روحانی: افزایش قیمت بنزین به نفع مردم و اقشار ضعیف جامعه است

گروه اقتصادی الف،   3980824059 ۸۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس‌جمهور گفت: افزایش قیمت بنزین به نفع مردم و اقشار تحت فشار جامعه بوده و می تواند مفید و موثر باشد.

روحانی: افزایش قیمت بنزین به نفع مردم و اقشار ضعیف جامعه است

 به گزارش الف به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی روز جمعه در دیدار برخی اعضای دولت و مسوولان کشور به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع)، با اشاره به اقدام اخیر دولت در افزایش نرخ بنزین که از شب گذشته اجرا شده است، گفت: دولت مدت ها به دنبال آن بود تا از طریقی بتواند از  اقشار ضعیف کشور که بواسطه شرایط اقتصادی در فشار هستند،حمایت و به آنها کمک کند، اما به دلیل کمبود منابع درآمدی و بودجه توان اجرای آن وجود نداشت.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز اقشاری در جامعه هستند که در زندگی خود با مشکلات مواجه هستند، گفت: فشارهای اقتصادی شدید در سال ۹۷ و ۹۸ به زندگی مردم وارد شد و دولت می خواهد در حد تامین نیازمندی های ضروری، حمایتی از مردم کرده و به خانواده هایی که احساس می کنیم در فشار بیشتر هستند کمکی کرده باشیم.

روحانی با بیان اینکه برای تعیین اقشار ضعیف جامعه نیاز به آمار و ارقام دقیق داریم اما در همین حدی که امکان تشخیص وجود دارد می توانیم جامعه را به دو بخش تقسیم کنیم، گفت: بر این اساس حدود ۷۵ درصد در شرایط فشار قرار دارند و حدود ۲۵ درصد هم شرایط زندگی شان خوب است و بر مبنای محاسبات ۱۸ تا ۱۹ میلیون خانوار و جمعیتی در حدود ۶۰ میلیون نفر مشمول طرح حمایتی دولت خواهند بود و  این مبلغ هم کمک به فرد نبوده و کمک به خانوار به شمار می رود.

رئیس جمهور افزود: تلاش ما این است بتوانیم این مبلغ را ماهیانه به حساب خانوارها پرداخت کنیم و در اوایل آذر ماه اولین نوبت آن پرداخت شود.

روحانی اظهار داشت: این اقدام برای اقشار مستضعف جامعه کمک کوچکی به شمار می رود و در مجموع اصل این کار ضروری است.

رئیس جمهور اظهار داشت: برخی معتقد بودند که قیمت انرژی در ایران با قیمت آن در کشورهای منطقه فاصله زیادی دارد که البته این موضوع موجب ایجاد مفاسدی از جمله قاچاق خواهد بود و اگر بخواهیم این معضل را از بین ببریم باید به گونه ای قیمت را افزایش دهیم که تقریبا با قیمت انرژی در کشورهای همسایه برابری داشته باشد و ما با آن مخالفت کردیم.

روحانی افزود: البته این اقدام از سوی دولت انجام نشد به خاطر این بود که معتقد بودیم این افزایش قیمت به نرخ هایی مثل ۵ هزار تومان برای هر لیتر بر زندگی مردم تاثیر مستقیم داشته و موجب افزایش تورم خواهد بود.

رئیس جمهور با اشاره به شدت مصرف انرژی در کشور و تاثیر آن بر آلودگی هوا ، ادامه داد: انرژی که در ایران مصرف می شود با سایر کشورهای دنیا متفاوت و مقدار زیادی است که اصلاح این کار البته نیاز به فرهنگ سازی و تولید خودروی خوب دارد.

روحانی تصریح کرد: هدف اصلی از این اقدام این بود که از یک طرف فشار زیاد به مردم وارد نشود و از سوی دیگر برای کسانی که مصرف روزانه معمول دارند نرخ بنزین گران نشود. به همین دلیل ۶۰ لیتر را با یک نرخ و نرخ آزاد را به گونه دیگر تعیین کردیم.

روحانی از وزرا و مسوولان ذیربط خواست تا به طور شفاف اهمیت این اقدام را برای مردم به خوبی توضیح دهند و افزود: ۴ سال است که دولت نسبت به تغییر نرخ بنزین اقدامی نکرده است و امروز بعد از ۴ سال این اقدام انجام شده است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: باید این را برای مردم توضیح دهیم که این اقدام به نفع آنان خواهد بود و دولت علیرغم مشکلات اقتصادی که دارد هرگز قصد برداشت از این پول را نداشته و هر چه درآمد از این محل عاید شود به خانوارها بازخواهد گشت.

روحانی افزود: هیچ کس تصور نکند چون شرایط اقتصادی دولت سخت شده دست به این اقدام زده است تا بخواهد بودجه خود را جبران کند؛ هرگز اینطور نیست و ریالی از این پول به خزانه نخواهد رفت.

رئیس جمهور گفت: این کار به نفع مردم و اقشار تحت فشار جامعه بوده و می تواند مفید و موثر باشد.

پیش از سخنان رئیس جمهور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور گزارشی از سفر خود به دو استان آذربایجان شرقی و غربی و بازدید از مناطق زلزله زده ارائه کرد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۱۶۹۷۸۰۱۴:۱۰:۴۵ ۱۳۹۸/۸/۲۴
من که نمی‌فهمم چطور گرانی ها به نفع مردم و البته قشر ضعیف ست!!
ناشناس۱۱۷۰۴۳۹۱۹:۲۱:۳۵ ۱۳۹۸/۸/۲۴
جالب است، چرا رئیس جمهور قیمت بنزین و حتی سهمیه بندی را به رفراندوم نمی گذارد؟؟
ناشناس۱۱۷۰۴۵۹۱۹:۲۵:۰۹ ۱۳۹۸/۸/۲۴
چند سال پیش شخص روحانی توئیتر زد که سهمیه بندی بنزین باعث فساد و رانت است اما حالا می شود مسبب از بین بردن فساد و قاچاق...
ناشناس۱۱۷۰۸۶۵۲۲:۵۹:۱۷ ۱۳۹۸/۸/۲۴
روحانی مچکریم !!!! که با گرانی و تورم به کمک فقرا و مردم عادی شتافته ای.!!!!!!
ناشناس۱۱۷۰۹۸۳۰۰:۲۲:۲۶ ۱۳۹۸/۸/۲۵
چون کلا گوشت نمی خورن دیگه در سلامتی و کاهش کلسترول موتر حواهد بود!
ناشناس۱۱۷۱۰۲۷۰۰:۵۸:۴۵ ۱۳۹۸/۸/۲۵
اینم از اون استدلالهای برجامیش هست
بیگی29۱۱۷۱۲۷۸۰۸:۱۱:۲۴ ۱۳۹۸/۸/۲۵
درود بر دولت که نرخ بنزین را از هزار تومن به سه هزار تومن کاهش داد،،،
بهروز۱۱۷۱۳۶۵۰۸:۴۹:۰۳ ۱۳۹۸/۸/۲۵
برادر منظور از مردم یعنی خودشون .
ناشناس۱۱۶۹۷۹۴۱۴:۱۵:۵۶ ۱۳۹۸/۸/۲۴
چقدر بدیم شما به فکر مردم نباشی؟!
ناشناس۱۱۶۹۸۰۳۱۴:۱۷:۵۳ ۱۳۹۸/۸/۲۴
خواهشا اینها را نگو...من نمیدونم این مشاورهای شما کی هستند که اجازه میدهند این حرفها را بزنی.خب با مردم رو راست باشید. بگید خزانه خالیه نمیتونیم حقوق بدیم مجبوریم اینکار رو بکنیم.تازه بعدش هم میگید هنوز یک پنجم یک دلاره و باید هر لیتر بشه 2 دلار تا قاچاق نداشته باشیم. کاش ما هم مانند کشورهای اروپا واحد پول یکسانی داشتیم.که اینقدر بدبختی نداشته باشیم
ناشناس۱۱۷۰۷۹۹۲۲:۱۶:۴۴ ۱۳۹۸/۸/۲۴
کسی نیست جواب بده که کسی بنزین رو قاچاق نمیکرد. گازوئیل رو قاچاق میکردند از طریق لوله کشی و .... چرا باید قیمت بنزینی که با این ماشینهای پر مصرف زیاد بشه.
ناشناس۱۱۶۹۸۱۲۱۴:۲۲:۴۵ ۱۳۹۸/۸/۲۴
آقای محترم چرا در این چند سال دستکاری در اقتصاد کردین که هم ارز و هم بنزین را عمدا پایین نگه داشتید با اینکه تورم بالا داشتیم و مجبور شدین از پارسال ارز را و امسال بنزین را بالا ببرید؟
ناشناس۱۱۶۹۸۱۳۱۴:۲۴:۵۱ ۱۳۹۸/۸/۲۴
شما نمی گذارین مردم آرامش روانی داشته باشند، خواهش می کنیم لطف کنید هیچ تصمیم ی به نفع مردم نگیرید، چون تا حالا هرچی تصمیم به نفع مامردم گرفتين، فقط به ضررمان بوده، خواهش می کنم لطفا
ناشناس۱۱۶۹۸۱۸۱۴:۲۵:۵۵ ۱۳۹۸/۸/۲۴
رئيس جمهور محبوب و مردمي، واقعا از شما ممنونيم كه اينقدر به فكر منافع ما هستي و قيمت ها را براي منافع ما بالا مي بري.
ناشناس۱۱۶۹۸۳۴۱۴:۳۴:۱۱ ۱۳۹۸/۸/۲۴
با رو حانی تا ۱۴۰۰
ناشناس۱۱۷۱۱۲۶۰۶:۱۰:۲۶ ۱۳۹۸/۸/۲۵
فکر نکنم
محمد۱۱۶۹۸۳۵۱۴:۳۴:۳۲ ۱۳۹۸/۸/۲۴
ما کمک نمی خوایم تو رو خدا خیر نرسان. چرا هر تصمیمی که هر رئیس جمهوری می گیره ما بدبخت ها بیچاره میشیم.
ناشناس۱۱۶۹۸۳۷۱۴:۳۵:۰۲ ۱۳۹۸/۸/۲۴
افزایش قیمت بنزین به نفع اقشار کم درآمده به شرط اینکه همه درآمد افزایش قیمت بنزین، مستقیم بره توی جیب اقشار کم درآمد. چقدر میشه اعتماد کرد که چنین اتفاقی بیفته؟
ناشناس۱۱۶۹۸۴۱۱۴:۳۵:۴۶ ۱۳۹۸/۸/۲۴
اعلامِ جزئیات سهمیه‌بندی سوخت از بامداد ۲۴ آبان این تصمیم به امضا و تایید حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه، علی لاریجانی رئیس مجلس و حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور رسیده است. سران سه قوه
ناشناس۱۱۷۰۴۰۸۱۹:۰۳:۵۴ ۱۳۹۸/۸/۲۴
مگه شما امضاهاشون رو دیدی؟؟؟
ناشناس۱۱۷۰۴۹۲۱۹:۴۲:۲۱ ۱۳۹۸/۸/۲۴
تصمیم اصلی رو دولت و مجلس، قانونگذار و مجری می گیرن.
ناشناس۱۱۷۰۷۲۶۲۱:۴۶:۱۰ ۱۳۹۸/۸/۲۴
این عزیزانی که منفی دادن یه توضیح مختصر بدن ما هم بفهمیم
ناشناس۱۱۶۹۸۴۲۱۴:۳۵:۵۷ ۱۳۹۸/۸/۲۴
افزایش قیمت به نفع مردم است؟ این را دیگر کدام کارشناس گفته ؟ حالا فهمیدیم که شماها که دلسوزان کشور و مردم هستید برای همین کالا ها را روز بروز گرانتر میکنید . بقیه دولتمردان دنیا و قبل شما فقط ادای دلسوزان را در می آوردند . اصل دلسوز شمایید. بخدا بدبختیم . حتی از اوگاندا و افغانستان و اتیوپی و..
ناشناس۱۱۶۹۸۵۵۱۴:۴۲:۴۲ ۱۳۹۸/۸/۲۴
دروغ محض،عوام فریبی .. قیمت بنزین رو سه برابر کردید میگید میخوایم به اقشار ضعیف کمک کنیم؟!!کی این دروغ بزرگ رو باور میکنه ادعا هم میکنید دولت راستگویانید
ناشناس۱۱۶۹۸۵۷۱۴:۴۳:۴۹ ۱۳۹۸/۸/۲۴
خودکشی کردی به زودی محاکمه میشی کسی هم ازت حمایت نمیکنه
یوسف۱۱۶۹۸۵۸۱۴:۴۴:۳۱ ۱۳۹۸/۸/۲۴
چرا همش از مستضعف مایه میگذاری؟ خب راستشو بگو بودجه کمه، ملت رو چی فرض کردی که سر عدالت رو زدی به نوک نیزه
ناشناس۱۱۶۹۸۶۰۱۴:۴۵:۱۷ ۱۳۹۸/۸/۲۴
نامه ای به روحانی سلام.من یه اقشار ضعیف جامعه هستم.میشه لطفا این قدر به نفع ما کار نکنین.ما نمیخوایم
سروش۱۱۶۹۸۷۳۱۴:۵۲:۵۰ ۱۳۹۸/۸/۲۴
یکی به این بگه ساکت باشه
رضا۱۱۶۹۸۸۸۱۴:۵۸:۰۷ ۱۳۹۸/۸/۲۴
بابا خجالت وشرم .. خوب چیزیه رییس جمهور یک مملکت بدون خجالت داره میگه 75 % مردم زیر فشار دارن زندگی میکنن.آقا کی این فشار را به این مردم وارد کرده ؟؟ چرا این فشار وارد میشه ؟؟ این مملکت با این همه منابع عظیم خدادادی چرا یه این روز افتاده. آقا بس کنید دیگه خجالت بکشید از شرم وحیای این مردم
ناشناس۱۱۶۹۹۰۱۱۵:۰۶:۲۰ ۱۳۹۸/۸/۲۴
دقت کنید میگه تلاش می کنم که بدبخت بشین و ناراحتم از دست شما که نمی میرید
علی۱۱۶۹۹۰۵۱۵:۰۷:۴۳ ۱۳۹۸/۸/۲۴
چرا فکر میکنید ما نمیفهمیم
ناشناس۱۱۶۹۹۰۸۱۵:۰۸:۰۳ ۱۳۹۸/۸/۲۴
میشه اینقدر به فکر ما نباشید. هم شما و هم بقیه اون بالایی ها
حمید۱۱۶۹۹۱۲۱۵:۰۸:۵۳ ۱۳۹۸/۸/۲۴
مثل گران کردن بنزین در دولت احمدی نژاد که به قشر مستضعف فشار نیومد! این گران کردن شما هم به قشر مستضعف فشار نمیاره! پس برای چی اینقدر به احمدی نژاد فحش میدادین؟
ناشناس۱۱۶۹۹۳۰۱۵:۲۰:۳۹ ۱۳۹۸/۸/۲۴
کلا گرانی و تورم به نفع ملت به خصوص اقشار ضعیف هست
ناشناس۱۱۶۹۹۴۲۱۵:۲۳:۰۸ ۱۳۹۸/۸/۲۴
روحانی فقط برو.
ناشناس۱۱۶۹۹۴۶۱۵:۲۵:۲۲ ۱۳۹۸/۸/۲۴
همین امروز اسنپ مسیر مشابه رو نسبت به دیروز 25 درصد برده بالا
ناشناس۱۱۶۹۹۶۲۱۵:۳۰:۵۷ ۱۳۹۸/۸/۲۴
آقای روحانی دیگه بیش از این به شعور ملت توهین نکن با این گرونی بنزین حق گمرگ رو هم معنی کن تا با کشورهای همسایه مقایسه کنیم
ناشناس۱۱۶۹۹۶۳۱۵:۳۱:۰۹ ۱۳۹۸/۸/۲۴
اقشار ضعیف با پژو و پراید و پیکان و نیسان مثل تانک سوخت مصرف میکنند! به نفع اقشار پولدار هست که باز ثروتشون بدون زحمت قراره چند برابر بشه
ناشناس۱۱۶۹۹۶۴۱۵:۳۱:۴۰ ۱۳۹۸/۸/۲۴
خدایا چی تو فکر اینهاست!؟ یه بچه منطقش بیشتره
زهرا۱۱۶۹۹۶۵۱۵:۳۲:۰۳ ۱۳۹۸/۸/۲۴
اين حجم از رو رو كجا بايد برد؟
ناشناس۱۱۶۹۹۷۷۱۵:۳۵:۰۱ ۱۳۹۸/۸/۲۴
جناب دولت راستگویان صد رحمت به محمود احمدی نژاد چشم در چشم مردم اعلام میکنی سه برابر کردن قیمت بنزین به نفع مردم ه؟!!! بودجه ی امسال با فروش یک میلیون و پونصد هزار بشکه نفت در روز بسته شده در حال حاضر یک سوم این تعداد هم فروش نفت نداریم بنابراین دولت با کسری شدید بودجه مواجه ه و آسان ترین کار هم برای تامین این کسری بودجه برداشت از جیب ملت ه
محسن۱۱۶۹۹۷۹۱۵:۳۵:۲۹ ۱۳۹۸/۸/۲۴
خدا خودش خیر تو رو از سر مردم ایران کم کنه
ناشناس۱۱۶۹۹۹۱۱۵:۴۲:۴۱ ۱۳۹۸/۸/۲۴
فقط ساکت باش حرفی نزن.
ناشناس۱۱۶۹۹۹۵۱۵:۴۵:۳۱ ۱۳۹۸/۸/۲۴
مردم از بی تدبیری ، اختلاس ،دعواهای جناحی و..خسته شدن اقای روحانی دیگر جیغهای بنفش تو هم رنگی واسه مردم نداره
ناشناس۱۱۶۹۹۹۶۱۵:۴۷:۲۹ ۱۳۹۸/۸/۲۴
برای افراد ولنجک نشین بدبختی عامه مردم مهم نیست .فقط همگی به فکر رقابتهای سیاسی و منافع شخصی خود هستند.
مصطفي۱۱۷۰۰۱۵۱۵:۵۶:۳۴ ۱۳۹۸/۸/۲۴
چرا همه روش هاي دولت شما در زمينه ايجاد درامدهاي دولتي براساس راهكارهاي تورم زايي هستند؟! چرا تماما موجب افزايش ركود و بيكاري و.. ميشوند؟! عمدي در كار هست؟
ناشناس۱۱۷۰۰۱۹۱۶:۰۴:۲۶ ۱۳۹۸/۸/۲۴
هیچ کس تصور نکند چون شرایط اقتصادی دولت سخت شده دست به این اقدام زده است تا بخواهد بودجه خود را جبران کند؛ هرگز اینطور نیست و ریالی از این پول به خزانه نخواهد رفت. هیچکس اصلا به این حرفها فکر هم نمیکنه، اما شما هم با مردمت روراست نبودی.
ناشناس۱۱۷۰۰۲۰۱۶:۰۵:۰۵ ۱۳۹۸/۸/۲۴
نه آقای رییس‌جمهور با فروش نرفتن نفت انبارهای ما ظرفیت آن پر شده وبنزین باید ارزانتر شود اما نکته اساسی اینجاست که جیب دولت خالی است بقیه اش داستان است
ناشناس۱۱۷۰۰۳۳۱۶:۱۶:۲۵ ۱۳۹۸/۸/۲۴
همین تصمیم رو به رفراندوم می گذاشتی، به قول خودت مردم صلاحیت و تشخیص دارن. #دروغ کلید همه زشتی هاست
ناشناس۱۱۷۰۰۳۹۱۶:۲۰:۱۴ ۱۳۹۸/۸/۲۴
ما اقشار ضعیف حمایت شما رو نخواهیم کی رو باید ببینیم؟
علی۱۱۷۰۰۹۴۱۶:۴۱:۲۳ ۱۳۹۸/۸/۲۴
کلا گرانی، تورم، نخوردن، نپوشیدن.. ،و درنهایت مردن بنفع اقشار مختلف مردم خصوصا طبقه عزیز مستضعف و حقوق بگیر است. عزیزان تا امکان مردن دارید هرچه زودتر بمیرید چون آنهم بزودی گران خواهد شد.
مهدی۱۱۷۰۱۳۳۱۶:۵۴:۳۵ ۱۳۹۸/۸/۲۴
بنام خدا. بالاخره شد آنچه که میخواستند بشود. روزانه دست کم ۴۰ میلیارد تومان یا ماهیانه ۱۲۰۰ میلیارد تومان به درآمد دولت اضافه شد تا حقوق کارمندان را بدهد. ایکاش رییس جمهور و بقیه هم به همین سادگی و بدون آسمان ریسمان به هم بافتن، همین را بگویند و نخواهند با طرح آلودگی هوا، رفتن یارانه به جیب ثروتمندان و دادن این پولها به اقشار مستضعف و.. داستان حسین کرد به گوش ملت بخوانند. گوش مردم از این حرفها پر است.فقط یک مرد پیدا بشود و قول بدهد که این ثروت را کسی یکشبه هاپولی نکند.
ناشناس۱۱۷۰۱۵۶۱۷:۰۵:۵۱ ۱۳۹۸/۸/۲۴
آقای ریس جمهور ما کمک نمیخوایم
ناشناس۱۱۷۰۱۶۴۱۷:۱۰:۵۹ ۱۳۹۸/۸/۲۴
چند سال پیش کمتر از ۵ سال یک جوان ایرانی ماشینی را درست کرده بود که سوخت اون آب بود و آب در باک ماشین می ریخت و ماشین حرکت می کرد و این اختراع را ثبت هم کرده بود و تلویزیون آن را هم نشون داد. اگر واقعا دنبال حل مسئله هستید چرا اون اختراع را امروز روی خودروها پیاده نمی کنید ؟ اون موقع کشور ما می تواند روزی ۱۰۰ میلیون لیتر بنزین هم صادر کند .
علی 671۱۱۷۰۱۶۷۱۷:۱۲:۵۸ ۱۳۹۸/۸/۲۴
روحانی اگر این را نگوید چه بگوید عین قول های دیگر که داد و عمل نکرد .با این ترفند نمی تواند آب رفته به جوی را باز گرداند .گرانی بنزین نفعش توی جیب ذخیره های انقلاب یعنی نجومی بگیران می رود .که عشق همین است .
ناشناس۱۱۷۰۱۷۱۱۷:۱۵:۰۸ ۱۳۹۸/۸/۲۴
خشم خدا بر ستمکاران
شهروند۱۱۷۰۱۷۳۱۷:۱۶:۲۲ ۱۳۹۸/۸/۲۴
ماچه کارکنیم شما برای مردم کاری نکنید
ناشناس۱۱۷۰۱۷۹۱۷:۱۸:۳۴ ۱۳۹۸/۸/۲۴
رفراندوم بذار جناب فریدون! معلومه فقط رفراندومی رو قبول داری که به نفعت باشه.
ناشناس۱۱۷۰۱۹۱۱۷:۲۳:۰۳ ۱۳۹۸/۸/۲۴
نابود کردن ۱۸ میلیارد دلار ۴۲۰۰ تومانی ( دلارجهانگیری ) و چند تن طلا و و و و هم تماما 《 به نفع مردم و اقشار ضعیف جامعه است 》به چه دلیل متوجه نمی شوند خدا می داند .
محسن۱۱۷۰۲۰۹۱۷:۳۵:۵۴ ۱۳۹۸/۸/۲۴
سلام خدمت جناب رئيس جمهور محترم وقتى شما با اين قاطعيت از گران شدن بنزين حمايت ميكنيد و دليل آن هم نفع اقشار مردم ميدانيد خوب عزيز دلم شما كه اينقدر به مردم كشورت توجه داريد لطفا اگر امكان دارد بنزين را بيشتر گران كن كه مردم نفع بيشترى ببرند
عجایب شهر۱۱۷۰۲۲۲۱۷:۴۱:۴۲ ۱۳۹۸/۸/۲۴
دولت چیزی برای خودش از پول برنمی دارد؟ پس چرا این کار انجام شد؟ اگر به خاطر اقشار ضعیف بود چرا الان؟ چرا در این چهار سال انجام نشد؟
ناشناس۱۱۷۰۲۵۷۱۸:۰۰:۰۰ ۱۳۹۸/۸/۲۴
بابا بخدا ما ایرانی هستیم وروز به روز فشار اقتصادی دارد کمرمان را خم تر می کند .مگر مرض داریم دلمان سیر باشد بگیم گرسنه ایم. یکبار سوار تاکسی شوید تا بفهمید گرانی شده یا خیر.خرید کنید سرکوچه یتان مشخص می شود .دیگه چرا به شعورمان توهین می کنید!!
ناشناس۱۱۷۰۲۵۹۱۸:۰۱:۱۷ ۱۳۹۸/۸/۲۴
حاجی از ما مردم فقیر مایه نگذار ، سری قبل که هدفمندن کردن یارانه ها را به اسم ما فقرا راه انداختید چقدر ما را فقیر تر نمودید.
ناشناس۱۱۷۰۲۶۹۱۸:۰۶:۱۸ ۱۳۹۸/۸/۲۴
جناب روحاني خواهشن اين پول افزايش بنزين را خرج مردم ايران كنيد اين پول را از كشور خارج نكنيد با تشكر
ناشناس۱۱۷۰۲۹۲۱۸:۱۶:۱۱ ۱۳۹۸/۸/۲۴
حقوق کارگر چی؟ یکیه با کشورهای همسایه
بهرام۱۱۷۰۲۹۴۱۸:۱۷:۵۲ ۱۳۹۸/۸/۲۴
اینطور که شما پیش می روید حتما بدبختی و نداری و بیکاری هم به نفع مردم است
همشهری۱۱۷۰۳۰۴۱۸:۲۴:۴۶ ۱۳۹۸/۸/۲۴
به اسم قشر ضغیف به کام آقازاده ها
ناشناس۱۱۷۰۳۰۹۱۸:۲۷:۴۵ ۱۳۹۸/۸/۲۴
حرف ناصواب که کیلومتر شمار ندارد
ناشناس۱۱۷۰۳۱۱۱۸:۲۸:۱۳ ۱۳۹۸/۸/۲۴
تو که راست میگی.
ناشناس۱۱۷۰۳۳۱۱۸:۳۵:۳۰ ۱۳۹۸/۸/۲۴
دروغگو دشمن خدا و پیغمبر است.
ناشناس۱۱۷۱۲۴۶۰۷:۵۵:۱۶ ۱۳۹۸/۸/۲۵
این مورد مال قدیماست
ناشناس۱۱۷۰۳۴۲۱۸:۳۹:۱۷ ۱۳۹۸/۸/۲۴
میدان نفتی جدیدی که میگفتی پیدا شده، این بود، جیب مردم نبود!!!!!!!
محسن۱۱۷۰۳۶۰۱۸:۴۵:۲۳ ۱۳۹۸/۸/۲۴
آقای رییس جمهور از شما ممنونیم. گوشت گرون شد کمتر میخوریم و از هزار جور بیماری و .. راحت شدیم.بنزینم که گرون کردی دیگه نمیتونیم ماشین سوار بشیم و هوای بهتری تنفس میکنیم. خونه رو هم که سه برابر کردی کلا دیگه از توهم خرید خونه اومدیم بیرون . چقدر به فکر ما هستی .
ناشناس۱۱۷۰۳۷۳۱۸:۵۱:۰۳ ۱۳۹۸/۸/۲۴
روسای سه قوه که این نامه را امضا کرده اند باید محاکمه شوند .
ناشناس۱۱۷۰۴۴۰۱۹:۲۱:۵۹ ۱۳۹۸/۸/۲۴
چرا دروغ میگید خب بگید کسری بودجه داریم.
ناشناس۱۱۷۰۷۱۱۲۱:۳۵:۲۲ ۱۳۹۸/۸/۲۴
حتي قشرضعيف كه مشمول يارانه ميشوند به اين حرف روحاني مي خندند
ناشناس۱۱۷۰۷۹۵۲۲:۱۶:۰۶ ۱۳۹۸/۸/۲۴
من به روحانی رای دادم و رسما میگم اشتباه کردم
سعید روشن کرمانشاهی۱۱۷۰۸۱۲۲۲:۲۳:۴۲ ۱۳۹۸/۸/۲۴
مردم هرگز بهشما اعتمادنمی کنند
محمد۱۱۷۰۸۴۸۲۲:۴۷:۳۹ ۱۳۹۸/۸/۲۴
این کار شما ضربه زدن به مردم و کشور و نظام بود
ناشناس۱۱۷۰۸۴۹۲۲:۴۷:۴۶ ۱۳۹۸/۸/۲۴
هر روز ضعف این دولت مستاصل بیش از پیش نمایان میشود.اصلاحات به خواب هم نمی دید که تا این حد منفور شود!
ناشناس۱۱۷۰۹۲۱۲۳:۳۲:۴۲ ۱۳۹۸/۸/۲۴
ما نخوایم به نفعمون حرکت بزنی دقیقا چیکار باید کنیم
ناشناس۱۱۷۱۰۸۵۰۳:۲۴:۵۶ ۱۳۹۸/۸/۲۵
یه نفر تو سیرجان کشته شده و خونش گردن شماست آقای روحانی. بترس از خدا.
همشهری۱۱۷۱۰۹۷۰۴:۰۲:۴۹ ۱۳۹۸/۸/۲۵
لعنت برمن که به ایشان رای دادم
کامران۱۱۷۱۳۲۶۰۸:۳۴:۰۳ ۱۳۹۸/۸/۲۵
حتی اگه تمام پول گرون شدن بنزین به مردم پرداخت بشه، بازم با گرون شدن هزار قلم جنس چکار میکنید؟ این دو سه ماهی تعزیرات حکومتی میزارید شب عید چی؟
الف۱۱۷۱۳۲۸۰۸:۳۴:۱۰ ۱۳۹۸/۸/۲۵
آقای روحان بد عمل کردی متاسفانه . و بد هم توجیه میکنید . تجدید نظر نکنید به مملکت آسیب خواهد رسید .
ناشناس۱۱۷۱۵۸۰۱۰:۰۱:۱۸ ۱۳۹۸/۸/۲۵
شما بگو ماست سفیده کی دیگه باور می کنه!
بهرام۱۱۷۱۶۲۷۱۰:۱۲:۲۶ ۱۳۹۸/۸/۲۵
میدان جدیدنفتی جدید به وسعت کل کشور توسط سه قوه در یک شب کشف شد مبارک است
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین