آیا تعداد فالوور ملاک انتخاب بازیگران شده است؟

گروه ورزشی الف،   3980822014 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

بازیگر جوان سریال «حکایت های کمال» گفت: امروز متأسفانه ملاک برخی فیلمسازان و سریال سازان برای انتخاب بازیگران تعداد دنبال کنندگان و فالوورهای آنها در فضای مجازی شده است.

به گزارش فارس، بازیگر جوان سریال «حکایت های کمال» که از شبکه دو در حال پخش است،  جذابیت نقشی که در این مجموعه داشته را در این می داند که رفتارهای این شخصیت با کاراکتر خودش کاملاً متفاوت است.

مه لقا مینوش گفت: من در حال تحصیل در رشته بازیگری هستم و سریال «حکایت های کمال» نخستین تجربه حرفه ای ام است. برای بازی در پروژه های مختلفی تست دادم تا اینکه در این سریال پذیرفته شدم. من در این سریال نقش دختر محمود پاک نیت و شهره لرستانی را دارم که هر دو خیلی در طول تولید به من کمک کردند. جذابیت نقشم در این مجموعه بیشتر در تفاوت رفتارهای این شخصیت با کاراکتر خودم است، چون من دختری پر شر و شور هستم و با کاراکتر خجالتی سریال «حکایت های کمال» شباهتی ندارم. اتفاقاً به تازگی در فیلم «آتابای» به کارگردانی خانم نیکی کریمی نقش سیمین، خواهر سحر دولتشاهی را بازی کردم که آن نقش شباهت بیشتری به شخصیت خودم دارد.

این بازیگر درباره نحوه هدایت کارگردان در «حکایت های کمال» گفت: آقای صلح میرزایی خیلی با بازیگر بحث و تعامل دارد. او دوست دارد بازیگر پیش از جلوی دوربین رفتن کاملاً درباره نقش مجاب شده و به درک درستی از آن رسیده باشد. درباره من هم همین اتفاق افتاد و سختگیری های او در روزهای پیش تولید آنقدر بود که من ابتدا فکر کردم این همه سختگیری لازم نیست، ولی در ادامه و زمانی که جلوی دوربین رفتم متوجه شدم تمام نکانی که او گفته بود برای بازی ام کاربرد داشته اند. جالب آنکه یک روز مانده به آغاز تصویربرداری دختری همسن و سال خودم را به صحنه آوردند و گفتند اگر تو خوب بازی نکنی، این دختر جایگزینت خواهد شد! نقشه ای که خیلی استرس به من وارد کرد و چنان انگیزه ای برایم شد تا بهترین بازی ام را ارائه کنم. ولی در نهایت در پایان همان روز فهمیدم این یک تاکتیک و ترفند زیرکانه و جالب از سوی کارگردان بوده تا مرا ناگزیر به ارائه بهترین بازی ام کند!

مینوش گفت: بازخوردها در باره سریال خوب بوده و اغلب مخاطبان بازی من را روان و بی تکلف ارزیابی می کنند که از این بابت خوشحالم. ضمن اینکه در این مسید کمک های تهیه کننده باتجربه ای مثل آقای شایانفر هم خیلی برای من مفید بود و جا دارد از او تشکر کنم.

این بازیگر در پایان افزود: امروز متأسفانه ملاک برخی فیلمسازان و سریال سازان برای انتخاب بازیگران تعداد فالوورهای آنان در فضای مجازی شده است که باعث می شود هنرمندان و جوانان مستعد در این پروسه خود به خود کنار گذاشته شوند و شانسی برای ارائه هنرشان نداشته باشند. امیدوارم این روند در آینده اصلاح شود.

دیدگاه کاربران

پیراسته فر۱۱۶۶۰۶۷۰۹:۱۰:۵۴ ۱۳۹۸/۸/۲۲
اگرچه «فالووها»ملاک حق وباطل نیست ،ولی اگرهدف خوشایندونارضایتی مردم باشد،ملاک خوبی است، درخیلی ازجاهایک شاخص ( اقبال وادبار)است،سازمانها وشرکتهاونهادهاازهمین مکانیسم بهره می برندبرای سیاستگذاری،خودصداوسیما میخواهد«وزن» برنامه های پخش شده خودرابداند،ازمردم نظرخواهی می کند،همین نظرخواهی درسیاستگذاری های رسانه ملی اعمال می شود(فالوورها هم نوعی نظرخواهی است)،آماربازدیدها نیزهمچنین. مگرخودفیلمسازان وسینماگران میخواهند فیلمشان راارزیابی کنند، آمارتماشاچیان راملاک قرارنمی دهند ومیزان فروش را؟ نتیجه:اگرملاک مردم باشند،فالووهاشاخص مناسبی هستند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین