳۹۸/۹/۶
در تعجبم روحانی ریاست جمهور از تاریخ اجرای سهمیه بندی بنزین خبر نداشته اما دشمن خبر داشته
ناشناس۱۲۱۱۲۱۵۲۲:۱۰:۴۰ ۱۳۹۸/۹/۶
مردم هم باید مقاومت کنند تا انشاءالله از این دوره سخت عبور کنیم تا به اهداف مدنظرمان دست پیدا کنیم!!!
ناشناس۱۲۱۱۲۱۷۲۲:۱۲:۳۲ ۱۳۹۸/۹/۶
ما نیز با تک نرخی شدن 1500 تومنی بنزین و حذف بنزین 3000 تومنی و حذف یارانه معیشتی موافقیم .
ناشناس۱۲۱۱۲۲۲۲۲:۱۷:۰۰ ۱۳۹۸/۹/۶
وزیر کشور + وزیر نفت + وزیر رفاه همزمان استیضاح و برکنار شوند .
ناشناس۱۲۱۱۲۲۵۲۲:۱۸:۱۴ ۱۳۹۸/۹/۶
روحانی باید به خاطر ماجرای 《 بنزین گیت 》 استیضاح شود .
ناشناس۱۲۱۱۲۲۷۲۲:۲۰:۱۶ ۱۳۹۸/۹/۶
مجلس جلوی طرح ناعادلانه و گداپرور دولت را بگیرد . بنزین با یک نرخ متعادل و بصورت تک نرخی عرضه گردد
ناشناس۱۲۱۱۲۲۹۲۲:۲۱:۱۰ ۱۳۹۸/۹/۶
آقای مطهری اهداف مورد نظرشما چیست؟ازهمین گفتارتان معلوم است رفاه مردم نیست.
ناشناس۱۲۱۱۲۳۳۲۲:۲۳:۳۸ ۱۳۹۸/۹/۶
روحانی عمدی میخواد مردم عصبانی بشن. چراش رو نمیدونم؟
ناشناس۱۲۱۱۲۴۴۲۲:۲۷:۰۸ ۱۳۹۸/۹/۶
توی این قائله بنزینی مگه دانشجو ها هم بازداشت شدن ؟
ناشناس۱۲۱۱۲۴۵۲۲:۲۷:۴۸ ۱۳۹۸/۹/۶
باید پول مردم بابت بسته های اینترنت توسط آذری جهرمی برگردانده شود .
ناشناس۱۲۱۱۲۶۰۲۲:۳۱:۴۵ ۱۳۹۸/۹/۶
موشک پران ها و شعار دهندگان عامل تحریم و گرانی برای مردن هستن
ناشناس۱۲۱۱۲۶۷۲۲:۳۳:۴۱ ۱۳۹۸/۹/۶
از زمان سهمیه بندی که خبر نداشتی ! لابد تخصص هم که نداشتی ! از حقوق و مزایات چی ؟ خبر داشتی ؟ خدایا خودت به داد این مملکت برس
ناشناس۱۲۱۱۳۱۲۲۲:۵۰:۲۳ ۱۳۹۸/۹/۶
مردم کلمه ای که بیشتر بازیچه بازیگرانه
ناشناس۱۲۱۱۳۴۱۲۳:۰۳:۲۹ ۱۳۹۸/۹/۶
نه از زمان اجرای سهمیه بندی خبر داشتی نه از اختلاس پیوندی نه از رشوه فریدون بی خبری هم خودش دنیایی داره !
ناشناس۱۲۱۱۳۷۴۲۳:۲۲:۴۱ ۱۳۹۸/۹/۶
چشم آقای مطهری قول میدیم مقاومت کنیم ولی یکی از اهدافی که قراره بعد از این همه مقاومت و سختی زندگی بهش برسیم چی هست ؟
ناشناس۱۲۱۱۳۹۰۲۳:۳۶:۰۸ ۱۳۹۸/۹/۶
مقصر آخوندی مگه میشه مگه داریم دولت تدبیر را مقصر!!!!
ناشناس۱۲۱۱۶۳۵۰۶:۵۸:۳۴ ۱۳۹۸/۹/۷
به علی مطهری میگوئیم ؛ از شناختی که از شما داریم ، اگر اسم و رسم و شهرت پدرتان نبود ، هم اکنون بر روی کارتن استراحت میکردید .
ناشناس۱۲۱۱۶۴۱۰۷:۰۶:۰۹ ۱۳۹۸/۹/۷
مطهری: بی مدیریتی و بی لیاقتی از ما مقاومت از شما
ناشناس۱۲۱۱۶۵۱۰۷:۲۱:۰۱ ۱۳۹۸/۹/۷
روحانی راست گفته فقط کشوری که مسئولش خبر نداشته و تخصص نداشته باشه اینجوریه و میتونه اینطوری اداره شه !!!!
ناشناس۱۲۱۱۶۵۳۰۷:۲۳:۲۵ ۱۳۹۸/۹/۷
متاسفانه دروغ گفتن در کشور ما و برای بعضیا مثل آب خوردنه
ناشناس۱۲۱۱۶۵۵۰۷:۲۵:۴۴ ۱۳۹۸/۹/۷
حجت‌الاسلام حسن روحانی;ما به بچه می گیم دروغ نگو ، دروغگو دشمن خداست حالا به شما حجت‌الاسلام ها چی باید گفت؟!
ناشناس۱۲۱۱۶۵۸۰۷:۲۹:۳۹ ۱۳۹۸/۹/۷
مسئولان و دولتمردان و نمایندگان مجلس هیچکدوم حاضر نشدند که سرمایه شون رو در سایت ثبت اموال مسئولان اعلام و ثبت کنند اونوقت وزیر رفاه و معاونش ( میدری ) چگونه است که صحبت از سرکشی به حساب و کتاب و اموال مردم معترضین و جاماندگان بسته معیشتی میکنند ؟؟؟؟
ناشناس۱۲۱۱۶۶۱۰۷:۳۶:۳۳ ۱۳۹۸/۹/۷
کدوم اهداف مورد نظر؟؟
متنفر از هرچی از خدا بی خبره۱۲۱۱۶۸۵۰۷:۵۰:۵۹ ۱۳۹۸/۹/۷
نیازی به گفتن نیست . ظواهر نشان میدهد که نه از زمان اجرای سهمیه بندی خبر داشتی و نه از خدا .
ناشناس۱۲۱۱۶۹۲۰۷:۵۵:۴۷ ۱۳۹۸/۹/۷
از ماست که بر ماست . طرح رو خودم دادم اما گفتم هر زمان دلتون خواست . برنامه ریزی دولت مار و کشته. برای بودجه هم که باید دست تو جیب مردم کرد کلا در آمدای مملکت کجا میره غیر جیب مردم . خدا داند
ناشناس۱۲۱۱۷۶۴۰۸:۴۱:۳۳ ۱۳۹۸/۹/۷
مسئولان یه فکری به حال اینترنت عراق کنن کنسولگریمون رو توی نجف به آتیش کشیدن دیشب
ناشناس۱۲۱۱۸۰۴۰۹:۰۰:۰۴ ۱۳۹۸/۹/۷
وصل نیست که اینترنت همراه. چرا سرکار میزارین مردمو
ناشناس۱۲۱۱۸۲۹۰۹:۱۳:۱۷ ۱۳۹۸/۹/۷
جناب مطهری منتظر بودیم تو بگی مقاومت کنید!!!!!! کاش چشم اندازی هم وجود داشت!!! کاش حقوق شما ها هم 1500 تا 2 تومن بود!! کاش
ناشناس۱۲۱۱۸۷۷۰۹:۳۹:۵۸ ۱۳۹۸/۹/۷
روحانی قربانی برجام نافرجام و اعتماد به کدخدا شد.
ناشناس۱۲۱۱۹۰۹۰۹:۵۳:۴۲ ۱۳۹۸/۹/۷
فرانسه ایران را به برقراری مکانیسم ماشه و بازگشت خودکار قطعنامه ها و تحریم های قبلی تهدید کرد.
ناشناس۱۲۱۱۹۶۶۱۰:۱۹:۴۹ ۱۳۹۸/۹/۷
صبح پنجشنبه س. باز قطع شد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. و ناگهان اخلاق!

  4. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  5. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  6. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  7. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  8. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  9. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  12. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  13. دبی؛ چند روز پس از سیل

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  16. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  17. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

  18. فریب نخوریم! 

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  3. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  4. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  5. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  6. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  7. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  8. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  9. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  10. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  11. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  13. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  15. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  16. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  17. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  18. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  19. واکنش احمدی‌نژاد به عملیات موشکی سپاه/ وعده زارع‌پور درباره افزایش سرعت اینترنت

  20. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  21. یک سیلی برای تنبیه

  22. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  23. بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است

  24. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  25. رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم        

آخرین عناوین