پاشازاده: برای محافظت از خانواده‌ام می‌روم

گروه ورزشی الف،   3980725145

سرمربی مستعفی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر، گفت: این تیم و تمام بازیکنانش مانند خانواده‌ام هستند و برای محافظت از آنها می‌روم.  

به گزارش فارس، مهدی پاشازاده بعد از پیروزی 2 بر یک شهرداری ماهشهر مقابل استقلال ماهشهر و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام‌حذفی گفت: دربی‌ها در هر سطحی همیشه حساسیت‌های خاص خودشان را داشته و دارند و در این بین برخی‌ها همچون شناختی از این فضا ندارند جوگیر می‌شوند. ماهشهر برنده این بازی بود و فرقی نمی‌کرد کدام تیم صعود کند چون برای اولین بار این شهر یک تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه خسته شده‌ام و  استعفا می‌دهم، گفت: از خیلی مسائل خسته شده‌ام و می‌روم، از روز اول گفتم اگر قرار است من بیایم باید زمین صاف و هموار باشد. خیلی بازی‌ها به خاطر ناهموار بودن زمین نتیجه را از دست دادیم مثل همین امروز که تیم حریف فقط بلند می‌زد و نزدیک بود بازنده شویم. در نیمه اول خیلی خوب روی زمین بازی کردیم و شانس‌های خوبی هم داشتیم اما از بازیکنانم ناراحت هستم.

سرمربی مستعفی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر تصریح کرد: در تمام طول هفته کارهای تاکتیکی و فنی را انجام داده بودیم اما نمی‌دانم چه مشکلی دارند. شاید من بروم درست شوند، در تمام بازی‌ها این مشکلات را داشته‌ایم. قدر این هواداران را که چندین ساعت تیم خودشان را بی‌وقفه تشویق کردند نمی‌دانند بابت چنین هوادارانی تبریک می‌گویم.

پاشازاده با اشاره به این موضوع که نمی‌دانم این بازیکنان با چه کسانی در ارتباط هستند، عنوان کرد: هزار و یک خبر از بیرون می‌شنوم، عشق می‌کنم که در ماهشهر هستم اما این مسائل باید تمام شود. 

وی در خصوص اینکه آیا داستان او هم مانند اتفاقاتی است که برای عبدالله ویسی رخ داده است،‌گفت: نه به هیچ عنوان من عاشق کارم هستم، فرقی نمی‌کند کجای دنیا باشد، مشکل این است که یکسری فکر می‌کنند من ارث پدری‌شان را خوردم. این تیم عشق این مردم است، ول کنید اما ول کن نیستند و از هر سوراخی که بتوانند می‌گزند. اگر لیاقت نداشتیم نمی‌توانستیم در یک چهارم نهایی باشیم.

سرمربی مستعفی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر افزود: تمرکز تیم‌ام را به هم ریختند، بازیکنانم هم آماتوری رفتار می‌کنند، یک زمین خوب داریم که زمین همواری است و می‌توان چند سکو و دو رختکن درست کرد و بازی‌هایمان را به آنجا ببریم که حداقل زمین صاف باشد. این زمین مناسب کار ما نیست. الان این موضوع را می‌گویم چون قبل از گل و پنالتی آرام بودم. برخی‌ها فکر می‌کنند باشگاه را به نام آنها زده‌اند، تیم را راحت بگذارید، اینقدر شیطنت و اذیت نکنید چون می‌دانم که این تیم، تیم خوبی است خودم را فدا می‌کنم چون ایمان دارم این تیم بالا می‌آید چه با من و چه بدون من. 

پاشازاده در خصوص بازی و پنالتی لحظه آخر حریف، گفت: بازی خوبی بود، تیم  حریف هم خوب جنگید، ضربات پنالتی هم معمولاً 50، 50 است. وقتی دروازه‌بان حریف پشت ضربه قرار گرفت فکر می‌کنم احساسی شد، هم گل مفتی خوردیم و هم پنالتی مفتی دادیم. موقعیت‌های زیادی هم داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم. از هواداران و لیدرها تشکر می‌کنم اما به خاطر اتفاقاتی که در هفته‌های گذشته افتاده است بازیکنانم تمرکز لازم را ندارند. من تصمیم می‌گیرم چه کسی بازیکن است و اگر بازیکنی در ترکیب قرار نگیرد ربطی به توانایی‌هایش ندارد. 

وی درباره برنامه‌هایش برای دیدارهای آینده گفت: برای بازی بعد از کسی که روی نیمکت خواهد نشست این تصمیم را قبل از بازی گرفته بودم و ربطی به این مسابقه نداشت. مسائل حاشیه‌ای می‌توانست باعث شکست ما شود. اگر من بمانم باید 4، 5 بازیکن را اخراج کنم اما نمی‌توانم پس بهتر است خودم بروم. می‌خواهم خانواده‌ام را حفظ کنم، این تیم خانواده من است و شاید اگر من بروم دیگر مشکلی آنها را تهدید نکند. هیچ موقع هم مسائل مالی را بهانه نکردم.

سرمربی مستعفی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در خصوص اینکه سال قبل هم بعد از 4 بازی تیم را رها کرد و رفت و امسال هم مانند سال قبل عمل می‌کند، گفت: این سؤال شما جوسازی و حاشیه‌سازی است، پارسال یک تصمیم فوتبالی گرفتم امسال هم برای محافظت از تیم‌ام می‌روم. شاید اگر کس دیگری بود دوباره به ماهشهر برنمی‌گشت، موضوع را حاشیه‌ای نکنید و فیلم هندی نسازید تا مشکلات حل نشود نمی‌مانم باید تمام شهر بخواهند این تیم صعود کند اما شاهد چنددستگی هستیم. هر کاری می‌کنم یکسری چوب لای چرخ می‌گذارند اما من دوست دارم همه پشت تیم باشند. 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین