نزاع ۲ نوجوان با قتل پایان یافت

گروه حوادث الف،   3980802055

اختلاف قدیمی دو نوجوان به قتل یکی از آنها و دستگیری متهم منجر شد.

به گزارش شرق، ماجرای این درگیری خونین غروب آخرین روز مهرماه به بازپرس ساسان غلامی که وظیفه کشیک قتل تهران را در این روز برعهده داشت، اطلاع داده شد. مأموران کلانتری 156 افسریه اطلاع دادند ساعت 19:30 در حوالی شهرک قصر فیروزه دو نوجوان با هم درگیر شدند و یکی از آنها دیگری را مجروح کرد و نوجوان مجروح پس از انتقال به بیمارستان بعثت جان خود را از دست داد.

در ادامه تحقیقات مشخص شد مقتول و ضارب فراری هر دو 17 ساله هستند. با توجه به اطلاعات به‌دست‌آمده هویت ضارب شناسایی شد. در ادامه مأموران به خانه او مراجعه کردند و پی بردند این نوجوان پس از درگیری به خانه نرفته است. بنابراین تحقیقات برای دستگیری او ادامه یافت، اما رد مشخصی از این پسر به دست نیامد و هرچه با تلفن همراه او تماس می‌گرفتند گوشی خاموش بود.

در نهایت نوجوان فراری ساعات اولیه بامداد دیروز گوشی خود را روشن کرد و با خانواده‌اش تماس گرفت. در آن هنگام بود که مأموران با خانواده متهم رایزنی کردند و اطلاعاتی را به دست آوردند. نوجوان فراری مخفیگاه خود را در جنگل‌های سرخه‌حصار اعلام کرد و پس از آن پسرخاله او که بازنشسته نیروی انتظامی است، برای صحبت با این نوجوان به مخفیگاهش رفت. در نهایت پسرخاله متهم توانست او را قانع کند تا خود را تسلیم پلیس کند و به‌این‌ترتیب پسر ۱۷ ساله که تنها مظنون به قتل درگیری خونین بود، حدود 13 ساعت پس از شروع ماجرا خود را به مأموران کلانتری 156 افسریه تسلیم کرد.  

او پس از اعتراف به قتل و ابراز پشیمانی از ماجرایی که اتفاق افتاده بود، گفت: من نمی‌خواستم این‌طور شود. ما با هم دوست بودیم و حتی کلاس دهم را با هم هم‌کلاسی بودیم، اما او برای کلاس یازدهم و دوازدهم از مدرسه ما رفت. شش، هفت سال بود که ما همدیگر را می‌شناختیم و او چون جثه‌اش بزرگ‌تر از من بود، دائم کری می‌خواند و جروبحث و درگیری لفظی داشتیم و در گروه تلگرامی‌‌ای که عضو آن بودیم هم جلوی بقیه با من بد صحبت می‌کرد. من چندبار تصمیم گرفتم با او قطع رابطه کنم، اما او دوباره اصرار به ادامه دوستی داشت. روز حادثه هم به من زنگ زد و گفت بیا صحبت کنیم و اختلافات را حل کنیم. بعد دوباره زنگ زد و فحش داد و گفت بیا تا ادبت کنم. در آخرین لحظه که از خانه بیرون می‌آمدم، یک کارد آشپزخانه برداشتم تا او را بترسانم. وقتی سر قرار رسیدم، او شروع به فحاشی کرد، بعد هم من را هل داد، من هم چاقو را که در جیب عقبم بود، درآوردم و در هوا تکان دادم که به گردن دوستم خورد و زمین افتاد من هم فرار کردم. این نوجوان گفت: ۹ سال است به‌خاطر تشنج تحت درمان هستم. من اهل دعوا نیستم و مبصر کلاس هم بودم و تا حالا هیچ‌وقت از طرف مدرسه خانواده‌ام را نخواسته‌اند. الان هم هنوز در شوک هستم و واقعا نمی‌دانم چطور چاقو به گردن دوستم خورد. 

 بازپرس غلامی پس از تشکیل پرونده و ثبت اظهارات اولیه این نوجوان، او و پرونده‌اش را به دلیل عدم صلاحیت در رسیدگی به دادسرای اطفال فرستاد. 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین