زن جوان، شوهر خیانتکارش را نقره داغ کرد!

گروه حوادث الف،   3980725063 ۱۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

به گونه‌ای که هر روز بیشتر از همسرم دور می‌شدم. وقتی آرام آرام ماجرای روابط خیانت آمیز من فاش شد، ابتدا مورد اعتراض همسرم قرار گرفتم، ولی باز هم به این ارتباط‌های زشت ادامه می‌دادم به طوری که دیگر شایسته هم به خیانت‌های من بی تفاوت شد و اهمیتی به آن نمی‌داد.

نقشه همسرم کاملا بی نقص بود، او به گونه‌ای برنامه‌های خود را پیش برد که با یک تیر دو نشان بزند، اما من که از همه جا بی خبر بودم و او را زنی ساده می‌پنداشتم به راحتی فریب خوردم و بدین ترتیب روزگار سیاهم آغاز شد و ...

به گزارش خراسان، مرد ۵۰ ساله که با چهره‌ای مغموم و مضطرب وارد دایره مددکاری اجتماعی کلانتری شفای مشهد شده بود، در حالی که بیان می‌کرد اگر سال‌ها قبل برای حل مشکلاتم با مشاوران و روان شناسان مشورت می‌کردم امروز روزگار تلخی را نمی‌گذراندم درباره سرگذشت خود به کارشناس اجتماعی کلانتری گفت: ۲۶ ساله بودم که به طور سنتی ازدواج کردم.
 
مادرم دختر زیبایی را برایم خواستگاری کرد که به قول خودش از هر انگشتش هزار هنر می‌بارید. از این که «شایسته» به خواستگاری ام پاسخ مثبت داده بود خیلی خوشحال بودم و روز‌های شیرینی را در کنار او تصور می‌کردم چرا که «شایسته» نه تنها از ظاهری زیبا و جذاب برخوردار بود بلکه وقار و اخلاق نیکویش بیشتر مرا تحت تاثیر قرار می‌داد.

خلاصه با آغاز زندگی مشترک هنر‌های همسرم یکی پس از دیگری آشکار می‌شد. او زنی کدبانو و به معنای واقعی کلمه هنرمند بود تا جایی که وقتی خسته از سر کار وارد منزل می‌شدم از تمیزی و مرتب بودن خانه لذت می‌بردم، بوی خوش غذاهایش فضای منزل را معطر می‌کرد، همیشه لباس هایم اتو کرده و کفش هایم واکس زده بود و من از این که همسرم به همه امور زندگی توجه داشت خیلی خوشحال بودم، اما سردی او در روابط عاطفی زندگی زناشویی تنها موضوعی بود که مرا آزار می‌داد.
 
ابتدا حساسیت زیادی به این روابط سرد نداشتم چرا که احتمال می‌دادم با گذشت زمان و محبت‌های بیشتر من در نهایت رفتار‌های سرد همسرم تغییر خواهد کرد، اما متاسفانه با گذشت چند سال و به دنیا آمدن دخترم نیز هیچ تغییری در روابط عاطفی من و شایسته ایجاد نشد و زندگی من در بی راهه قرار گرفت.
 
آن زمان به خاطر ترس یا خجالت یا حتی آشنا نبودن با امور روان پزشکی، هیچ گاه برای حل مشکلم به متخصصان و کارشناسان روان شناسی یا روان پزشکی مراجعه نکردم. آن روز‌ها با یک تصمیم احمقانه و اشتباه درگیر روابط نامتعارف با زنان غریبه شدم.
 
به گونه‌ای که هر روز بیشتر از همسرم دور می‌شدم. وقتی آرام آرام ماجرای روابط خیانت آمیز من فاش شد، ابتدا مورد اعتراض همسرم قرار گرفتم، ولی باز هم به این ارتباط‌های زشت ادامه می‌دادم به طوری که دیگر شایسته هم به خیانت‌های من بی تفاوت شد و اهمیتی به آن نمی‌داد.
 
مدتی بعد و در حالی که دخترم وارد سن جوانی شده بود پدر همسرم فوت کرد، در این شرایط شایسته پیشنهاد داد برای دریافت حقوق بازنشستگی پدرش، به طور صوری از یکدیگر طلاق بگیریم تا او بتواند حقوق پدرش را از بیمه دریافت کند.
 
من هم که از نقشه زیرکانه او اطلاع نداشتم پیشنهادش را پذیرفتم، اما بعد از طلاق تازه متوجه شدم که شایسته با این ترفند از من طلاق گرفته و با حقوق پدرش زندگی مستقلی تشکیل داده است.
 
از سوی دیگر من هم که در برابر یک عمل انجام شده قرار گرفته بودم بی گدار به آب زدم و یکی از زنانی را که با او ارتباط داشتم به عقد خودم درآوردم، ولی بعد از ازدواج تازه فهمیدم که آن زن نه تنها چندین بار ازدواج کرده و مشکلات حادی را برای همسرانش به وجود آورده است بلکه اخلاق و رفتار تند و زننده‌ای دارد.
 
خلاصه خوشبختی از زندگی ام رفت و من وارد روزگار سیاهی شدم که خودم آن را به وجود آورده بودم. در این وضعیت دخترم نیز حاضر نشد با من زندگی کند و اکنون متوجه شدم که با جنس مخالف وارد ارتباط شده است و با پوشش بسیار نامناسب و زننده در بیرون از منزل تردد می‌کند اگرچه او قصد لجبازی با مرا دارد، اما می‌ترسم این لجبازی آینده اش را به نابودی بکشاند.
 
حالا که به گذشته می‌اندیشم دلم برای نوازش کردن مو‌های دختر یکی یک دانه ام تنگ می‌شود. کاش همان زمان به مراکز مشاوره یا روان پزشکی مراجعه می‌کردم تا امروز این گونه درمانده نشوم و ...

شایان ذکر است به دستور سرهنگ نوروزی (رئیس کلانتری شفا) مشاوره‌های تخصصی برای حل مشکلات این مرد در دایره مددکاری اجتماعی کلانتری آغاز شد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۱۳۴۹۸۹۱۴:۲۳:۰۹ ۱۳۹۸/۷/۲۵
اگه واقعی باشه این داستان، زنه مقصر اصلیه که هیچگونه روابط عاطفی با شوهرش برقرار نکرده، بعدشم شوهره مقصره که مشاوره از خانواده زنش نخواسته. بیچاره فرزندان طلاق
ناشناس۱۱۳۵۲۴۷۲۰:۱۰:۴۹ ۱۳۹۸/۷/۲۵
شاید بهتر بود زن سرد نباشد و گرم تر با مرد رفتار می کرد و به نیازهای او بهتر پاسخ میداد، لکن مقصر اصلی مرد است که حتی با داشتن یک دختر رفتار خیانت آمیز در پیش گرفته است. اینها همه توجیه است، مگر سردی زن دلیل می شود که مرد خیانت کند؟! اصلا دلیل قابل قبولی نیست. ناراضی بودی میرفتی طلاقش می دادی، چرا خیانت کردی؟
ناشناس۱۱۳۵۳۸۲۲۲:۵۷:۲۱ ۱۳۹۸/۷/۲۵
زن سرد ، بهانه برخی مردها برای زیاده خواهی خود هست
ناشناس۱۱۳۵۰۵۱۱۵:۲۵:۱۰ ۱۳۹۸/۷/۲۵
اول کجای این داستان زنه جوان بود دوم کجای این داستان زنه مرده رو نقره داغ کرده این که خیلی محترمانه طلاق گرفته و از زندگیش خارج شده سوم خودش بی بند و بار بوده اشکالی نداشته حالا نگران دخترش هست
ناشناس۱۱۳۵۱۰۵۱۶:۲۹:۲۶ ۱۳۹۸/۷/۲۵
حالا چرا رفته کلانتری اینهایی که گفته چه ربطی به کلانتری داره آخه
ناشناس۱۱۳۵۱۲۸۱۶:۵۳:۵۷ ۱۳۹۸/۷/۲۵
زن خوب کلاسیک. غذا بپز و واکس زن کفش شوهر. روایت یک طرفه بدون شنیدن صحبت های زن.
ناشناس۱۱۳۵۱۵۷۱۸:۰۴:۳۷ ۱۳۹۸/۷/۲۵
به کلانتری چرا رفته یکم قبل از خبر آنرا بخونید
ناشناس۱۱۳۵۱۷۰۱۸:۳۰:۵۵ ۱۳۹۸/۷/۲۵
مرد در شرع و فطرتش حق داره همسران متعدد داشته باشه. هر چقدر هم شما خیانت خیانت کنید اسمش خیانت نمیشه. این حق مردهاست. ضمنا تمام مردها در دور همی هاشون این رو حق خودشون میدونن. فشار اجتماعی فقط مردها رو به سمت پنهانکاری میبره.
ناشناس۱۱۳۵۳۱۱۲۱:۲۵:۳۰ ۱۳۹۸/۷/۲۵
زن بیشتر خواستن درست. ولی از روش الهیش و نه توی خیابون
ناشناس۱۱۳۵۲۳۶۱۹:۴۸:۴۱ ۱۳۹۸/۷/۲۵
کلا اکثر مردها به یک همسر قانع نیستند و زیاده خواه هستند
ناشناس۱۱۳۵۲۳۷۱۹:۵۰:۲۲ ۱۳۹۸/۷/۲۵
مشاوره یا تله ی پول؟ جلسات طولانی و بی حاصلی که فقط عمر و سرمایه ی افراد را هدر میده
ناشناس۱۱۳۵۲۴۵۲۰:۰۸:۲۷ ۱۳۹۸/۷/۲۵
یک سوالی ذهنم را درگیر کرده ، چرا وقتی زنان بی عاطفه میشوند، اکثریت جامعه به مردان حق میدهند به زن دیگری فکر کنند ولی وقتی مردان نیازهای زنان را برطرف نمیکنند زنان حق ندارند به مردان دیگری فکر کنند؟ به نظرم جواب این است که بسیاری از مردان خیلی زود در این موارد به خودشان حق میدهند که همسرشان را پس بزنند و سراغ کسی دیگر بروند و بسیاری از زنان در این موارد صبورترند.
ناشناس۱۱۳۵۳۰۱۲۱:۰۹:۳۵ ۱۳۹۸/۷/۲۵
چون شرع اجازه چند همسری رو به مرد داده البته کلا در طبیعت هم بیشتر چند همسری برای جنس مرد حاکمه
رضا۱۱۳۵۲۷۱۲۰:۴۱:۲۴ ۱۳۹۸/۷/۲۵
سوژه تکراری ..
ناشناس۱۱۳۵۳۲۰۲۱:۵۲:۱۲ ۱۳۹۸/۷/۲۵
چه داستان ..ی! تبلیغ برای مراکز مشاوره؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین