مالک باشگاه تراکتور: فوتبال ایران دچار دردانه های پایتخت شده است/ داوران شجاعت ندارند

گروه ورزشی الف،   3980811188 ۱۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

محمدرضا زنوزی گفت: در آپارتاید رسانه ای دو تیم دردانه پایتخت قرار گرفته ایم. آنها هیچ چیز را قبول نمی کنند.

به گزارش مهر، محمدرضا زنوزی پس از باخت چهار بر دو تراکتور مقابل استقلال تهران گفت: من قبل از هر چیز به هواداران تراکتور بابت پنجم شدن در دنیا به عنوان پر هوادارترین تیم دنیا را تبریک بگویم. دومین تبریکم را هم باید بابت شخصیت بالایی که نشان دادند بگویم. آنها با تشویق های پس از باخت تیم فرهنگ و شخصیت والای خود را به نمایش گذاشتند.

مالک باشگاه تراکتور در گفتگو با رادیو جوان درباره بیانیه ای که شب گذشته خطاب به هواداران تراکتور اعلام کرده بود اظهار داشت: کوچکترین کار را در قبال آنها انجام دادم. من به عنوان یک هوادار به آنها پیام دادم تا به نوعی از آنها تقدیر و تشکر کنم.

وی درباره تعصب هواداران تراکتور به این تیم تاکید کرد: هواداران تراکتور واقعا مظلوم هستند. با اینکه پر هوادارترین تیم آسیا و ایران هستیم ولی واقعا به سادگی حق آنها خورده می شود. آنها مظلومانه تیمشان را تشویق می کنند. باید قبول کنیم تمام مشکلات از ورزشگاه آزادی شروع می شود. آنجا مشکلاتی ایجاد می کنند که تیم های شهرستانی و هوادارانشان مجبور می شوند جواب بدهند.

زنوزی به اتفاقات بازی پرسپولیس و ماشین سازی تبریز نیز اشاره کرد و گفت: مادر دو شهید و دو جانباز چه گناهی دارد که توهین بشنود. مسئولان فدراسیون هم سکوت می کند. ما از برخوردهای اینچنینی کمیته انضباطی هم که اکنون صحبت می کنند زیاد شنیده ایم. چرا در بازی پرسپولیس و سپاهان سر سپاهان را بریده اند. ما یاد گرفته ایم به خاطر دردانه هایمان سر تیم های شهرستانی را ببُریم.

مالک تراکتور در پاسخ به این سوال که چگونه خودتان را پنجمین تیم پر طرفدار دنیا می دانید افزود: سایت «ترانسفرمارکت» اعلام کرده است.

زنوزی درباره شایعه مشکلات مالی تراکتور تصریح کرد: در برنامه دیگری عنوان کردم ما در آپارتاید رسانه ای دو تیم دردانه قرار گرفته ایم. آنها هیچ چیز را قبول نمی کنند. مسئولان باید بپذیرند که دو سه قطب دیگر فوتبالی نیز ایجاد شده است. هر تهمتی را حاضرند تیم های رسانه ای آنها بزنند. تا کنون 30 الی 35 درصد از قراردادهای فصل جاری را پرداخت کردیم. به صراحت می گویم آنها نمی توانند قبول کنند که قطب دیگری وجود دارد که از تیم هایشان پرطرفدارتر است.

وی در ادامه افزود: یکی از روزنامه ها می گوید من در تاتارستان هستم . بله! من اینجا هستم اما اگر آن روزنامه در جریان باشد به خاطر آنها رفته ام که ترمینال تجاری در آنجا ایجاد کنم و برای جمهوری اسلامی است. من صنعتگر بین المللی هستم. خودم را تعریف نمی کنم اما متاسفانه با آپارتاید رسانه ای روبرو هستیم که مربوط به تمام شهرستان هاست.

زنوزی بار دیگر درباره مالکیت مشترک ماشین سازی و تراکتور اظهار داشت: بارها گفته ام و چندین با اعلام کردم هرکس ماشین سازی را می خواهد بسم الله! من تیم را همین طوری می دهم. فقط بیاید و در شان تیم حفظ کند. نمی خواهیم ماشین سازی را مثل پاس کنیم.

وی ادامه داد: خیلی مسائل در لیگ برتر تاثیرگذار است. این درست نیست داوران وقتی مورد غضب هواداران دو تیم پایتخت قرار می گیرند بیایند جهت‌دار قضاوت کنند. باید جرات به داوران برگردد. تیم های شهرستانی از این موضوع ضربه می خورند. دردانه ها را خصوصی کنند خیال همه راحت می شود.

زنوزی اذعان داشت: من به نفع هواداران آنها می گویم که باید خصوصی شوند. این دو تیم در رقابت با بخش خصوصی جا خواهند ماند.

مالک باشگاه تراکتور به عملکرد بیژن حیدری داور بازی استقلال و تراکتور نیز اشاره کرد و گفت: بازیکن استقلال در دقیقه 4 به عقیده اکثر کارشناسان داوری باید اخراج می شد. اگر می گویم جرات از داوران گرفته شده است به همین خاطر است. داوران پشت دروازه و کمک ها هیچ کمکی به داور وسط نمی کنند.

وی در پایان به حمایت از مصطفی دنیزلی پرداخت و تاکید کرد: از آقای دنیزلی حمایت می کنم. تیم خیلی خوبی ساخته و دستش درد نکند. بهترین تیم دنیا هم که باشید دو سه باخت می آورد. گاهی اوقات بارسلونا هم از تیم های قعر جدولی شکست می خورد؛ ما که از استقلال شکست خوردیم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۱۵۱۷۵۲۲۰:۳۶:۰۵ ۱۳۹۸/۸/۱۱
ببینید از کی گفتم اگر جلوی برخی کارهای تماشاگران این تیم گرفته نشود مشکل ایجاد خواهند کرد
امین۱۱۵۲۲۶۵۱۰:۰۰:۴۱ ۱۳۹۸/۸/۱۲
این تیم یا همه تیمها!!!!
ناشناس۱۱۵۱۷۵۹۲۰:۳۹:۴۳ ۱۳۹۸/۸/۱۱
فکر کن منچسترها رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ یوونتوس لیورپول چلسی آرسنال دورتمند در ایران پرسپولیس و استقلال و دیگر قاره ها بماند جایی ندارد و صاف این تیم شده پنجم در تیم های پر طرفدار!!!!
ناشناس۱۱۵۱۷۸۵۲۱:۱۵:۲۰ ۱۳۹۸/۸/۱۱
آخه ، تو همین ایران تیم تو بعد از استقلال و پرسپولیسه از لحاظ تعداد هوادار . یعنی تو همین ایران ، سومه . اونوقت تو کدوم دنیا تیمت میشه پنجم ؟؟؟ رئال و بارسلون و یوونتوس و میلان و منچستر و چلسی و آرسنال و لیورپول و بایرن مونیخ و صدها تیم دیگه در اروپا و امریکای لاتین و .. چی میشه ؟؟؟ خوبه حرف که میزنی جوری نباشه که ..
ناشناس۱۱۵۲۲۵۸۰۹:۵۰:۳۶ ۱۳۹۸/۸/۱۲
فکر نکنم تو ایران هم سوم باشه به هر حال فرقی نمیکنه اول هم که باشه رفتار همشون از مدیرعامل و مجری تلویزیون و تماشاچی غلطه.
ناشناس۱۱۵۲۳۲۴۱۰:۳۶:۲۱ ۱۳۹۸/۸/۱۲
وقتی در برابر حقیقت مقاومت میکنی هیچ راهی برای اثبات نیست کی گفته اون دو تا تیم بیشتر طرفدار دارند این خیال شما و القای رسانه های کهنه است اگر استادیوم تبریز 150 هزار صندلی داشت باز هم پُر میشد
ناشناس۱۱۵۱۷۹۰۲۱:۱۸:۲۷ ۱۳۹۸/۸/۱۱
خنده دارتر از این حرف نشنیدم که میگه پرطرفدارترین تیم ایرانه
ناشناس۱۱۵۱۸۴۳۲۲:۱۵:۴۲ ۱۳۹۸/۸/۱۱
اونجا رو خوب اومدی: ما که از استقلال باختیم!
مهدی۱۱۵۱۸۷۵۲۲:۵۹:۰۶ ۱۳۹۸/۸/۱۱
آقای زنوزی، اینهمه من من ..نکن. ایکاش درباره آن چند هزار میلیارد تومانی هم که به بانکها( یعنی پول مردم و کشور) بدهکار هستید توضیحی میدادید. نمیخواهید پول مردم را پس دهید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۱۵۱۹۴۱۲۳:۵۵:۴۲ ۱۳۹۸/۸/۱۱
حمایت دولت ترکیه از هوادارانت نژاد پرستانه نبود؟ هو کردن در موقع قرائت قران چی؟ خجالت .. هر تیمی که تراکتور را ببرد لایق تحسینه
ناشناس۱۱۵۱۹۹۰۰۱:۲۵:۲۱ ۱۳۹۸/۸/۱۲
جالبه این آقا بجای اینکه در.. باشه صحبت های کارشناسی فوتبال می کنه!!
ناشناس۱۱۵۲۰۳۴۰۶:۲۰:۳۹ ۱۳۹۸/۸/۱۲
آقای زنوزی این قدر دنبال قومگرایی نباشید ‌ چرا فکر می کنید و بعد از هر باخت القا می کنید که به مردم آذربایجان دارند ظلم می کنند ؟ چرا القا می کنید که تیمهای استقلال و پرسپولیس دارند حق شما را می خورند ؟ آن روزهایی که تیم شما برنده می شد و تیم ها را شکست می داد این حرفهای سخیف را نمی گفتید . در فوتبال دنبال چی هستید ؟ متاسفانه بعضی ها در تبریز شعارهایی بر ضد ملی گرایی و اتحاد و یکپارچه گی ایران سر می دهند . حتی از واژه هایی بر خلاف خلیج فارس چرا ؟
ناشناس۱۱۵۲۰۴۸۰۶:۵۰:۳۵ ۱۳۹۸/۸/۱۲
بعد ميگن چرا پشت سرتورك هاحرف درميارن
سعید۱۱۵۲۰۸۲۰۷:۴۶:۲۴ ۱۳۹۸/۸/۱۲
چقدر جالبه از تماشاگرای هتاک خودشون حمایت هم میکنند!
علی۱۱۵۲۰۸۶۰۷:۵۱:۲۲ ۱۳۹۸/۸/۱۲
اصطلاح دردانه برای استقلال و پرسپولیس واقعا به جاست. تا وقتی کل فوتبال ایران همین دو تیم باشند و از فدراسیون، وزارت ورزش و روزنامه ها فقط در صدد حمایت از این دو تیم و قربانی کردن سایر تیم ها باشند، فوتبال ایران پیشرفت نخواهد کرد و تا ابد از بحرین شکست خواهد خورد. در سالیان گذشته پاس قهرمان آسیا شد. سپاهان و ذوب آهن به فینال رسیدند ولی در رسانه ها طوری عنوان می شود ولی انگار در این سال فقط و فقط پرسپولیس به فینال آسیا رسیده است.
ناشناس۱۱۵۲۰۸۸۰۷:۵۵:۴۱ ۱۳۹۸/۸/۱۲
آیا این آقا از نتیجه بازی اطلاع داردکه چهار تا خورده واین سخنان تفرقه انگیز را برای توجیه شکست سنگین میگوید
ناشناس۱۱۵۲۳۳۱۱۰:۳۹:۱۵ ۱۳۹۸/۸/۱۲
جهل قابل علاجه ولی تجاهل نه گزارشگر گفت بلحاظ آمار حضور طرفداران در استادیوم پنجم هست و کاملا درسته میخواهید در تهران 150 هزار نفر بیاییم استادیوم ؟
آرش۱۱۵۲۳۷۸۱۱:۱۰:۲۴ ۱۳۹۸/۸/۱۲
شخصیت بالای تیم تراکتور و هواداران .. و .. و .. تراکتور با هم همخوانی ندارد.شعارهای ضد ایرانی و ..پرستانه و .. تیم تراکتور در همه جا هویداست.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین