انتقاد علی مطهری از دادگاه ویژه روحانیت/ جزئیات دستگیری روح‌الله زم/ نقدی به اظهارات تبلیغاتی دیروز رئیس جمهور

گروه سیاسی الف،   3980723134 ۲۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

انتقاد علی مطهری از دادگاه ویژه روحانیت/ جزئیات دستگیری روح‌الله زم/ نقدی به اظهارات تبلیغاتی دیروز رئیس جمهور

انتقاد علی مطهری از دادگاه ویژه روحانیت

علی مطهری در یادداشتی در روزنامه اعتماد به شرح شکایتش از دادستان سابق مشهد به دادگاه ویژه روحانیت پرداخت. مطهری در انتهای این یادداشت نوشت: «نکته اساسی‌تر ادامه دادگاه ویژه روحانیت است که اوایل انقلاب به خاطر مصلحتی ضرورت داشت ولی اکنون هیچ ضرورتی ندارد و فقط یادآور حکومت طبقاتی ساسانیان است. این که شاکی از یک روحانی حق انتخاب آزاد وکیل را ندارد و فقط باید از میان چند وکیل روحانی یکی را انتخاب کند تبعیض آشکار است و معلوم نیست از کجای اسلام درآمده است. از ما گذشت ولی امیدوارم این رویه اصلاح شود و این بلا سر دیگران نیاید.»

گفتنی است مدتی پیش، محمدعلی هادی از متهمان پرونده بانک سرمایه با ارائه مدارکی مبنی بر تحصیل دروس حوزوی خواستار عدم صلاحیت دادگاه عمومی و ارجاع پرونده‌اش به دادگاه ویژه روحانیت شده بود.

***

کاهش تورم به روایت روزنامه‌نگار منتقد دولت

سید یاسر جبرائیلی، رزونامه‌نگار اصولگرا با انتقاد از سخنان رئیس‌جمهور درباره قیمت بنزین در کانال خود نوشت: «نرخ تورم نقطه به نقطه شهریور ۱۳۹۸ نسبت به مردادماه ۶۴ درصد(۶.۶ واحد درصد) کاهش یافته که این میزان کاهش  در یک ماه بی سابقه است. ان شاء‌الله به زودی در مقاله‌ای نشان خواهم داد که این کاهش تورم از برکات تحریم صادرات نفت ایران است و اگر همین وضع ادامه یابد و ارتباط بودجه با نفت قطع شود، تورم مزمنی که دهه‌ها گرفتار آن بوده‌ایم، از بین خواهد رفت. اما در این میان، علاوه بر خطر بازگشت نفت به بودجه با یک توافق، یک عامل دیگر ریشه کن شدن تورم مزمن در ایران را تهدید می‌کند و آن، گران شدن بنزین است...

گران کردن یکباره قیمت بنزین، هم به زیان دولت است(چون بزرگترین مصرف‌کننده است و بزرگترین متضرر تورم خواهد بود)، هم به ضرر ملت است و هم خلاف راهبرد مقابله با تحریم است. این اشتباه را مرتکب نشوید.»

***

جزئیات دستگیری روح‌الله زم

تاکنون دو خبر درباره جزئیات دستگیری روح‌الله زم منتشر شده که این دو خبر اطلاعات قابل توجهی به مخاطب عرضه نمی‌کنند. خبر اول، توضیحات مسئول اِشراف دفتر فرماندهی کل سپاه بود. سردار تولایی گفت: « نیروهای اطلاعاتی، مدت های مدیدی بود که روح الله زم و تحرکات وی را زیر نظر داشتند و تقریبا از دو سال پیش در تور اطلاعاتی سپاه پاسداران قرار داشت و در نهایتا با همکاری سرویس های اطلاعاتی دیگر توانستیم وی را دستگیر کنیم.»

بیشتر بخوانید: روح‌الله زم از دو سال پیش در تور سپاه بود

خبر دوم مربوط به گفت‌وگوی یکی از مسئولان طراحی و اجرای عملیات اخیر سازمان اطلاعات سپاه پاسداران با نورنیوز بود. این مقام مسئول در پاسخ به سوالی در خصوص اهمیت عملیات انجام شده از نقطه نظر بکارگیری شگردهای اطلاعاتی گفت: مهمترین ویژگی این عملیات، معماری دقیق و چند لایه اطلاعاتی است که طی آن و با استفاده از روشهای نرم اطلاعاتی، سوژه مورد نظر از مجموعه سپرهای حفاظتی که از سوی سرویسهای جاسوسی بیگانه برای او فراهم شده بود جدا و وارد تور سازمان اطلاعات سپاه شد.

این مقام مسئول درباره اهمیت دستگیری روح‌الله زم گفت: به صورت طبیعی دستگیری یک فرد که با پوشش کار رسانه ای در حال دروغ پراکنی علیه نظام بود نمی تواند هدف اصلی طراحی و اجرای این عملیات پرمخاطره باشد. فرد دستگیر شده کانون تلاقی و تبادل پیام در شبکه تغذیه و پشتیبانی جریان آمدنیوز در داخل و خارج کشور بوده و در اختیار گرفتن وی می تواند شناسایی و انهدام مجموعه این شبکه را به دنبال داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

درس‌هایی که باید از ماجرای روح الله زم گرفت

کاش از اهل رسانه مشورت می گرفتید

***

ماجرای سهمیه استادزاده‌ها برای تغییر رشته از دامپزشکی به پزشکی به کجا می‌رسد؟

انتقال ۱۳۴ دانشجوی دامپزشکی دانشگاه آزاد به رشته پزشکی با استفاده از سهمیه فرزند استاد دانشگاه آزاد مدتی است خبرساز شده است. آخرین خبر از این ماجرا دخالت دیوان عدالت اداری به نفع استفاده‌کنندگان از این رانت است.

جمعی از ذینفغان امتیاز طلب شکایت خود را به دادرس شعبه 45 دیوان عدالت اداری بردند و در نتیجه دادنامه ای با نامه شماره 520.505 مورخ 98.6.11 صادر شد که متضمن دستور توقف موقت اعمال نامه معاون آموزشی وزارت بهداشت است. به عبارتی از رفع تبعیض جلوگیری شد تا رانت فعلا ادامه یابد!

جالب اینکه گویا شکایت، به فاصله یک روزمطرح و رأی دیوان عدالت نیز صادر و دادنامه تنظیم شده است.

البته گویا وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طی نامه ای به رئیس دیوان عدالت اداری رفع اثر از دستور موقت صادره را درخواست کرده است.

احمد توکلی در نامه‌ای به رئیس دیوان عدالت اداری خواستار لغو این حکم توسط دیوان شد.

بیشتر بخوانید:

توکلی خطاب به دیوان عدالت اداری: تبعیض به نفع فرزندان اساتید علوم پزشکی را متوقف کنید

تأثیر ژن خوب استادزاده‌ها در نتایج کنکورشان

چراغ سبز دیوان عدالت به رانت تحصیلی فرزندان اساتید دانشگاه آزاد

***

اصلاح‌طلبان باز هم ائتلاف می‌کنند؟

معصومه ابتکار،‌فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره احتمال ائتلاف اصلاح‌طلبان با نیروهای طرفدار دولت و اصولگرایان معتدل به خبرآنلاین گفت: «امروز بسیاری از نیروهای صرفا اصلاح طلب با جریان اعتدال همگرایی زیادی دارند، با این وصف اینکه بگوییم ما با نیروی صرفا اصلاح طلب یا صرفا اصولگرا یا اعتدال روبرو هستیم این طور نیست و در بسیاری از موارد این مرزها و خط کشی ها تغییر کرده است...

فکر می‌کنم ما در نهایت باز هم به سمت ائتلاف خواهیم رفت به دلیل واقعیت ها، شرایط و محدودیت‌هایی که اعمال می‌شود، باید بپذیریم که واقعیت‌ها در صحنه عمل چیز دیگری است؛ با همه این اوصاف نکته مهمی که نباید از نظر دور داشت این است که باید کماکان در انتخاب هایمان دقت کرده تا بهترین انتخاب ها را داشته باشیم.

البته نکته مهم تر از انتخاب این است که احزاب، گروه ها و جریان های سیاسی اعم از اعتدال و اصلاحات وقتی فردی را معرفی کرده و اعتبار یک جریان سیاسی را پشت او قرار می دهند باید در ادامه‌ راه مرتب عملکرد، اقدامات و رویکردهای او را رصد و ارزیابی کنند؛ متاسفانه رها کردن نیروها و اینکه افراد به دلیل مشکلات، امتحان هاو تطمیع بخواهند از مسیر مردم داری و عدالت خواهی منحرف شوند آسیب زا است و هیچ فرقی هم نمی کند که این فرد از جریان اعتدالی، اصلاح طلب یا سایر جریان ها باشد زیرا ما را از اهداف و آرمان و مردم دور کرده است.»

***

ظریف: حمله به نفتکش ایرانی توسط یک یا چند دولت انجام شده است

محمدجواد ظریف روز سه‌شنبه درباره حمله به نفتکش ایرانی SABITI در نزدیکی بندر جده عربستان، اظهار داشت: براساس اطلاعات دریافتی حمله به نفتکش ایرانی توسط یک یا چند دولت انجام شده، البته بررسی‌ها در حال انجام است، اما تا زمانی که به نتایج متقن در این باره دست نیابیم، دولتی را متهم نخواهیم کرد.

وی افزود: حمله به نفتکش ایرانی اقدامی پیچیده بوده که حامی دولتی داشته و اقدامی دولتی بوده است.

وزیر امور خارجه همچنین درباره پایان مهلت ۴ ماهه گروه ویژه اقدام مالی (FATF) به ایران، بیان کرد: برای اجلاس آینده FATF اقدامات بسیار خوبی در کشور انجام شده است، البته گروه ویژه اقدام مالی در دوره گذشته مصوبه‌ای داشته است اما وزارت امور خارجه حداکثر تلاش خود را بکار می‌گیرد تا حداقل ضرر به کشور وارد شود.

***

دیدار کارگران هفت‌تپه با نمایندگان مجلس

علی ساری، نماینده مجلس در گفت وگو با ایسنا از حضور تعدادی از کارگران هفت‌تپه به نمایندگی از سایر کارگران در جلسه روز دوشنبه کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد و گفت: کارگران هفت‌تپه هنوز پیگیر مطالباتشان هستند. صدای مظلومیت آنها هم از دور به گوش می‌رسید. کمیسیون اجتماعی از آنها دعوت کرد تا مسئله آنها را از نزدیک بشنود. قرار بر این بود که این جلسه هفته گذشته برگزار شود که به دلیل بازداشت آنها در راه مجلس،‌ این جلسه لغو شد اما خوشبختانه با پیگیری کمیسیون، این کارگران آزاد شدند و روز گذشته با حضور مسئولان سازمان خصوصی‌سازی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این جلسه برگزار شد.

این عضو کمیسیون اجتماعی گفت: کارگران در روز گذشته این موضوع را به گوش نمایندگان رساندند. آنها گفتند که زمانی که حرف نمی‌زنیم و اعتراض نمی‌کنیم حقوق ما تضییع می‌شود. وقتی هم که اعتراض می‌کنیم یا در منزل بازداشت می‌شویم و یا در راه آمدن به سمت مجلس.

بیشتر بخوانید: کارگران هفت‌تپه با برخی نمایندگان دیدار کردند

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: مجلس، خانه ملت است و باید صدای ملت را از همین خانه به گوش مردم ایران رساند. همین که این کارگران از طرف یک قوه دعوت می‌شود و خبر این اتفاق انتشار پیدا می‌کند، خود تأثیرگذار است.

***

۱۸میلیارد دلار بر باد رفت یا به مردم رسید؟

کیهان نوشت: «در کنفرانس خبری دیروز رئیس‌جمهور، خبرنگار کیهان از ایشان پرسید «سال گذشته در اوج جنگ اقتصادی دشمن ۱۸ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی بر باد رفت، مسئول آن کیست»؟ و آقای روحانی در پاسخ گفت: «این حرف بسیار غلطی است که می‌گویند ۱۸ میلیارد بر باد داده شده است، این حرف نادرست است. ۱۸ میلیارد به باد ندادیم، به مردم داده‌ایم...

اگر جناب روحانی معتقدند که ۱۸ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی بر باد نرفته بلکه آن را به مردم داده‌اند، پس چرا هیچیک از دولتمردان و از جمله خود آقای رئیس‌جمهور حاضر نیستند مسئولیت آن را بر عهده بگیرند و هریک از آنها تصمیم در این‌خصوص را به گردن دیگری می‌اندازند؟!..

چرا قبل از آنکه فاجعه‌بار بودن این اقدام برملا شود، آقایان در نسبت دادن این تصمیم به خود از یکدیگر سبقت می‌گرفتند؟! و هنگامی که فاجعه‌آمیز بودن این تصمیم و بر باد رفتن ۱۸ میلیارد دلار ارز -آنهم در شرایط حساس جنگ اقتصادی-  برملا شد، هیچکدام حاضر به پذیرش مسئولیت آن نبوده و نیستند؟!»

 چه جلسه‌ای است که رئیس جمهور می‌خواهد با حضور در آن، خود را قربانی کند؟ 
تابناک نوشت: روز گذشته، دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، در گفتگو با رسانه‌ها برای دومین بار در یک ماه اخیر اعلام کرد که آمادگی دارد در هر جلسه‌ای که منافع ملت ایران را تأمین کند، حضور یابد و حتی خود را قربانی کند.

اکنون پرسش این است: این چه جلسه‌ای است که اگر رئیس جمهور در آن شرکت کند، خود را قربانی کرده است؟ و پرسش دیگر این که اساسا قربانی شدن رئیس جمهور دقیقا به چه معناست؟!

هرچند رئیس جمهور به روشنی به مختصات آن جلسه اشاره‌ای نمی‌کند، شواهد حالیه و مقالیه حاکی از این است که جلسه‌ای که رئیس جمهور از آن صحبت می‌کند، جلسه‌ای داخلی نیست و احتمالا حضور وی در یک جلسه مذاکراتی با رئیس جمهور آمریکاست؛ اما در چه حالتی ممکن است مذاکره رئیس جمهور ایران با رئیس جمهور آمریکا در حکم قربانی شدن رئیس جمهور ایران تلقی شود؟!

چنین جلسه‌ای که اگر در حیطه وظایف قانونی رئیس جمهور و بر اساس سیاست‌های کشور باشد، احتمالا قربانی شدنی در آن معنا نخواهد داشت.... اما ممکن است مراد رئیس جمهور این باشد که فارغ از سلسله مراتب قدرت در ایران، خود ایشان به این جمع‌بندی و یا تحلیل برسد که برای تأمین منافع ملت ایران، لازم است بنشیند و با ترامپ گفت‌وگو کند و تبعات داخلی آن را بپذیرد... حالت دیگر این که رئیس جمهور از این کار نهی و به وی ابلاغ شود که او حق انجام چنین مذاکره‌ای را ندارد. در چنین حالتی، ممکن است رئیس جمهور، هم پستش را قربانی کند و هم خودش را. در این سناریو نیز قربانی کردن معنادار می‌شود. اما آیا منش روحانی و ساختار سیاسی قدرت در ایران کنونی، اصولا می‌تواند به چنین مسیری ختم شود؟

اگر فرض گرفته شود، روحانی قربانی کردن خود را در یکی از دو مسیر اخیر می‌بیند و آن را مطابق منافع ملت ایران تحلیل می‌کند، آیا منافع ملت ایران با همین دیدار تأمین می‌شود؟ حتی اگر دیدار یا دیدار‌هایی صورت گیرد و در نهایت هم به توافقی منجر شود، آیا برای اجرا شدن به مجلس احتیاج هست یا نیست؟ ملاحظات شورای امنیت ملی و فرماندهی کل قوا را می‌خواهد یا نمی‌خواهد؟ آیا به فرض رفتن در یک جلسه و حتی رسیدن به یک توافق، منافع ملت ایران تأمین می‌شود، بدون اینکه مجلس و سایرین با آن موافقتی داشته باشند؟ قربانی شدن ایشان مسائل را حل خواهد کرد؟

به نظر می‌رسد از سه جهت این عبارت تکراری رئیس جمهور، که «من آماده ام خود را قربانی کنم»، بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد. اول اینکه عقلا و عرفا چنین قربانی شدنی توجیه ندارد. دوم آنکه منش روحانی و مکانیسم و پویایی نظام به چنین سمتی کشیده نمی‌شود و سوم اینکه چنین قربانی شدنی، نه تنها منافع ملت را تأمین نمی‌کند که انسجام داخلی را بیهوده بر هم می‌ریزد؛ بنابراین، اگر مراد رئیس جمهور از قربانی شدن، موارد بالا باشد، بهتر است در همان حدود ژست تبلیغاتی بماند. اگر هم مراد دیگری دارند که خوب است برای تنویر اقکار عمومی آن را بیان کنند.

دیدگاه کاربران

بینام۱۱۳۳۰۷۰۲۰:۵۵:۲۹ ۱۳۹۸/۷/۲۳
روحانی توسط اصلاح طلبان ووعده های انتخاباتی دروغ خودنفله شده وقابل قربانی شدن‌نیست
ناشناس۱۱۳۳۱۰۳۲۱:۳۶:۲۰ ۱۳۹۸/۷/۲۳
اظهارات تبلیغاتی نه بگید مظلوم نمایی...یه کلام میگفت حاضرم شهید شم خلاص
علی۱۱۳۳۱۱۳۲۱:۴۹:۱۴ ۱۳۹۸/۷/۲۳
وقتی دیوان عدالت رای به بی عدالتی می دهد !!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۱۱۳۳۱۱۸۲۱:۵۸:۲۲ ۱۳۹۸/۷/۲۳
مسئولان مربوطه از ساعت 22 تا 1 بامداد سری به دو سه رستوران خیابان شریعتی بالاتر از پل رومی روبه‌روی پمپ بنزین که حدود سی میز و صندلی در پیاده‌رو چیده‌اند و با صدای بلند به پخش موزیک بی‌کلام لس‌آنجلسی اهتمام می‌ورزند، بزنند تا شاید تدبیری بیندیشند.
ناشناس۱۱۳۳۱۵۲۲۲:۳۳:۳۴ ۱۳۹۸/۷/۲۳
شیخ داره تهدید میکنه بنده خدا نمی دونه زمان برای چنین ژستهایی گذشته
ناشناس۱۱۳۳۱۵۴۲۲:۳۵:۴۲ ۱۳۹۸/۷/۲۳
نظر آقای مطهری در باره دادگاه روحانیت کاملا درست است. این نقیصه کبری را از خود دور کنید.
ناشناس۱۱۳۳۱۷۶۲۲:۴۸:۲۵ ۱۳۹۸/۷/۲۳
اون سه نفر رو خوب تو یه قاب قرار دادی آفرین
ناشناس۱۱۳۳۲۳۴۰۰:۱۹:۲۲ ۱۳۹۸/۷/۲۴
قشنگ مشخصه که از قبل برنامه ریزی شده که یک دفعه 134 دانشجو دامپزشکی و همگی از فرزندان اساتید پزشک شوند خیلی جالبه . از نظر من باید حتی قبولی در رشته دامپزشکی اینها مورد بررسی دقیق قرار بگیره به احتمال بسیار زیاد دراین قضیه هم مشکل دارند آقای توکلی بررسی کنید لطفا
ناشناس۱۱۳۳۳۱۳۰۶:۱۷:۲۴ ۱۳۹۸/۷/۲۴
ما خواهان محاکمه علنی حسین فریدون هستیم اینگونه صدور رای سبک برای جرایم سنگین عادلانه نیست قانون باید استثنا پذیر نباشد باید اموال حرام از هر که باشد به خزانه کشور بازگردد و ابن افراد بدانند فرار از عدالت دایمی نیست
ناشناس۱۱۳۳۳۵۳۰۷:۵۲:۰۴ ۱۳۹۸/۷/۲۴
مطهری بگوید به جز حرفهای بی ربط و با این همه مزایای نمیایندگی چه قدم بسیار کوچکی برای معیشت مردم برداشته است.
ناشناس۱۱۳۳۳۶۹۰۸:۰۲:۵۸ ۱۳۹۸/۷/۲۴
اگر 18 نمیلیارد دلار را با ارز 11000 تومانی حساب کنیم به هر نفر ایرانی با احتساب 80 میلیون نفر به هر فرد 2475000 تومان تعلق میگیرد و اگر به صنایع تزریق میشد خیلی شرکتها از تعطیلی نجات می یافت و .....
ناشناس۱۱۳۳۴۰۱۰۸:۲۷:۵۵ ۱۳۹۸/۷/۲۴
آقای علی مطهری پاینده باشی که شجاعانه بسیاری از حرفها را که دیگران جرات بیانش را ندارند می گویی.
ناشناس۱۱۳۳۴۸۲۰۹:۲۲:۳۷ ۱۳۹۸/۷/۲۴
18 میلیارد دلار رو تو جیب دلالان ریختن یعنی برباد رفته است .
ناشناس۱۱۳۳۴۸۴۰۹:۲۳:۳۰ ۱۳۹۸/۷/۲۴
نظر علی مطهری درباره تورم سرسام آور و مشکلات اقتصادی و معیشتی شدید مردم چیست ؟!
ناشناس۱۱۳۳۴۸۷۰۹:۲۵:۳۵ ۱۳۹۸/۷/۲۴
اصلاح طلبان و کارگزارانی ها باید از سیاست کناره گیری نمایند که مردم را با تورم لجام گسیخته و رکود و بیکاری نقره داغ کرده اند.
ناشناس۱۱۳۳۴۹۰۰۹:۲۶:۴۳ ۱۳۹۸/۷/۲۴
در همه زمانها افرادی بوده اند که دین وسیله معاش و تمایزشان از جامعه بوده است .
ناشناس۱۱۳۳۵۰۱۰۹:۳۸:۰۲ ۱۳۹۸/۷/۲۴
14 هزار تومان برای خرید یک حشره کش که در صدا و سیما تبلیغات دارد، پرداختم. اما حشره کش فقط بو داشته و هیچ اثری بر روی پشه ندارد! به کجا شکایت کنم؟ این است تولید ملی؟
ناشناس۱۱۳۳۵۵۶۱۰:۲۱:۵۹ ۱۳۹۸/۷/۲۴
روحانی قربانی برجام بی فرجام و اعتماد بی جا به شیطان بزرگ شد.
ناشناس۱۱۳۳۶۰۰۱۰:۵۵:۰۲ ۱۳۹۸/۷/۲۴
نظر مطهری درباره نابودی اقتصاد توسط دولت گرانی و بیکاری وووو چیست.
طلبه۱۱۳۳۶۷۲۱۱:۴۵:۲۷ ۱۳۹۸/۷/۲۴
نظر آقای دکتر مطهری کاملا منطقی وشجاعانه بود درودخدا برشما که حرف دل خیلی هابود
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  22. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  23. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  24. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  25. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  9. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  10. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  11. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  12. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  13. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  14. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  15. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  16. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  17. به تنهایی نمی توانست

  18. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  19. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  20. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  21. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  22. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  23. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  24. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  25. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

آخرین عناوین