هاشمی: در مورد حواشی مترو نظر نمی‌دهم

گروه اجتماعی الف،   3980721023 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در مورد حواشی روز گذشته مترو نمی‌خواهم نظری بدهم گفت: بنده فقط تذکر می‌دهم که واگن بخرند و تونل حفر کنند.

هاشمی: در مورد حواشی مترو نظر نمی‌دهم

محسن هاشمی در حاشیه جلسه شورای شهر امروز در جمع خبرنگاران درباره جلسه هم اندیشی برخی از اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری اظهار  داشت: در این جلسه اسناد پیوست برنامه سوم را مورد بحث و گفت‌وگو قرار دادیم و باید سه‌شنبه این اسناد در صحن مطرح شود. ا حکام این اسناد تصویب شده و باید شاخص‌های آن  تهیه شود. دو ماه پیش شهرداری اسناد را به کمیسیون‌های مربوطه فرستاد ه و در جلسه هم اندیشی امروز موضوعات مرتبط ارائه شد. 

وی گفت: بحث فرهنگی و اجتماعی از جمله موضوعاتی بود که شاخص آن در این اسناد مورد بحث قرار گرفت و این م ساله کار سختی است چرا که حتی در برنامه دوم هم شاخصی نداشته است. 

رئیس شورای شهر تهران در  ادامه گفت: در جلسه هم اندیشی گزارش هیات اعزامی شورای شهر به کربلا و نجف مطرح شد و قرار بود من به عنوان نماینده شورا به کربلا سفر کنم که آ‌قای امینی نایب رئیس شورا اظهار علاقمندی کردند و گفتند شما قبلا به کربلا رفته‌اید که من پاسخ دادم با هم به کربلا و نجف عازم شویم که هیات رئیسه مخالفت کرد. 

هاشمی عنوان کرد: از آنجایی که من قبلا به کربلا رفته بودم سرانجام آقای امینی برای این سفر انتخاب شد و حق شناس عضو دیگر شورا و یزدانی معاون شهرداری با ایشان سفر کرد و به بیت امام در نجف سری زدند و موکب‌های نجف و کربلا را بازدید کردند. 

وی گفت: ملاقات‌هایی نیز با برخی از مقامات در کربلا و نجف صورت گرفت که گزارش آن  اعلام می‌شود. 

هاشمی اعلام کرد: همچنین در جلسه هم اندیشی امروز مساله استعفای رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری مطرح شد و گزینه‌های مختلف مورد بحث قرار گرفت. برخی از اعضای شورای شهر نظرشان را گفتند و مطرح کردند که در جلسه هیات امنای این سازمان نظرشان ارائه نشده است. 

وی گفت: گزینه ها برای ریاست این سازمان مشخص است و من نیز در این جلسه مطرح کردم که نظر شورا را در هیات ا منا اعلام و از آن دفاع کرده‌ام. 

وی در پاسخ به سوالی درمورد اعتراض روز گذشته برخی از کارکنان مترو گفت: این مساله موضوعی نیست که من نظر  دهم از من نخواهید پاسخ بدهم چون موضوع حساسی است و می‌تواند دخالت من سبب سوء مدیریت شود. 

هاشمی خاطرنشان کرد: من فقط تذکر می‌دهم که واگن بخرند  و TBM ها هم دوست دارند که تونل بکنند و مسافران مترو هم روز به روز بیشتر شوند اینها از رویاهای من است. 

وی گفت: چهار دستگاه TBM  داریم که ظرفیت دارند روزی 25 متر تونل حفر کنند و محقق نشده و روزانه متوسط 5 تا 10 متر تونل کنده شده است البته در حال حاضر دو مورد از این دستگاه‌ها بلااستفاده شده و اینکه آقای چمران گفته‌اند بعد از رفتن ما روزی یک متر هم تونل کنده نشده قطعا کم لطفی کرده‌اند. 

رئیس شورای شهر گفت: زمانی که من در مترو بودم هر یک کیلومتر کندن تونل 10 میلیارد تومان هزینه داشت. 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۱۳۰۲۴۹۲۱:۴۸:۲۵ ۱۳۹۸/۷/۲۱
جناب هاشمی اینکه رئیس هیئت مدیر مترو با مشت ولگد به کارگر وکارمند معترض مترو حمله ورمی شود قطعا غیر حرفه ای،غیر اخلاقی و دور از منزلت مدیران است در این ارتباط موضع صریح خود را اعلام بفرمایید دفاع ازمظلوم وظیفه همه ماست.کارگر و کارمند اگر بی احترامی و رفتار ناهنجار هم داشته باشند مدیر حق رفتار وحشیانه را ندارد.عدم اعلام نظر جنابعالی تعبیر به طرفداری از رفتار ناشایست رئیس هیات مدیره می شود به خاطرات استاد حکیمی در باره مرحوم عالی نسب شما را ارجاع می دهم که می فرمایند آقای عالی نسب باخبر می شوند که مهندس خبره کارخانه اش که تولید وابسته به تخصص آن مهندس بود به صورت کارگر آن کارخانه سیلی زده فورا مهندس را فرامی خواند و از ایشان می خواهد که با مراجعه به کارگزینی تسویه نماید و اعلام می کند:" من دستی که به صورت کارگر سیلی بزند را نمی خواهم"
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین