دنیزلی: صحبت شجاعی با داورخوب نبود

گروه ورزشی الف،   3980729144

سرمربی تیم تراکتور گفت: نساجی تیم جنگنده‌ای است و امروز برای ما دو رقیب در این بازی وجود داشت.

 به گزارش فارس ، مصطفی دنیزلی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل نساجی گفت: امروز یکی از سخت ترین بازی های خارج از خانه ما بود. نساجی تیم جنگنده‌ای است و امروز برای ما دو رقیب در این بازی وجود داشت. یک رقیب ما زمین بازی و رقیب دیگر نساجی بود.

وی ادامه داد:اخت شدن با این زمین برای ما سخت بود. شاید در سال یک بار در این زمین بازی کنیم. در 45 دقیقه اول دور از انتظار بازی کردیم. با آغاز نیمه دوم و با گلی که زدیم بهتر بازی کردیم و این اینکه کم گل می زدیم را از بین بردیم. شکل گل های ما خیلی خوب بود و با این نتیجه برگشتن به تبریز واقعا خوب است.

دنیزلی تصریح کرد:همه بازیکنانم با تمام تلاش خود بازی کردند. در نیمه دوم مثل تراکتور واقعی بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم. وقتی نتیجه 2 بر صفر شد سعی کردیم بازیکنانی که در معرض کارت گرفتن بودند را بیرون آوردیم. رقیب ما همیشه رقیب قدری است و چه در خانه یا بیرون از خانه بازی کند تیم خوبی است. خوشحالیم که بیشتر از یک گل زدیم، این بازی در چارچوب فوتبال بازی سختی بود. با تلاش سرسختانه‌ای که هر دو تیم داشتند به همه بازیکنان دو تیم تبریک می گویم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: هفته هفتم لیگ است و هنوز گل نخوردیم، شاید مهم نباشد اما ما از آن خوشحالیم. فلسفه بازی ما این است که حتی اگر گل بخوریم باید بیشتر گل بزنیم. چند بازیکن ما در این بازی مصدوم شدند و در وسط هفته وضعیت آنها مشخص می‌شود.

سرمربی تراکتور در این نشست خبری درباره عصبی بودن مسعود شجاعی در این بازی اظهار داشت: اتفاق خاصی رخ نداده اما صحنه‌ای رخ داد که شاید از چشم داور دور ماند و درباره آن حرف زد. البته صحبت کردنش با داور خوب نبود اما بعضی از مواقع از نظر روحی برخی بازیکنان با داور صحبت می کنند. من در بین دو نیمه این موضوع را به بازیکنانم گوشزد کردم.

دنیزلی درباره حمایت هواداران نساجی در این بازی تصریح کرد: ما تیم باتجربه‌ای هستیم و در این بازی سعی کردیم فشار هواداران تیم رقیب را برطرف کنیم. روی این موضوع هم کار کردیم. سعی کردیم که حملات تیم نساجی را خنثی کنیم. به هر حال در نیمه دوم از داخل و بیرون از زمین تلاش کردیم تا برنده شویم. از داخل زمین برای گل زدن تلاش کردیم. در فوتبال تیمی که گل اول را می زند و از رقیب جلو می افتد از نظر روحی برتری دارد و ما از این موضوع استفاده کردیم.

وی در این نشست خبری در مورد عملکرد بازیکنان خارجی تراکتور و اینکه باکیفیت هستند گفت: سوگیتا در تراکتور بود که من به این تیم آمد. من مازولا را به تراکتور آوردم اما متاسفانه مصدوم شد و مدت زیادی است که با ما کار نکرده است. بعد از آن میمبلا را به تراکتور آوردیم، درباره او تحقیق زیادی کردم و بعد او را تائید کردم. امروز به جز گلی که زدند باید بگویم کمتر از خواسته‌های من بودند. فورچه هم در این چند روز در مسافرت و همراه تیم ملی کشورش بود و زمان زیادی را در سفر قرار داشت. اگر فقط صحبت درباره بازیکنان خارجی باشد اتفاق خوبی است. من بازیکنان با کیفیت و ایرانی زیادی دارم. ما گروه بازیکنان خوبی داریم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین