آخرین خبر از حضور قالیباف در انتخابات مجلس/ عارف در سودای ریاست‌جمهوری/ حسین فریدون در زندان است

گروه سیاسی الف،   3980728119 ۲۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

 آخرین خبر از حضور قالیباف در انتخابات مجلس/ عارف در سودای ریاست‌جمهوری/ حسین فریدون در زندان است

حسین فریدون در  زندان است

یك منبع اگاه درسازمان زندانها اعلام کرد:حسين فريدون در زندان حاضر و در حال گذراندن دوران محكوميتش است.

هفته گذشته حسین فریدون، برای اجرای حکم قضایی به زندان اوین منتقل شد. اما امروز صبح خبری منتشر شد که فریدون یک مرحله از سوی زندان پذیرش شد و قبل از تعطیلی به مرخصی رفت.

در پیگیری‌های فارس مشخص شد گویا به دلیل اینکه این متهم خود را به دادسرای مجری حکم معرفی کرده، روال عادی و مرسوم دادسرا انجام نشده است و وی توانسته به مرخصی برود. گویا از آنجایی که فریدون با پای خودش به زندان رفته توانسته است که از تعطیلات پایان هفته استفاده کند.

بیشتر بخوانید: حسین فریدون زندان نرفته به مرخصی رفت!

 

***

آخرین خبر از حضور قالیباف در انتخابات مجلس

رضا شیران خراسانی، نماینده مشهد در گفتگو با خبرآنلاین در مورد احتمال کاندیدا شدن سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه مشهد، گفت: قطعا جلیلی و قالیباف از حوزه مشهد کاندیدا نمی‌شوند و صحبت‌هایی که در این زمینه مطرح می شود، درست نیست.

شیران خراسانی درباره حضور قالیباف در انتخابات مجلس یازدهم گفت: با قطعیت می‌گویم آقای قالیباف نه از مشهد و نه از تهران کاندیدا نمی‌شود، چرا که قصدی برای حضور در انتخابات مجلس ندارد، اما اینکه لیستی در مشهد ارائه ندهند بحث دیگری است و شاید لیستی از جانب قالبیاف ارائه شود. 

بیشتر بخوانید: احتمال نامزدی جلیلی در انتخابات مجلس

وی درباره احتمال کاندیداتوری سعید جلیلی هم گفت: آقای جلیلی نیز از مشهد کاندیدا نمی‌شود،‌ اما شاید از شهرهای دیگر در انتخابات مجلس کاندیدا شود.

***

عارف در سودای ریاست‌جمهوری

عبدالله ناصری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره ناکارآمدی فراکسیون امید و خوشحالی اصولگرایان از سرلیستی دوباره عارف در جریان اصلاحات به نامه نیوز گفت: با توجه به کارنامه و توان مدیریتی آقای عارف در چهار سال مجلس دهم، این مسئله تصوری غیرواقعی نیست. بالاخره آقای عارف به رغم همه ویژگی های مثبتی که دارد کمتر عمق سیاسی تحولات را می بیند و مدیریتش هم نشان داد نمی تواند یک مجموعه درون پارلمان را پویا و فعال نگه دارد.

این فعال اصلاح طلب در پاسخ به این سئوال که آیا عارف رقیب سهل و آسانی برای اصولگراها خواهد بود؟ اظهار کرد: عملکرد آقای عارف در مجلس دهم این مسئله نشان داد، معتقدم با روند کنونی فراکسیون امید، پایگاه اصلاح طلبان در مجلس آینده قوی‌تر از مجلس فعلی نخواهد بود. در واقع اگر آقای عارف در مجلس آینده هم وارد شود جایگاهش تغییری نسبت به این دوره نخواهد کرد.

وی افزود: آقای عارف به احتمال زیاد وارد مجلس آینده نخواهد شد. او برای آنکه راحت تر بتواند برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تلاش کند، نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نمی شود.

***

بهتر است لاریجانی و پایداری لیست جداگانه بدهند

ناصر ایمانی فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با ایرناپلاس اظهار داشت: آقای قالیباف تک‌روی‌ای نداشته‌اند و نظراتی درباره اینکه مجلس آینده چه مجلسی باید باشد بیان کرده‌اند و در جلسات شورای وحدت اصولگرایان هم حضور دارند. یعنی فعلا هم بنایی بر تکروی ندارند. قرار هم نیست لیست مستقل بدهد، نه خودشان چنین چیزی را اظهار کرده‌اند و نه کسی گفته که ایشان قرار است لیست مستقل ارائه بدهند.  

ایمانی ادامه داد: نظرات آقای قالیباف درباره ترکیب سنی و فکری مجلس آینده است؛ مانند دیگرانی که نظراتشان را مطرح می‌کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره عدم دعوت از علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی توضیح می‌دهد: الان اگر آقای لاریجانی بخواهند در جلسات شورای وحدت اصولگرایان حضور داشته باشند، حتما با استقبال مواجه می‌شوند؛ ولی خودشان تمایل ندارند.

او درباره شورای وحدت اصولگرایان، می گوید: این شورا هنوز به جمع‌بندی درباره نحوه تشکل و سازماندهی سیاسی‌اش نرسیده است. این وضعیت در جناح مقابل هم وجود دارد. مشکلی که اصولگرایان دارند این است که برخی طیف‌های اصولگرا نظراتی دارند که با نظرات بقیه طیف‌ها متفاوت است و بعید می‌دانم شورای وحدت بتواند تا قبل از انتخابات مجلس یازدهم، کاری کند که تمامی طیف‌های مختلف اصولگرا در آن حضور پیدا کنند و به نظرات آن شورا تمکین بکنند. قاعدتاً به نظر می‌رسد برخی طیف‌های اصولگرا یعنی جریان پایداری و جریان آقای لاریجانی نتوانند در این تشکل حضور پیدا کنند. ممکن است هم‌پوشانی‌هایی داشته باشند اما نه اینکه زیر یک سقف جمع شوند؛ هم احتمال عملی‌ چنین وحدتی را کم می‌دانم و هم به لحاظ تئوریک معتقدم بهتر است همه جریان‌ها زیر یک سقف نباشند.

این فعال سیاسی درباره آسیب‌های عدم وحدت اصولگرایان و تجربه انتخابات گذشته با توجه به حضور «جمنا»، بیان می‌کند: شکست انتخابات گذشته، ارتباطی به جمنا نداشت. البته جمنا نقاط ضعفی داشت اما اینکه در انتخابات گذشته نتوانست در برخی شهرهای بزرگ مانند تهران موفق باشد به معنای این نیست که دلیلش جمنا بوده است. مسائل فضای سیاسی آن زمان دخیل بوده است اما در عین حال این دوره هم این اتفاق نمی‌افتد و بهتر است که نیفتد. بنابراین بهتر است جریان پایداری و جریان آقای لاریجانی لیست جداگانه بدهند و شورای وحدت هم لیست جداگانه ارائه بدهد.

***

رئیس‌جمهور تاکنون درخواست رفراندوم از مجلس نداشته است

محمدعلی پورمختار، نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که طبق تاکیدات رئیس‌جمهور چقدر ضرورت دارد که از همه ظرفیت‌های قانون اساسی ازجمله ظرفیت همه‌پرسی استفاده کنیم؟ به ایلنا گفت: قانون اساسی شرایط رفراندوم را گفته است، یعنی برای مسائل مهم و اساسی کشور است که با درخواست رئیس‌جمهور و تصویب مجلس صورت گیرد. اولا که تا حالا چنین درخواستی نشده است، بارها آقای رئیس‌جمهور این را گفته‌اند اما عملا درخواستی به مجلس نداده‌اند که راجع به یک موضوع که یک معضل است و نیاز به رجوع به آرای عمومی است بگوید من درخواست برگزاری رفراندوم را دارم.

پورمختار در پایان گفت: صحبت‌های رئیس‌جمهور تا کنون در حد طرح مساله بوده است و حتی خارج از درخواست از مجلس اینکه چه مساله‌ای مدنظر است ما تا حالا نشنیده‌ایم که ایشان بگوید راجع به فلان مساله نظر برگزاری رفراندوم دارم. این اتفاق تا حالا نیافتاده است و اگر رئیس‌جمهور واقعا نظرش این است که ما نیاز به رفراندوم داریم با نوشتن نامه و رعایت تشریفات می‌تواند درخواست آن را به مجلس بدهد.

گفتنی است روحانی تاکنون چندین و چند بار درباره همه‌پرسی سخنرانی کرده است اما تاکنون درخواستی برای همه‌پرسی به مجلس ارائه نداده است.

***

اصلاح‌طلبان باز هم دوقطبی‌سازی می‌کنند

ذوالنور، نماینده مجلس درباره عدم توفیق برجام به مهر گفت: «برجام یک قرارداد است مگر ما در برجام متعهد شده بودیم که با اسرائیل درگیر نشویم، مگر ما متعهد شده بودیم که اگر اسرائیل به ما حمله کرد، کاری نداشته باشیم،  وزیر امورخارجه بارها اعلام کرد که برجام با فعالیت های موشکی ایران کاری ندارد، پس چرا گناه شکست برجام را گردن موشک می‌اندازند؟ پس این فریب جدید است. اگر به مردم می گفتید که توان دفاعی کشور را پشت قباله برجام زده اید، مردم به شما اجازه نمی دادند مذاکره برجامی داشته باشید. شگرد جدید دولت و جریان سازش این است که مقصر اصلی را در این موضوع، جریان انقلابی جلوه دهند و با پیاده نظام رسانه‌ای خود این موضوع را جا بیندازند، پیش بینی من این است که این خط فعال خواهد شد. برای جبران شکست خود می خواهند جریان انقلابی را سرکوب کنند.

قطعا باید منتظر دو قطبی‌های جدیدی باشیم. اظهارات پس پرده غربی‌ها این است که آقای روحانی نتوانسته محبوبیت خود را حفظ کند و مأموریت‌های محوله از سوی اصلاح‌طلبان را انجام دهد. کما اینکه در حال حاضر در رسانه‌ها متنی از قول عبدالله نوری پخش شده «که اگر آقای روحانی تا اسفندماه هم در این سمت باشد دیگر برای ما اصلاح‌طلبان هیچ چیز نمانده است. همه چیزمان رفته است، لذا نیاز به دوقطبی سازی است»، در دوقطبی سازی می‌شود دوباره یک عده یارگیری کرد، یعنی قطعا برای تجدید حیات نیاز به دوقطبی سازی دارند.»

بیشتر بخوانید:

ذوالنور: ظریف را تحریم کردند زیرا دیگر برایشان فایده‌ای نداشت/ ماجرای چندین جلسه گفتگو با مهدی کروبی

***

ایران مصمم به اجرای گام چهارم کاهش تعهدات برجامی

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با «تابناک»، در مورد زمزمه‌هایی که برخی درباره عدم اجرای گام بعدی کاهش تعهدات برجامی از سوی ایران مطرح می‌کنند، عنوان کرد: مهلت دو ماهه تعیین شده از سوی جمهوری اسلامی در گام سوم، پانزدهم آبان ماه تمام خواهد شد و موعد اجرای گام چهارم کاهش تعهدات هسته‌ای از سوی جمهوری اسلامی در همین روز فراخواهد رسید.

وی در خصوص تصمیم گیری برای اجرا و نحوه اعلام گام چهارم کاهش تعهدات هسته‌ای نیز گفت: این موضوع همچون گام‌های قبلی که برای کاهش تعهدات صورت گرفت، بعد از بررسی و تصمیم گیری در شورای عالی امنیت ملی انجام خواهد شد.

این منبع آگاه در خصوص قطعی بودن برداشتن گام چهارم کاهش تعهدات هسته‌ای در پانزدهم آبان ماه خاطرنشان کرد: همانطور که از ابتدای کاهش تعهدات هسته‌ای هم اعلام کردیم، این موضوع کاملا به رفتار اروپایی‌ها بستگی دارد. اگر شاهد اقدمات عملی برای عمل به تعهدات باشیم، تصمیم دیگری خواهیم گرفت؛ اما اگر روال سابق ادامه پیدا کند، مطابق با فرمایش های رهبر انقلاب، تأکیدات رئیس جمهور و بر اساس تصمیم شورای عالی امنیت ملی کاهش تعهدات برجامی ادامه دار خواهد بود.

 

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۱۳۷۷۷۵۲۰:۴۰:۵۷ ۱۳۹۸/۷/۲۸
عارف رای مجلس هم نداره چه برسه به رئیس جمهوری انتخابات سردی در راه است
ناشناس۱۱۳۷۹۵۹۲۳:۲۲:۲۶ ۱۳۹۸/۷/۲۸
عارف بهتره بره پرورش متوهمان ژن برتر نمایی بزنه
ناشناس۱۱۳۸۴۱۱۱۰:۳۱:۲۵ ۱۳۹۸/۷/۲۹
هروقت تو این مملکت اصلاح طلب ها سر کارند وضع همینه .بدتر میشه که بهتر نمیشه .برای قشر ضعیف جامعه برای مستاجران برای کارگران و حقوق بگیران پشیزی ارزش قائل نیستن . این دولت حامی ثروتمندان و دشمن فقراست .
ناشناس۱۱۳۸۵۶۹۱۲:۰۲:۴۸ ۱۳۹۸/۷/۲۹
بطور قطع اصلاح طلبان دیگر اشتباه انتخابات 84 را دوباره تکرار نخواهند کرد زیرا عارف در نظر مردم هیچ فرقی با مهر علیزاده نداشته و رأی آوری هم ندارد .
ناشناس۱۱۳۸۵۸۶۱۲:۱۵:۱۰ ۱۳۹۸/۷/۲۹
عارف قبلا هم رأی آنچنانی نداشت اما با مطرح کردن پسرش بعنوان ژن خوب ، کلا از چشم ها افتاد .
ناشناس۱۱۳۷۷۷۸۲۰:۴۲:۳۳ ۱۳۹۸/۷/۲۸
دستگیری مدیر معاند آمدنیوز یک سیلی محکم از فرزندان و پاسداران ایران اسلامی به گوش سرویس‌های اطلاعاتی فرانسه و رژیم جعلی صهیونیستی بود.
ناشناس۱۱۳۷۷۸۲۲۰:۴۴:۲۳ ۱۳۹۸/۷/۲۸
با نزدیک شدن به انتخابات باید هوشیار بود و به فتنه‌گران اجازه تکرار پروژه‌های فریب افکار عمومی را نداد.
ناشناس۱۱۳۸۵۶۲۱۱:۵۷:۲۳ ۱۳۹۸/۷/۲۹
باور کنید دلم میسوزه برای پیر و پاتالهای منافقی که نشسته اند در آلبانی و به رجوی بیگاری میدند ، فکر میکنند با چنین کامنت هایی میتوانند در صفوف ملت ما شکاف ایجاد کنند . عقلشونم پارسنگ میبره و سعی نمیکنند روال را عوض کنند !
ناشناس۱۱۳۷۷۸۴۲۰:۴۵:۰۰ ۱۳۹۸/۷/۲۸
برجام بدفرجام همان زمان تولد مرده به دنیا آمد و چون بوی تعفن آن مردم را از هر جهت آزار می‌داد مردم آن را دفن کردند.
ناشناس۱۱۳۷۷۹۲۲۰:۵۵:۴۱ ۱۳۹۸/۷/۲۸
خبر مرخصی رفتن فریدون تکذیب شد. عده ای با درست کردن شایعه می خواهند مردم را خشگمین کنند. جای تاسف است که سایت ها هر خبری را بدون تحقیق منتشر می کنند.
ناشناس۱۱۳۷۷۹۶۲۰:۵۸:۴۴ ۱۳۹۸/۷/۲۸
حسین فریدون مرخصی نرفته و در زندان است.
ناشناس۱۱۳۷۷۹۷۲۰:۵۹:۲۵ ۱۳۹۸/۷/۲۸
خوب مردم رو سر کار می گذارید با این اخبار که سروته یک ریال ارزش نداره
ناشناس۱۱۳۷۷۹۹۲۱:۰۱:۲۷ ۱۳۹۸/۷/۲۸
بی شک روسیاهی برجام نافرجام و مفاسد حسین فریدون برای روحانی باقی خواهد ماند.
ناشناس۱۱۳۷۸۰۵۲۱:۰۷:۵۲ ۱۳۹۸/۷/۲۸
عارف در سودای ریاست جمهوری یا قالیباف
ناشناس۱۱۳۸۵۸۰۱۲:۰۸:۳۸ ۱۳۹۸/۷/۲۹
قالیباف که کاندیدای مادام العمر ریاست جمهوریه !
ناشناس۱۱۳۸۵۸۵۱۲:۱۳:۱۸ ۱۳۹۸/۷/۲۹
هر دو . اما زهی خیال باطل که نه عارف در میان اصلاح طلبان رأی داره و نه قالیباف در جناح مقابل .
سعیدروشن‌کرمانشاهی۱۱۳۷۸۶۵۲۱:۵۷:۵۹ ۱۳۹۸/۷/۲۸
عارف درسودای ریاست جمهوری!؟ شتردرخواب بیند پنبه دانه....
ناشناس۱۱۳۸۵۸۸۱۲:۱۶:۵۸ ۱۳۹۸/۷/۲۹
عارف پس از قضیه ژن خوب با توصیه خاتمی هم رای نخواهد آورد .
ناشناس۱۱۳۸۱۰۲۰۷:۳۷:۲۲ ۱۳۹۸/۷/۲۹
آقاي قاليباف : شما ديگه چهره ي تكراري شده ايد خواهش مي كنيم از باب سياهي لشگر هم شده از حضور در انتخابات دست برداريد .
حق۱۱۳۸۲۴۰۰۹:۰۷:۳۹ ۱۳۹۸/۷/۲۹
طبق نظر اداره زندانها معلوم شد که خبر خبرگزاری فارس غلط است
صمندری۱۱۳۸۳۴۱۰۹:۵۰:۳۵ ۱۳۹۸/۷/۲۹
به قالی باف توصیه میکنم قبل از شرکت در هر انتخابی در گام اول پرونده های مفتوح خود در دادگستری در رابطه با 60 میلیارد ی و زمینهای واگذاری به سرانجام برساند. در غیر ان شرکت نکند وزین تر خواهد بود
ناشناس۱۱۳۸۵۶۰۱۱:۵۶:۴۸ ۱۳۹۸/۷/۲۹
اقای عارف یه کم مرخصی بدن به خودشون وسعی کنن وقت بیشتری رو با پسر قندعسل ژن برترشون بگذرونن
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    15. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    16. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    17. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    18. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    19. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    20. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    21. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    22. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    23. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    24. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    25. اظهارات پزشکیان درباره رئیس احتمالی مجلس آینده

    آخرین عناوین