فرمانده صهیونیست: ایران قادر است ضرباتی جدی به ما وارد کند

گروه جهان الف،   3980815108 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

یک فرمانده ارشد ارتش رژیم صهیونیستی در یک نشست غیرعلنی اذعان کرده است که ایران قادر است حملاتی جدی علیه این رژیم ترتیب دهد.

فرمانده صهیونیست: ایران قادر است ضرباتی جدی به ما وارد کند

به گزارش فارس، ژنرال «آهرون خلیوا» فرمانده اداره عملیات ارتش رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه در نشستی که پشت درهای بسته انجام شده، هشدار داده است که ایران قادر است حملاتی جدی علیه این رژیم انجام داده و خسارات زیادی به تل‌آویو تحمیل کند.

به نوشته پایگاه «عاروتص شوع»، فایل صوتی اظهارات خلیوا که در نشست اداره بودجه وزارت دارایی رژیم صهیونیستی مطرح شده، شب گذشته از شبکه «کان ۱۱» رژیم صهیونیستی پخش شده است. بر اساس این فایل صوتی، خلیوا در این نشست به تشریح تهدیدات پیش روی رژیم صهیونیستی در سال‌های آتی پرداخته است.

در بخشی از این فایل، خلیوا می‌گوید: «ما اکنون جبهه تازه‌ای این بار در عراق، پیش روی خود داریم. ما در سال‌های ۱۹۹۰ و ۱۹۹۱ و سال‌های پیش از آن در عراق بوده‌ایم. ما همچنین نیروی قدس ایران را در بلندی‌های جولان داریم.»

وی می‌افزاید: «این هراس‌افکنی نیست. این واقعیت است. همینطور در "ضاحیه" در لبنان، اتفاق‌هایی در ارتباط با تهدیدات وجود دارد که دائما هم در حال تغییر و تحول است و باید آن را مدیریت کنید».

این فرمانده ارشد نظامی ارتش رژیم صهیونیستی سپس با بیان اینکه اکنون اسرائیل در شمال، شرق و جنوب با چندین جبهه متخاصم روبه‌روست، عنوان می‌کند که این جبهه‌ها به شکل فزاینده‌ای در حال هماهنگ شدن با یکدیگر است. وی سپس به چند نمونه حمله راکتی اشاره می‌کند که با فاصله‌ای اندک از هریک از این جبهه‌ها علیه شهرهای صهیونیست‌نشین انجام شده است.

او در ادامه می‌گوید: «تمام نشانه‌ها حاکی از آن است که به دلایل متعدد، از مسئله قدرت‌های بزرگ یعنی ایالات متحده و روسیه گرفته تا مسئله تسلیحات غیرقانونی، سال ۲۰۲۰ از منظر امنیتی به صورت بالقوه برای منافع اسرائیل منفی است.»

خلیوا سپس به حمله تلافی‌جویانه ۲۳ شهریور یمنی‌ها به تأسیسات نفتی عربستان سعودی پرداخته و این حمله را به ایران نسبت داده است. وی سپس می‌گوید: «روز ۱۴ سپتامبر، نیروهای ایرانی به تأسیسات نفتی در عربستان سعودی حمله کردند. این حمله چنان پیچیده بود که تمام سامانه‌های امنیتی سعودی و آمریکایی را در طول مسیرش دور زد و قیمت نفت را بالا برد. هرکسی که تصور می‌کند که ایرانی‌ها نمی‌توانند مشابه آن را علیه ما انجام دهند، فردی حرفه‌ای نیست».

در حمله شهریور ماه به تأسیسات شرکت سعودی «آرامکو» در دو منطقه «بقیق» و «خریص»، چندین مخزن نفتی هدف حملاتی دقیق قرار گرفت. با وجود فاصله زیاد این دو تأسیسات از مرز یمن، هیچ‌یک از سامانه‌های دفاعی آمریکا و عربستان سعودی پرواز پهپادهای یمنی را شناسایی نکرده و به مقابله با آن‌ها نپرداخته بود. در پی این رخداد، آمریکا اعلام کرد سامانه‌های پدافندی بیشتری به عربستان ارسال می‌کند.

در هفته‌های بعد از این حمله، بسیاری از مقام‌های سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی هشدار داده‌اند که ممکن است حمله مشابهی علیه این رژیم هم صورت گیرد. همزمان «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای مقابله با توان موشک‌های کروز ایرانی، طرح ایجاد سپر یکپارچه موشکی را مطرح کرده که انجام آن سال‌ها زمان می‌برد و به بودجه‌ای چند میلیارد دلاری نیاز دارد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۱۵۷۹۴۳۰۶:۳۰:۲۸ ۱۳۹۸/۸/۱۶
اسراییل نابود شدنی است
ناشناس۱۱۵۷۹۷۹۰۸:۲۳:۲۷ ۱۳۹۸/۸/۱۶
اينكه دشمن به قدرت ايران اشاره ميكند آيا يك اعتراف است يا يك حيله و توطئه
امید۱۱۵۸۰۸۳۱۰:۲۲:۴۵ ۱۳۹۸/۸/۱۶
بسم الله الرحمن الرحیم اینها در توهم به سر می برند . ایران هر وقت بخواهد اسرائیل را نابود می کند .
ناشناس۱۱۵۸۲۲۸۱۲:۱۶:۰۸ ۱۳۹۸/۸/۱۶
کسانی که مدعی بودند با مذاکرات سایه ی جنگ را از سر کشور دور کردند ببینند که تنها راه ایستادگی در برابر این کفتارهای کثیف فقط اقتدار نظامی است نه مذاکره
ناشناس۱۱۵۸۲۹۲۱۳:۲۲:۰۵ ۱۳۹۸/۸/۱۶
غیب گفت
ناشناس۱۱۵۸۳۴۵۱۴:۱۹:۱۰ ۱۳۹۸/۸/۱۶
ضربات جدی ؟؟؟ نادون ، ایران اگر اراده کنه میتونه در کمتر از چند ساعت کل اسرائیل رو با خاک یکسان کنه . اگر الان اسرائیل و عربستان و امارات و .. هنوز روی نقشه باقی موندن به خاطر پشتیبانی امریکاست وگرنه نابودی همه اینها برای ایران ، مثل آب خوردنه !!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین