شریعتمداری: کسانی که بیش از یک میلیارد تومان دارایی داشته‌اند سبد حمایتی نمی‌گیرند

گروه اقتصادی الف،   3980905090 ۶۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آنهایی که مثلا دارای ملک بیش‌تر از یک میلیارد تومان بوده‌اند یا درآمدهای دیگری داشته و افرادی که خودروی بیش از ۵۰۰ میلیون تومان یا سه سفر خارجی غیرزیارتی در سال داشته‌اند جزء افراد با تمکن مالی به شمار می‌روند.

شریعتمداری: کسانی که بیش از یک میلیارد تومان دارایی داشته‌اند سبد حمایتی نمی‌گیرند

به گزارش فارس، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در حاشیه مراسم اختتامیه هفته جهانی کارآفرینی در وزارت کار، در پاسخ به سؤالی در مورد ملاک‌های پرداخت کمک هزینه معیشتی به خانوارها و گلایه برخی از مردم گفت: دولت برای حمایت از طبقات متوسط و کم درآمد جامعه در گام اول 15 میلیون خانوار شامل 60 میلیون نفر را مشمول سبد کمک هزینه معیشتی دانست و در سه نوبت به این خانوارها از 55 هزار تومان برای خانوار یک نفره تا 205 هزار تومان برای خانوارهای 5 نفره و بیشتر پرداخت شد.

وی تأکید کرد: قطعاً بدون بررسی وسع مالی و اطلاعات مالی افراد نمی‌توان سبد حمایتی معیشتی پرداخت کرد و ما شرایطی فراهم کردیم که با همکاری وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات با کد دستوری #6369* کسانی که فکر می‌کنند استحقاق دریافت سبد معیشتی خانوار دارند، از طریق این کد دستوری تقاضای خود را وارد کرده و کد رهگیری دریافت کنند و با برقراری اینترنت مردم می‌توانند به راحتی به سامانه یاد شده وصل شوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کسانی که تقاضای خود را در این کد دستوری ارائه می‌کنند در واقع اجازه می‌دهند دولت با بررسی بیشتر در مورد وضع مالی آنان و بررسی حساب‌های بانکی متقاضی اگر شرایط لازم را داشتند و جزء طبقات متوسط و کم درآمد بودند از زمان شروع طرح حمایتی مبالغ را دریافت می‌کنند و اگر مشمول نشدند پرداخت نمی‌شود.

شریعتمداری گفت: کسانی که توان مالی مناسبی دارند و با معیارهای موجود مشمول نمی‌شوند از طریق پیامک به آنها اعلام می‌شود که واجد شرایط نیستند و بعد از آزمون وسع مالی حذف می‌شوند.

وی گفت: برای 60 میلیون نفری که سبد کمک معیشتی پرداخت شده است بدون بررسی اطلاعات مالی نبوده است و آنهایی که مثلاً دارای ملک بیشتر از یک میلیارد تومان بوده‌اند یا درآمدهای دیگری داشته و افرادی که خودروی بیش از 500 میلیون تومان یا سه سفر خارجی غیر زیارتی در سال داشته‌اند جزو افراد با تمکن مالی به شمار می‌روند و این افراد با آنهایی که این امکانات مالی را ندارند تفاوت دارند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در مورد مشکل کد دستوری گفت:‌ وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات همکاری خوبی با وزارت تعاون داشته و سه اپراتور به اپراتور تلفن همراه مشکلی نداشتند و فقط در مورد یک اپراتور با مشکل فنی مواجه شد که آن مشکل هم برطرف شده است.

شریعتمداری همچنین در پاسخ به سوالی که آیا خود شما سبد حمایتی دریافت کرده‌اید، گفت: من سبد حمایتی نگرفته‌ام.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری در مورد حمایت از کارآفرینان گفت: دولت کمک می‌کند که کارآفرینان بتوانند تسهیلاتی برای تولید و اشتغال دریافت کنند و یا حقوق معوقه کارکنان و خود را بپردازند بنابر این با حمایت دولت مشکل منابع برای کارآفرینان برطرف می‌شود. در حال حاضر 85 هزار واحد تولیدی متوسط در کشور وجود دارد که 1100 واحد تولیدی در کشور دارای مشکل است و سعی می‌کنیم به طریقی این واحدها را مورد حمایت قرار دهیم.

دیدگاه کاربران

سید۱۲۰۷۶۲۸۱۳:۴۵:۲۸ ۱۳۹۸/۹/۵
لااقل حرفهای خود را یکی کنید وزیر میگوید خودرو ۵۰۰ میلیونی معاون میگوید ۲۵۰
ناشناس۱۲۰۷۶۳۱۱۳:۴۶:۳۱ ۱۳۹۸/۹/۵
خونه ای که شخص درش زندگی میکنه نه ثروت نه دارایی
م.ر.۱۲۰۷۶۳۲۱۳:۴۶:۳۵ ۱۳۹۸/۹/۵
من که هیچکدام از این شرایط را نداشتم چطور یارانه فلاکت (معیشتی) دریافت نکرده ام؟؟؟
محمد۱۲۰۷۶۳۹۱۳:۵۰:۰۱ ۱۳۹۸/۹/۵
یکی میگه 15 میلیون خانوار یکی میگه 18 میلیون . آخرشم معلوم نیست دقیقا به چند خانوار اختصاص پیدا کرده این کمک هزینه. آقایون بیان رک و راست واقعیت رو بگن لااقل با اعصاب مردم بازی نکنن. بگن این 10 میلیون خانوار شامل کمک هزینه شدن و به بقیه ندادیم. مگر تا حالا هرکاری دلشون خواسته نکردن اینم روش
ناشناس۱۲۰۷۶۵۰۱۳:۵۴:۰۲ ۱۳۹۸/۹/۵
پس با این حساب! تمام ٢٤ میلیون نفری ( البته خیلی بیشترند) که شامل این حمایت نشده اند ، خانه یک میلیاردی و ماشین ٥٠٠ میلیونی و هر سال ٣ سفره تفریحی به خارج دارند ! واوووو! ایران چقدر مایه دار داره
ناشناس۱۲۰۷۶۵۱۱۳:۵۴:۳۳ ۱۳۹۸/۹/۵
ملاک‌های عجیبی دارید ،با وضعیتی که درست کرده اید اگر کسی یک خانه ۶۰یا۷۰ متری در تهران یا مقداری بزرگتر در سایر شهرستانها آن داشته باشد داراییش از یک میلیارد بیشتر است یعنی شما آبرویی برای میلیارد باقی نگذاشته اید ،پس با این حساب آن فرد باید خانه اش را اندک اندک بفروشد و بخورد تا هزینه های تورم تحمیلی شما را پوشش بدهد
فرزند وطن۱۲۰۷۶۵۳۱۳:۵۵:۱۳ ۱۳۹۸/۹/۵
مجموع دارایی حقیر یک ال۹۰ . یک وانت ۸۲ که برادرم باهاش کار میکنه و یک پژو که مدل ۸۴ هست و به نام نزدم بفرمایید قربان
ناشناس۱۲۰۷۶۷۲۱۴:۰۲:۵۶ ۱۳۹۸/۹/۵
دولت شما که می گفت در زندگی مردم سرک نمی کشیم.چقدر دورویی
علی۱۲۰۷۶۸۳۱۴:۱۰:۰۵ ۱۳۹۸/۹/۵
دولت دبه درار دروغگو
ناشناس۱۲۰۷۶۹۲۱۴:۱۴:۱۲ ۱۳۹۸/۹/۵
یعنی بقیه مردم موظفند تاوان سیاستهای شما در فقیر کردن و کاستن از قدرت خرید خودشان را بدهند ؟
ناشناس۱۲۰۷۷۱۶۱۴:۲۶:۴۶ ۱۳۹۸/۹/۵
آزمون وسع مالی؟؟؟؟؟ سبد معیشتی برای ۶۰ میلیون نفر از ۸۵ میلیون جمعیت کشور!!! جناب وزیر! مستر پرزیدنت! حالا منصفانه خودتان بگویید: "چه کسی گداپرور است؟"
علی۱۲۰۷۷۲۲۱۴:۲۹:۳۵ ۱۳۹۸/۹/۵
آپارتمان را گران کردید! ۷۰ متر آپارتمان میشه ۱۴۰۰ . اون پدر خانواده که بیکاره ، چون خونه داره حقش باید تضییع بشه ؟! من یک کارمند هستم با خونه ۷۰ متری و ۲۰۰۰ حقوق و با هزینه های ۲ بچه مدرسه ای ؟ درضمن داماد وزیر هم نیستم که همه چی اوکی باشه . الف جان لطفاً نشر بدهید .
ناشناس۱۲۰۷۷۲۵۱۴:۳۰:۳۶ ۱۳۹۸/۹/۵
ما هیچ کدوم از اینهایی که گفتی رو به خوابم ندیدیم سامانه پیامکی تون هم جوابگو نیست ـحالا تکلیف چیه
ناشناس۱۲۰۷۷۲۷۱۴:۳۰:۴۳ ۱۳۹۸/۹/۵
آقا من بعنوان سرپرست خانواده به 6369 پیام دادم میگه که شماره مربوط به سرپرست نیست؟!! در صورتیکه این شماره بیش از 15 سال به نام منه.در این جور مواقع که سامانه اشتباه پیام میده چه باید کرد؟
ناشناس۱۲۰۷۷۴۷۱۴:۳۴:۴۸ ۱۳۹۸/۹/۵
دیروز یک خانم یک وکالت نامه آورده بود بانک که برادرش که 4سال است اطریش زندگی می کند به او وکالت داده بود برای امور بانکیش در کمال نا باوری دیدم کل این 4 سال یارانه رفته به حسابش و اصلا برداشت نداشته است .
رضا۱۲۰۷۷۶۸۱۴:۳۹:۱۲ ۱۳۹۸/۹/۵
من یک دهم این مقدارم سرمایه ندارم نگرفتم دولت ..
ناشناس۱۲۰۷۷۷۱۱۴:۳۹:۴۷ ۱۳۹۸/۹/۵
الان یک آپارتمان 50 متری بیش ا میلیارد قیمت داره. چگونه دارایی مردم را ارزیابی میکنید. فقط کسی پول داشت یا دارایی های دیگه هم باید حساب بشه.
ناشناس۱۲۰۷۸۰۲۱۴:۵۲:۱۲ ۱۳۹۸/۹/۵
1 میلیارد الان میشه 300 میلیون سال پیش !!
ناشناس۱۲۰۷۸۰۴۱۴:۵۲:۴۴ ۱۳۹۸/۹/۵
دروغ . پس سبد معیشتی من کو؟
کیان۱۲۰۷۸۲۵۱۴:۵۷:۴۱ ۱۳۹۸/۹/۵
یعنی بنده که منزلم در تهران است و بیکار هستم مشمول نمیشوم مگر اینکه خودم را بدبخت تر کنم
ناشناس۱۲۰۷۸۵۳۱۵:۰۹:۴۵ ۱۳۹۸/۹/۵
درتهران درمنطقه دو به پایین شهر یک آپارتمان 75 متری یک میلیارد است واین نشان از بی ارزش بودن ریال است جناب وزیر جوری می گوید یک میلیارد گویی صاحب یک آپارتمان کوچک جزو اقشار مرفه جامعه است،مرد باش بگو نمیدیم یا نداریم بدیم مردم را چی فرض کرده ای ؟
ناشناس۱۲۰۷۸۶۳۱۵:۱۳:۴۳ ۱۳۹۸/۹/۵
یارانه سهم همه است و باید همه از آن سهم ببرند
ناشناس۱۲۰۷۸۷۳۱۵:۱۸:۴۴ ۱۳۹۸/۹/۵
الان یه خونه صدمتری تو وسط تهران یه میلیارد پولشه
ناشناس۱۲۰۷۹۱۲۱۵:۳۴:۵۷ ۱۳۹۸/۹/۵
با این حساب کمتر از 20میلیون شرایط دریافت دارند به همین راحتی کمک معیشتی پرررر
حسین۱۲۰۷۹۱۴۱۵:۳۶:۱۸ ۱۳۹۸/۹/۵
آخه این چه معیاریه برای ندادن پول بنزینو مثلا حمایتی دولت ناصادق . خونه را کی گرون کرد با چه سیاستی چند برابر شد مگه کسی میخواد خونشو بفروشه ملاک درامد باشه تازه وام ها قسط ها ووووو همه چی گرون شده برنج گوشت و.
ناشناس۱۲۰۷۹۴۶۱۵:۴۸:۴۶ ۱۳۹۸/۹/۵
جناب آقای وزیر .. بسه دیگه آنقدر مردم را اذیت نکنید هزار بار کار غلط کردین دیگه برای مردم بیش از این تعین تکلیف نکنید
ناشناس۱۲۰۷۹۶۹۱۵:۵۹:۱۵ ۱۳۹۸/۹/۵
ببخشيد تورم را اينقدر بالا برديدكه ماشين 20 ميليوني شده 50 ميليون ، خانه متري 5 ميليون شده 20 ميليون ، حالا ميگي اين قدر داري اولا تورم قيمت اينها بالا برده پولي دست ما نيست دوما ماشين و يك خونه حداقل كاري كه بايد يك حكومت انجام دهد تا مردمش داشته باشند سوما الان يك خانواده 4 نفري حداقل دريافتي بايد 10 ميليون باشد تا مشكل نخورد كل دارايي ما مال شما در عوض تورم را صفر كنيد!
ناشناس۱۲۰۷۹۷۲۱۵:۵۹:۴۶ ۱۳۹۸/۹/۵
ماشین تون از پل گذشت همه وعده ها یادتون رفت
ناشناس۱۲۰۷۹۷۵۱۶:۰۱:۲۴ ۱۳۹۸/۹/۵
من تمام دارائیم را به شما میدهم شما این مبلغ را به مابدهید راستی نگفتی به ..تعلق گرفته یا نه
محی الدین۱۲۰۷۹۸۱۱۶:۰۴:۰۸ ۱۳۹۸/۹/۵
اینم دورغ شاخدار دیگری است بابا به مردم دروغ نگویید اعتمادتان از بین رفته است
ناشناس۱۲۰۸۰۰۳۱۶:۱۲:۵۵ ۱۳۹۸/۹/۵
هرکی تو تهران و شهرهای بزرگ خونه داشته باشه بالای یه میلیارد میشه
ناشناس۱۲۰۸۰۴۷۱۶:۳۰:۰۱ ۱۳۹۸/۹/۵
جناب وزیر من که خودرو تیبا مدل پایین دارم و مستاجرم، ک کارمند دولت با حقوق ۴ تومن جزء کدام دسته از متمولان هستم؟؟؟
ناشناس۱۲۰۸۰۸۰۱۶:۴۸:۳۱ ۱۳۹۸/۹/۵
پدر پیر من منزلی رو 40 سال پیش در حاشیه شهر خریده که الان با رشد شهر منزل ایشان وسط شهر واقع شده و قیمتی چند میلیاردی داره. اما تنها درآمد ایشان حقوق بازنشستگی به مبلغ 1 میلیون 700 هزار تومان است. با چندین عروس و داماد و نوه. ایشان باید چیکار کنه؟ به نازم به عدالت این مملکت
یک معلم۱۲۰۸۰۸۲۱۶:۵۱:۰۳ ۱۳۹۸/۹/۵
با سلام کسی اظهار نظر می کند که دامادش مفسد اقتصادی و غارتگر بیت المال است. راستی آقای شریعتمداری تو کجازندگی می کنی؟ عکسی از خانه و فیش حقوقی ات به مردم نشان بده.
ناشناس۱۲۰۸۱۰۸۱۷:۰۵:۵۳ ۱۳۹۸/۹/۵
کل دار و ندار من 6 میلیون تومانه مستاجرم کارگر هم هستم ولی تا الان واریز نشده
ناشناس۱۲۰۸۱۲۴۱۷:۱۱:۱۹ ۱۳۹۸/۹/۵
بنده بازنشسته کشوری با سه تومان حقوق من و خانواده ام نه ماشين دارم نه سفر خارجی رفته ام نه ملک ميلياردی دارم ولی يارانه حمايتی دريافت نکرده ام. يعنی 60 ميليونی که يارانه حمايتی براشون در نظر گرفته شده وضعشون از من بد تره؟!
ناشناس۱۲۰۸۱۳۳۱۷:۱۴:۳۳ ۱۳۹۸/۹/۵
یه پراید مدل 88 چند می ارزه؟ 250 میلیون؟ چرا برای من واریز نشده کل دارایی من همین ماشینه
ناشناس۱۲۰۸۲۰۳۱۷:۵۲:۵۰ ۱۳۹۸/۹/۵
ازاولش هم قصد پرداخت نداشتید مردم را بازی ندین ! دوروزه منتظر جواب سامانه ۶۳۶۹ هستم که قرار بود ۲۴ ساعته جواب بده ! نه خودم نه خانمم نه بچه هام که نوجوانند نه ملک داریم نه ماشین نه درآمدی بجز حقوق دونیم میلیونی من ! مستاجرم و کلی بدهی دارم ! هیچ جایی هم معرفی نکردین که آدمی توش نشونده باشین رودر رو جوابگو باشه همه چیزو سپردین به یک سامانه که کاملا یکطرفه خزعبلات تحویلمون میده !
ناشناس۱۲۰۸۲۱۰۱۷:۵۵:۴۱ ۱۳۹۸/۹/۵
هرروز حرف جديدي مي زنند كارهاي بزرگ مانند هدفمندي يارانه كلادر توان اين دولت پير وخسته نيست اين كارها براي همان دولت فعال وپر انرژي احمدي نژاد خوب بود كه هم سوخت را كارتي كرد وهم يارانه پرداخت كرد وهيچ اتفاقي هم در كشور نيفتاد به نظر ميرسد حالا حالا ها نتوانندبساط اين يارانه معيشتي را جمع كنند
ناشناس۱۲۰۸۲۴۳۱۸:۱۳:۰۶ ۱۳۹۸/۹/۵
هیچکدام از این شرایط را ندارم اما سبد حمایتی هم دریافت نکردم.
ناشناس۱۲۰۸۲۶۴۱۸:۲۲:۳۹ ۱۳۹۸/۹/۵
برادر عزیز به همت دوستان شما دیگه ملک زیر 1 میلیارد مگه پیدا میشه؟؟؟؟
ناشناس۱۲۰۸۲۷۰۱۸:۲۴:۵۰ ۱۳۹۸/۹/۵
دو سال دیگر ۲۰۶ یک میلیارد تومان قیمت پیدا میکند تکلیف چیست
ناشناس۱۲۰۸۲۹۴۱۸:۳۲:۴۵ ۱۳۹۸/۹/۵
مثلا خانه ای ویا آپارتمانی با موج گرانی دلار شده مثلا یک میلیاردوصد آیا تقصیر آن شخص است؟ وقتی خانه ای که در آن زندگی می کنی سرمایه راکد است و مولد نیست فرقی ندارد که بشود ۹۰۰ میلیون یا یک میلیارد تومان.
ناشناس۱۲۰۸۲۹۶۱۸:۳۴:۰۲ ۱۳۹۸/۹/۵
سلام. من چند روزه دارم زندگیمو بررسی می کنم، آیا واقعا من میلیاردم و خودم نمی دونستم؟
ناشناس۱۲۰۸۳۰۶۱۸:۳۸:۴۰ ۱۳۹۸/۹/۵
فردی که دو واحد اپارتمان میلیاردی دارد و خودش و همسرش شاغل هستند یارانه معیشتی گرفته اند و فرد بیکار فاقد درآمد و مسکن نگرفته تمام حرفهایتان دروغه به یک چهارم مملکت یارانه دادید و به دروغ اعلام میکنید شصت میلیون یارانه گرفته اند. متاسفانه دست همتون رو شده
ملت۱۲۰۸۳۳۱۱۸:۵۵:۳۵ ۱۳۹۸/۹/۵
دروغ میگن به کمتر از ۲۰ میلیون نفر یارانه بنزین دادن نه ۶۰ میلیون
بازنشسته کشوری۱۲۰۸۳۴۶۱۹:۰۲:۳۷ ۱۳۹۸/۹/۵
من با حکم حقوقی 30640776 با کسر بيمه تکميلی، خدمات در مانی، بيمه عمر و اضافه شدن عائله مندی و حق اولاد، دريافتی ام 31184938 ريال میشود. من و اعضای خانواده، هیچکدام به سفر خارجی نرفته ايم ، ملک ميلياردی هم نداريم و خودرو هم نداريم. ولی سبد حمايتی به ما تعلق نگرفته است.
ناشناس۱۲۰۸۳۷۸۱۹:۱۹:۳۳ ۱۳۹۸/۹/۵
چقدر مردم را ذلیل می کنید . یارب روا مدار که گدا معتبر شود گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود .
ناشناس۱۲۰۸۴۵۰۱۹:۴۸:۰۳ ۱۳۹۸/۹/۵
نباید پسر و دختر انی که ازدواج نکرده اند ولی حقوق یا ماشین و سپرده دارند جزو درآمد خانوار حساب کنند. فأین تذهبون؟
ناشناس۱۲۰۸۴۷۰۱۹:۵۵:۵۸ ۱۳۹۸/۹/۵
خبرنگار :آیا خود شما سبد حمایتی دریافت کرده اید؟ وزیر :نه سبد حمایتی نگرفته ام واقعا با این خبرنگارها که از اوضاع مالی عالی امثال ایشان و خانواده و داماد و قوم و خویش های وزرا خبر ندارن این سوال خنده دار رو میپرسند توقع نظارت کردن و گزارش کردن واقعیت ها رو میشه داشت. این پنجاه هزار تومان برای وزیر ، حتی پول. خرد هم حساب نمیشه، به میلیون امثال ایشان میگن پول خرد.
الف ر۱۲۰۸۴۸۵۲۰:۰۶:۲۱ ۱۳۹۸/۹/۵
آقای وزیر چرا دروغ؟؟ اول فرمودید 60میلیون نفر حالا میفرمائید هرکی بالای یک میلیارد داره یک خونه 70متری یک میلیارد است با این حساب 60میلیون نفر تعلق نمیگیرد
ناشناس۱۲۰۸۵۲۷۲۰:۲۷:۵۱ ۱۳۹۸/۹/۵
آهان حالا دولت یواش یواش داره محدودیت ها رو افزایش میده تا تعداد کاهش پیدا کنه. اولا چه جوری در هفته اول 60 میلیون رو تحت پوشش قرار داده خدا داند؟!!!! دوما آقای رییس جمهور ظاهرا یادش رفته حرفهای روز اولش رو. میگفت این مقدار پول حاصل از افزایش به مردم بر میگرده و هیچ شرط و شروطی نبود. سوما قرار بود چیزی افزایش قیمت پیدا نکنه که این هم اتفاق نیافتاده و افزایش قیمت ها رو شاهد هستیم. البته چنین سلوکی از این دولت قابل پیش بینی بود. همینجوری سلب اعتماد اتفاق میافته!!!!!!!
ناشناس۱۲۰۸۵۵۶۲۰:۴۳:۰۵ ۱۳۹۸/۹/۵
جناب دکتر شریعت مداری اگر براساس سیاست جنابعالی و دوستان شما و بطور کلی مسئولین محترم یک منزل 200 تا 300 میلیون تومانی بیش از یک میلیارد تومان شده و یا یک لگن خودرو چینی 60 تا 70 میلیون تومان به 400 میلیون رسیده ولی حقوق دریافتی همین فرد افزایشی نیافته چه تقصیری دارد ؟ سقف بالای سر ما هر قدر که قیمت داشته باشه سقف بالای سر حساب میشه و سرمایه حساب نمیشه . افزایش قیمت مسکن برای من این بدی را داشت که دیگر نمیتوانم منزل بزرگتری بگیرم چرا که بایستی هزینه بالاتری را نسبت به گذشته که مسکن ارزانتر بود بپردازم که دیگر امکان ندارد . زیبایی تلاش شما و امثال شما برای من این بود که الان در کتاب ثروتمندان دنیا بنام یک میلیارد ثبت شده ام . من یک میلیاردرم اما از پس خرج روزانه برنمی آیم
محمد امین۱۲۰۸۵۷۷۲۰:۵۴:۱۰ ۱۳۹۸/۹/۵
به نظرم باید به درآمد نگاه کنند نه دارایی. شاید خانه 3 خوابه پدر من تو تهران 2 میلیارد قیمتش باشه اما یک بازنشسته است و درآمد دیگه ای نداره. حقش نیست سبد حمایتیش قطع بشه
حسین۱۲۰۸۵۸۲۲۰:۵۷:۱۰ ۱۳۹۸/۹/۵
سلام از جناب وزیرسوال کنیدخونه شمایاوزراء ورییس جمهورمحترم چندمیلیاردارزش داره آیانمیشودهمانندهمسان سازی حقوق ودستمزدهاخانه های شمانیزباخانه های 1میلیاردتومنی همسان سازی بشه عدالت خوبه امانه تنهابرای اهداف سیاسی!!!!!
نقی۱۲۰۸۵۸۹۲۱:۰۱:۵۶ ۱۳۹۸/۹/۵
این قدر دروغ گفتید... این ۶۰ میلیون تو امریکا زندگی می کنند؟؟
mostafa.kamali95@yahoo.com۱۲۰۸۶۲۰۲۱:۱۸:۳۳ ۱۳۹۸/۹/۵
دولت سند مالی که به 60 میلیون نفر یارانه داده را منتشر کند وقتی بنا بر اظهار مسئول یارانه وزرات تعاون اعلام میکند به 50 درصد مردم تهران تعلق نمیگیرد دقیقا مشخص میشود که آمار 60 میلیون دروغی بزرگ است
ناشناس۱۲۰۸۶۲۲۲۱:۱۹:۳۴ ۱۳۹۸/۹/۵
من الان ۳۵۰ هزار تومن دارایی نقد و ۴۰۰ هزار تومن لباس و کفش به عنوان دارایی غیر نقد دارم پس چرا چیزی به حسابم نریختن؟
ناشناس۱۲۰۸۶۵۸۲۱:۳۵:۲۶ ۱۳۹۸/۹/۵
ما نداریم، پیامک زدیم، ندادند.
ناشناس۱۲۰۸۷۳۴۲۲:۱۳:۱۶ ۱۳۹۸/۹/۵
یعنی با داشتن یک آپارتمان ۸۰ متری در تهران کمک معیشت بهت تعلق نمی گیره حالا چطور ۶۰ میلیون نفر مشمول شدن دقیقا مثل ..ملانصرالدین
ناشناس۱۲۰۸۷۳۸۲۲:۱۴:۱۷ ۱۳۹۸/۹/۵
یعنی الان 60 میلیونی که گفتید بهشون یارانه میدید زیر یک میلیارد سرمایه دارند؟ به عبارت بهتر یعنی تنها 23 میلیون نفر در کشور هستند که سرمایه بالای یک میلیارد دارند؟ احتمالا یه جایی داری اشتباه میکنی به نظر به جای 60 میلیونی که گفتید 20 میلیون نفر یارانه داده اید
ناشناس۱۲۰۸۷۸۵۲۲:۴۶:۱۳ ۱۳۹۸/۹/۵
کسانی که هیچکدام از این شرایط را ندارند به کدامین گناه از دریافت محروم شده اند واقعا مردم را مسخره میکنید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    آخرین عناوین