جاده مازندران باز است/ جاده سمنان به‌زودی بازگشایی می‌شود

گروه اجتماعی الف،   3980829179

رئیس راهداری شهرستان فیروزکوه گفت: جاده مازندران هم اکنون باز است و رفت و آمد جریان دارد و نیرو های ما حضور دارند و در جاده سمنان و گردنه بشم نیز نیروهای راهداری حضور دارند و در حال بازگشایی مسیر می‌باشند.

 مهرداد زمانی رئیس راهداری شهرستان فیروزکوه در گفت‌وگو با فارس در فیروزکوه اظهار داشت: با توجه به سرمای هوا و شدت برف زیاد و برودت پایین هوا، در دو محور جاده مازندران و جاده سمنان که دارای گردنه‌هایی با پیچ و شیب زیاد می‌باشد شاهد راه‌بندان هستیم.

وی افزود: هم اکنون با استقرار ۳ دستگاه کامیون نمکپاش در جاده مازندران و ۲ دستگاه کامیون نمکپاش در گردنه بشم در جاده سمنان مسیر بازگشایی شد.

رئیس راهداری شهرستان فیروزکوه بیان کرد: جاده مازندران هم اکنون باز است و رفت و آمد جریان دارد و نیرو های ما حضور دارند و در جاده سمنان و گردنه بشم نیز نیروهای راهداری حضور دارند و در حال بازگشایی مسیر می‌باشند که به زودی جاده سمنان هم بازگشایی می‌شود.

مهرداد زمانی تصریح کرد: مردم برای رفت و آمد در این مسیرها حتما زنجیر چرخ به همراه داشته و در صورت گیر کردن و ماندن در مسیر خونسردی خود را حفظ کنند.

وی در پایان گفت: مردم در صورت گیر افتادن در جاده اصلا نگران نباشند زیرا نیروهای راهداری در کمتر از بیست دقیقه به کمک آنها می‌آیند و در صورت داشتن زنجیر چرخ در عرض پنج دقیقه می‌توانند به راه خود ادامه دهند.