کفن‌پوشان ورامین در دفاع از امنیت کشور به خیابان‌ها آمدند

گروه اجتماعی الف،   3980902083 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

کفن پوشان ورامین پیش از ظهر دوم آذر ماه در راهپیمایی مردمی با هدف لبیک به رهبری و حمایت از امنیت و اقتدار کشور فریاد دفاع از امنیت را سر دادند.

کفن‌پوشان ورامین در دفاع از امنیت کشور به خیابان‌ها آمدند
 

به گزارش مهر، پیش از ظهر شنبه طی اعلام قبلی آحاد ملت شهید پرور ورامین با حضور در راهپیمایی و با هدف لبیک به فرمایشات رهبری و حمایت از امنیت و اقتدار کشور فریاد دفاع از امنیت را سر دادند.

بر اساس این گزارش در این همایش با شکوه مردمی همه اقشار مردم از زن و کودک تا پیر و جوان، اصناف و طلاب و روحانیون همگی گام نهاده و در این راهپیمایی حاضر شدند تا ثابت کنند که صف مردم از اغتشاشگران و آشوبگران و بر هم زنندگان آرامش و امنیت جدا است.

مردم شهید پرور دیار ۱۵ خرداد بار دیگر ثابت کردند که پشتیبان ولایت هستند و تا پای جان برای دفاع از آرمان های امام و شهدا ایستاده اند.

یکی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی اظهار داشت: اغتشاشگران و کسانی که به تخریب اموال عمومی پرداختند باید بدانند در برابر خدا و مردم مسئول هستند و باید پاسخگوی اعمالشان باشند، ما امروز در این راهپیمایی گرد هم آمده ایم تا بگوییم تا ما هستیم ولایت تنها نخواهد ماند و اجازه نمی دهیم عناصر بیگانه و خارجی بر ما مسلط شوند و امنیت ما را دچار خدشه و آسیب کنند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در حاشیه این راهپیمایی بیان داشت: مردم با حضور در این راهپیمایی ها که به طور خودجوش صورت می گیرد ثابت می کنند که حامی ولایت هستند و از تحرکات بیگانگان منزجر، مردم هتک حرمت به قرآن کریم، توهین به مقدسات، تخریب اماکن عمومی، آتش زدن و غارت اموال مردم را تاب نمی آورند و تمام این اغتشاشات را محکوم می کنند.

محمودی با بیان اینکه شهادت تعدادی از مدافعان وطن و حافظان امنیت بخش مهمی از جنایات اغتشاشگران و اشرار طی روزهای گذشته بوده است گفت: ما از دستگاه قضایی انتظار داریم تا در برخورد با فتنه گران و مسببان حوادث اخیر کوتاهی نکرده و صلابت و اقتدار نظام اسلامی را به همگان نشان دهد.

وی با اشاره به اینکه برخی بی تدبیری ها در خصوص نحوه اعلام و اجرای طرح گرانی بنزین از سوی مسئولان امر سبب به بار آوردن این اغتشاشات و نا آرامی ها بوده است افزود: مسئولان باید بدانند که مردم امین این نظام و انقلاب هستند و پنهان کاری و عدم اطلاع رسانی لازم در مورد اجرای این طرح، توهین به آنان تلقی می شود.

امام جمعه موقت ورامین در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری راهپیمایی های باشکوه در خصوص محکوم کردن اغتشاشات اخیر در کشور خط بطلان بر همه نا آرامی ها و افکار و خواب های آشفته دشمنان برای این مرز و بوم می کشد عنوان داشت: راهپیمایی مردم غیور ورامین پیام روشنی را برای اشرار صادر کرد که اشرار جایگاهی در میان مردم ندارند و با آنها برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

حسین کاغذلو، فرماندار ورامین نیز در خصوص برگزاری این راهپیمایی ها اظهار داشت: ملت با بصیرت این مرزبوم به ارزش های دینی و مذهبی خود آسیب وارد نمی کنند بلکه از ارزش ها و آرمانهای خود تا آخرین قطره خون دفاع می کنند، لذا امروز حمایت از مواضع مقام معظم رهبری که همواره بر امورات کشور اشرافیت کامل دارند وظیفه همگانی می باشد.

کاغذلو افزود: امروز دشمنان قسم خورده این مرزبوم در کمین هستند تا با کوچک ترین مسئله ای وارد شوند و همه آنچه که آرمان و اعتقاد مردم ولایتمدار و شهید پرور ایران اسلامی می باشد را مورد هجمه قرار دهند.

بر اساس این گزارش این راهپیمایی ساعت۱۰ صبح از از ورودی شهرک مدرس به سوی خیرآباد برگزار شد و راهپیمایان همچنین از حضور مقتدرانه نیروهای امنیتی و انتظامی در دفع فتنه و آشوب فتنه گران قدردانی کرده و با سر دادن شعارهایی از زحمات آنان تشکر کردند.

لازم به ذکر است که مردم ورامین با حضور پرشور در راهپیمایی و تجدید بیعتی دوباره با رهبر، حرکت های هنجارشکنان، آشوبگران و مخلان نظم عمومی در این شهرستان را  در حرکت ضداستکباری هم صدا با سایر ملت ایران را محکوم کردند.

شهروندان ورامینی با شعارهای مرگ بر استکبار، مرگ بر منافق، مرگ بر آمریکا حرکات اخیر اغتشاشگران در کشور را محکوم و خواستار برخورد دستگاه های مسئول با این افراد شدند و طی بیانیه ای اعلام شد که خواستار برخورد با اشرار هستند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین