واکنش آیت‌الله علم‌الهدی به دستگیری روح‌الله زم

گروه سیاسی الف،   3980726115 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

امام جمعه مشهد با اشاره به دستگیری روح‌الله زم توسط اطلاعات سپاه و همچنین خروج نیروهای امریکایی از شمال سوریه و تسلط دولت سوریه بر آن منطقه، گفت: این اتفاقات کار خدا بود و نشان داد که همه کاره اصلی خود خداست.

واکنش آیت‌الله علم‌الهدی به دستگیری روح‌الله زم

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد ضمن تسلیت اربعین اباعبدالله حسین(ع)، اظهار کرد: راهپیمایی اربعین در سنوات اخیر یک جریانی است که دنیا را متعجب و شگفت‌زده کرده است، این راهپیمایی در حقیقت تجلی قاطع و کامل از جریان ظهور امام زمان(ع) و فرا رسیدن ظهور آن حضرت است.

وی ادامه داد: این مطلب شعار و تعارف نیست، بلکه مدرک داشته و مستند عرض می‌کنیم. حدود 1100 سال گذشته امام زمان(ع) نامه‌ای به شیخ مفید نوشتند و در این نامه اعلام فرمودند که اگر شیعیان ما کاملاً بر اجتماعی از دل‌ها متفق شوند و به عهدی که بر آن‌هاست –عهد ولایت- وفا کنند برکت دیدار ما از آن‌ها متأخر نمی‌شود و خوش‌بختی برای مشاهده ما برای آن‌ها شتاب می‌گیرند.

علم‌الهدی تصریح کرد: خوش‌بختانه در راهپیمایی اربعین –با این عظمت- اجتماع دل‌ها کاملاً ملموس است. جمعیت چندمیلیونی همه با هم در یک مسیر اجتماع کردند و این اجتماع دل‌ها با محوریت سیدالشهدا وجود دارد و این چیزی است که امام زمان(ع) برای ظهور می‌خواهند.

وی خاطرنشان کرد: مسئله راهپیمایی اربعین وسیله و نمادی از تحقق دستوری است که امام زمان(ع) در حدود 1100 سال گذشته به مرحوم شیخ مفید دادند. راهپیمایی امروز اربعین آن دستور را عملی می‌کند و هر چه بگذرد و بر این جمعیت افزوده شود دیدن روی امام زمان(ع) روز به روز نزدیک‌تر می‌شود.

امام جمعه مشهد با اشاره به مشکلات مختلفی که به دلیل ازدحام و تراکم جمعیت در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی وجود دارد، یادآور شد: هر جور در این سفر بگذرد از آنچه بر عزیزان سیدالشهدا(ع) گذشته آسان‌تر است.

علم‌الهدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اربعین حسینی که فرمودند «راهپیمایی اربعین نشان اراده الهی بر نصرت اسلامی است»، تصریح کرد: این یعنی مردمی که در راهپیمایی اربعین حضور دارند با پای خودشان نرفتند، بلکه خدا آن‌ها را برد. این نشان‌دهنده این است که خدا اراده کرده اسلام توسعه پیدا کند و دین جهانی شود و دین جهانی نمی‌شود مگر  این‌که امام زمان(ع) ظهور کنند و ظاهراً اراده خدا بر اینکه فرج نزدیک شود قطعی شده است.

وی افزود: به برکت اربعین حسینی امسال برخی جریان‌ها را می‌بینیم که در آن‌ها امداد غیبی پرورگار برای ما ملموس و محسوس است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: در این هفته دو جریان و حادثه به وجود آمد که نشان داد همه کاره اصلی خود خداست ولو کارها به وسیله بندگان خالص خدا انجام می‌گیرد، اما همه کاره خود خداست.

وی ادامه داد: نیروهای سپاه پاسداران با اقتدار عظیم اطلاعاتی سرشبکه اطلاعات و اخبار رسانه‌ای ضدانقلاب را دستگیر کردند. موضوع دستگیری یک نفر نیست، چراکه یک نفر اصلاً ارزش، موجودیت و لیاقتی ندارد که انسان حرفش را بزند. یک عنصر ضعیفِ مزدورِ ناپاکِ سرسپرده به دشمن را دستگیر کردن خیلی مهم نیست، آنچه مهم است این است که با تمام صیانت و حفاظتی که از او می‌شد که تمام جریان رسانه‌ای دشمن و ضدانقلاب در خارج به وسیله دستگاه جاسوس‌پروری اطلاعاتی فرانسه به این کیفیت تنظیم می‌شد، عزیزان ما با اقتدار اطلاعاتی بر آن مسلط شدند.

علم‌الهدی با بیان اینکه «این کار خداست»، خاطرنشان کرد: آدمی که دستگاه‌های اطلاعاتی با تمام امکانات مراقب او هستند یکدفعه به منطقه‌ای بیاید که در زیر قدرت ایران است -امروز قدرت ایران محدود به مرزهای جغرافیایی نیست، بلکه کل منطقه در زیر قدرت ایران است- و بعد غیور مردان دلاور اطلاعات سپاه او را دستگیر کنند و مانند موش مرده دمش را بگیرند و به این طرف بیاورند.

وی افزود: این عنایت پرورگار است که او جرأت کند و به منطقه بیاید و در تور سپاه بیفتد.

امام جمعه مشهد با اشاره به مسئله دوم، گفت: امریکایی‌ها و مزدوران و عواملش در منطقه به این جمع‌بندی رسیده بودند که برای فروپاشی منطقه مقاومت جنگ‌های نیابتی به وسیله مزدوران تکفیری در سوریه راه بیاندازند و دلاورمندان سپاه و عزیزان فداکار و وطن‌دوست سوری مبارزه و دفاع کردند و بخشی از آن‌ها را بیرون کردند. آخر تمام قدرت توطئه دشمن در شمال سوریه متمرکز شده بود. نیروهای تکفیری در آن‌جا تجمع کرده بودند و امریکا هم آمده بود در آن‌جا و با کمال قدرت از آن‌ها حمایت می‌کرد و مانع از این می‌شدند که تمام سوریه تحت کنترل حکومت مرکزی درآید.

وی با اشاره به تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر خروج نیروهای امریکایی و از سوریه و همچنین حمله ترکیه به شمال سوریه، عنوان کرد: پس از خروج امریکا مزدوران امریکا بی پناه شدند و ترکیه با حمله خود آن‌ها را کشت و راه باز شد و ارتش سوریه بدون دردسر وارد این منطقه شد.

علم‌الهدی افزود: آنکه در این بین ضرر دید، امریکا بود که مزدوران خود را از دست داد و به دریوزگی پیش ترکیه افتاد و ترامپ نامه التماس نوشت که ترکیه این کار را نکند و رئیس‌جمهور ترکیه هم نامه ترامپ را در سطل زباله انداخت.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر حلقه محاصره اسرائیل به وسیله محور مقاومت تکمیل شد. اسرائیلی که دردانه امریکاست اکنون در محاصر حلقه مقاومت قرار گرفته است. سوریه بر تمام کشور مسلط شد و نیروهای حماس و حزب‌الله لبنان نیز از سوی دیگر اسرائیل را محاصره کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی اضافه کرد: بنای خدا بر این است که دشمنان خود را به دست خودشان هلاک می‌کند و این اتفاقات از برکت اربعین حسینی است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۱۳۵۸۰۶۱۳:۰۱:۱۶ ۱۳۹۸/۷/۲۶
پس گفته شده که نیروهای امنیتی عراق دستگیرش کردن و تحویل دادن به ما
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین