عراق ۲ - ایران ۱ / شاگردان ویلموتس زور بردن نداشتند

گروه ورزشی الف،   3980823100 ۹۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

ملی پوشان ایران نتوانستند نمایش چندان خوبی ارائه دهند و با گل لحظات پایانی برابر عراق شکست خوردند.

عراق ۲ - ایران ۱ / شاگردان ویلموتس زور بردن نداشتند

به گزارش ایسنا، تیم های ملی ایران و عراق از ساعت ۱۷:۳۰ در چارچوب مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در کشور اردن و در ورزشگاه امان به میدان رفتند. این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک عراق به پایان رسید.

مهند علی در دقیقه ۱۱ و علاء عباس در دقیقه ۲+۹۰ برای عراق گل زدند. گل ایران را هم احمد نوراللهی در دقیقه ۲۴ به ثمر رساند.

مسعود شجاعی در دقیقه ۸۱ با دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد تا تیم ملی برای دقایقی با یک بازیکن کمتر بازی کند.

با این نتیجه عراق ۱۰ امتیازی شد و در رده نخست قرار گرفت. بحرین هم با هشت امتیاز در رده دوم جای گرفت. ایران با شش امتیاز امتیاز در رده سوم قرار گرفت. تیم‌های هنگ کنگ و کامبوج نیز با دو و یک امتیاز در جایگاه چهارم و پنجم قرار گرفتند.

نیمه نخست

دو تیم بازی را با سرعت بالایی آغاز کردند و قصد غافلگیری در دقایق نخست را داشتند. با این حال عراق رفته رفته توپ و میدان در اختیار گرفت و صاحب چند موقعیت نصفه و نیمه شد که توپ‌های بازیکنان این تیم در چارچوب نبود.

گل: مهند علی توانست در دقیقه ۱۱ دروازه ایران را باز کند. حمله عراق و ارسال به روی دروازه با ضربه والی مهند علی همراه بود اما بیرانوند توپ را دفع کرد و دخالت امید ابراهیمی منجر به رسیدن توپ به مهند علی شد و او هم دروازه تیم ملی را گشود.

در دقیقه ۱۵، دروازه‌بان عراق روی یک صحنه نه چندان خطرناک دچار اشتباه شد که ریسک او در نگرفتن توپ منجر به تهدید دروازه تیمش شد اما توپ با اختلاف بسیار اندک از کنار دروازه این تیم عبور کرد.

تیم ملی به میدان‌داری خود برای خلق موقعیت گل ادامه داد که عراقی‌ها دو بار بازیکنان ایرانی را سرنگون کردند تا یک ضربه ایستگاهی به سود ایران اعلام شود اما ضربه سر ملی‌پوشان ایران در داخل چارچوب نبود و موقعیت از دست رفت.

در دقیقه ۲۲، عراق بعد از باز پس‌گیری توپ به سرعت به سمت دروازه ایران حمله کرد که شوت صفا هادی با جایگیری خوب بیرانوند مهار شود.

گل: احمد نوراللهی در دقیقه ۲۴ دروازه عراق را گشود و بازی به تساوی کشیده شد. محمد محبی بعد از دور زدن بازیکنان عراق، پاس رو به عقب داد و نوراللهی با گذر از کنار دو بازیکن عراقی شوت زد و گل نخست ایران به ثمر رسید.

بعد از گل ایران، فشار حملات شاگردان ویلموتس کاسته شد و خبری هم حملات ابتدای بازی عراق نبود تا این دیدار متعادل دنبال شود. در آخرین دقایق بازی تیم ملی ایران صاحب یک ضربه ایستگاهی در مقابل دروازه عراق شد. ضربه رامین رضاییان بعد از برخورد به دیرک افقی دروازه محمد حمید به اوت رفت تا فرصت خوبی از دست برود.

نیمه دوم

بعد از گذشت یک دقیقه، مصدومیت دروازه‌بان عراق در نخستین دقایق بازی منجر به ورود دروازه‌بان باتجربه عراقی‌ها یعنی جلال حسن به زمین شد. دقایقی بعد نوبت به ایران رسید تا به علت مصدومیت میلاد محمدی دست به تعویض اجباری بزند و محمد نادری به جای او به میدان برود.

عراق به حملات خود در نیمه دوم ادامه داد و در دقیقه ۵۶ توسط مهاوی دروازه تیم ملی ایران را تهدید کرد. حرکت انفرادی او و گذر از چند بازیکن تیم ملی در نهایت توسط مدافعان دفع شد.

در دقیقه ۶۰، حمله خطرناک عراق به روی دروازه تیم ملی طی برخورد پورعلی‌گنجی با مهند علی دفع شد که عراقی ها اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور دستور به ادامه بازی داد.

عراق در طول نیمه دوم سوار بر توپ و میدان بود اما خط دفاع منسجم تیم ملی اجازه خلق موقعیت گل به این تیم نداد تا توپ‌های بازیکنان عراقی به بیرون برود.

در دقیقه ۸۲، مسعود شجاعی به علت انجام حرکت خطرناک و بلند کردن پای خود تا سر بازیکن عراقی، از سوی داور سریلانکایی اخراج شد تا تیم ملی ۱۰ نفره شود.

در دقیقه ۸۶، محمد محبی روی پارس در عمق بازیکنان ایران در گوشه محوطه جریمه عراق صاحب موقعیت شد که ضربه او از زاویه بسته توسط جلال حسن در دو مرحله دفع شد.

گل: در دقیقه ۹۲، ارسال بازیکن عراق از روی نقطه با ضربه سر علاء عباس، بازیکن تعویضی همراه بود و توپ بعد از دخالت بیرانوند و برخورد به دیرک دروازه، وارد گل شد.

این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک عراق به پایان رسید.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی (کارت زرد)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان، میلاد محمدی (محمد نادری ۵۳)، امید ابراهیمی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی (کارت زرد اول و دوم، اخراج ۸۱)، محمد محبی، مهدی طارمی (وحید امیری ۶۲) و سردار آزمون (کاوه رضایی ۹۰).

ترکیب عراق: محمد حمید (جلال حسن ۴۸)، سعد ناطق، احمد ابراهیم، ربین سولاکا، علی عدنان (کارت زرد)، صفاء هادی، امجد عطوان، علا مهاوی (کارت زرد)، همام طارق، بشار رسن (علی عبدالزهرا ۸۸)، مهند علی (علاء عباس ۷۷).

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۱۶۸۰۲۵۱۹:۴۳:۵۶ ۱۳۹۸/۸/۲۳
عادت داریم مربی های خوب را بیرون کنیم و بعد کاسه چه کنم دستمون بگیرم
ناشناس۱۱۶۸۰۹۷۲۰:۲۸:۲۸ ۱۳۹۸/۸/۲۳
کی روش رو میگی که توی کلمبیا گند زد؟ 4 تا تورنونت بدون نتیجه داشت تو ایران؟ 3 تا از ژاپن خورد؟ به سوریه تو ایران باخت؟ به لبنان باخت؟ این خوب بود؟؟
ناشناس۱۱۶۹۳۸۱۱۱:۱۹:۲۷ ۱۳۹۸/۸/۲۴
کیروش می دونست حد این تیم بازی تهاجمی نیست برای همین اینقدر با دفاع تیم مقابل رو خسته می کرد تا بعد از اون یک نتیجه مساوی یا برد بگیره اما این ویلمتوس فقط حرفه و ادعاست و این هم نتیجه بازی هاشه!
ناشناس۱۱۶۸۱۰۶۲۰:۳۹:۴۷ ۱۳۹۸/۸/۲۳
عاقلانه است به سرعت مربی اسبق پرسپولیس و تیم ملی که کاملا با فوتبال ما آشناست جایگزین مربی فعلی شود ، این تیم فعلی هیچ نمی شود
ناشناس۱۱۶۹۴۶۹۱۱:۵۵:۴۷ ۱۳۹۸/۸/۲۴
عجب . اصلا دلیل اخراج کی روش این بود که .. برای طرفداری از برانکو ، کی روش رو فرستادن بره . یعنی همه این گرفتاری زیر سر برانکو بوده ، اونوقت تو میگی برانکو رو بیاره ؟
گورخواب۱۱۶۸۱۲۸۲۱:۰۲:۴۷ ۱۳۹۸/۸/۲۳
برادر وقتی سیستم سیاسی و اقتصادی و... سرتاسر رانت و پارتی و فساد و عدم شفافیت است بهتر از این نمی شود. مگه نمی بینی این روزها حسن چقدر از فساد می نالد؟
ناشناس۱۱۶۸۱۶۹۲۱:۴۴:۱۰ ۱۳۹۸/۸/۲۳
از اول هم معلوم بود یا ایران می خواهد با عراق مساوی کند یا به آن ببازد چون مقامات ایران به همه باج می دهند حتی به دست نشانده های خود در عراق تا ضدایرانی شدن مردم آنجا بیشتر نشود
ناشناس۱۱۶۹۵۴۱۱۲:۲۶:۳۰ ۱۳۹۸/۸/۲۴
اینکه دروازه بان تیم ملی عرضه گرفتن یک توپ ساده رو نداره دقیقا چه ربطی به این حرفای الکی داشت ؟؟؟
ناشناس۱۱۶۸۲۰۲۲۲:۲۶:۵۱ ۱۳۹۸/۸/۲۳
مقصر اصلی، وزارت ورزش است که با حمایت بیجا از تیم پرسپولیس و اخراج کیروش ،فوتبال ایران را دوباره به یک تیم درجه دو تبدیل کرد.
ناشناس۱۱۶۸۲۱۵۲۲:۳۶:۴۰ ۱۳۹۸/۸/۲۳
قطعا سیاستی در کاره که ما ازش سر در نمیاریم عزیز...
ناشناس۱۱۶۸۲۱۹۲۲:۴۱:۲۱ ۱۳۹۸/۸/۲۳
عادت کنید صبور باشید و عادت کنید که گذشته را فراموش نکنید، اون مربی خوب قبلی هم که شما میگید تو چندین بازی که با عراق داشت هیچوقت برنده نشد!
ناشناس۱۱۶۸۲۳۲۲۲:۵۳:۲۸ ۱۳۹۸/۸/۲۳
از مربی های خوب با این ترکیب تیم کاری ساخته نیست.
ناشناس۱۱۶۸۲۹۱۲۳:۵۵:۵۵ ۱۳۹۸/۸/۲۳
کی روش هم اولش همین طوری بود ولی در تعجبم که چراشجاعی را بیرون نکشید نه بازی درستی داشت ولی خشونت زیادی هم در بازی به وجود اورده بود و معلوم بود اخرش کار دست همه می دهدیعنی خود سرمربی هیچی همکارانش اینقدر نفهم بود؟
ناشناس۱۱۶۸۷۹۹۰۷:۰۰:۳۷ ۱۳۹۸/۸/۲۴
احسنت، مثلاً در مورد روحانی ملت اکنون دچار همین اشتباه شده، بعد دولتی بیاد که نتیجه اش انزوای ایران و دهها قطع نامه شورای امنیت باشه.
ناشناس۱۱۶۸۸۴۴۰۷:۳۴:۱۶ ۱۳۹۸/۸/۲۴
دلال موزامبیکی با سیستم دفاع اتوبوسی یازده نفره در هجده قدم مربی خوب بود
حميد۱۱۶۸۰۲۹۱۹:۴۵:۵۶ ۱۳۹۸/۸/۲۳
خط مياني و دفاع واقعا ضعيف عمل كردن مشابه بازي با بحرين،تيم ناهماهنگ و بي انگيزه بازي ميكرد.از ابتدا نيمه دوم معلوم بود كه مسعود شجاعي اخراج خواهد شد. اين تيم صعود نميكنه
ناشناس۱۱۶۸۰۳۱۱۹:۴۶:۱۵ ۱۳۹۸/۸/۲۳
شکر خدا . الحمدالله
ناشناس۱۱۶۸۰۳۳۱۹:۴۸:۱۴ ۱۳۹۸/۸/۲۳
چرا باید ده ها میلیارد تومان به ویلموتس پرداخت شود. ویلموتس یک مربی درجه 2 است. تا دیر نشده ویلموتس باید اخراج شود
علی۱۱۶۸۰۳۴۱۹:۴۸:۴۲ ۱۳۹۸/۸/۲۳
از ماست که بر ماست
ناشناس۱۱۶۸۰۳۷۱۹:۴۹:۵۸ ۱۳۹۸/۸/۲۳
آخ جون باختیم علی برکت الله
ناشناس۱۱۶۸۰۳۸۱۹:۵۰:۴۴ ۱۳۹۸/۸/۲۳
تبریک به مردم عراق
ناشناس۱۱۶۸۰۳۹۱۹:۵۱:۰۸ ۱۳۹۸/۸/۲۳
مرگ بر آمریکا
ناشناس۱۱۶۸۰۴۰۱۹:۵۱:۳۳ ۱۳۹۸/۸/۲۳
ورزش ایران دارد به قهقرا سیر می کند. در تمام رشته ها داریم می بازیم.
ناشناس۱۱۶۸۰۴۲۱۹:۵۲:۰۳ ۱۳۹۸/۸/۲۳
تیم ملی در حد تیم محلات یه شهر کوچک بازی میکرد
آریا آزاد۱۱۶۸۰۴۳۱۹:۵۲:۳۶ ۱۳۹۸/۸/۲۳
این تیم ملی ایران بود و یا تیم ب ایران؟! مسعود شجاعی بدترین فوتبالیست ایرانه چند سال با پارتی بازی در تیم ملی هستش حق جوانان با استعداد را ضایع میکنه
ناشناس۱۱۶۸۰۴۶۱۹:۵۳:۱۷ ۱۳۹۸/۸/۲۳
عراق بهتر بازی کرد و لایق بردن بود. تیم خودمون رو با تیم کیروش مقایسه کنید که پرتغال و اسپانیا به سختی میتوانستند به 18 قدم برسند. اما خدایش تیم ما با اسرائیل بازی میکرد اینقدر تماشاچیهاش و بازیکنان از ما متنفر نبودن.
ناشناس۱۱۶۸۰۴۷۱۹:۵۳:۳۱ ۱۳۹۸/۸/۲۳
عالی بود :-)
ناشناس۱۱۶۸۰۴۹۱۹:۵۴:۰۸ ۱۳۹۸/۸/۲۳
لذتی که در باخت است در برد نیست
ناشناس۱۱۶۸۰۵۰۱۹:۵۴:۱۴ ۱۳۹۸/۸/۲۳
بیرانوند نشان داد مرد بازیهای حساس نیست و حرکات تاخیری و اجازه دادن نزدیک شدن بازیکنان حریف بوی بجای شوت زدن و بازی را به جریان انداختن که هر آن احتمال لو رفتن توپ وخطر روی دروازه نشان از ضعف شدید وی دارد از دید مسوولان ورزش پنهان مانده گویا چند گل جلو هستیم. مساله بعدی بیرون گذاشتن بازیکنان جنگنده
ناشناس۱۱۶۸۰۵۱۱۹:۵۴:۳۵ ۱۳۹۸/۸/۲۳
کلکسیون باخت ما کامل شد
ناشناس۱۱۶۸۰۵۲۱۹:۵۵:۰۰ ۱۳۹۸/۸/۲۳
تبریک به بحرین تبریک به عراق
حیف نون نجومی بگیر دارای مال و منال بادآورده۱۱۶۸۰۵۶۱۹:۵۶:۰۹ ۱۳۹۸/۸/۲۳
شکست خوردیم علی برکت الله
ناشناس۱۱۶۸۰۵۷۱۹:۵۶:۳۵ ۱۳۹۸/۸/۲۳
این ویلموتس باید سریع اخراج شود
ناشناس۱۱۶۸۰۵۸۱۹:۵۶:۵۹ ۱۳۹۸/۸/۲۳
فوتبال ما عین سیاست ما و سیاست ما عین فوتبال ما !
ناشناس۱۱۶۸۰۶۰۲۰:۰۱:۱۲ ۱۳۹۸/۸/۲۳
کیروش کجایی؟ یادش به خیر باختن به این کشورها رو فراموش کرده بودیم
ناشناس۱۱۶۸۰۶۱۲۰:۰۲:۴۷ ۱۳۹۸/۸/۲۳
جواد خیابانی مفسر فوتبالی که روی اعصاب ملیون ها ایرانی راه میرود و گویا فرد صلاحیت داری در این سیمای ما وجود ندارد از اول بازی تا دقیقه نود فقط در حاشیه تفسیر میکنه و سق سیاه او که اضطراب را از همان لحظه اول بجان مردم وارد میکند واقعا نمیدانیم چه کنیم تا ایشان بازی های حساس را گزارش نکند
ناشناس۱۱۶۸۰۶۲۲۰:۰۳:۲۱ ۱۳۹۸/۸/۲۳
ایران دیگر شانسی ندارد. اعراب تا آخر این بازی ها بر سرنوشت فوتبالی ایران حاکم خواهند بود. حضور شجاعی و مثل ایشان اگر کارساز بود در تراکتور نشان داده می شد. عراقی ها مثل سال های گذشته از ساده لوحی کاپیتان ایرانی استفاده کردند. چرا کادر فنی جرات تعویض این آقا را ندارند؟ وقتی یک کارت دارد نباید تعویض شود؟ بازی قبل نیز عراق با همین حربه ایران را شکست داد. شک دارم به مربیان تیم.
ناشناس۱۱۶۸۰۶۵۲۰:۰۴:۵۷ ۱۳۹۸/۸/۲۳
مهم اینه که هجومی بازی میکنیم زمان کی روش کی میتوانستیم کامبوج رو ۱۴ تا گل بزنیم
ناشناس۱۱۶۹۳۷۲۱۱:۱۷:۲۱ ۱۳۹۸/۸/۲۴
دقیقا خیلیا به خواستشون رسیدن همونایی که بعد جام جهانی به نتیجه های تیم ملی نمیتونستن ایراد بگیرن در عوض میگفتند تیم دفاعیه، هجومی بازی کنیم ولی ببازیم بهتره. امان از وقتی که کسی دنبال بهانه باشه
ناشناس۱۱۶۸۰۶۷۲۰:۰۷:۵۴ ۱۳۹۸/۸/۲۳
ادعامون خیلی میشه مخصوصا بازیکنان میلیاردی
ناشناس۱۱۶۸۰۶۹۲۰:۱۰:۰۳ ۱۳۹۸/۸/۲۳
کیروش یادت بخیر! انتظار داشتیم پرتغال رو ببریم.
محسن۱۱۶۸۰۸۱۲۰:۲۰:۰۹ ۱۳۹۸/۸/۲۳
ايران به غيرت عراقى ها باخت
ناشناس۱۱۶۸۰۸۲۲۰:۲۰:۲۷ ۱۳۹۸/۸/۲۳
مطمئن باشید که از این گروه صعود نمیکنیم این خط و اینهم نشون
ناشناس۱۱۶۸۰۸۳۲۰:۲۰:۳۳ ۱۳۹۸/۸/۲۳
چرا یکی نیست به برخی بازیکنان ایران حالی کند در مقابل اعراب نباید خطا های اینچنینی کنید آقای شجاعی؟
ناشناس۱۱۶۸۰۸۴۲۰:۲۰:۳۳ ۱۳۹۸/۸/۲۳
وقتی در لیگ داخلی وزارت ورزش با حمایت از تیم پرسپولیس و بها دادن به برانکو و اخراج کیروش بزرگ زمینه تضعیف فوتبال ملی را فراهم میکند، باید هم منتظر باخت به بحرین و عراق باشیم.حتی تیم پرسپولیس هم در این ماجراها ابهت سابق خود را از دست داد.
ناشناس۱۱۶۸۰۸۹۲۰:۲۵:۴۰ ۱۳۹۸/۸/۲۳
تفکر هجومی؟کل نیمه دوم یه حمله هم نکردیم،زمان کی روش حداقل سیستم و تفکر دفاعی داشتیم الان که دیگه همونم نداریم و شدیم باری به هر جهت.کجا هستن منتقدان بیسواد و پرمدعای کی روش؟زنده باد کی روش.
ناشناس۱۱۶۸۰۹۶۲۰:۲۷:۳۷ ۱۳۹۸/۸/۲۳
این تیم مشکل اساسی حتی در پاس دادن دارد . نمی شود خیلی روش حساب کرد.
ناشناس۱۱۶۸۱۱۰۲۰:۴۴:۳۰ ۱۳۹۸/۸/۲۳
یاد کیروش بخیر.
شیرعلی۱۱۶۸۱۱۴۲۰:۴۹:۰۶ ۱۳۹۸/۸/۲۳
آقای ویلموتس توانایی روحی و روانی کروش را ندارد. هیچ کدام از بازیکنان خودشان نبودند تا دیر نشده عوض کنید.
ناشناس۱۱۶۸۱۲۵۲۰:۵۹:۵۹ ۱۳۹۸/۸/۲۳
نوابغی که به کیروش و تاکتیکهای دفاعی اش ایراد میگرفتند کجا رفتند؟
بهمن۱۱۶۸۱۳۶۲۱:۱۲:۳۱ ۱۳۹۸/۸/۲۳
قابل توجه کارشناسان محترمی که مرتب از کی روش ایراد میگرفتند و غر میزدند حالا باید هر چه سریعتر کی روش رو با چک سفید بیاریم تا اوت نشدیم
ناشناس۱۱۶۸۱۳۹۲۱:۱۵:۲۱ ۱۳۹۸/۸/۲۳
تیم اول آسیا.... هورررررا از اول با ترس و لرز بازی کردن. شجاعی بازیش تموم شده..
ناشناس۱۱۶۸۱۴۴۲۱:۱۸:۳۴ ۱۳۹۸/۸/۲۳
یک بازی خیلی شل و وارفته از باریکنان ایران..باورم‌ نمیشود این همون تیمی است که در جام جهانی آن بازی های درخشان مقابل اسپانیا و پرتغال رو کرده است.
امیر۱۱۶۸۱۵۳۲۱:۲۵:۲۵ ۱۳۹۸/۸/۲۳
اگر در این کشور منافع ملی تعریف شده بود الان باید سرمربی ۳ میلیون دلاری اخراج میشد ولی حیف که منافع شخصی اولویت داره
ناشناس۱۱۶۸۱۵۷۲۱:۲۹:۳۳ ۱۳۹۸/۸/۲۳
بدترین نکته اش باخت به عراق هست آقای ویلموتز برو دنبال زندگیت
ناشناس۱۱۶۸۱۵۹۲۱:۳۰:۵۲ ۱۳۹۸/۸/۲۳
این بازی واقعا از تیم ملی بعید بود؟!! آخه مگه قحط بازیکن است که شجاعی پابه سن گذاشته کاپیتان شود و اخراج شود شجاعی که همیشه معترض و ... است. تراکتور رو هم این بازیکنان خراب کردند... تا کی اینا به تیم ملی دعوت میشوند و مثل ترابی باید نیمکت نشین باشه؟!!
ناشناس۱۱۶۸۱۶۶۲۱:۳۶:۲۷ ۱۳۹۸/۸/۲۳
بازی بی برنامه مثل قدیم هرکی برای خودش بازی می کرد حالا قدر کی روش می فهمید چه نظمی به تیم داده بود و بازیکنانان مثل یک سرباز بودن. تیم دو بار بدون دغدغه صعود کرد آقایان فکر کردن که آسونه و کار خودشان است کی روش یک وزنه بزرگ بود یک موهبت برای فوتبال در.. ایران
ناشناس۱۱۶۸۱۷۵۲۱:۴۷:۱۲ ۱۳۹۸/۸/۲۳
بنظر من مسعود شجاعی باید از تیم ملی خداحافظی کند.
ناکام۱۱۶۸۱۸۴۲۱:۵۹:۱۱ ۱۳۹۸/۸/۲۳
مثل تیم فوتبال ساحلی، واسه تیم سرمربی ایرانی انتخاب کنید‌. تو این شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی مردم ، انصاف نیست که ارزی که باید صرف دارو و مایحتاج ضروری مردم بشه، به سرمربب وکادر خارجی پرداخت بشه و بعد هم این نتایج بدست بیاد.
ناشناس۱۱۶۸۱۸۷۲۲:۰۴:۱۳ ۱۳۹۸/۸/۲۳
فقط ادعا همین....
ناشناس۱۱۶۸۱۹۱۲۲:۱۰:۴۵ ۱۳۹۸/۸/۲۳
آقای وزیر ضعیف ورزش این مربی در قواره تیم ملی نیست
ناشناس۱۱۶۸۱۹۷۲۲:۱۹:۱۲ ۱۳۹۸/۸/۲۳
مردم عراق و بازیکنانشان طوری شادی کردن که انگار بزرگترین دشمنشان را شکست داده اند!
علی۱۱۶۸۱۹۹۲۲:۲۳:۳۱ ۱۳۹۸/۸/۲۳
مربی مون بیشتر به کشتی گیر شباهت داره. بازیکنان هم بیشتر می نشستند زمین زیر گیری کنند
ناشناس۱۱۶۸۲۰۳۲۲:۲۶:۵۵ ۱۳۹۸/۸/۲۳
عراقی‌ها ی معترض تو میدون تحریر کلی شاد شدن
ناشناس۱۱۶۸۲۳۳۲۲:۵۵:۰۳ ۱۳۹۸/۸/۲۳
واقعا تیم ملی افتضاح بازی میکنه.
ناشناس۱۱۶۸۲۴۰۲۳:۰۰:۳۱ ۱۳۹۸/۸/۲۳
مهم نیست
ناشناس۱۱۶۸۲۴۱۲۳:۰۳:۰۳ ۱۳۹۸/۸/۲۳
قابل توجه فدراسیونی های مدیر مدبر ساعتی قبل تیم ملی ترکیه بالاتر از فرانسه به دور بعدی صعود کرد دیگه فکر کنم فقط کامبوج را بتونیم ببریم
ناشناس۱۱۶۸۲۴۴۲۳:۰۳:۵۵ ۱۳۹۸/۸/۲۳
اونایی که معتقد هستند که کیروش چیزی به فوتبال ایران اضافه نکرد،تحویل بگیرند.
ناشناس۱۱۶۸۲۵۴۲۳:۱۳:۵۵ ۱۳۹۸/۸/۲۳
تقریبا همه مسئولان ورزش به کی‌روش بد و بیراه می گفتند چون بهشون باج نمی‌داد ولی کارشو خوب انجام می‌داد حالا ببازید، تجربه میگه مردم از مسئولان هم بیشتر ميدونند و هم عرقشون بالاتره.
ناشناس۱۱۶۸۲۶۵۲۳:۲۶:۴۸ ۱۳۹۸/۸/۲۳
اگه قرار اين جوري بازي كنيم بهتره با يك مربي ايراني ادامه بديم اين مربي سيستم تيم كيرش نابودكرد
ناشناس۱۱۶۸۲۶۸۲۳:۲۸:۳۱ ۱۳۹۸/۸/۲۳
استعفای ویلموتس را قبول کنید. نابازیکن ها مثل تارمی شجاعی سردار را هم بیرون کنید اینها فقط برای باشگاه خوب بازی می کنند.
علیرضا۱۱۶۸۲۷۷۲۳:۴۰:۳۴ ۱۳۹۸/۸/۲۳
مربی های داخلی بهتری داریم ، اینو از کجا گیر اوردید اخه ، اصلا تیم هیچ سیستمی نداره ، رو هوا اارن بازی میکنن
مربي۱۱۶۸۲۸۷۲۳:۵۲:۳۶ ۱۳۹۸/۸/۲۳
حيف اين پولهايي كه خرج اين بازيكن ها مي شود
ناشناس۱۱۶۸۲۸۸۲۳:۵۳:۱۵ ۱۳۹۸/۸/۲۳
فدراسیون وقتی دست مفسدان و دلال ها شد جزئ این نمی شود.
ناشناس۱۱۶۸۲۹۲۲۳:۵۶:۰۵ ۱۳۹۸/۸/۲۳
قلعه نوعی را مربی تیم ملی کنید ببینید چطور نتیجه میگیرید
ناشناس۱۱۶۸۲۹۳۲۳:۵۶:۱۹ ۱۳۹۸/۸/۲۳
منتقدین کی روش عدم صعود ایران از گروهش در جام جهانی را ناکامی می دانستن!
ناشناس۱۱۶۸۳۰۴۰۰:۰۸:۲۴ ۱۳۹۸/۸/۲۴
بدون تعصب در كمال بى خيالى بدون حتى ذره اى حس مسئوليت بازى كردن براى تمام تيم فوتبال متاسفم از همه ى تيمهاى ورزشى بيشتر خرجشون ميشه ولى هيچ بازدهى نداره هميشه هم ناراضى هستن واز ملت ودولت طلبكارن به نظر من كلاً فوتبال رو جمع كنيد بزاريد آقايان برن به بيزنس شون برسند
ناشناس۱۱۶۸۳۱۰۰۰:۱۸:۱۲ ۱۳۹۸/۸/۲۴
در سمت ما مربی کوچک و سرگردان با بازیکنانی بی تعصب و مغرور و در سمت حریف مربی کاربلد با بازیکنانی مملو از غیرت ملی نتیجه باخت ما و پیروزی شایسته حریف
ناشناس۱۱۶۸۳۴۵۰۰:۲۸:۲۰ ۱۳۹۸/۸/۲۴
بنظرم ویلموس کمی زود برگشت ایران، باید بعد از اتمام بازی تازه میومد ببینه چه خبره
ناشناس۱۱۶۸۳۴۹۰۰:۳۰:۰۵ ۱۳۹۸/۸/۲۴
حالا قدر کیروش را بهتر میفهمید.
ناشناس۱۱۶۸۴۱۶۰۰:۴۸:۱۳ ۱۳۹۸/۸/۲۴
سطح فوتبال ما با این مدیران همین هست . نخبه های فوتبالی خارج فوتبال هستند جایگاه علی دایی مهدوی کیا حسن روشن فرشاد پیوس چه در بخش مدیریتی و چه در بخش فنی کجای فداسیون هست . دفاع اتوبوسی مختص تیم های ضعیف هست . هشت سال در خواب بودیم و با دفاع اتوبوسی فقط توانستیم ۲ بار به جام جهانی صعود کنیم . نه در جام ملتهای آسیا جام گرفتیم نه در جام باشگاههای آسیا
فرامرز۱۱۶۸۶۲۵۰۱:۵۸:۳۹ ۱۳۹۸/۸/۲۴
نفرین کارلوس کیروش همیشه دنبالتونه یادتون نره.........
شهروندی۱۱۶۸۷۷۹۰۶:۳۹:۲۹ ۱۳۹۸/۸/۲۴
بله تیمهای والیبال وفوتبال به علت انتخاب مربی های کم دانش وفاقد اطلاعات تاکتیکی با اعصاب مردم بازی میکنند باید گفت اگر این تیمها بدون مربی بازی کنند نتیجه بهتر عاید میشد کدام سرمربی یک بازیکن مسن را به زمین میفرستد؟ همان بلایی که سر والیبال آمد سر فوتبال نیز دارد میاید.مسئولان کی بیدار میشوند؟
مسلمان۱۱۶۸۹۰۰۰۷:۵۹:۲۵ ۱۳۹۸/۸/۲۴
دیدی وشنیدیدعراقیها با چه صدای سرودملیشان میخواندندباید هم برنده شوند
ناشناس۱۱۶۸۹۱۹۰۸:۱۰:۳۳ ۱۳۹۸/۸/۲۴
تیم ایران بدون انگیزه !
صف۱۱۶۸۹۵۸۰۸:۳۲:۱۱ ۱۳۹۸/۸/۲۴
ویلموتس را چه کسی برای تیم ملی ایران انتخاب کرده باید پاسخگوی این شکستهای مفتضحانه باشد.سابقه منفی این فرد مشخص بود او نتوانست تیم قدرتمند ساحل عاج را به جام جهانی ببرد و اخراج شد.خدا میداند که در انتخاب اینگونه مربی های طرد شده چه منافعی برای بعضیها وجود دارد که حاضر شدند 100 میلیارد تومان روی دست ملت بگذارند مربیهای توانای ایرانی با دریافت یک صدم این پول صد برابر ویلموتس کاربلدتر هستند ولی متاسفانه ما قبول کردیم که همیشه مرغ همسایه غاز است.
ناشناس۱۱۶۸۹۶۷۰۸:۳۷:۴۷ ۱۳۹۸/۸/۲۴
این آقا مربی نیست
ناشناس۱۱۶۸۹۶۸۰۸:۳۷:۵۷ ۱۳۹۸/۸/۲۴
همین الان ویلتموس باید کنار گذاشته بشه و یک مربی داخلی مثل یحیی گل محمدی که به فوتبال ایران آشنایی کامل داره و در لیگ موفق عمل کرده، جایگزین اش بشه وگرنه صعود به جام جهانی با ویلتموس محاله،حتی با این تیم قطعا در بازی های خانگی هم خواهیم باخت.علاج در کنار گذاشتن ویلتموسه بدون ملاحظه و بدون اما و اگر.
علی۱۱۶۸۹۷۶۰۸:۴۵:۰۹ ۱۳۹۸/۸/۲۴
هیچکس نیست که نداند چه شد.
احمد۱۱۶۹۰۵۷۰۹:۲۳:۲۲ ۱۳۹۸/۸/۲۴
وقتی از بازیکنان پیری مثل شجاعی استفاده کنی نتیجه بهتر از این نمیشه
Ali۱۱۶۹۰۷۲۰۹:۳۳:۲۲ ۱۳۹۸/۸/۲۴
متاسفانه یکی از جاهایی که فساد مالی در آن بشکل بدی وجود دارد همین فوتبال است. ببینید چه ارقامی به دلار یا یورو جابجا میشود و هیچکس هم پاسخگو نیست برای نتایج. چرا مثلا باید میلیون یورو هزینه بشه در این شرایط بد اقتصادی تا مربی و کادر فنی بیابند که در حد مربی های داخلی نیستند. اصلا بالفرض بالاتر هم باشند، آیا در شرایط جنگ اقتصادی درست است این همه ارز از کشور خارج شود؟ مرسی اقای توکلی برای ورود با شهامت به این موضوع.
ناشناس۱۱۶۹۱۵۰۱۰:۰۴:۱۲ ۱۳۹۸/۸/۲۴
تا بحران در تیم ملی رخ نداده فکری به حال وزیر و فدراسیون فوتبال بکنید
ناشناس۱۱۶۹۱۷۹۱۰:۰۹:۳۵ ۱۳۹۸/۸/۲۴
هر کس اندازه سعی خودش استعدادش نتیجه میگیره نه بیشتر نه کمتر
ناشناس۱۱۶۹۲۰۰۱۰:۱۵:۵۱ ۱۳۹۸/۸/۲۴
چرا سوء مدیریت تیم ملی را افشا نمی کنید. آقای هاشمیان، چه اصراری بر انتخاب و ماندن شجاعی دارید؟ در بازی قبل نیز اخراج شد. عراقی ها این را فهمیده اند. چطور شماها نمی فهمید. اینا برای ایران دیگر بازی نمی کنند. اینا سیر شده اند.فقط برای باشگاه هاشون بازی می کنند. طارمی شجاعی و ..... بس است ممنون. با انگیزه غیر لژیونر بیاورید. شجاعی اشکان حاج صفی ببینید برای تراکتور کاری کردند؟ یک ماه است دارم میگم ایران با این بازیکنان و شرایط بازنده است. سرمربی اگر می خواهد برود بگذارید برود. دیگه تمام شد. با این دو باخت و من بعد با اتحاد منفور عربی، فوتبال ایران از این گروه بالا نمی رود.
ناشناس۱۱۶۹۳۵۰۱۱:۰۷:۰۴ ۱۳۹۸/۸/۲۴
این همه برای فوتبال خرج میکنن و این شده نتیجه اش اگر کسی مواظب ساق پاهای ارزشمند باشگاهی اش باشد معلوم است که در اینگونه مسابقات چگونه بازی خواهد کرد
ناشناس۱۱۶۹۴۱۵۱۱:۳۲:۳۱ ۱۳۹۸/۸/۲۴
فوتبالمون هم مثل کشتی گرفتار تعارف های سیاسی شده و ..
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین