تجمع باشکوه مردم تهران علیه اغتشاش و ناامنی/ فرمانده سپاه: جنگی که در روزهای اخیر در خیابان‌ها آغاز شد یک سناریوی جهانی بود + عکس و فیلم

گروه سیاسی الف،   3980904099 ۵۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

مردم پایتخت پیرو سلسله راهپیمایی‌های شهرهای مختلف ایران اسلامی به منظور دفاع از امنیت و اقتدار کشورمان و محکومیت اغتشاشگری اشرار، امروز دوشنبه در میدان انقلاب تهران تجمع کردند.

تجمع باشکوه مردم تهران علیه اغتشاش و ناامنی/ فرمانده سپاه: جنگی که در روزهای اخیر در خیابان‌ها آغاز شد یک سناریوی جهانی بود + عکس و فیلم

به گزارش الف، راهپیمایی و تجمع مردم تهران در حمایت از امنیت و اقتدار ایران امروز با حضور اقشار مختلف مردم در میدان انقلاب و خیابان های اطراف برگزار شد.

شرکت کنندگان در دقایق ابتدایی این تجمع گسترده با سر دادن شعارهای، «مرگ بر استکبار» و «مرگ بر اغتشاشگران» انزجار و برائت خود را از برهم‌زنندگان امنیت کشور اعلام کردند.

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان نیز در اجتماع بزرگ و خودجوش مردم تهران در حمایت از امنیت، آرامش و اقتدار کشور حضور یافت.

همچنین سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، عباسعلی کدخدایی قائم مقام دبیر و سخنگوی شورای نگهبان، امیر صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه، حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور و... در اجتماع باشکوه مردم تهران حضور پیدا کردند و به جمع مردم حاضر در این اجتماع پیوستند.

راهپیمایان شعارهایی همچون «مرگ بر فتنه‌گر»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» و «لبیک یا خامنه‌ای» سر داده و پرچم‌های سه رنگ کشورمان را در دست داشتند.

تهرانی‌ها با فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از مواضع خصمانه آمریکا اعلام کرده و اغتشاشات اخیر کشور را محکوم کردند.

ملت اجازه دخالت به خارجی‌ها نمی‌دهند/مردم از دولت می‌خواهند با تدبیر عمل کند

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این اجتماع باشکوه مردم تهران گفت: راهپیمایی امروز برای جداسازی صدای مردم از اشرار است.

وی با بیان اینکه مردم می‌خواهند بگویند اعتراضات ما از اشرار وابسته به سرویس‌های جاسوسی جداست، گفت: مردم آمده‌اند بگویند که ما خودمان قادر هستیم وضع زندگی‌مان را بهبود بخشیم و اجازه دخالت به هیچ دست خارجی نمی‌دهیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: مردم از دولتمردان می‌خواهند با تدبیر عمل کنند و به سیاست‌های کلی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده و همه خواسته‌های مردم در آنها منعکس است، عمل کنند تا مشکلات حل شود.

مردم در برابر اغتشاشاگرانی که از آمریکا خط می گیرند سکوت نمی کنند

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در جمع راهپیمایان تهرانی در خصوص حضور پرشور مردم در راهپیمایی حمایت ازاقتدار و امنیت کشور، گفت: ملت ما این احساس و باور را دارند که باید مقابل ناامنی بایستند.

وی افزود: ملت بزرگ ایران در این سال‌ها که از پیروزی انقلاب گذشته تاکنون نشان داده اند که راه اصلی و اهداف و ارزش‌های اصلی انقلاب را به خوبی تشخیص می دهند و با وجود اینکه مشکلاتی دارند، هنگامی که آرمان های انقلاب اسلامی در خطر باشد، برای پاسداری با تمام وجود به میدان می آیند و توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی و ایادی آنان و منافقان را خنثی میکنند.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: مردم در برابر اغتشاشگرانی که از آمریکا خط می گیرند و به جان، اموال و ناموس ملت بزرگ ایران حمله ور میشوند و امنیت را خدشه دار می کنند سکوت نمی کنند و با احساس ملی، انقلابی و دینی وارد میدان می شوند و تنفر خود را از ناامنی و ناامن کنندگان نشان می دهند.

سرلشکر موسوی گفت: این حضور بیانگر اعلام درک صحیح مردم از امنیت و تنفر از ناامنی و ناامن کنندگان است.

مسئولان اگر خواستند به سپاه بتازند، خون مرتضی و بغض محمدصدرا را به‌یاد داشته باشند

همسر شهید مرتضی ابراهیمی شهید مدافع امنیت و اقتدار کشور که در جریان ناآرامی‌های پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت به‌دست اشرار به شهادت رسید، در اجتماع با شکوه مردم تهران گفت: مرتضی در کنار مردم بود اما عده‌ای آن را در مقابل خود می‌دیدند.

وی با بیان اینکه دغدغه شهید ابراهیمی، مشکلات مردم  بود و پاکباخته به میدان خدمت رفت، اظهار داشت: مرتضی رفت تا پیغام سرخ عاشورا را در روزگار مملو از فتنه و تردید به گوش همه برساند.

همسر شهید ابراهیمی از مردم خواست تا نگذارند صدای ضربان قلب دوستان همسر شهیدش در هیاهوی صدای اهل نفاق خاموش شود.

وی خطاب به برخی مسئولان گفت: جنابان مسئول! از امروز هرگاه برای خوشامد نااهلان، خواستید به سپاه بتازید، خون مرتضی و بغض محمدصدرا را به‌یاد داشته باشید.

شعرخوانی حماسی سعید حدادیان، مداح اهل بیت علیهم‌السلام در اجتماع مردم تهران در میدان انقلاب اسلامی با استقبال جمعیت حاضر روبرو شد.

در بخش‌های از شعر این مداح اهل بیت آمده است:

ما معترضانیم نه فوج متعرض

با سستی تدبیر شما مسئله داریم

این فاجعه از سستی تدبیر شما بود

یکبار بگویید که تقصیر شما بود

همچنین ابیاتی با این مضمون که مردم به عشق ولایت به صحنه آمده‌اند نه برای صحه گذاشتن به تدبیر دولت، از سوی حدادیان قرائت شد.

سرلشکر سلامی: جنگی که در روزهای اخیر در خیابان های ما آغاز شد یک سناریوی جهانی بود

سردار سرلشکر پاسدار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز دوشنبه در راهپیمایی مردم تهران که در محکومیت آشوب‌های اخیر برگزار شد، اظهار کرد: امروز شما اینجا در قلب جهان اسلام و میدان انقلاب تهران، تیر خلاصی بر سیاست‎های تجاوزکارانه بزرگترین دشمن تاریخ بشر، یعنی آمریکا زدید.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: درود خداوند بر شما ملت بزرگ، وفادار و فداکار که در این لحظه باشکوه تاریخ اسلام و ایران این لحظه جاودانه نقشی آسمانی روی زمین ترسیم کردید.

سلامی افزود: شما آمدید تا از امام مسلمین در این نبرد بزرگ جهانی حمایت کنید. اگر از آسمان بر این نقطه نگاه شود، شما واژه شرف را روی زمین ترسیم کردید. می‌دانید هر امتی امام خود را گم کند محکوم به هلاکت است و مصیبت خواهد دید.

او تاکید کرد: شما از حوادث صدر اسلام آمدید، شما آمدید تا اجاره ندهید آن ماجراهای غم‌انگیز اتفاق بیفتاد. شما در حال ساختن یک تاریخ هستید. ای کاش شما می بودید تا امام مسلمین حسین بن علی در عاشورا تنها نمی ماند و این لبیک ها را در آن لحظه سر می‌دادید تا فرزندان امام اسیر نشوند. شما از آن واقعه های دردناک درس گرفته اید.

فرمانده کل سپاه  پاسداران گفت: ملت ایران! باور کنید ما در یک جنگ بزرگ جهانی هستیم و این لحظه شما در حال شکست دادن همه قدرت استکبارید و باور کنید جنگی که در روزهای اخیر در خیابان های ما آغاز شد یک سناریوی جهانی بود؛ این جنگ تمام شد. شما دقیق عمل کردید. آن لحظاتی که نمی بایست به پیاده نظام دشمن بپیوندید نجیبانه صف خود را جدا کردید.

او تصریح کرد: فتنه‌ای که در روز‌های اخیر اتفاق افتاد حاصل همه شکست‌های بزرگی بود که دشمن در عرصه‌های مختلف ظرف ۴۰ سال و به خصوص در ۸ ماه گذشته از امت اسلام و ملت ایران دریافت کرده است. او نمی‌توانست حادثه بسازد، اما منتظر ساختن یک حادثه بود تا از آن استفاده کند، دشمن حتی به پوشک بچه هم برای آزار مردم متوسل شد، بنزین فقط بهانه بود و او به دنبال اذیت کردن ملت ایران بود.

سلامی با بیان اینکه ما به شکل سریالی در همه صحنه ها و با هدایت یک مرد الهی حضور داریم، خاطرنشان کرد: آن مرد بزرگی که این لحظه در نزدیکی ماست، در قلب ما خانه دارد؛ او کسی است که در عمق سرزمین های تحت سلطه دشمنان نفوذ کرده و آنها را به عقب رانده است. سرزمین‌های اسلامی را به میدان جهاد آزادی‌خواهانه علیه مستکبران تبدیل کرده و توسعه نفوذ انقلابش را هزاران کیلومتر آن طرف تر برده، شرفمندانه به میدان آمد و خداوند به عزت او افزود و صفحه جدیدی از تاریخ بزرگ برای ایران بزرگ ساخت.

سلامی با بیان اینکه رهبری قائمه و مردم قائده انقلاب ما هستند، عنوان کرد: مطمئن باشید امروز دیگر دشمنان ما قادر به هیچ عملی نیستند، آنها شکست خورده‌اند، به قامت رهبران افسرده و پژمرده‌شان نگاه کنید. ما همه جا آنها را تعقیب می‌کنیم و به آنها می‌گوییم که ما هیچ کاری را بی پاسخ نمی‌گذاریم و با همه تسویه حساب می‌کنیم، روز و کیفیت آن را ما مشخص می‌کنیم. ما از نسل همان مردان و زنانی هستیم که راه را بر دشمنان بسته‌ایم.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سفیر یکی از کشورها که ما اطلاعات محرمانه آن را داریم اما نامش را نمی‌گویم، همه سفرا را جمع کرد و به آنها گفت "به اروپایی ها بگویید ایرانی ها در حال بریدن وابستگی اقتصادی کشورشان به نفت هستند و به خودکفایی رسیده اند، بجنبید، نفت را باز کنید، گشایش ایجاد کنید وگرنه ملت ایران اقتصادش از نفت جدا می‌شود." ما به خیمه دشمن رسیده ایم، دشمن دیگر نفس ندارد و سیاست و قدرت نظامی‌اش دیگر نافذ نیست و در مقابل شیرهای سپاه و ارتش اسلام هیچ قدرتی یارای ایستادگی ندارد.

او خطاب به مسئولین، اظهار کرد: به همه مسئولان میگویم که ملت آمد و وظیفه خود را انجام داد، اکنون نوبت ماست، کمربندها را ببندید، میان مردم حرکت کنید و مشکلات را حل کنید. ما با مردم هستیم و پیش مرگ و فداییان مردم هستیم.

سرلشکر سلامی با هشدار به دشمنان ملت ایران خطاب به سران آمریکا، اسرائیل، انگلیس و آل سعود، گفت: شما ما را در میدان، تجربه کرده‌اید و سیلی‌های محکمی خوردید و نتوانستید پاسخ بدهید؛ بعضی از این سیلی‌ها را همه جهان دیده و برخی را هم ندیده است. منتظر باشید از خط قرمزهای ما عبور کنید، نابودتان می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: هرکسی بخواهد به مال، جان و ناموس ملت ما تعرض کند، سخت مجازات خواهد شد؛ آنگونه که همگان عبرت بگیرند. ما نجابت به خرج دادیم و مدارا کردیم، اما مراقب باشید صبر ما انتها دارد. به ملت ایران احترام بگذارید و مودب باشید، اگر این انرژی متراکم آزاد شود، هیچ دشمنی در هیچ جای جهان امن و امنیت نخواهد داشت.

او ادامه داد: ما ملت اسلام و ملت ایرانیم و رهبر بزرگی داریم که تا به امروز ما را از همه صحنه‌های سخت، ایمن عبور داده است و پناهگاه همه مستضعفان است.

سرلشکر سلامی در پایان خطاب به مردم انقلابی تهران که در تجمع امنیت، اقتدار و آرامش حضور یافته‌اند، گفت: من خاک کف پای همه شما را برای تبرک به صورت می کشم، پاهایتان را می بوسم و برای همه شما عزیزان، عزت، تندرستی، شادابی و سربلندی از خداوند خواستارم.

پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد

پرچم آمریکا و اسرائیل توسط مردم شرکت کننده در اجتماع حمایت از امنیت و اقتدار کشور به آتش کشیده شد.

ربیعی: دولت‌ها می‌آیند و می‌روند، اما این مردم هستند و انقلابی که پابرجاست

علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه مراسم این راهپیمایی، در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه وظیفه دولت در برابر حضور مردم اظهار داشت: دولت و ملت متفاوت از یکدیگر نیستند، بلکه یک مجموعه است و آنچه که مسلم بوده اساس انقلاب اسلامی است. 

وی ادامه داد: دولت‌ها می‌آیند و می‌روند، اما این مردم هستند و انقلابی که پابرجاست. ما وظیفه داریم که دست به دست دهیم تا انقلاب را حفظ کنیم و ان‌شاءالله بتوانیم انقلاب و جامعه را بهبود بخشیم. 

سخنگوی دولت تصریح کرد: فراز و نشیب‌های بسیاری پیش روست، اما به اهداف انقلاب دست خواهیم یافت و دشمن به آرزوی خود نخواهد رسید. 

وی بیان کرد: دشمن از نارضایتی‌های مردم سوءاستفاده کرده و موج‌سواری می‌کند، وگرنه مردم ما اهل خشونت نیستند و به طورکلی ذات جامعه ما خشونت نیست. ما و مردم کنار هم هستیم تا به حفظ انقلاب بپردازیم و از اهداف آن دفاع کنیم. 

خواهان اشد مجازات دستگاه قضا برای اغتشاشگران هستیم

شرکت کنندگان در تجمع بزرگ مردمی حمایت از اقتدار و محکومیت ناامنی‌های اخیر، با قرائت قطعنامه‌ای مواضع خود را در ۶ بند اعلام کردند.

متن این قطعنامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند قادر متعال جلّ و علا را شاکر و سپاسگزاریم که به برکت نعمت بی‌بدیل ولایت مطلقه فقیه با هدایت‌های حکیمانه ولی‌فقیه شجاع و مقتدر امت اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و بصیرت، دشمن‌شناسی و ولایتمداری ملت متدین و انقلابی ایران اسلامی توطئه جهانی و فتنه استکباری دیگری با شکست مواجه شده و با جدایی آگاهانه مردم از صف اغتشاشگران مزدور را در هم پیچید و همگام با دیگر هم‌میهنان هوشیار و لحظه‌شناس ایران عزیزمان توفیق حضور در راهپیمایی و تجمع بزرگ لبیک به رهبری معظم انقلاب اسلامی و حمایت از اقتدار و امنیت کشور، در قلّه این حرکت مردمی، پایتخت سیاسی ام القرای جهان اسلام،  تهران نصیب‌مان شد.

اینک ما شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی و اجتماع عظیم مردمی با فریاد رسا و ندای الله اکبر – خامنه‌ای رهبر – مرگ بر آمریکا  اعلام می‌کنیم:

۱- بیانات هوشمندانه، شجاعانه و حکیمانه قافله‌سالار صبر و بصیرت در دفاع از کیان اسلام و نظام مقدس اسلامی در فضای غبارآلود این ایام را عامل شکست توطئه جهانی و جدایی صف ملّت از اغتشاشگران و اشرار دانسته، ضمن تجدید میثاق با رهبر مقتدر و مقتدای عظیم‌الشأن عزیزتر از جان‌مان، آمادگی تا پای جان خود برای اطاعت محض از فرامین معظم‌له به‌عنوان فصل‌الخطاب، تنها راه غلبه بر مشکلات و مایه عزت و سربلندی ملت و کشور اعلام می‌نماییم.

۲- دفاع حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)   از مصوبه سران قوا در موضوع مدیریت سوخت را که در واقع حمایت هوشیارانه از کیان نظام و کلیت قوای سه‌گانه کشور، که دو قوه آن برگرفته از رأی ملت می‌باشد دانسته و به‌عنوان مطالبه جدّی ملت، بررسی چرایی بی‌تدبیری در شیوه و زمان اجرای مصوبه و ضرورت ریشه‌یابی و شناسایی عناصر دخیل در این اقدام و پاسخگویی منطقی مسئولین را خواهانیم.

۳- با حفظ اتحاد و انسجام ملی و حضور آگاهانه در صحنه، مراتب نفرت و انزجار قلبی خود از جنایات نابخشودنی دشمنان کینه‌توز اسلام و مسلمین، به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا و ایادی زبون داخلی استکبار اعم از اشرار، منافقین، سلطنت‌طلبان و ورشکستگان سیاسی ذلت‌پیشه و حملات ددمنشانه به اماکن و قرآن سوزی رذیلانه را اعلام و از دستگاه‌ قضایی محاکمه فوری و اشد مجازات مسببین را خواهانیم.

۴- با اعتراض جدی نسبت به بی‌تدبیری صورت گرفته در نحوه و زمان اجرای افزایش نرخ بنزین آن هم در مقطع حساسی که با فتنه‌انگیزی استکبار و دولت‌های مرتجع منطقه، جبهه مقاومت و کشورهای پیرامونی ایران دستخوش التهابات بود و در داخل نیز تورم و گرانی بی‌سابقه ناشی از تحریم های ظالمانه و ضعف مدیریت، معیشت مردم را هدف قرار داده است، اهتمام واقع‌بینانه غیرشعاری در کاستن از آثار تورمی و گرانی کالا و خدمات ناشی از مصوبه اخیر و جبران خسارات آسیب‌دیدگان از اغتشاشات اخیر و توجه جدی به نظرات کارشناسان دلسوز انقلابی را وظیفه مسئولین می‌دانیم.

۵- با الهام از رهنمودهای گهربار مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، خاتمه دادن به فرصت‌سوزی سال‌های اخیر، دل نبستن و چشم امید نداشتن به مذاکرات بی‌حاصل با بیگانگان و اتکا به توانمندی‌های مایه مباهات داخلی و نسل جوان متعهد انقلابی را وظیفه ذاتی مسئولین دانسته و هرگونه سهل‌انگاری و بی‌توجهی به آن را محکوم می‌نماییم.

۶- از دولت و شورای عالی فضای مجازی تقویت شبکه ملی اطلاعات، راه‌اندازی اینترنت ملّی و  محدودیت فعالیت رسانه‌های معاند مُخلّ امنیت و مصلحت کشور را خواهانیم.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۲۰۴۸۷۰۱۵:۲۹:۴۲ ۱۳۹۸/۹/۴
چرا همه شهرها در یک روز همزمان تظاهرات نمی کنند؟ و چرا امروز شهرستان ها تظاهرات ندارند و تهران باید جداگانه تظاهرات باشد؟
ناشناس۱۲۰۵۲۰۶۱۷:۰۰:۵۴ ۱۳۹۸/۹/۴
منظور شما چیست؟
ناشناس۱۲۰۵۲۱۰۱۷:۰۲:۰۱ ۱۳۹۸/۹/۴
چون رسمی نبوده حالا مثلا می خواهی بگویی این جمعیت چند صد هزاری از شهرهای دیگر امدن؟ بی خیال عمو
ناشناس۱۲۰۵۲۲۳۱۷:۰۳:۵۲ ۱۳۹۸/۹/۴
ای کاش دولت و مجلس قدر حمایت رهبری و امت را می دانستند.
ناشناس۱۲۰۵۳۳۰۱۷:۳۲:۳۰ ۱۳۹۸/۹/۴
مجوز تجمع مسالمت آمیز بدن ب بقیه مردم، عملکرد دولت،تاببینید که مردم چطور از دستاوردهای تقریباهیچ دولت ناراضی اند
ناشناس۱۲۰۵۳۹۶۱۷:۵۷:۳۱ ۱۳۹۸/۹/۴
چقدر زیادند
ناشناس۱۲۰۵۵۶۰۱۹:۰۰:۳۰ ۱۳۹۸/۹/۴
4 آذر 98 = 7 دی 88
ناشناس۱۲۰۷۴۹۱۱۲:۵۰:۱۷ ۱۳۹۸/۹/۵
9 دی بود برادر
ناشناس۱۲۰۵۷۳۹۲۰:۰۵:۰۰ ۱۳۹۸/۹/۴
کور باد چشمی که دریای حضور مردم را تاب دیدن ندارد.
ناشناس۱۲۰۴۸۸۳۱۵:۳۳:۳۶ ۱۳۹۸/۹/۴
مجوز داشتند؟
عجایب شهر۱۲۰۵۱۹۶۱۶:۵۹:۰۸ ۱۳۹۸/۹/۴
بله سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان برگزار کننده مجوز گرفته بود
سجاد۱۲۰۵۴۴۵۱۸:۱۶:۴۲ ۱۳۹۸/۹/۴
مردم آزاری نکردند اشوب نکردن بچه‌های کوچک رو تیر بارون نکردند و ازال و اوباش هم نبودند همین ها یعنی مجوز
ناشناس۱۲۰۴۸۸۸۱۵:۳۴:۴۸ ۱۳۹۸/۹/۴
مردم فهیم تهران متشکریم
لیلا۱۲۰۵۱۱۲۱۶:۳۹:۱۲ ۱۳۹۸/۹/۴
ترامپ , من و تو و BBC کور شد ولی اعتراض به افزایش قیمت بنزین باقی است ....
ناشناس۱۲۰۸۳۵۰۱۹:۰۵:۵۷ ۱۳۹۸/۹/۵
نه در شعارها نه سخنرانی ها اعتراضی به قیمت بنزین نشد همون حرفها و شعارهای معمول همیشگی
ناشناس۱۲۰۵۱۲۵۱۶:۴۲:۳۵ ۱۳۹۸/۹/۴
پیر و پاتالای ارتش زوار در رفته ی منافقین، شروع کنین به کامنت بالا منفی بدین....
ناشناس۱۲۰۴۹۳۴۱۵:۴۸:۰۷ ۱۳۹۸/۹/۴
مردم همیشه پای کارند بعضی مسئولین چی؟
ناشناس۱۲۰۴۹۹۶۱۶:۰۸:۱۱ ۱۳۹۸/۹/۴
گوجه کیلویی 15 هزار تومن بنزین 3000 و دلار ۱۲۰۰۰
ناشناس۱۲۰۸۵۱۹۲۰:۲۲:۴۰ ۱۳۹۸/۹/۵
بقول بعضيا ملت هنوز پاي كارند
ناشناس۱۲۰۵۰۰۳۱۶:۰۹:۴۹ ۱۳۹۸/۹/۴
دوشنبه ۴ آذرماه ۹۸ در معاملات بازار آزاد تهران به ۴ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان رسید. همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۱ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۸۷۰ هزار تومان است. زنده باد تورم
ناشناس۱۲۰۵۰۰۴۱۶:۱۰:۰۷ ۱۳۹۸/۹/۴
حالا اگه احمدی نژاد بود، عمرا جناب حدادیان و امثالهم اعتراضی به دولت میکردند.
مهران۱۲۰۵۴۱۱۱۸:۰۴:۰۳ ۱۳۹۸/۹/۴
یعنی انصاف در شما وجود ندارد همین حدادیان دو سال اخر اون همه به احمدی نژاد گیر داد و هنوز هم فحش بابت اونها فحش هم از بهاری ها میخورد البته بعضی از حرفای هم علیه احمدی نژاد درست نبود پس انصاف داشته باشید
مردمی نژاد۱۲۰۵۴۶۰۱۸:۲۴:۱۷ ۱۳۹۸/۹/۴
انگار یادتان رفته همین جماعت مداح بدترین حرفا رو علیه مردمی ترین دولت ایران زده بودن... یه تحقیق بفرمایید بد نیست.
ناشناس۱۲۰۵۰۱۳۱۶:۱۲:۳۵ ۱۳۹۸/۹/۴
این دوستان که امده اند علاقه ای به وجود دولت ندارند و ترجیح میدهند به جای جمهوری اسلامی یک امارت اسلامی داشته باصند
بیگی29۱۲۰۵۰۲۸۱۶:۱۹:۲۴ ۱۳۹۸/۹/۴
حالا که خیالتون راحت شد اینترنت موبایل را وصل کنید.
ناشناس۱۲۰۵۰۳۹۱۶:۲۳:۰۳ ۱۳۹۸/۹/۴
اینترنت را وصل کنید ...
ناشناس۱۲۰۵۰۴۸۱۶:۲۵:۲۰ ۱۳۹۸/۹/۴
من اعتمادم سلب شد. اینترنت رو قطع کردین و کسب و کارم دچار مشکل شد. جواب خسارت منو کی میده؟
ناشناس۱۲۰۵۰۶۴۱۶:۲۹:۱۵ ۱۳۹۸/۹/۴
از شعر حدادیان و پلاکاردها بوی وحدت به مشام نمیرسد
ناشناس۱۲۰۵۰۸۴۱۶:۳۲:۴۹ ۱۳۹۸/۹/۴
درود به جمهوری اسلامی مرگ بر و منافق و سلطنت طلب
Javan۱۲۰۵۱۳۶۱۶:۴۶:۱۵ ۱۳۹۸/۹/۴
درود. و باز هم درد و دغدغه اصلی مردم در این بین گم شد.
ناشناس۱۲۰۵۱۳۷۱۶:۴۶:۲۶ ۱۳۹۸/۹/۴
به بقیه هم مجوز داده شود
ناشناس۱۲۰۵۱۶۹۱۶:۵۳:۳۳ ۱۳۹۸/۹/۴
ماشاالله چه جمعیتی
بدبخت۱۲۰۵۲۳۲۱۷:۰۶:۵۱ ۱۳۹۸/۹/۴
راهپیمایی برای گرانی بنزین و قطع اینرنت کی و کجا خواهد بود منتظریم ؟!
ناشناس۱۲۰۵۲۳۳۱۷:۰۷:۱۱ ۱۳۹۸/۹/۴
صبر مردم هم حدی دارد
ناشناس۱۲۰۵۲۵۰۱۷:۰۹:۵۰ ۱۳۹۸/۹/۴
ما معترضانیم نه فوج متعرض با سستی تدبیر شما مسئله داریم این فاجعه از سستی تدبیر شما بود یکبار بگویید که تقصیر شما بود
ناشناس۱۲۰۵۳۴۵۱۷:۳۷:۰۱ ۱۳۹۸/۹/۴
وقتي مي توانيم بگوييم مردم زياد آمده اند كه به ديگران هم اجازه راهپيمايي بدهيم !
ناشناس۱۲۰۵۳۵۸۱۷:۴۱:۳۶ ۱۳۹۸/۹/۴
شبکه ۶ نشان میداد یکی از بنرهایی که روش شعار نوشته بودن " دولت خیانت میکند مجلس تماشا میکند "
ناشناس۱۲۰۸۱۳۹۱۷:۱۵:۵۷ ۱۳۹۸/۹/۵
دروغه؟؟؟
ناشناس۱۲۰۵۳۷۳۱۷:۴۹:۱۴ ۱۳۹۸/۹/۴
کسانی که امروز به تظاهرات رفتند مشت محکمی بر دهان مستضعفین که صدایشان در این مملکت به جایی نمیرسد زدند آفرین به شما
ناشناس۱۲۰۵۳۹۳۱۷:۵۶:۱۱ ۱۳۹۸/۹/۴
خوب بسلامتی، الان نت وصل میشه پس؟
ناشناس۱۲۰۵۴۴۷۱۸:۱۷:۳۶ ۱۳۹۸/۹/۴
مردم متشکریم ما حقمون بنزین ۲۰ هزارتومانیه
ناشناس۱۲۰۵۴۹۰۱۸:۳۷:۱۳ ۱۳۹۸/۹/۴
همه چی داره گرون میشه برنج شده ۱۱۰ هزار تومن این بود قولی که داده بودن ؟
ناشناس۱۲۰۵۵۰۲۱۸:۴۰:۲۷ ۱۳۹۸/۹/۴
جمعیت واقعا کم نظیر بود..
تنها۱۲۰۵۸۹۶۲۱:۱۵:۴۷ ۱۳۹۸/۹/۴
خب پس سه شنبه اینترنت وصل میشه
ناشناس۱۲۰۶۲۲۷۲۳:۲۰:۵۵ ۱۳۹۸/۹/۴
اگر مشکلات شما و کشور با این راهپیماییها قابل حل بود، هر روز راهپیمایی کنید، ما که بخیل نیستیم
ناشناس۱۲۰۶۴۳۱۰۳:۰۶:۰۶ ۱۳۹۸/۹/۵
دولت ذوق مرگ نشود
ناشناس۱۲۰۶۴۳۹۰۳:۲۶:۵۵ ۱۳۹۸/۹/۵
خوب باشه. باور کردیم. حالا که این همه طرفدار هست، پس بگذارید مردم آزادانه به سیاستهای خود را انتخاب کنند.
ناشناس۱۲۰۶۴۴۱۰۳:۳۲:۳۱ ۱۳۹۸/۹/۵
وقتی قیمت بنزین نصفه شب ظرف چند دقیقه 3 برابر میشه، چطوری میتونه سناریوی جهانی باشه؟!
ناشناس۱۲۰۶۴۸۳۰۶:۰۶:۲۵ ۱۳۹۸/۹/۵
به معترضان نيز اجازه چنين راهپيمايي بدهند.
...۱۲۰۶۵۸۱۰۷:۳۹:۴۵ ۱۳۹۸/۹/۵
مردم که از گرون شدن بنزین خوشحالند. بکنید لیتری ده هزار تومن.
ناشناس۱۲۰۸۴۴۱۱۹:۴۴:۰۳ ۱۳۹۸/۹/۵
چرا همه چیز رو میندازند گردن استکبار، بی تدبیری و سومدیریت دیگه چه ربطی به بقیه کشورها داره؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  11. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  15. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  16. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  17. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  18. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  21. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  22. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  23. یک سیلی برای تنبیه

  24. رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم        

  25. نگاهی به جایگاه و موقعیت ارتش شاهنشاهی

آخرین عناوین