محسن پیرهادی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی عنوان کرد  تکلیف جاماندگان از یارانه معیشتی را روشن کنید

گروه سیاسی الف،   3980906139 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

مردم از دولت انتظار دارند براساس وعده هایی که پیش از این در مورد پرداخت یارانه معیشتی به آنها داده شده عمل کند و در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف جاماندگان از این طرح اقدامات اساسی را صورت دهد. 

محسن پیرهادی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبر نگار الف  ضمن بیان مطلب فوق افزود: مردم صبور و نجیب ایران اسلامی که همواره در تمامی بزنگاه های تاریخی در کنار رهبری و نظام، نقش همراهی و حمایتی خود را به نمایش گذارده اند، از کارگزاران نظام انتظار دارند تا در این شرایط اقتصادی همراه و یاور آنها باشند و با تحقق وعده های داده شده باری هرچند کوچک از دوش آنها بردارند.


پیرهادی با تأکید بر این نکته که جراحی اقتصادی و افزایش قیمت حامل های انرژی به هر صورت تبعات اقتصادی و افزایش قیمت ها را به دنبال خواهد داشت گفت: به عقیده من مسئولان دولتی باید پیش از این و قبل از تصویب افزایش قیمت بنزین، پیوست های حمایتی و نظارتی حاصل از این تصمیم را پیش بینی کرده و ضمن اطلاع رسانی شفاف به مردم برای آن راهکار تبیین می کردند. 


مدیرمسئول روزنامه رسالت افزود: حالا که این تصمیم بزرگ از سوی سران قوا اتخاذ شده به نظر می رسد مرحله مهم تر از آن، موضوع نظارتی و پیگیری تخلفاتی است که احتمال دارد از سوی عده ای سودجو صورت بگیرد. این نظارت می تواند باعث جلوگیری از تلخی مضاعف تصمیم ها و مشکلات پیرامون آن شود.

نهادهای نظارتی نظیر سازمان تعزیزات حکومتی و نیز دادستانی های کل کشور در این زمینه نقش مهم و اساسی دارند و می توانند با افزایش نظارت های خود، آرامش حاصل از عدم افزایش بی ضابطه قیمت ها را برای مردم به ارمغان بیاورند. ضمن اینکه اتحادیه ها و تشکل های صنفی نیز می بایست در این زمان با نظارت بر نحوه قیمت گذاری کالاها، به ویژه کالاهای اساسی، از افزایش غیرقانونی قیمت ها جلوگیری کرده و یار و همراه سایر دستگاههای نظارتی در آرامش بخشیدن به بازار باشند. 


سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی سپس با اشاره به اهمیت موضوع توجه به تولید داخلی و وظیفه نهادهای مرتبط نظیر وزارت صنعت، معدن و تجارت به این حوزه بیان داشت: هرچقدر در این زمینه سرمایه گذاری و توجه صورت گیرد شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی و نیز کاهش وابستگی به بیگانگان بوده و می توانیم در شرایط سخت تحریمی با خوداتکایی از تکان های شدید اقتصادی بر آحاد جامعه جلوگیری کنیم. ضمن اینکه این حوزه نیازمند پیوست های فرهنگی و اطلاع رسانی هم هست تا مردم با آگاهی از مزیت های تولیدات داخلی و رقابتی بودن محصولات وطنی با مشابه خارجی، به سمت خرید این کالاها ترغیب شده و زمینه برای بهبود شرایط اقتصادی تولید گران داخلی نیز فراهم شود.


پیرهادی درپایان یکبار دیگر به مسئولان دولتی تأکید کرد که در زمینه هرگونه تغییر و تصمیم که با معیشت مردم وابستگی دارد، مردم را غریبه حساب نکرده و با استفاده از تریبون های مختلف نظیر رسانه ها، موضوعات را با مردم در میان بگذارند؛ آنوقت شاهد خواهند بود که مردم عزیز ایران با آگاهی و بصیرتی که همواره از خود نشان داده اند همراه و همسو با این تصمیمات حرکت کرده و یار و مددکار نظام و انقلاب خواهند بود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۲۱۰۶۳۵۱۷:۲۸:۰۴ ۱۳۹۸/۹/۶
دولت ، بره حساب بانکی خانواده ها رو ببینده و از ثبت اسناد استعلام کنه چی به نامشون هست ...
ناشناس۱۲۱۰۶۷۰۱۷:۴۰:۵۷ ۱۳۹۸/۹/۶
دولت یا باید به حساب و کتاب 84 میلیون سرک بکشد و یا هیچکس . اینکه امروز پیامک زده به معترضان عدم دریافت یارانه معیشتی و گفته سرک میکشیم به حساباتون و سرمایه تون ، کاملا بی عدالتی است . من کسی رو میشناسم که شوهر دکتر و حقوق بگیر . زن پرستار و حقوق بگیر . مالک منزل میلیاردی در پونک 3تا خودرو و یارانه معیشتی گرفتن چرا دولت به حساب اینا سرک نکشیده ؟!!!!!
ناشناس۱۲۱۰۶۹۵۱۷:۵۳:۳۲ ۱۳۹۸/۹/۶
تمام پولدارها یارانه معیشتی گرفتن و به نیازمندان ندادن باید یا حساب و کتاب همه بررسی شه یا هیچکس
ناشناس۱۲۱۰۷۱۹۱۸:۰۹:۳۰ ۱۳۹۸/۹/۶
سخنگوي دولت بارها اعلام كرد كارگران،باز نشستگان وكارمندان جزء يارانه بگيران بنزين هستند ولي در زمان واريز به هيچيك از اين قشر واريز انجام نشدحالا اقاي وزير رفاه امده حرف جديدي مي زند وميگه كسي كه نهصد ميليون أموال دارد بهش تعلق نمي گيرد يعني بايد اموالش را كم كم بفروشد وبخورد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین