توضیحات همسر حدادعادل درباره جنجال بر سر اظهاراتش در تلویزیون

گروه اجتماعی الف،   3980810002 ۸۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

طیبه ماهروزاده تاکید کرد: مدارس دولتی فرهنگ که تعداد آنها درحال حاضر درحدود یکصد مدرسه تخمین زده می شود وباعث توسعه علوم انسانی شده است، هیچ ارتباطی با موسسه غیرانتفاعی فرهنگ ندارد.

توضیحات همسر حدادعادل درباره جنجال بر سر اظهاراتش در تلویزیون

به گزارش فارس، طیبه ماهروزاده، استاد دانشگاه و همسر غلامعلی حداد عادل، با اشاره به صحبت‌هایش در برنامه زاویه شبکه چهار، توضیحاتی به شرح زیر ارائه کرد. درپی برداشتهای نادرستی که از صحبت اینجانب در برنامه زاویه شبکه چهار در شامگاه چهارشنبه هشتم آبان نودوهشت در فضای مجازی منتشر شد توجه کاربران محترم را به نکات زیر جلب می‌کنم:

 ۱ - تاسیس دبیرستان فرهنگ  بعد از فراغت فریدالدین [فریدالدین حداد عادل] از دوره دبیرستان صورت گرفته و وی در این دبیرستان تحصیل نکرده است.

۲-اشاره به تحصیل وی صرفا به منظور بیان وضعیت نامطلوب رشته علوم انسانی در آن زمان بوده و این مطلب با دقت در صحبت اینجانب به روشنی قابل اثبات است.

۳-در برنامه به صراحت گفته شد که مدارس دولتی فرهنگ (که تعداد آنها در حال حاضر در حدود یکصد مدرسه تخمین زده می شود و باعث توسعه علوم انسانی شده است) هیچ ارتباطی با موسسه غیرانتفاعی فرهنگ ندارد.

۴-اینجانب همواره یکی از آثار  پربرکت وجود مقام معظم رهبری راهدایت وحمایت ایشان از طرحهای مختلف علمی وفرهنگی می دانم وخداوند راسپاس می گویم که درحوزه علوم انسانی نیز رهنمود ها وهدایت ایشان در تاسیس موسسه فرهنگ (مخصوص علوم انسانی)به احیاء وگسترش علوم انسانی درایران انجامید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۱۴۹۶۴۱۰۰:۵۳:۴۰ ۱۳۹۸/۸/۱۰
شما از سودی که از مدارس میبرین نگفتین ..
ناشناس۱۱۴۹۶۷۸۰۲:۲۰:۰۳ ۱۳۹۸/۸/۱۰
سنگ بنای تبعیض علمی و آموزشی را .. تاسیس دانشگاه آزاد با آن اوضاع و احوالش گذاشت ____ احمدی‌نژاد میخواست با تاسیس دانشگاه عام‌المنفعه برای محرومان ساختارشکنی کند مورد حمله‌ی همه جانبه‌ی .. برخی عِلم‌فروشان قرار گرفت
ناشناس۱۱۴۹۷۱۵۰۶:۱۴:۰۹ ۱۳۹۸/۸/۱۰
اگر ضرر کنن شما راضی میشین ؟؟
احمد۱۱۴۹۷۴۷۰۷:۵۶:۵۲ ۱۳۹۸/۸/۱۰
میگه مدارس دولتی و ارتباطی هم به موسسه غیر انتفاعی نداره .
ناشناس۱۱۴۹۷۶۰۰۸:۲۱:۳۲ ۱۳۹۸/۸/۱۰
چرا این قدر راحت تهمت می زنید؟ همه دزد نیستند. همه تنها دلیل رفتارهایشان پول و مادیات نیست.
ناشناس۱۱۴۹۸۳۶۰۹:۴۰:۳۳ ۱۳۹۸/۸/۱۰
خانم عادل! لطفا بدترش نکنید
ناشناس۱۱۴۹۸۷۰۰۹:۵۹:۳۹ ۱۳۹۸/۸/۱۰
خوب غیر دولتی هر سودی داشت نوش جونشون
ناشناس۱۱۴۹۹۹۰۱۱:۵۰:۵۳ ۱۳۹۸/۸/۱۰
فقط یک مدرسه غیرانتفاعی فرهنگ برای خانواده حداد هست. بقیه مدرسه های فرهنگ دولتی هست و متعلق به وزارت آموزش و پرورش.
ناشناس۱۱۵۰۰۰۱۱۲:۰۳:۰۱ ۱۳۹۸/۸/۱۰
عزیزم دولتی است
ناشناس۱۱۵۰۰۹۸۱۴:۰۱:۱۹ ۱۳۹۸/۸/۱۰
چرا از رهبری مایه می گذاری
ناشناس۱۱۵۰۱۶۲۱۵:۰۰:۰۳ ۱۳۹۸/۸/۱۰
و مهمتر اینکه پول تاسیس مدرسه از کجا میاد؟
ناشناس۱۱۴۹۶۴۲۰۰:۵۴:۵۰ ۱۳۹۸/۸/۱۰
عدالت آموزشی یعنی کیفیت آموزش در تمام استان در یک سطح قابل قبول باشد.
ناشناس۱۱۴۹۶۸۵۰۲:۵۹:۰۱ ۱۳۹۸/۸/۱۰
همسر اسحاق هم چون بانکها خوب نبودن ، بانک تاسیس کرد!!!! پسر ابتکار هم چون دانشگاههای ایران مطرح نبودن در آمریکا مشغول تحصیله!!!! روحانی هم چون میخواست مقاله‌ی!! ارائه بده از گلاسکوی اسکاتلند فارغ شد از تحصیل!!!! و.. خوش به حالتون بد به حال ملت محروم
ناشناس۱۱۴۹۷۰۷۰۶:۰۲:۵۴ ۱۳۹۸/۸/۱۰
عدالت یعنی به هر دانش آموزی متناسب با استعدادهایش آموزش بدهیم. اگر به همه ی دانش آموزان دبیرستانی حساب دیفرانسیل و انتگرال درس بدهیم، قطعا بعضی از آنها را از ریاضی متنفر می کنیم. اگر هم - مثل الان - آموزش انتگرال را کلا از آموزش دبیرستانی حذف کنیم، قطعا به نخبگان محدودی که توانی بیش از آن داشتند، ظلم می کنیم. فقط سئوال این است که آیا آموزش و پرورش توان این را دارد که به هردانش آموزشی متناسب با استعداد ریاضی، ادبی، ورزشی و .. هنری اش خدمات بدهد؟
سید حسام۱۱۴۹۸۵۶۰۹:۵۲:۱۳ ۱۳۹۸/۸/۱۰
مگر کار دست حداد عادل است که عدالت رو در سراسر کشور از ایشان طلب میکنید؟ این فرد در حد توانش توانسته علوم انسانی رو گسترش بده. هر کس در این کشور کاری مفید انجام میدهد رو تخریب میکنید. از طرف دیگر از جریان و افرادی حمایت میکنید که مناصب اجرایی رو اشغال کردند و کاری هم نمیکنند، جز ایجاد جنجال و دوقطبی و مشغول کردن اذهان مردم به مسائل حاشیه برای فرار از پاسخگویی
ناشناس۱۱۴۹۹۰۴۱۰:۴۵:۵۴ ۱۳۹۸/۸/۱۰
صحیح ترش در تمام کشور. فنلاند از بهترین کشورها در سیستم آموزشیه و در نظام آموزشی این کشور قویترین مدارس، مدارس دولتی اند. وقتی دلیلش را از معلمان پرسیدند یکیشان جواب قشنگی داد و گفت: (نقل به مضمون) برای اینکه ثروتمندان این کشور بدانند اگر فرزندانشان قرار است به بهترین مدارس یک کشور دسترسی داشته باشد، آن مدارس، مدارس دولتی اند نه غیرانتفاعی!
ناشناس۱۱۵۰۰۰۶۱۲:۰۵:۲۲ ۱۳۹۸/۸/۱۰
بله درست است البته دولت لیبرال مدارس غیر انتفاعی یا دقیقتر بگویم انتفاعی را وارد نظام آموزشی ایران عزیز کرد.
ناشناس۱۱۴۹۶۵۲۰۱:۰۹:۱۸ ۱۳۹۸/۸/۱۰
مردم همه چی رو خوب میفهمند لازم نیست توجیه بکنید بخدا شماها با کاراتون بیشتر رهبری را ناراحت میکنید
راه۱۱۴۹۶۵۳۰۱:۱۲:۱۴ ۱۳۹۸/۸/۱۰
این توضیحات زائد و توضیحات آب‌وتاب دارتان در برنامه‌ی زاویه ماهیت غمبار موضوع را تغییر نداده و چیزی از آلام و تاسفات عمیق و نجومی ملت محروم ایران اسلامی کم نکرده بلکه بر آن افزود _____ وقتی از مقام معظم و معزز و حکیم رهبری دام بقائه برای توجیه تبعیض‌ها و تشکیلات خانوادگی استفاده(سوء استفاده) میکنید نباید توقع داشته باشید نگاه ملت نسبت به شما تغییر کند علم و دانش بدون عدالت و مساوات محاربه با علم است (خاصه علوم انسانی) _____ بیشتر توضیح ندهید لطفا استاد دانشگاه
احسان۱۱۴۹۶۵۵۰۱:۱۵:۳۱ ۱۳۹۸/۸/۱۰
شما که شوهرت مدت ها معاون وزارت آموزش بود چرا اقدام به اصلاح سیستم آموزشی نکرد و مدرسه غیر انتفاعی زد تا واسه خودش و امثال خودش امکانات فراهم کنه؟! یکم تفکر و ...عذرخواهی کنید و کنار برید. پناه به خدا
ناشناس۱۱۴۹۶۶۱۰۱:۲۶:۱۱ ۱۳۹۸/۸/۱۰
کلا ما برداشت اشتباه داریم شما ببخشید همیشه مشکل از ما مردم هست و الا که شما کجا و ما مردم بی کار و گرسنه کجا.
ناشناس۱۱۴۹۶۷۵۰۲:۱۶:۰۱ ۱۳۹۸/۸/۱۰
چرا از رهبری مایه گذاشتید؟ آخه این انتقادهای بجای مردم از شما چه ربطی به رهبری داشت که در بند پایانی از ایشان مایه گذاشتید؟
ناشناس۱۱۴۹۶۸۰۰۲:۳۱:۲۵ ۱۳۹۸/۸/۱۰
من نمیدوم چرا الان فعال شده اونم قبل انتخابات
ناشناس۱۱۴۹۶۹۵۰۴:۰۰:۴۸ ۱۳۹۸/۸/۱۰
متاسفانه برخی از ماها بدون دقت در جزئیات مطلب، با ظاهری عدالت خواهانه، به دیگران تهمت می زنیم.
ناشناس۱۱۴۹۷۰۱۰۴:۱۶:۰۳ ۱۳۹۸/۸/۱۰
کاش در مورد یک لیستی از فارغ التحصیلان مدرسه ایشون که توی فضای مجازی در گردش است هم توضیح میدادند.
ناشناس۱۱۴۹۷۰۹۰۶:۰۵:۱۵ ۱۳۹۸/۸/۱۰
ماشا الله این.. ها همه پروفسور استاد دانشگاه و ژن خوبند اگر هم غیر انتفاعی باز کنند به خاطر احساس تکلیف. قصد قربت و توشه آخرتشونه نه سود مادی باور بفرمایید
ناشناس۱۱۴۹۷۱۰۰۶:۰۷:۰۳ ۱۳۹۸/۸/۱۰
برخی مدارس دولتی تهران افتضاحه
پیراسته فر۱۱۴۹۷۱۳۰۶:۱۱:۳۹ ۱۳۹۸/۸/۱۰
بنده سالهای مدیدی مشاورمدارس بودم،درک میکنم که این «مدیره »محترم چه می گوید،حرفهای خانم «ماهروزاده»منطقی ومستدل است ونگرانی هاوانتقادهایش ازوضع موجود-آن زمان- هم بجابود،واما این خانم،درپی درک این مشکل،درپی رفع مشکل هم شد -باخیلی ازصاحبنظران رایزنی کرد-که کاری بایسته وشایسته ای بوده واینکه این مؤسسه رابه بهانه تحصیل آن دخترداوطلب تحصیل دررشته انسانی -ویاهرکس دیگر،حتی فرزندش ، تأسیس کرده باشد،ایرادی بهش واردنیست،چون هراقدامی ،یک بهانه ای می خواهد. کارش قابل تقدیراست.
ناشناس۱۱۴۹۷۲۱۰۶:۵۹:۴۱ ۱۳۹۸/۸/۱۰
خدایا خودت میدونی .. افراد رو کجا و در چه موقعیتی قرار دهی تا با زبان خود افکار خودشون رو نمایان کنند شکر به این عظمت و درایتت شوهر شون عمری مسئولیت در سیستم آموزشی و علوم انسانی و مجلس داشته اونوقت همسرش دقیقا میاد دست رو جایی میزاره و ازش انتقاد میکنه که امثال شوهر این خانم ..
ناشناس۱۱۴۹۷۲۵۰۷:۰۹:۳۰ ۱۳۹۸/۸/۱۰
اجرتون با همان خدا هر چقدر لایقشید پیش مردم بهتون آبرو و اعتبار بده
ناشناس۱۱۴۹۷۴۵۰۷:۴۵:۴۲ ۱۳۹۸/۸/۱۰
تلویزیون کم در خدمت آقایان خاص بود الان همسرانشان هم به عنوان کارشناس دعوت می شوند .
شهریار۱۱۴۹۷۵۵۰۸:۱۹:۵۳ ۱۳۹۸/۸/۱۰
متاسفانه این جواب قانع کننده نبود و با اینکه من فردی معتقد هستم ولی از دیروز که صحبت های ایشان را شنیده ام متوجه عملکرد دوگانه برخی مسئولین شده ام. از خانواده آقای حدادعادل چنین انتظاری نداشتم! الان ما چه گناهی کرده ایم که مجبوریم فرزندان مان را در همین مدارس عادی ثبت نام کنیم؟!
ناشناس۱۱۴۹۷۵۹۰۸:۲۰:۵۰ ۱۳۹۸/۸/۱۰
اگر واقعا خانم طیبه ماهرو مدرسه‎ای تاسیس کرده ‏اند که به فرزند خودشان نرسیده است، اما محلی امن برای ده‎ها نوجوان این جامعه – که علاقه به علوم انسانی دارند – بوده است، این تنها یک معنی دارد: خانم دکتر طیبه ماهرو آنچه برای فرزند خود می‎پسندیدند و مفید می‎‌پنداشتند، را عینا برای دیگر فرزندان این جامعه اجرایی ساخته‎اند. آیا چنین رفتاری شایسته تقدیر نیست؟ آیا واقعا این کار بد است؟
ناشناس۱۱۴۹۷۶۷۰۸:۳۱:۰۵ ۱۳۹۸/۸/۱۰
مردم چیزی رو که میخواستند بفهمند فهمیدند
هموطن۱۱۴۹۷۷۱۰۸:۳۸:۲۳ ۱۳۹۸/۸/۱۰
از زندگی لاکچری شما و خانواده، همه مردم اطلاع دارند از کجا آورده اید ؟ ..
ناشناس۱۱۴۹۷۷۷۰۸:۴۶:۴۰ ۱۳۹۸/۸/۱۰
حالا خروجی این مدارس چی بوده؟ ..
ناشناس۱۱۴۹۷۸۹۰۹:۱۱:۵۱ ۱۳۹۸/۸/۱۰
همین توضیح نشون میده چی گفتین.ما از همون اول مقصودتونو گرفتیم
ناشناس۱۱۴۹۷۹۰۰۹:۱۳:۴۴ ۱۳۹۸/۸/۱۰
جای تاسف داره که شماها برای فرزندان ایران قانون نوشتین و تصمیم گرفتین.وضعیت مدارس و دانشگاهها رو به این روز انداختینو حالا توجیهتون برای مدارس غیرانتفاعی اینه..
ناشناس۱۱۴۹۷۹۷۰۹:۱۷:۵۵ ۱۳۹۸/۸/۱۰
من پسرم رو مدرسه غیرانتفاعی می برم چون نتونستم تصمیم بگیرم واقعا چی به نفع پسرمه اما هر روز به باعث و بانیش که ما رو تو همچین وضعیتی گذاشت لعنت می فرستم
ناشناس۱۱۴۹۸۱۴۰۹:۲۵:۵۳ ۱۳۹۸/۸/۱۰
الان اگر یک اصلاحطلب اینکار رو کرده بود تیتر کیهان و سایر روزنامه های غیر زنجیره ای! دیدنی بود، تا حکم اعدام نمیگرفتن آروم نمیشدند! والا
ناشناس۱۱۵۰۴۸۹۲۲:۳۳:۴۳ ۱۳۹۸/۸/۱۰
شلوغش نکن اصلاحطلبا اول تر و بزرگتر خرابکاری کردن در حد فاجعه دانشگاه آزاد محصول همون ژنرال لیبرالهای تکراری اشرافیه اصلا هم اعدام نشدن تازه برجام چای را هم رقم زدند عادت به هوچی گری دارید شماها
ناشناس۱۱۴۹۸۲۵۰۹:۳۲:۲۴ ۱۳۹۸/۸/۱۰
خداوند به شما توفیق بده که اینقدر دلسوز فرهنگ و علوم انسانی هستید.
ناشناس۱۱۴۹۸۲۸۰۹:۳۳:۲۶ ۱۳۹۸/۸/۱۰
هرکی هستید باشید ولی تو رو خدا از رهبر عزیز برای توجیه کارهاتون هزینه نکنید. اگر دغدغه دین وانقلاب رو دارید امکاناتتون روی کیفیت مدارس دولتی بگذارید تا همه بهره مند بشند.
ناشناس۱۱۴۹۸۵۴۰۹:۵۱:۱۰ ۱۳۹۸/۸/۱۰
مقام‌معظم‌رهبری‌مربوط‌به‌هشتادمیلیون‌جمعیت‌ایران‌دارد‌شماهالازم‌نیست‌هرموقع‌کم‌آوردید‌بخواهید اسمی‌هم‌از‌مقام‌ولایت‌بیاورید‌استدلال‌وجواب‌مردم‌رابدهیددرمدت‌یک‌روز‌حرف‌خودراعوض‌نکنید. رهبر‌مثل‌آفتاب‌برهمه‌هشتاد‌میلیون‌مردم‌گرمی‌میبخشد
علی۱۱۴۹۸۶۲۰۹:۵۶:۰۹ ۱۳۹۸/۸/۱۰
همیشه وقتی حقیقت .. بیان میشود .. شروع به توجیه میکنید . از مجموعه مدارس فرهنگ سود کلان میبرید و کتمان نکنید . به مخاطب خود احترام بگذارید . مردم میفهمند !!!
رجب۱۱۴۹۸۷۱۱۰:۰۰:۲۰ ۱۳۹۸/۸/۱۰
مالی رو که از بیت المال به امانت بردید باید پس بدهید اگه نمیدهید توجیه نیارید.
لطفا جواب بديد۱۱۴۹۸۷۹۱۰:۱۱:۳۲ ۱۳۹۸/۸/۱۰
يک کارمند يا بازنشسته ميتونه فرزندش رو در مدرسه ي شما ثبت نام کنه تا به گسترش فرهنگ و علوم انساني در کشور با تعليم فرزندش کمکي کرده باشه؟
ناشناس۱۱۴۹۸۸۷۱۰:۲۷:۲۴ ۱۳۹۸/۸/۱۰
ایشان پول تاسیس مدرسه رو از کجا آوردن؟
ناشناس۱۱۴۹۹۰۰۱۰:۴۳:۳۲ ۱۳۹۸/۸/۱۰
نفری چند میگیرین واسه ثبت نام در این مدارس؟.. .. .. زمین این مدرسه که احیانا واسه بیت المال نیست پول ساختش چی؟
ناشناس۱۱۴۹۹۰۶۱۰:۴۶:۳۴ ۱۳۹۸/۸/۱۰
قطعا همینه که شما می فرمایید. اگر غیر این بود تورم صفر بود
احمد۱۱۴۹۹۰۹۱۰:۴۷:۳۹ ۱۳۹۸/۸/۱۰
منم بودم، توجیه می کردم.
ناشناس۱۱۴۹۹۱۶۱۰:۴۹:۲۱ ۱۳۹۸/۸/۱۰
مدرسه های دولتی مگر مدرسه های زنجیره ای و خصوصی هستند؟
محسن۱۱۴۹۹۲۸۱۰:۵۵:۰۶ ۱۳۹۸/۸/۱۰
کاش می فرمودید که زمین ، هزینه ساخت و تجهیز موسسه را چگونه تامین کردید فکر کنم که سرمایه خیلی زیادی لازم باشد
مهرابی۱۱۴۹۹۳۶۱۰:۵۸:۴۲ ۱۳۹۸/۸/۱۰
لطفا هرکاری می کنید پای رهبری را به میان نکشید و از ایشان خرج اعتبار خود نکنید.
م ر۱۱۴۹۹۶۴۱۱:۲۹:۵۸ ۱۳۹۸/۸/۱۰
برداشت ناصحیح نبوده بلکه واقعیت تلخ است
ناشناس۱۱۴۹۹۶۵۱۱:۳۰:۴۲ ۱۳۹۸/۸/۱۰
چقدر ما خوبیم !همه امکانات کشور رو مسئولین وژن های خوبشون مصادره کردن اون هم به اسم خدمت!
ناشناس۱۱۴۹۹۸۹۱۱:۴۹:۳۵ ۱۳۹۸/۸/۱۰
صحبتی که ایشون داشتند کاملا درسته و هیچ ارتباطی با جوسازی های انجام شده نداره. جالب توجه سینه چاکان فرهنگ غربی و هم متعصبین داخلی که با علوم انسانی مخالفن: در اروپا و آمریکا متقاضیان رشته های علوم انسانی در دانشگاهها بسیار بیشتر از رشته های فنی و پزشکی هست و به همین دلیل تاپ های مدارس به این رشته ها جذب میشن در نتیجه مدیران بهتر و توسعه بالاتری دارند. اصلاح این فرهنگ تنها راه حفظ نوابغ در کشور هست.
ناشناس۱۱۴۹۹۹۸۱۲:۰۰:۲۰ ۱۳۹۸/۸/۱۰
ایکاش اشتباه خود را می پذیرفت و حداقل عذرخواهی می کرد.
ناشناس۱۱۵۰۰۰۵۱۲:۰۴:۳۸ ۱۳۹۸/۸/۱۰
.. در تمام کشورهایی که ما منتقد آنها هستیم یک مسئول حق ندارد فرزندش را در مدارس غیر انتفاعی و خصوصی ثبت نام کند . حالا شما در این کشور مدعی عدالت یک مسئول را پیدا کنید که فرزندش و یا حتی نوه اش در مدرسه دولتی درس بخواند .
علی۱۱۵۰۰۲۱۱۲:۲۷:۰۹ ۱۳۹۸/۸/۱۰
وجود چند ده گونه مدرسه در ایران در جهان بی سابقه است. هر کسی برای طبقه اجتماعی خودش مدرسه هایی ایجاد کرده. این به معنی این است که نسل های بعد که در شرایط متفاوتی با هم دوره های خود رشد می کنند حرف هم را نخواهند فهمید. این یعنی چند پاره کردن جامعه. مثلا مدرسه شاهد یعنی چی؟!!!!!
رسول مشهدي۱۱۵۰۰۲۲۱۲:۲۷:۵۴ ۱۳۹۸/۸/۱۰
خانم ماهرو اگه بگم قانع نشدم ناراحت نميشي؟
ناشناس۱۱۵۰۰۲۳۱۲:۲۸:۳۸ ۱۳۹۸/۸/۱۰
دخترشان در امریکا پسرشان در مدرسه انتفاعی شخصی و آنوقت برای ما از ساده زیستی صحبت میکنند
مهدی۱۱۵۰۰۲۸۱۲:۳۷:۲۱ ۱۳۹۸/۸/۱۰
دمش گرم لااقل بچش دبیرستان تو ایران تحصیل کرده خدا خیرش بده ایران رو به انگلیس ترجیح داده بصیریت دینی داشتن یعنی این
ناشناس۱۱۵۰۰۳۶۱۲:۴۸:۴۸ ۱۳۹۸/۸/۱۰
خروجی این مدارس چه بوده است؟
ناشناس۱۱۵۰۰۴۵۱۲:۵۵:۱۱ ۱۳۹۸/۸/۱۰
لطفا از رهبری هزینه نکنید خانم ماهرو زاده
ناشناس۱۱۵۰۰۵۶۱۳:۰۸:۵۵ ۱۳۹۸/۸/۱۰
چرا هرجا کم میارین از رهبری مایه میزارید خدا خیرتون بده که دنبال بسط علوم انسانی هستید،دانش آموزان شهید پرور ایران رو هم مثل سایر شهید پرورها .. حمایت کنید
ناشناس۱۱۵۰۰۶۷۱۳:۲۰:۲۵ ۱۳۹۸/۸/۱۰
بالای ۱۰۰میلیون تومان هزینه این مدارسه. ببینید چه فرهنگ سازی داره میکنه!!
ناشناس۱۱۵۰۰۷۴۱۳:۲۶:۳۹ ۱۳۹۸/۸/۱۰
خیلی ها برای جیب خودشان آموزش پرورش را با خصوصی سازی به این وضع در آورده اند.
ناشناس۱۱۵۰۰۷۵۱۳:۲۹:۰۳ ۱۳۹۸/۸/۱۰
همسر آقای عادل لطفا پاسخگو باشند. پول این مدرسه از کجا اومده؟ آیا از کمک نهادهای عمومی مثل بنیاد مستضعفان استفاده کردند یا خیر؟ من متهم نمیکنم اما قوه قضاییه باید طبق وظیفه ذاتیش این موضوع رو بررسی کنه که آیا در ساخت این مدرسه از رانتی استفاده شده یا خیر و همه چیز عادلانه و قانونی بوده.
ناشناس۱۱۵۰۰۸۷۱۳:۴۳:۴۴ ۱۳۹۸/۸/۱۰
نیازی به پاسخ نیست همه چیز کاملا مشخص هست
ناشناس۱۱۵۰۰۸۹۱۳:۴۶:۰۰ ۱۳۹۸/۸/۱۰
این چه رسانه ملی هست که همیشه شما و بخصوص همسر محترم شما در تمام شبکه ها هستند و مداوم اظهار نظر می کنند بعد هم که خودتون نظرهای خودتون رو تفسیر می کنید
ناشناس۱۱۵۰۱۰۷۱۴:۱۱:۴۴ ۱۳۹۸/۸/۱۰
آقازاده های مملکت که یادآور سوءاستفاده ورانت. عجب مملکت گل و بلبلی فقط درود بر شهیدان مظلوم و یاران واقعی شهدا
ناشناس۱۱۵۰۱۱۸۱۴:۲۲:۲۱ ۱۳۹۸/۸/۱۰
عدالت آموزشی یعنی ؛ دارندگی و برازندگی !!! بالاخره بقیه هم اگر دارند و اگر به آنها اجازه میدهند بروند و بخاطر بچه هایشان یک دبیرستان تاسیس کنند .
ناشناس۱۱۵۰۱۲۲۱۴:۲۶:۲۵ ۱۳۹۸/۸/۱۰
کار شما و دوستانتان در تغییر مقررات آموزشی و مجوز تاسیس مدارس غیر دولتی، صد در صد در مقابل قانون اساسی مصوب ملت و آموزش رایگان و برابر فرزندان این ملت است .. عدالت اجرا خواهد شد ما همچنان صبر میکنیم
ناشناس۱۱۵۰۱۴۵۱۴:۴۴:۳۲ ۱۳۹۸/۸/۱۰
وضعیت علوم انسانی از نظر شما نا مناسب بود وگرنه علوم انسانی همانی است که بوده نه آنی که شما می خواهید
او۱۱۵۰۱۴۸۱۴:۴۷:۵۴ ۱۳۹۸/۸/۱۰
اعتراف میکنم اشتباه کردم منم مثل بعضی ها زود ققضاوت کردم خدایا ببخش
ناشناس۱۱۵۰۱۹۱۱۵:۳۹:۵۲ ۱۳۹۸/۸/۱۰
بنده خدا محض رضای خدا مدرسه باز کرده و انسانهای فقیر تو این مدرسه درس میخونن.اصلا شهریه هم نمیگیرن چه برسه به شهریه های چندین میلیونی.
محمد۱۱۵۰۱۹۴۱۵:۴۱:۵۳ ۱۳۹۸/۸/۱۰
نحوه و هزینه تاسیس این مدارس از چه منبعی بوده سوال دوم خروجی این مدارس چی بوده چند نفر محقق علوم انسانی بیرون داده ..
حامد۱۱۵۰۲۱۱۱۵:۵۶:۵۹ ۱۳۹۸/۸/۱۰
همه چیز از خونه و خوراک و ماشین گرفته تا سطح تحصیلات و آرامش و آسایش اونم از بهترین نوع هاش برای آقایون و آقازاده هاشون ..
مهدیار۱۱۵۰۲۲۵۱۶:۱۲:۲۶ ۱۳۹۸/۸/۱۰
قضاوتهای عجولانه و غیر منصفانه بسیاری از ما کاربران فضای مجازی را در نظراتمان روی خبر اصلی (منتشر شده در روز گذشته) ببینید.
ناشناس۱۱۵۰۲۷۸۱۷:۳۶:۲۲ ۱۳۹۸/۸/۱۰
عدالت آموزشی یعنی اینکه اون دانش آموز تهرانی با دانش آموز سیستانی امکاناتشون برابر باشه که البته اینطوری نیست.
مسعود۱۱۵۰۲۸۴۱۷:۵۳:۱۶ ۱۳۹۸/۸/۱۰
ی صحبتی دارم با آقای حداد عادل به خاطر پاسخشون به دانشجوی سئوال کننده که گفتند ایرادی تو تاسیس مدارس غیر انتفاعی نمیبینم،(آقای عادل مردم انقلاب نکردند که ی عده خودشون جدای از ملت بدانند و بین خودشون و مردم دیوار بکشند،یکی از اصول دموکراسی برابری و آموزش یکسان بین همه اقشار جامعه است )
معلم۱۱۵۰۳۱۲۱۸:۲۰:۵۹ ۱۳۹۸/۸/۱۰
تو این گرونی و حس بد نداری کمتر صحبت کنند مسئولین ممنون میشیم .
ناشناس۱۱۵۰۳۱۳۱۸:۲۵:۱۳ ۱۳۹۸/۸/۱۰
قابل توجه این خواهر محترم اگر همانگونه که شهدا عمل کردند و قدم در راهی گذاشتند که هیچ بهره مادی از آن نبردند ، شما نیز بهره مادی شاملتان نمیشود که اجر شهید شاملتان بشود اما.. چنانچه در این آشفته بازار که رانت خواری ها ریشه معنویت را جویده و ..به فساد کشانده ، خدای نکرده آنچه را ساخته اید حتی یک درجه مراتب مادی زندگی شما را ارتقاء داده باشد بدانید که قیامت محشری خواهد بود .
ناشناس۱۱۵۰۳۴۱۱۸:۵۴:۱۱ ۱۳۹۸/۸/۱۰
همانا که خداوند بر همه چیز آگاه است . == قرآن کریم ==
مجيد۱۱۵۰۳۹۶۲۰:۰۲:۵۴ ۱۳۹۸/۸/۱۰
كاشكي همزمان حرفها و منظورشون را زير نويس ميكردند. تا بوده همين بوده حرف را ميزنند و بعد ..
عباس۱۱۵۰۴۰۸۲۰:۲۰:۰۷ ۱۳۹۸/۸/۱۰
دلیل اول ایجاد این مدارس سود مادیست. آیا میدانید سالانه چندین میلیون تومان بابت هر دانش آموز میگیرند؟ تا بحال یک نفر را که از نظر مادی نتواند آن مبلغ هنگفت را پرداخت کند، ثبت نام کرده اند؟؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین