پیشکسوت پرسپولیس: نتایج تیم کاملا تقصیر کادرفنی است

گروه ورزشی الف،   3980726024

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضمن انتقاد از آرایش تیمی سرخپوشان اظهار داشت: مشکلات این تیم به خاطر تاکتیک های کادرفنی است.

حمید درخشان در گفتگو با مهر، درباره نتایج پرسپولیس در شش هفته ابتدایی لیگ برتر که منجر به سه پیروزی و سه شکست شده است گفت: اینکه بخواهیم در روند فعلی نتیجه گیری پرسپولیس بازیکنان را متهم کنیم کار اشتباهی است. آنها رفتار اشتباهی نداشتند و در زمین مسابقه به دستورات تاکتیکی مربی خود گوش می دهند. بدون شک هیچ بازیکنی کم کاری نمی کند و مشکل ساز نیست.

سرمربی پیشین پرسپولیس افزود: وقتی تغییری در کادر فنی یک تیم به وجود می آید باید فرصت کافی را در اختیارشان گذاشت. مربی هم موظف است در طول این مدت بازیکنان خود را با استراتژی جدید آشنا کند. پرسپولیس با این مشکل روبرو شده و کسی نمی داند چه رفتاری باید در پیش بگیرد.

وی به اشتباهات تاکتیکی گابریل کالدرون در آرایش تیمی پرسپولیس پرداخت و اظهار داشت: من فکر می کنم مربی باید به بازیکن آگاهی فنی بدهد تا بتواند از آنها در پست های تخصصی استفاده کند. بازیکنان پرسپولیس هنوز با شرایط فعلی خود در زمین مسابقه غریبه هستند و نمی توانند بازدهی مناسبی داشته باشند. 

درخشان در خصوص مشکل گلزنی پرسپولیس افزود: ایراد را در علی علیپور نمی بینم. مکمل او مشکل دارد که نمی تواند فضا سازی کند و موقعیت گل ایجاده کرده یا گل بزند. به همین خاطر فشار زیادی روی علیپور است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: این تیم لیست بسیار خوبی در اختیار دارد و می تواند موفقیت های فصل گذشته خود با برانکو ایوانکوویچ را ادامه دهد. ابزار لازم برای تغییر تاکتیک پرسپولیس در اختیار کالدرون است و او باید با شناختی که به دست آورده تیمش را هدایت کند.

درخشان درباره بازی بدون تماشاگر پرسپولیس مقابل پیکان به دلیل محرومیت این تیم از سوی کمیته انضباطی تصریح کرد: به نظرم نبود هوادار، استرس پرسپولیس را کم نمی کند اما آنها برای خروج از نوار شکست های متوالی باید پیکان را شکست دهند و خودشان را به بالای جدول برسانند.

کارشناس فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: اگر پرسپولیس با این وضعیت نمی تواند نتیجه بگیرد به بی تدبیری کادرفنی باز می گردد. تقصیر مدیریت یا بازیکن نیست. گاهی اوقات قدرت تیم به حدی است که موقعیت های گلزنی زیادی خلق می شود اما بازیکن گل نمی زند. آن‌وقت می توان بازیکن را مورد نقد قرار داد اما در حال حاضر فکر می کنم بزرگترین مشکل را کادرفنی پرسپولیس دارد و آگاهانه عمل نمی‌کند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین