تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا از یک مدل لباس مجلسی خوشتان می‌آید

گزارش بازرگانی،   3980729084

بارها برای همه ما پیش آمده که ناخوداگاه و در نگاه اول که یک مدل لباس مجلسی را برای اولین بار می‌بینیم، بی اختیار از آن خوشمان آمده و خودمان را در بهترین حالت با آن لباس مجلسی زنانه تصور کرده ایم و اینکه در چه مناسبت ها و چه محیط هایی می‌توانیم از آن استفاده کنیم.

تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا از یک مدل لباس مجلسی خوشتان می‌آید

اما واقعا چه می‌شود که ما به سرعت تنها با دیدن بعضی از مدل لباس مجلسی ها احساس شادی می‌کنیم و در مقابل از کنار بعضی دیگر به سرعت و بدون تفاوت عبور می‌کنیم؟

نه فقط لباس مجلسی، اصلا چرا ما از بعضی لباس ها خوشمان می‌آید و از بعضی دیگر نه

 

به نظر من این سوال و رسیدن به پاسخ ان به قدری اهمیت دارد که حتما باید قبل از اینکه از خودمان سوال کنیم چطور مدل مانتو زنانه جدیدی انتخاب کنیم ؟، (مانتو به عنوان اصلی ترین پوشش ما خانم ها) باید به سوال قبلی جواب داده باشیم.

 

اصولا ما انسان ها با ذهن خود نسبت به هر چیزی تصویر سازی می‌کنیم، مخصوصا درباره چگونه به نظر رسیدن خودمان و دیگران.

 

اگر از کسی خوشمان بیاید، مثلا از سبک زندگی اش، از نحوه فکر کردنش و یا از نوع صحبت هایش،‌ ناخودآگاه سعی می‌کنیم متوجه شویم که چگونه می‌توانیم خودمان را با اصول او تطبیق دهیم.

 

برای مثال اگر یکی از دوستانمان در میهمانی حرف هایی بزند که ما را حسابی به سمت خودش جذب کند و از او بیش از قبل خوشمان بیاید،‌ در ذهن ناخودآگاه ما این سوال ایجاد می‌شود که او چه تغییری کرده که این طور عالی به نظر می‌رسد.

و سایر اعضای بدن ما شروع می‌کنند به پیدا کردن اتفاق های جدیدی که درباره او افتاده، یکی از مهمترین برداشت های ما که از طریق چشم صورت می‌گیرد، مدل لباس مجلسی زنانه جدیدی است که او پوشیده است.

 

درست است که آن لباس باعث نمی‌شود که او به چنین طرز فکری برسد، اما ذهن ما اینطور برداشت می‌کند که آن لباس مجلسی جدید به شخصیت و حرف های جدید او مربوط است و در نتیجه، دفعه بعدی که خواستیم به خرید لباس مجلسی زنانه برویم، جزئیات لباس مجلسی دوستمان ناخودآگاه برایمان مهم و در چشم خواهد شد.

 

اصولا زیباترین لباس مجلسی دخترانه و زنانه ای وجود ندارد، بلکه این سلیقه ماست که زیباترین مدل لباس مجلسی برای خودمان را انتخاب می‌کند و سلیقه ما هم همانطور که در بالاتر صحبت کردیم، با توجه به تجربیات و افکار ما شکل می‌گیرد.

 

اما مشکلی که وجود دارد این است که تقریبا تمامی فروشگاه های لباس مجلسی زنانه و دخترانه ای که وجود دارند با توجه به سلیقه خودشان مدل لباس مجلسی هایشان را به روز می‌کنند.

 

این مشکل به خصوص در زمان خرید انلاین لباس به حداکثر خود میرسد که نمی‌توان هیچ اطلاعات دقیقی از آن مدل لباس مجلسی در دست گرفت و صرفا با اعداد و پارامتر های آن رو به رو خواهیم بود.

 

به همین دلیل، و با فهم عمیق این مشکل، وب سایت شی بای بستری برای معرفی تمام لباس مجلسی های موجود در تمام فروشگاه ها و مزون های لباس مجلسی تهران ایجاد کرده است که ما بتوانیم به سادگی و با توجه به سلیقه خودمان، بهترین مدل لباس مجلسی زنانه در شی بای را برای خودمان پیدا کنیم و از این بابت که آن لباس مجلسی دقیقا مناسب ما دوخته شده، بدون نیاز به صرف کردن ساعت های طولانی در خیابان های تهران، آن را تهیه کنیم.

 

پیشنهاد می‌کنم دفعه بعدی که خواستید مدل لباس مجلسی زنانه یا دخترانه جدیدی برای خودتان بخرید، قبل از هر کاری به وبسایت شی بای سر بزنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  22. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  23. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  24. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  25. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

آخرین عناوین