ترافیک پرحجم در مسیر بازگشت زائران اربعین

گروه اجتماعی الف،   3980725161

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک پرحجم در مسیرهای بازگشت زائران اربعین از چهار پایانه مرزی خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیک محورها و مسیرهای بازگشت زائران اربعین از چهار پایانه مرزی گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در محور مهران به ایلام پرحجم و روان و در محدوده های کمربندی مهران، کنجانچم، تونل راه کربلا، روستای گلان، روستای مهدی آباد طول نیمه سنگین است. در محور ایلام – کرمانشاه نیز وضعیت مشابه گزارش شده و در محدوده های تونل آزادی، سه راهی کارزان، سرابله، حمیل و تنگه قیر نیز ترافیک نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: در استان خوزستان و در محور خرمشهر – شلمچه در هردومسیر ترافیک عادی و روان است، این وضعیت در محور حمیدیه-بستان -چذابه نیز وجود داشته و ترافیک در در هردومسیر عادی و روان گزارش شده است.

حمیدی درمورد محورهای واقع در استان کرمانشاه نیز گفت:‌ ترافیک در محور کرمانشاه –ایلام پرحجم و در محدوده های پل سیمره و گردنه چهارزبر در این همین محور نیمه سنگین است. در محور صحنه -کنگاور نیز در محدوده سه راهی نهاوند  و محور کرمانشاه-بیستون در محدوده روستای بلوردی نیز با ترافیک نیمه سنگین روبرو هستیم.

به گفته رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ترافیک در  محور سرپل ذهاب - قصر شیرین - مرزخسروی نیز پرحجم اما روان گزارش شده است.

وی در مورد محورهای استان همدان نیز گفت: ترافیک در محور همدان-کرمانشاه پرحجم و در محدوده های سه راهی صالح آباد و گردنه اسد آباد نیمه سنگین گزارش شده است.

رحمانی با بیان اینکه موج بازگشت زائران اربعین آغاز شده، خاطرنشان کرد:‌در حال حاضر بار بازگشت در جاده‌های کشور بسیار بیشتر از بار رفت است و لازم است که رانندگان سفرهای خود دراین ایام را مدیریت کنند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در مورد ترافیک در دیگر جاده‌ها نیز گفت: در استان البرز، شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران به کرج در محدوده های  گرمدره و از پل کلاک تا پل فردیس، آزادراه کرج به قزوین از پل فردیس پل حصارک و آزادراه قزوین به کرج در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس هستیم.

وی ادامه داد:‌ در محورهای شمالی نیز ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج –چالوس در محدوده های ابتدای محور تا کیلومتر ۴،  سد کرج و  تونل شماره ۵ ، سه راهی دیزین و دهانه جنوبی تونل کندوان نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان گزارش شده است. در مسیر جنوب به شمال محور هراز نیز در محدوده های گالری امام زاده هاشم  و سه راهی چلاو ترافیک سنگین و در محدوده های  آب اسک، شنگلده، تونل وانا و لاریجان ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در طول محور نیز پرحجم و روان است.

به گفته رحمانی در مسیر شمال به جنوب محورهراز در محدوده تونل شماره یک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه نیز پرحجم وروان است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین