انتقادات تند پیشکسوت استقلال از استراماچونی و وریا غفوری

گروه ورزشی الف،   3980726069

پیشکسوت استقلال به انتقاد از عملکرد کادرفنی، بازیکنان و مدیریت آبی‌پوشان پرداخت و گفت که این تیم موفق نمی‌شود چون افراد غیر متخصص در این تیم هستند.

محمد مومنی درباره صعود استقلال به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با پیروزی در وقت‌های اضافه بازی، گفت: نوع و روش بازی استقلال طرفداران را راضی نمی‌کند. این روش برای طرفدارانی که تا دیروز قهرمان بودند و تیم‌های بزرگتری را  شکست داده‌اند، قابل قبول نیست. این نوع بازی برای من به عنوان یک طرفدار خوب نیست.

وی ادامه داد: این نوع بازی انگیزه‌ای به سکوها نمی‌دهد.  فوتبال بی‌تحرک و کم ‌رمق تداعی‌گر احساس خوب برای طرفداران استقلال نیست.

پیشکسوت استقلال در واکنش به این سوال که به نظرش استقلال همانند هر تیم قدرتمند و خوبی، بازیکن سوپراستار در اختیار دارد، با کنایه گفت: سوپراستار این تیم مدیریت باشگاه است. آن‌ها این بازیکنان را انتخاب کرده است.

مومنی همچنین با اشاره به حواشی اخیر وریا غفوری اظهار کرد: وریا غفوری ساکت ترین و راحت‌ترین بازیکن این تیم است. او فقط بازوبند کاپیتانی را به بازویش بسته است. به جای اینکه مسائل خارج از تیم را مطرح کند، به وضعیت تیم سروسامان بدهد تا مردم از او راضی باشند و بعد به مسائل دیگر بپردازد.

پیشکسوت استقلال همچنین درباره اینکه آیا استقلال بعد از گذشت حدودا ۱۰ بازی توانسته فوتبال بهتری را ارائه دهد، گفت: امروز وریا غفوری روی یک تاکتیک فردی  گل زد. استقلال از لحاظ  تاکتیکی به جایی نرسید. روش و راهکار استراماچونی مشکل را حل نمی‌کند. یک مربی ایرانی با بضاعت کم، جلوی کسی که از اروپا آمده است، فوتبال خوبی بازی کرد.

وی ادامه داد: نمی‌گویم توانایی مربی داخلی بیشتر است اما کمتر از مربی خارجی نیست. استقلال چقدر هزینه کرده است که باید ۱۱۱ دقیقه برای رسیدن به گل تلاش کند و در وقت اضافه گل بزند.

مومنی تاکید کرد: اگر استقلال فجرسپاسی را شکست داد به خاطر افت بدنی بازیکنان این تیم بود. تیم لیگ یکی در همین حد انرژی دارد. آن‌ها در وقت اضافه توانایی فیزیکی نداشتند. به نظرم باید استراماچونی روشی را به وجود بیاورد که تیم بهتر بازی کند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: حلقه مفقوده استقلال مهاجم نیست بلکه افراد غیرمتخصص در این باشگاه مهاجم را علاج کار تیم می‌دانند. مگر تبریزی، قائدی و دیباته حضور ندارند؟ وقتی هافبک بلد نیست پاس بدهد و درزهای عمقی را باز کند، مهاجم چه کار می‌تواند انجام دهد؟ ۱۰ مهاجم هم بیاورید، مشکل حل نمی‌شود. استقلال موفق نمی‌شود چون افراد غیر متخصص در این تیم هستند و و فکر می‌کنند مشکل تیم نبود مهاجم است. مهاجم با توپی گل می‌زند که در موقعیت خوب باشد.
منبع: ایسنا

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین