امیرآبادی‌فراهانی: زنگنه با وجود ارتشاء در پرونده کرسنت دوباره وزیر شد/ روحانی دستگیری برادرش را تاب نیاورد

گروه سیاسی الف،   3980822038 ۸۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زنگنه در پرونده ارتشاء و فساد کرسنت دست داشت، ولی دوباره وزیر نفت شد، گفت: روحانی اگر می‌خواهد متخلفان معرفی شوند، بگوید در پرونده کرسنت و استات اویل چه کسانی نقش داشتند و چرا در این دولت سمت گرفتند؟

امیرآبادی‌فراهانی: زنگنه با وجود ارتشاء در پرونده کرسنت دوباره وزیر شد/ روحانی دستگیری برادرش را تاب نیاورد

احمد امیرآبادی‌فراهانی در گفتگو با خبرگزاری آنا، با اشاره به صحبت‌های رئیس‌جمهور در یزد اظهار کرد: «روحانی در طول ۶ سال ریاست بر قوه‌مجریه نتوانست وعده‌هایی که در انتخابات به مردم داده بود را عملی کند و صحبت‌های او در جمع مردم یزد فرار رو به جلو از پاسخگویی درباره عملکرد دولتش بود».

وی با اشاره به صحبت‌های رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه یک دلار هم در این دولت گم نشده است، تصریح کرد: «رئیس جمهور درست می‌گوید پول‌هایی که در دولت تدبیر و امید گم شده دلار نه، بلکه یورو بوده است».

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: «چندین مورد عددهای چندصد هزار دلاری در دولت آقای روحانی وضعیتشان معلوم نیست؛ البته گفتن این حرف‌ها برایمان خوشایند نیست؛ چرا که موجب دلسردی مردم می‌شود».

امیرآبادی بیان کرد: «آقای روحانی رئیس شورای عالی امنیت ملی است و عملکرد مدیران دولتش را هم خوب می‌داند ما این همه دستگیری از متخلفان در دولت داشتیم، چرا فرافکنی می‌کند و حرف‌هایی می‌زند که به انقلاب و نظام لطمه وارد کند».

روحانی دستگیری برادرش را تاب نیاورد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مبارزه با فساد نیازی به هیاهو ندارد، تصریح کرد: «رئیس جمهور از دستگیری برادرش عصبانی است؛ او در ابتدا ژستی گرفت که اگر برادرم دستگیر شود صبر می‌کند؛ حال آنکه در واقعیت نتوانست این موضوع را تاب بیاورد و در یزد درون خود را نشان داد».

وی  با بیان اینکه این رفتارها از فردی در کسوت رئیس جمهور بعید است، خاطرنشان کرد: «نمایندگان مجلس و رئیس جمهور قسم خورده‌اند که قانون اساسی را رعایت و از حقوق ملت دفاع کنند، آیا این رفتارها دفاع از حقوق ملت است؟».

امیرآبادی اظهار کرد: «مردم امروز مشکل معیشت و اشتغال دارند، بیکاری جوانان برای مردم آزاردهنده شده و مسائل اقتصادی عامل طلاق‌ در بسیاری از خانواده‌هاست؛ بنابراین رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی راه درستی را در پیش نگرفته است».

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های روحانی مبنی براینکه متخلفان را به مردم معرفی کنید، خاطرنشان کرد: «روحانی اگر می‌خواهد متخلفان معرفی شوند، بگوید در پرونده کرسنت و استات اویل چه کسانی نقش داشتند و چرا در این دولت سمت گرفتند؟».

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تصریح اینکه افرادی قرارداد کرسنت را با اماراتی‌ها امضا کردند که بعد از لغو آن، دولت امارات توانست به بهانه این افراد موضوعی را در دیوان لاهه مطرح کند که منجر به محکومیت ایران شد.

عامل محکومیت ایران در پرونده کرسنت

وی با تأکید براینکه روحانی به مردم بگوید داور دیوان لاهه چه چیزی را عامل این محکومیت عنوان کرد، گفت: «در سال ۹۲ قبل از رأی اعتماد مجلس به بیژن نامدار زنگنه افرادی مانند؛ الیاس نادران، احمد توکلی، محمد دهقانی و بنده، جلسه‌ای با آقای روحانی و جهانگیری گذاشتیم و به آنان گفتیم اخباری از داوری لاهه داریم که اگر زنگنه وزیر نفت شود، در پرونده کرسنت محکوم می‌شویم، اما توجه نکردند».

امیرآبادی اضافه کرد: «اصرار رئیس جمهور به حضور زنگنه در وزارت نفت سبب شد داوری لاهه مدعی شود اگر در زمان وزارت زنگنه ارتشائی رخ داده، چرا دوباره او را وزیر کردید! بنابراین آقای روحانی اکنون درباره اینگونه خسارت‌ها به مردم پاسخ دهد».

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه چرا رئیس جمهور از وزارت نفت نمی‌خواهد متخلفان را به مردم معرفی کند، اظهار کرد: «مگر معاونان زنگنه پرونده کرسنت را امضا نکرده و مقصر نبودند، مگر رشوه در پرونده کرسنت برای همه روشن نشد؛ چرا رئیس جمهور دوباره اینها را سر کار آورد؟».

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: «چون در داوری لاهه مقصر شناخته شدیم، قدم بعدی آنان کارشناسی خسارت است و نمی‌خواهم از عدد و رقم‌ها بگویم که مستندی برای کارشناسان شود؛ ما رعایت مسائل ملی و ملت را می‌کنیم و حرف نمی‌زنیم، وگرنه اگر رقم‌ها را به مردم بگوییم، هیچ گاه آقای روحانی را نخواهند بخشید».

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۱۶۶۱۴۵۱۰:۱۴:۴۹ ۱۳۹۸/۸/۲۲
روحانی درست می گوید
ناشناس۱۱۶۶۱۶۲۱۰:۲۱:۲۴ ۱۳۹۸/۸/۲۲
روحانی درست می گوید، درست عمل می کند.
ناشناس۱۱۶۶۳۶۰۱۱:۴۴:۲۰ ۱۳۹۸/۸/۲۲
روحانی همیشه درست می گوید و درست عمل می کند همیشه
ناشناس۱۱۶۶۴۷۹۱۲:۴۹:۲۹ ۱۳۹۸/۸/۲۲
مهدی جهانگیری و حسین فریدون مفسد دانه درشت حمایت شده توسط اخوی مسعول ارشد کشوری باید به جرم تشکیل شبکه گسترده فساد بانکی،ارتشا ،اختلاس و اخلال در بازار ارز با صرافی بدون مجوز و فراری دادن بدهکار بانکی ،گرفتن رشوه با خرید خانه ۲۴ میلیاردی که ارزش روز ان بالای یکصد میلیارد تومان است از بدهکار بانکی بنام یکی از اعضای خانواده ...ایجاد اخلال و فساد در نظام بانکی و اقتصاد کلان کشور محاکمه مجدد علنی و خود و حامیان آن مجازات کردند ...مجازات پنج سال که فقط مربوط به یک سارق معمولی است ما خواهان تشدید مجازات این مفسد با محاکمه علنی این فرد و مهدی جهانگیری هستیم ..اموال این مفسدان را به نفع رونق تولیدی که این مفسدان با ضربه به آن بسیاری کارگران را بیکار کردند ،مصادره کنید تا دوباره به فقر قبل از به قدرت رسیدن خود و بستگانشان برسند و مردم را ریز نبینند
ناشناس۱۱۶۶۷۶۳۱۵:۳۲:۴۱ ۱۳۹۸/۸/۲۲
اگر این ها کاری هم کرده باشند، در مقابل کارهای دیگران هیچ است. هیچ. می فهـــــــــــــــــــــــمی؟؟؟؟؟
ناشناس۱۱۶۶۴۹۲۱۲:۵۳:۰۶ ۱۳۹۸/۸/۲۲
اونایی که اخویشان پول مملکت را با ارتشا و تبانی و اخلال شبکه فساد بانکی خورد و فقط پنج سال زندان چطور ،انهایی که پدر دامادشان برای واردات کالای اساسی موز در حایی که برای واردات داروهای خاص ارز نبود دلار ۴۲۰۰ چند میلیون یورو گرفتند چطور ،نباید پاسخگو شوند ...ما مردم مردیم
ناشناس۱۱۶۶۵۳۷۱۳:۱۳:۲۳ ۱۳۹۸/۸/۲۲
دادگاه حسین فریدون غیر علنی برگزار شد حسین فریدون بی گناه است. ضمنا" هر کس مسئول اعمال خویش است و نه دیگران
ناشناس۱۱۶۶۵۶۷۱۳:۳۱:۱۲ ۱۳۹۸/۸/۲۲
اینم شعار جدید اینجماعته
ناشناس۱۱۶۶۵۷۰۱۳:۳۲:۳۸ ۱۳۹۸/۸/۲۲
ماستی که ترشه از طاغارش پیداس
ناشناس۱۱۶۶۶۸۵۱۴:۳۷:۱۴ ۱۳۹۸/۸/۲۲
وای خدا ... دوباره آدم های انتخاباتی دولت شروع به کار کردند ...
ناشناس۱۱۶۶۸۶۳۱۶:۴۶:۳۳ ۱۳۹۸/۸/۲۲
اینگونه در محراب و ....میکنند ...چون به خلوت میروند با اخوی و اموال مردم ان کار دیگر میکنند
ناشناس۱۱۶۶۳۶۸۱۱:۴۶:۰۴ ۱۳۹۸/۸/۲۲
جایگاه امیری فرهانی در این کشور کجاست که به رییس جمهور و وزرا بد و بیراه می گوید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۱۶۶۴۵۶۱۲:۳۸:۳۷ ۱۳۹۸/۸/۲۲
جلوگیری و سنگ اندازی در تأسیس پالایشگاهها جهت جلوگیری از خام فروشی که در سالهای قبل توسط وزیر مشخص و مدیران انتصابی ابزاری ایشان که بخشی دانشجوی وارداتی از خارج نفت بوده آند،از وزارت نفت انجام شده ،علتش دریافت کمیسیون صادرات نفت با قیمت های توافقی با خریداران دست چین شده دست مدل باز کمیسیون ده با ارز خارجی به حسابهای خارجی و همچنین کمیسیون و پورسانت های صدها میلیون دلاری واردات فرآورده ها ی نفتی از خارج آنهم به حساب ...زاده ها و حسابهای خارجی شخصی برخی مسعولین ارشد نفت در بانکهای سوییس است ...کجاست قانون ،پس کدام برخورد با فساد کدام ..چه کسی حق مردم را میخواهد از این باند و کارتل طماع قرارداد های محرمانه کمیسیون محو ر و نه منافع ملی محور بگیرد
ناشناس۱۱۶۷۰۸۰۲۰:۱۵:۰۹ ۱۳۹۸/۸/۲۲
اگر ارتشا کرسنت ،توتال،استات اویل ،فسلد صدها میلیاردی حسین فریدون ،فساد هزار ان میلیاردی مهدی جهانگیری وووبدو بیراه است برو مستند بیار بگو وزیر و اخوی اینکاره نبودن
راد۱۱۶۶۴۱۱۱۲:۱۱:۵۲ ۱۳۹۸/۸/۲۲
چرا بعضی بلافاصله به مردم و منتقدین دولت حمله میکنند؟ عاشق دولتند یا اجیر شده اند؟
ناشناس۱۱۶۶۴۶۲۱۲:۴۲:۳۰ ۱۳۹۸/۸/۲۲
برای اینکه انتقاد نیستند. بهانه و نق نق هستند. برای اینکه خودشان امتحان پس داده هستند.
ناشناس۱۱۶۷۰۸۲۲۰:۱۶:۴۲ ۱۳۹۸/۸/۲۲
برخی با دریافت پول حرام بادآورده ارتشا و فساد ارتزاق می‌کنند و کار ندارند فقط اجیر شدند کامنت بزنند ...آقا پول حرام تو شکم آخر عاقبت نداره ها گفته باشم
ناشناس۱۱۶۶۱۶۹۱۰:۲۳:۵۷ ۱۳۹۸/۸/۲۲
چرا عده ای جلوی پای روحانی دائما" سنگ اندازی می کنند؟؟؟
ناشناس۱۱۶۶۴۳۰۱۲:۲۲:۲۲ ۱۳۹۸/۸/۲۲
آقای رییسی ،اقای زنگنه و باند ایشان برخی نمایندگان سابق مجلس را در وزارت نفت به خدمت گرفته و از رانت آنها برای سپر در مقابل عدم افشای جرایم خود استفاده میکنند ..الزام کنید کلیه نمایندگان اسبق مجلس از ساختار وزارت نفت اخراج شوند ..‌‌‌‌ت باند مهیب محرم درون وزارت نفت خط دفاعی خود را از دست بدهد
مهران۱۱۶۶۵۲۴۱۳:۰۶:۴۹ ۱۳۹۸/۸/۲۲
جلوی مفسدین و دزدان باید سنگ انداخت تا ملت رو نچاپن
ناشناس۱۱۶۶۸۶۵۱۶:۴۸:۴۸ ۱۳۹۸/۸/۲۲
اگر سنگ نینداخته بودند که الان حسین فریدون و مهدی جهانگیری نقشه ایران را هم لوله کرده بودند
ناشناس۱۱۶۶۹۹۷۱۸:۴۲:۰۹ ۱۳۹۸/۸/۲۲
جرم روحانی این است که می خواهد جلو غارتگران واقعی را بگیرد
امین۱۱۶۶۲۵۹۱۱:۱۰:۰۱ ۱۳۹۸/۸/۲۲
حضور لشگر سایبری حسام آشنا و اصلاح طلبان در کامنت گزاری ها کاملا مشهود است. لشگریان بی مزد و مواجب ، قدری به فکر منفعت ملت خود باشید.
ناشناس۱۱۶۶۲۶۸۱۱:۱۳:۳۴ ۱۳۹۸/۸/۲۲
خبری هست وقتی درود می فرستید؟ شام هم می دهند؟ در ضمن از چه نظر حق با روحانی است و در خبرها خودتان را هلاک کردین برای گفتن این جمله؟
ناشناس۱۱۶۶۳۸۸۱۱:۵۳:۴۲ ۱۳۹۸/۸/۲۲
روحانی دارای اشکالاتی در مدیریت است اما هزاران بار بهتر از شماست!!
ناشناس۱۱۶۷۰۸۸۲۰:۱۹:۱۲ ۱۳۹۸/۸/۲۲
مخصوصا اخوی ایشان حسین فریدون که نگو.....دنبال دکمه برای جیب اموال کشور میگردم
گنجی۱۱۶۶۲۸۳۱۱:۱۶:۲۰ ۱۳۹۸/۸/۲۲
آره از نظر شما اصلاح!!! طلبان بدون منطق اگر زنگنه و روحانی تمام کشور را هم بدزدند باز هم حق با آنهاست کلا شما فقط رنگ و رانت می شناسید و با آنها انس گرفته اید از نظر شما دزدی چیزی نیست هر چند مثلا به اندازه ضرر ایران در کرسنت یعنی 15 ملیارد دلار باشد
ناشناس۱۱۶۶۵۱۵۱۲:۵۹:۲۲ ۱۳۹۸/۸/۲۲
منطق فقط مختص به شما است !!!!!!!!!!
ناشناس۱۱۶۶۳۸۵۱۱:۵۳:۱۵ ۱۳۹۸/۸/۲۲
هنوز چند دقیقه از انتشار نظرات نگذشته بود یهویی بالای ۲۰ تا مثبت خورده ما هم حالیمون نیست!!!
ناشناس۱۱۶۶۴۱۹۱۲:۱۵:۴۷ ۱۳۹۸/۸/۲۲
چرا انقدر تعصب سیاسی دارین؟ چرا تعقل نمیکنید؟
ناشناس۱۱۶۶۱۴۸۱۰:۱۵:۵۴ ۱۳۹۸/۸/۲۲
درود بر زنگنه وزیر کاردان نفت
ناشناس۱۱۶۶۱۶۴۱۰:۲۲:۱۲ ۱۳۹۸/۸/۲۲
زنگنه ژنرال کابینه تدبیر و امید است
ناشناس۱۱۶۶۴۳۶۱۲:۲۴:۱۹ ۱۳۹۸/۸/۲۲
همه مدیران بازنشسته نفت و گاز یا شرکت زده‌اند و یا به خدمت شرکت های پیمانکاری نفت و گاز درآمده و با رانت مناقصات را برنده و با برآوردهای چند برابر هزینه پروژه هماهنگ بین مدیران فعلی و بازنشسته و استفاده از تجهیزات بی کیفیت نازل بودجه و کیفیت پروژه های نفت و گاز را غارت میکنند بداد وزارت نفت برسید مافیا از مدیریت بالای وزارت نفت بر همه چیز حاکم است و کارکنان خدوم همه انگیزه خود را با دیدن این فساد گسترده از دست داده‌اند فرد بازنشسته در اکثر کشورها تا مدت هفت سال حق فعالیت اقتصادی و یا ثبت شرکت ندارد دارند به جوانان هم با این روش خیانت کرده و فرصت های شغلی را غصب کرده‌اند در راستای قانون ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد و حذف رانت که بستر فساد است مدیران پس از بازنشستگی از ثبت شرکت و به خدمت در آمدن در شرکتهای خصوص که طرف قرارداد شرکت مدیر بازنشسته هستند بمدت هفت سال منع شده و انعقاد قرارداد با هر یک از بستگان مدیر بازنشسته که شرکتی ثبت کرده با شرکتی که مدیر از آن بازنشسته شده ممنوع گردد و در غیر اینصورت مجازات شوند
ناشناس۱۱۶۶۴۶۳۱۲:۴۳:۲۰ ۱۳۹۸/۸/۲۲
خوب کاری کردن
ناشناس۱۱۶۶۱۷۰۱۰:۲۵:۰۴ ۱۳۹۸/۸/۲۲
زنگنه امیدهای عده ای را تبدیل به یاس کرده است و برای همین است که مورد هجمه آنها قرار دارد
ناشناس۱۱۶۶۳۷۱۱۱:۴۶:۴۷ ۱۳۹۸/۸/۲۲
بعله امید ما را به یاس تبدیل کرده که از فروش نفت به سمت ساخت مواد با ارزش افزوده نرفته و حتی این پالایشکاه بنزین و غیره هم کلنگ زنیش برای دولت قبل بود که مجبور شدن ان را تکمیل کنند ان هم با فشار مجلس و ...
ناشناس۱۱۶۶۲۸۷۱۱:۱۷:۲۹ ۱۳۹۸/۸/۲۲
درود بر وزیر نفت فروش خام که حتی نمی تواند مانند دولت قبل نفت را تا یک میلیون بشکه بفروشد و بدو بدو می رود با توتال قرارداد می بندد و بعد از مدت کوتاهی سرشان را کلاه می گذارند و می روند و مجلس همیشه یاور دولت هم ..... اره صد و هزاران و میلیون ها درود!!!!
ناشناس۱۱۶۶۴۴۷۱۲:۲۹:۴۴ ۱۳۹۸/۸/۲۲
فساد مناقصات و قراردادهای تبانی محور در وزارت نفت و معاونت های آن غوقا میکند .. از آتش سوزی عمدی ساختمان اداری منطقه آزاد عسلویه و قرارداد ها و پرداخت های توتال ...و آتش سوزی ووووو....اگر آقای رییسی به وزارت نفت و مدیران نفت و گاز ورود و اموال مدیران‌،مدیر پروژه ها و دست اندرکاران مناقصات و قراردادها را فساد سنجی و مشروعیت سنجی کند ،کاملا واقعیت برای ایشان اسکار خواهد شد ..از کجا آورده ای را برای وزرا و مدیران فعلی و اسبق وزارت نفت و مدیران و مجریان پروژه ها و مناقصات اجرایی کنید
ناشناس۱۱۶۶۴۵۴۱۲:۳۶:۰۴ ۱۳۹۸/۸/۲۲
آقای رییسی چرا با فساد مدیران نفتی در کرسنت ،ارتشا توتال ،استات اویل ،واگذاری اطلاعات ارزشمند ده ها میلیارد دلاری، مربوط به مخازن مشترک گاز پارس جنوبی به توتال و شریکش قطر ، و چرا با گماردن دانشجویان خارج نفت بعنوان مدیر علی رغم وجود افراد مستعد داخل وزارت نفت ،چرا با بودن فرزندان مدیران در خارج از کشور ،چرا با عوامل برگزاری جلسات قراردادی محرمانه برخی مدیران با توتالی که سابقه ارتشا در ایران دارد ، برخورد نمیکنید
ناشناس۱۱۶۶۵۴۴۱۳:۱۶:۱۱ ۱۳۹۸/۸/۲۲
دروغگو و تهمت زن دشمن خدا است. اگر دین نداری لا اقل آزاده باش
ناشناس۱۱۶۶۸۵۳۱۶:۳۸:۵۸ ۱۳۹۸/۸/۲۲
روشن است هم دین ندارد و هم آزاده نیست. شما هم خودت را با این جماعت خسته نکن
ناشناس۱۱۶۷۰۹۰۲۰:۲۱:۲۷ ۱۳۹۸/۸/۲۲
مگر مفسدان اقتصادی توتالی و کرسنتی دین حالیشون میشه
ناشناس۱۱۶۶۴۶۹۱۲:۴۵:۲۴ ۱۳۹۸/۸/۲۲
چه کسانی از تاخیر در توسعه پارس جنوبی با هماهنگی توتال و متعاقب آن اضافه برداشت قطر و شرکت توتال که برخی روی آن علی رغم سابقه پرداخت رشوه این شرکت تعصب دارندو سهامدار آن قطر است از قطر پورسانت و کمیسیون واریزی به حسابهای خارجی سوییس دریافت کردند ...تاخیر و تعویق هدفدار این پروژه منجر به اضافه برداشت قطر و پرداخت کمیسیون و پورسانت به عاملان این تاخیر در حسابهای خارجی این افراد که ..زاده هایشان خارج هستند شد کجاست صداقت کجاست دوستی با منافع ملی ...کجاست عدالت ...چرا عاملان جرایم تحمیلی هجده میلیارد دلاری کرسنت به مردم ایران ،ارتشا توتال ،ارتشا استات اویل و عدم توسعه مخازن مشترک محاکمه و بازداشت نمی‌شوند چرا کو
ناشناس۱۱۶۶۱۵۰۱۰:۱۶:۳۷ ۱۳۹۸/۸/۲۲
درود بر ظریف، رییس دستگاه دیپلماسی
ناشناس۱۱۶۶۱۶۷۱۰:۲۲:۵۲ ۱۳۹۸/۸/۲۲
برجام افتخار دستگاه دیپلماسی کشور است
ناشناس۱۱۶۶۱۷۳۱۰:۲۵:۵۸ ۱۳۹۸/۸/۲۲
ظریف بهترین وزیر خارجه تاریخ جمهوری اسلامی است.
ناشناس۱۱۶۶۳۵۸۱۱:۴۲:۴۶ ۱۳۹۸/۸/۲۲
کسیکه خواست تحریم را لغو کند اما خودش تحریم شد
ناشناس۱۱۶۶۲۹۴۱۱:۲۰:۰۴ ۱۳۹۸/۸/۲۲
اقای خنده رو که با قول ها فکر می کند که در روابط بین المللی کارها پیش می رود!!! الف مجبوری نظرات چاپلوسی یک نفر را در چند نظر پشت سر هم منتشر کنی ؟
ناشناس۱۱۶۶۴۸۵۱۲:۵۱:۵۲ ۱۳۹۸/۸/۲۲
ظریف را تاریخ قضاوت خواهد کرد سوژه ای بسیار جالب برای ایندگان مردی که با مذاکره برای رفع تحریم های کشور خودش تحریم شد مردی که هر چه تصور میکرد و میگفت برعکس اتفاق افتاد اقای ضریف و سیاست ورزی ایشان خودش یک درس 3 واحدی دانشگاهی باید باشد
ناشناس۱۱۶۶۱۵۲۱۰:۱۷:۳۵ ۱۳۹۸/۸/۲۲
دادگاه حسین فریدون غیر علنی برگزار شد حسین فریدون بی گناه است
ناشناس۱۱۶۶۱۵۴۱۰:۱۸:۱۲ ۱۳۹۸/۸/۲۲
این جمله خیلی عجیبه ! میشه یکی بیشتر توضیح بدهد :داوری لاهه مدعی شود اگر در زمان وزارت زنگنه ارتشائی رخ داده، چرا دوباره او را وزیر کردید!!! وزیری زنگنه چه ارتباطی با دادگاه لاهه داشت؟
ناشناس۱۱۶۶۸۳۰۱۶:۱۶:۴۰ ۱۳۹۸/۸/۲۲
برای اینکه برای اثبات ارتشاء باید ایران اسنادش را ارائه می کرد که اونوقت در داخل کشور براشون مشکل ایجاد می شد. اووفتاد؟
ناشناس۱۱۶۷۰۹۳۲۰:۲۳:۰۵ ۱۳۹۸/۸/۲۲
وقتی متهم اصلی پرونده وزیر میشود خود به نفع آن متهم ،در رفته از مجازات است
ناشناس۱۱۶۶۱۵۵۱۰:۱۸:۲۶ ۱۳۹۸/۸/۲۲
چطوریه شما صبح تا شب در حال انتقاد از دولت هستید ولی تحمل انتقاد روحانی رو ندارید ؟؟
ناشناس۱۱۶۶۳۵۳۱۱:۴۰:۵۰ ۱۳۹۸/۸/۲۲
چون ایشون مسوول اجراییات کشور هستند و اگر به کارش درست عمل نکند همه چیز به هم می خورد
ناشناس۱۱۶۶۱۵۷۱۰:۱۹:۰۵ ۱۳۹۸/۸/۲۲
عده ای از سخنان صریح و درست روحانی در یزد عصبانی هستند و نمی توانند جلوی خشم خود را بگیرند
ناشناس۱۱۶۶۱۶۳۱۰:۲۱:۵۱ ۱۳۹۸/۸/۲۲
عامل اصلی به شکست کشیدن پرونده کرسنت دولت قبل بود که مانع اجرای توافق شد.بعد این بود که طرف مقابل موضوع رو کشید به دادگاه .
ناشناس۱۱۶۶۱۶۵۱۰:۲۲:۲۶ ۱۳۹۸/۸/۲۲
حالا هم ما آقای روحانی را نمی بخشیم
ناشناس۱۱۶۶۱۹۲۱۰:۳۵:۲۷ ۱۳۹۸/۸/۲۲
مملکتی که اتوبوسی میان و میرند بهتر از این نمیشه! اصلا مگه مملکت بر اساس قانون و شرع اداره میشه؟! واقعاً طبق قلنون زنگنه باید وزیر میشد؟ حیف اون جوانهایی که رفتند وهدفشون چی بود و اما چی شد؟ذهی خیال باطل!
ناشناس۱۱۶۶۱۹۳۱۰:۳۵:۲۸ ۱۳۹۸/۸/۲۲
گيرم كه زنگنه در فساد و ارتشا دست داشت چرا قوه قضاييه كاري نكرد چرا مجلس راي اعتماد داد ؟
بهنام۱۱۶۶۲۰۷۱۰:۴۱:۳۵ ۱۳۹۸/۸/۲۲
مردم همین الان هم روحانی و تیمش را نمیبخشند. کم خیانت و فساد رخ نداده در این دولت که بخواهیم لعنت و نفرین نکنیم.
ناشناس۱۱۶۶۲۱۰۱۰:۴۲:۲۵ ۱۳۹۸/۸/۲۲
واقعا کیه که ندونه عسلویه را کی عسلویه کرد اگه گزینه بالاتر زنگنه دارین لطفا اسم ببرین ۵دوره وزیر بوده مطمئن باشین اگه کوچکترین فسادی داش تا حالا الان پشت میلها بود
ناشناس۱۱۶۶۲۲۱۱۰:۴۶:۱۷ ۱۳۹۸/۸/۲۲
کرسنت شده پیراهن اسرائیل هرجا کم آوردن میرن سراغ اون، این پرونده مجعول و مجهول دهن پرکن شده.
ناشناس۱۱۶۶۲۳۰۱۰:۵۱:۵۳ ۱۳۹۸/۸/۲۲
«اصرار رئیس جمهور به حضور زنگنه در وزارت نفت سبب شد داوری لاهه مدعی شود اگر در زمان وزارت زنگنه ارتشائی رخ داده، چرا دوباره او را وزیر کردید! بنابراین آقای روحانی اکنون درباره اینگونه خسارت‌ها به مردم پاسخ دهد».
ناشناس۱۱۶۶۲۳۱۱۰:۵۲:۱۸ ۱۳۹۸/۸/۲۲
تو اگه اطلاعات داری که به شفافیت کمک می کنه به انتخاب بهتر مردم کمک می کنه چرا به مردم نمی گی. یا به هم نون قرض می دید یا بگم بگم راه انداختید
تافردا۱۱۶۶۲۳۷۱۰:۵۴:۲۱ ۱۳۹۸/۸/۲۲
بسمه تعالي در 8 سال بعد از دولت اصلاحات پرونده ي آقاي زنگنه در قوه قضائيه بررسي شد که کوچکترين نقطه سياهي در پرونده آن وجود نداشت و يکي از پاکترين مسئولين نظام تلقي مي شود چگونه اين نماينده براي طرح خودش حاضر مي شوداگر در پرونده کرسنت مشکلي بود به شخص زنگنه نسبت دهد
ناشناس۱۱۶۶۲۴۷۱۱:۰۰:۴۱ ۱۳۹۸/۸/۲۲
دولت روحانی و دولتمردان و وزیر و مدیران دانشگاهی آن ظالم در حق و حقوق کارمندان هستند و باعث ایجاد نظام ارباب رعیتی در ادارات شده اند و باید بالاخره روزی پاسخگو باشند به ویژه مدیران ارشد دانشگاه تهران. توکل علی الله
بیسواد۱۱۶۶۲۵۳۱۱:۰۴:۱۲ ۱۳۹۸/۸/۲۲
گیرم روحانی به اشتباه زنگنه رو عنوان وزیر معرفی کرد شماها بعنوان نماینده چرا بهش رای دادین.
ناشناس۱۱۶۷۱۰۰۲۰:۲۷:۲۵ ۱۳۹۸/۸/۲۲
ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است ...محاکمه اش کنند معلوم میشود، کی درست میگه ...بیا د از خودش تو دادگاه دفاع کنه ..اگه دفاعی داشته باشه ...
ناشناس۱۱۶۶۲۷۳۱۱:۱۵:۱۱ ۱۳۹۸/۸/۲۲
این شمایی که اتهام رشوه به زنگنه میزنید پس وظیفه دارید در اسرع وقت مدارک خود را به قوه قضائیه ارائه دهید و این قوه هم به سرعت اقدام به رسیدگی و برگزاری دادگاه علنی نماید. وگرنه دست از اتهام زنی بیمورد و بدون اقدام بردارید.
ناشناس۱۱۶۶۲۸۰۱۱:۱۶:۱۰ ۱۳۹۸/۸/۲۲
اگر مثل وزرای قبلی بودند خوب نه؟
ناشناس۱۱۶۶۲۹۳۱۱:۱۹:۴۹ ۱۳۹۸/۸/۲۲
یک بار برای همیشه بیایید و به ملت بگوییدقرارداد کرسنت چه بود؟ چه کسانی ان را امضا کردند؟چه کسانی مانع اجرای آن شدند؟ و کدام موجب خسارت شد امضای ان یا عدم اجرای آن؟ البته مناظره با حضور دوطرف نه میزگرد
ناشناس۱۱۶۶۳۰۰۱۱:۲۲:۲۴ ۱۳۹۸/۸/۲۲
شما کاسب تحریم هستید پول های زنجانی هم معلوم نیست دست کیه .
ناشناس۱۱۶۶۳۰۹۱۱:۲۵:۳۵ ۱۳۹۸/۸/۲۲
اگر در ارتشا دست دارد مدرک را در دادگاه ارائه فرمایید جای این حرف ها در رسانه نیست
ناشناس۱۱۶۶۳۶۲۱۱:۴۴:۴۲ ۱۳۹۸/۸/۲۲
اگر کسی دزدی کرده(زنگنه) و شما نمایندگان مجلس به این دزد رای اعتماد دادید معلومه که شما هم رفیق دزدید
ناشناس۱۱۶۶۸۲۰۱۶:۰۹:۳۴ ۱۳۹۸/۸/۲۲
نمایندگان دولتی بهش رای اعتماد دادن سر رای اعتمادش خیلی بحث و جدل بود
مهندس جنت شهری۱۱۶۶۳۸۳۱۱:۵۲:۵۳ ۱۳۹۸/۸/۲۲
مگر روحانی در یزد چه گفت که اینقدر براشفته شده اید...حتما خبری هست که اینقدر به روحانی هجمه میکنید...
ناشناس۱۱۶۶۳۸۴۱۱:۵۳:۰۳ ۱۳۹۸/۸/۲۲
آقای روحانی چیو تاب نیاورد؟؟ برادرش زندانه و حکم گرفته... بازم طلبکاری؟ چه ربطی به زنگنه داره معاونش تخلف کرده باشه خیلی از آقایان معاونینشان حتی اعدام وو....شدند و طرف داره کارشو میکنه...
ناشناس۱۱۶۶۵۸۶۱۳:۴۰:۲۳ ۱۳۹۸/۸/۲۲
فعلا که دار و دسته شما تاب نیاوردن
ناشناس۱۱۶۶۶۸۶۱۴:۳۸:۱۷ ۱۳۹۸/۸/۲۲
چرا در مجلس به وزیر رای اعتماد دادید؟؟؟؟؟
ناشناس۱۱۶۶۷۹۱۱۵:۴۸:۳۶ ۱۳۹۸/۸/۲۲
مجلس الان پر شده از وکیل الدوله ها !
ناشناس۱۱۶۶۸۱۷۱۶:۰۸:۱۳ ۱۳۹۸/۸/۲۲
استاد مثل این که متوجه نیستی مجلس هم دست خود دولته هر چی دولت بگه مجلس میگه چشم ضعیف ترین مجلس تاریخ
م313۱۱۶۶۹۲۴۱۷:۳۴:۲۶ ۱۳۹۸/۸/۲۲
قشنگ مشخصه از نظرات و لایک ها که لشکر دولت سعی داره بگه روحانی و کابینه اش خوب و نایس هستن و بقیه مشکل دار آخه اینقدر تابلو
ناشناس۱۱۶۷۰۳۷۱۹:۲۵:۰۸ ۱۳۹۸/۸/۲۲
شما تنها دغدغه اتان این است که توانایی های زنگنه در مدیریت نفت در این شرایط بحرانی به ناتوانی و شعارزدگی و گروه گرایی شما نور تابانده است والا غم اقتصاد و معیشت مردم ندارید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  16. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  17. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  18. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  19. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  20. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  21. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  22. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  23. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

  24. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

  25. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

آخرین عناوین