چرا صداوسیما مطالبات کارگران هفت‌تپه را پوشش نمی‌دهد؟/ پیشنهاد لاریجانی برای شفاف‌نشدن اموال مسئولان/ عارف واسطه اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان می‌شود؟

گروه سیاسی الف،   3980720127 ۱۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

چرا صداوسیما مطالبات کارگران هفت‌تپه را پوشش نمی‌دهد؟/ پیشنهاد لاریجانی برای شفاف‌نشدن اموال مسئولان/ عارف واسطه اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان می‌شود؟

ایران عاملان انفجار نفتکش ایرانی را تهدید کرد

دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به حمله موشکی بامداد جمعه به نفت کش ایرانی در دریای سرخ اظهار داشت: راهزنی دریایی و شرارت در آبراه‌های بین المللی که با هدف ناامن سازی رفت و آمد شناورهای تجاری انجام می شود بدون پاسخ نخواهد ماند.

بیشتر بخوانید:

شمخانی: سرنخ‌های اصلی حمله به نفتکش ایرانی بدست آمده/ شرارت‌ها بدون پاسخ نمی‌ماند

علی ربیعی، سخنگوی دولت در روزنامه ایران نوشت: «در دورانی که منطقه ما بیش از هر زمان دیگری به آرامش و صلح برای ترمیم زخم برادرکشی‌های طولانی احتیاج دارد، هستند افراد، گروه‌ها و دولت‌هایی که بقای آنها وابسته به تجاوز به دیگران، منتفع شدن از جنگ است که کوچکترین روزنه‌های آشتی و صلح را برنمی‌تابند و از چنگ زدن به هر فرصتی برای تشدید ویرانی دریغ نمی‌ورزند. آخرین این اقدامات شرارت بار، حمله به نفتکش ایرانی در دریای سرخ بود که به نظر می‌رسد عواملی مشکوک در پس آن، یکبار دیگر همت خود را برای یک تنش دیگر به کار گرفته‌اند. با آگاهی از این مسأله، جمهوری اسلامی ایران با پرهیز از شتابزدگی، به دقت در حال بررسی ماجرا و کشف واقعیت‌های آن است. بدون تردید، پاسخ متناسب برای طراحان این حمله بزدلانه اتخاذ خواهد شد اما تا روشن شدن همه ابعاد این توطئه، منتظر خواهیم ماند.»

***

چرا ماجرای لردگان به اینجا کشید؟

عباس عبدی، تحلیلگر سیاسی در بررسی علل کلان ماجرای لردگان در اعتماد نوشت: «اگر چنانچه مردم يك روستا و يك شهر نهادهاي مردمي و قابل قبول خود را داشته باشند، به طور طبيعي در هر مساله‌اي مي‌توانند از طريق آن نهاد مطالبات و مشكلات خود را به صورت مدني با دولت طرح كرده و پاسخ لازم را بگيرند، نه اينكه اولين اقدام اعتراضي آنان، حمله و هجوم به ساختمان دولتي مورد نظر باشد. انجمن‌ها و نهادهاي مردمي قدرتمند و به رسميت شناخته شده، همه مسائل و مشكلات را با گفت‌وگو و تفاهم حل خواهند كرد و خواسته‌هاي مردم را در يك چارچوب مدني به دولت منتقل مي‌كنند...

يكي از رفتارهاي شايع در مديريت مشكلات در ايران، امنيتي كردن و در نتيجه محرمانه كردن امور است. به طوري كه آن را از مدار تصميمات مدني و عادي خارج مي‌كند. حتي اگر عده‌اي فرصت‌طلب و ضدانقلاب از اين رويدادها سوءاستفاده كنند، اين امر دليل نمي‌شود كه ما نيز در بازي آنها وارد شويم و فضا را امنيتي كنيم. امنيتي كردن مساله آن را از مدار تفاهم و گفت‌وگو خارج مي‌كند و اين خواست مخالفان است. يك مديريت آگاه سعي مي‌كند كه حتي مسائل امنيتي را نيز در قالب‌هاي عادي حل و فصل كند، نه آنكه مسائل عادي را در چارچوب امنيتي حل كند. حل و فصل عادي مسائل زمانبر است و حوصله مي‌خواهد، ولي نتايج آن پايدار و به دور از كينه و نفرت خواهد بود.»

بیشتر بخوانید:

درس‌های لردگان به روایت عباس عبدی

***

دفاع عرب‌سرخی از لیست اختصاصی اصلاح‌طلبان

به نظر می‌رسد ایده عدم ائتلاف با اعتدالیون در اردوگاه اصلاح‌طلبان کم‌کم دارد به پیروزی می‌رسد و در انتهابات پیشِ رو باید منتظر لیست اختصاصی اصلاح‌طلبان باشیم.

فیض‌الله عرب‌سرخی فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره لیست اصلاح‌طلبان در انتخابات امسال مجلس به اعتماد گفت: «به نظرم اصلاح‌طلبان بايد با فهرستي از كانديداهاي اختصاصي و قابل‌ دفاع خود در انتخابات مجلس آينده شركت كنند. كانديداهايي كه در صورت پيروزي در مجلس به مطالبات اصلاح‌طلبانه ملتزم و متعهد باشند و حاميان‌شان بتوانند از عملكرد آنها دفاع كامل كنند و آنها نيز پاسخگوي عملكرد خود باشند؛ بنابراين به نظرم در شرايط فعلي نبايد از ليست انتخاباتي حداقلي و حداكثري صحبت كرد.

ملاك اصلاح‌طلبان بايد فهرست انتخاباتي متشكل از كانديداهاي اختصاصي خود باشد. به اين اعتبار در هر حوزه‌اي ارايه چنين فهرستي وجود داشت بايد با تمام توان در انتخابات شركت كنند و در هر حوزه‌اي كه امكان ارايه چنين فهرستي وجود نداشت، بهتر است كه موضوع را صادقانه با مردم در ميان بگذارند.»

***

پیشنهاد لاریجانی برای اطمینان از شفاف‌نشدن اموال مسئولان!

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از پیشنهاد علی لاریجانی برای اطمینان از محرمانه ماندن اموال مسئولین خبر داد. اسدالله عباسی گفت: «با توجه به نگرانی‌هایی که برخی کارشناسان و نمایندگان در خصوص سامانه داشتند مبنی بر اینکه چون الکترونیکی است و در فضای مجازی احتمال هک یا سرقت اطلاعات و یا اختلال در آن وجود دارد، لذا برای این باید ساز و کاری فراهم شود و برای هر کدام از مسئولان کُدی را در نظر بگیرند تا بر اساس این کد نمایندگان اطلاعات خود را تعیین و به روزرسانی کنند.به عنوان مثال کد ۱۲ به همراه پسوورد آن متعلق به فلان نماینده یا مسئول است و آن مسئول می‌داند و بر اساس آن رمزگذاری می‌کند و تنها شخص مسئول و رئیس قوه قضائیه این کد و رمز را خواهند داشت.»

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد لاریجانی به رئیسی و روحانی برای محرمانه ماندن اطلاعات مالی مسئولان

با راه‌اندازی سامانه اموال مسئولان در قوه قضائیه، این شائبه برای افکار عمومی ایجاد شده که قرار است اموال مسئولین برای مردم شفاف شود. در حالی‌که مطابق ماده ۵ قانون رسیدگی به دارایی مقامات و مسئولان، فهرست دارایی‌های مسئولان محرمانه است و افشای آن جرم است.

از همین‌رو طبیعی است افکار عمومی از مجلس مطالبه کند این قانون را اصلاح کند تا اموال مسئولین برای مردم شفاف شود. هرچند در صورت تصویب قانون هم مشخص نیست چقدر اجرا شود. مانند ماده ۲۹ قانون برنامه ششم که مربوط به شفاف‌سازی حقوق و مزایای مدیران است اما دولت ۱۸ ماه است آن را اجرا نمی‌کند.

***

چرا صدا و سیما مطالبات کارگران هفت‌تپه را پوشش نمی‌دهد؟

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران، شهیدبهشتی و شریف طی نامه‌ای به علی‌عسگری رئیس سازمان صداوسیما با تعیین ضرب‌الاجلی یکماهه برای پوشش صریح و بی‌پرده مطالبات کارگری تصریح کردند: درصورت نپرداختن به موضوع در مدت زمان معین شده بسیج دانشجویی مستندی در این زمینه تهیه و راساً رسانه‌ای خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

دانشجویان خطاب به علی‌عسگری: اعتراضات هفت‌تپه در صدا و سیما سانسور می‌شود

***

عارف واسطه اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان می‌شود؟

غلامرضا تاجگردون، نماینده اصلاح‌طلب مجلس به خبرآنلاین گفت: «رایزنی با شورای نگهبان به نظرم موثر خواهد بود چراکه چنین تجربه‌ای در گذشته وجود داشت. در دوره‌ای آقای کروبی بسیارتاثیرگذار بودند چراکه فقهای شورای نگهبان او را قبول داشتند و مشکل بسیاری از افراد را حل و فصل می‌کرد و به اصطلاح ریش گرو می‌گذاشت. ایشان روحانی معتبری بود و همیشه تلاش می‌کرد تا با مذاکره برخی از مسائل را حل کند. اما اکنون اصلاح‌طلب‌ها چنین فردی را ندارند. به نظرم به جای افتادن به جان یکدیگر بهتر است در اندک فرصت باقی‌مانده چنین ظرفیتی را ایجاد کنیم. البته افرادی که مورد وثوق شورا نیز باشند.

مثلا شخص آقای عارف بهترین گزینه است. اصلاح‌طلب‌ها متاسفانه نمی‌توانند ظرفیت‌ها را به درستی تشخیص دهند. تصور می‌کنند عارف چون سرلیست بوده باید حتما وارد ستیزهای سیاسی شود در صورتی که می‌توان از او برای صلح با طرف‌هایی به‌مانند شورای نگهبان استفاده کرد. در مجلس دور پیشین اگر اختلافات خیلی شدت پیدا می‌کرد، آقای لاریجانی پا درمیانی نمی‌کرد بلکه آقای ابوترابی بود که وساطت می‌کرد. آقای باهنر با شوخی عنوان می‌کردند که «اگر آقای ابوترابی در زمان واقعه کربلا حضور داشتند جنگی اتفاق نمی‌افتاد.» (خنده). خب چه اشکالی دارد که اصلاح‌طلبان فردی مانند ابوترابی را که منصف است را به‌عنوان نماینده مذاکره‌کننده با شورای نگهبان انتخاب کنند.»

***

استقبال از اجرای قانون جرم سیاسی

نعمت احمدی، وکیل دادگستری، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، درباره خبر بررسی جرائم سیاسی در دادگاه هیات‌ منصفه مطبوعات گفت: اصل یکصد و شصت و هشتم قانون اساسی یکی از اصول بر زمین مانده قانون اساسی است. این اصل ۲ بخش دارد که یکی جرائم مطبوعاتی و دیگری جرائم سیاسی است. بخش جرائم مطبوعاتی از همان سال 58 هم هیات منصفه‌اش تشکیل شد و هم قانون آن تدوین شد و سیکل عجیبی بر آن گذشت.

این وکیل دادگستری ادامه داد: اما بخش دوم که رسیدگی به جرائم سیاسی را در نظر دارد، متاسفانه تا همین لحظه اجرایی نشده است. هر سه قوه مققنه، مجریه و قضاییه در این سال‌ها درصدد برآمدند تا لایحه جرم سیاسی و نحوه رسیدگی به آن را تعریف کنند.

این وکیل دادگستری با تاکید بر لزوم رسیدگی به جرائم سیاسی گفت: باید هیات منصفه تشکیل شود و حتی اگر همان هیات منصفه مطبوعات باشد هم ایرادی ندارد. دادگاه‌های این کار برگزار شود اولین فواید قانون اساسی را درباره تعریف جرم سیاسی و محاکمه فعالان سیاسی می‌بینیم.

***

اصلاح‌طلبان به دنبال انتخابات مجازی

اعضای حزب اتحاد ملت در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان طرحی را به این شورا ارائه داده‌اند که بر اساس آن دی‌ماه امسال یک انتخابات مجازی به‌منظور انتخاب گزینه‌های لیست اصلاح‌طلبان در انتخابات اسفندماه مجلس برگزار شود.

به گزارش انصاف نیوز، بر اساس این طرح هر کدام از اعضای شورای سیاستگذاری افرادی را معرفی می‌کنند و آنها نیز افراد جدیدی را معرفی کرده و این معرفی تا چند لایه پیش می‌رود. در نهایت افراد معرفی‌شده که قرار است تعدادشان در تهران به چهارصد هزار نفر برسد به‌طور مجازی در انتخابات شرکت کرده و به افرادی که خودشان را معرفی و تبلیغات کرده‌اند رای می‌دهند‌.

با این رای‌گیری لیست اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس تهیه می‌شود. این طرح البته مخالفانی جدی دارد، از جمله اعضای حزب کارگزاران و اعتماد ملی تا کنون مخالف آن هستند.

این پیشنهاد تاکنون به تصویب شعسا نرسیده است و مشخص نیست که با توجه به ایرادهای مخالفان آیا پیشنهاد جدید عملی خواهد شد یا نه، اما شیوه‌ی بستن لیست در انتخابات سال ۹۴ هم انتقادات زیادی را به دنبال داشته است.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۱۲۸۹۷۴۲۰:۵۵:۵۲ ۱۳۹۸/۷/۲۰
اقای لاریجانی ما یادمون نرفته که با نامه نگاری ان وزیر قبلی مسکن جلوی مالیات خانه های خالی را گرفتین و امروز باعث شدین که قیمت خانه دوبرابر شود و به ملت بدهکار هستید و ....
ناشناس۱۱۲۸۹۷۹۲۰:۵۹:۳۲ ۱۳۹۸/۷/۲۰
سکوت و کم حرفی را باید از محمد رضا عارف نفر اول انتخابات تهران یاد گرفت. در ظرف 4 سال نمایندگی یک نطق یا حتی یک تذکر هم در مجلس نکرد !!!!!
ناشناس۱۱۲۸۹۸۲۲۱:۰۱:۳۹ ۱۳۹۸/۷/۲۰
دولتمردان ما بدانند که معده فیفا و امثال فیفا هرگز سیر نخواهد شد. بزرگ‌ترین خطا این است که فکر کرده‌اید اگر برای ورود زنان به استادیوم مردان به فیفا لبیک بگویید دیگر مطالبه‌ای نخواهند داشت. فردا خواهید دید که از شما تقاضای دیگر خواهند کرد و این قصه ادامه خواهد داشت. مذاکرات هسته‌ای گواه صادقی بر زیاده‌خواهی‌های تمام‌نشدنی جریان سلطه و نشانه ذات خبیث آنهاست. لذا هرچه سریع‌تر باید به مسئله ورود زنان به ورزشگاه مردان خاتمه داد.
ناشناس۱۱۲۸۹۸۵۲۱:۰۳:۳۳ ۱۳۹۸/۷/۲۰
بیش از 5 ماه مانده به پایان سال 98 کار برخی مسئولان شده اعلام افزایش 15 درصدی حقوق‌ها در سال 99 و افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین و... یعنی مردم را به اضطراب واداشتن و روی اعصابشان راه رفتن... واقعاً چه ضرورتی دارد؟
ناشناس۱۱۲۹۰۰۰۲۱:۱۷:۵۸ ۱۳۹۸/۷/۲۰
مگر مسولین خدمت گذار مردم نیستند مگر حقوق آنان از بیت‌المال پرداخت نمی شود آنهم در کشور اسلامی پس از چی می ترسید. می ترسید از اینکه مردم به ثروت آنها پی ببرند و نتوانند جوابگو باشند که از کجا آورده‌اند در تمامی کشورهای دمکراتیک حقوق و اموال تمامی مسولین در معرض عموم است
ناشناس۱۱۲۹۰۰۳۲۱:۲۱:۳۸ ۱۳۹۸/۷/۲۰
واسه مردم شفاف نباشه پس واسه کی شفاف باشه؟ واسه خودشون؟؟
mostafa.kamali95@yahoo.com۱۱۲۹۰۰۶۲۱:۲۶:۵۲ ۱۳۹۸/۷/۲۰
طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی هم بعد از 5 سال پیگیری نمایندگان در اردیبهشت 98 تصویب شد ولی باز هم جناب لاریجانی از اجرایی شدن ان جلوگیری می کنند ایشان کلا با شفاف سازی مخالفند
ناشناس۱۱۲۹۰۸۰۲۲:۳۷:۱۸ ۱۳۹۸/۷/۲۰
جناب آقای لاریجانی این سایت برای اعلام دارایی مقاماتی چون شما هست نه من کارگر چرا که من از این تریبون اعلام می کنم ماهی 2/5 میلیون حقوق می گیرم و خودم هم مستاجر هستم.
ناشناس۱۱۲۹۱۳۴۲۳:۴۱:۵۵ ۱۳۹۸/۷/۲۰
این خانواده از اموال این کشور دست بردار نیست
محمد۱۱۲۹۱۵۸۰۰:۰۷:۲۹ ۱۳۹۸/۷/۲۱
صدا و سیما اخبار اعتراض کارگران ونزوئلا رو دقیق پوشش میداد.ولی نوبت به خودمون که میرسه یهویی غیب میشن
ناشناس۱۱۲۹۱۷۰۰۰:۲۹:۵۱ ۱۳۹۸/۷/۲۱
دولت بودجه صدا و سیما رو گروگان گرفته تا علیه دولت حرفی نزنه
ناشناس۱۱۲۹۲۴۱۰۶:۰۷:۰۴ ۱۳۹۸/۷/۲۱
چر ا از شفاف شدن اموال مسئولین برای مردم میترسد؟ انشاءالله مردم در اسفدماه حضورش را در مجلس پایان دهند
ناشناس۱۱۲۹۲۷۸۰۷:۳۶:۱۰ ۱۳۹۸/۷/۲۱
وقتی مرجع قانون گذاری خود از قانون فرار می کند بد بحال کشور . مردم باید هشیار باشند چه نمایندگانی به مجلس میفرستند .
ناشناس۱۱۲۹۳۵۲۰۸:۴۸:۱۴ ۱۳۹۸/۷/۲۱
اصلاح طلبان لیبرال سرمایه دارند و مشکلات مردم براشون ذره ای اهمیت نداره
ناشناس۱۱۲۹۳۹۴۰۹:۰۸:۰۰ ۱۳۹۸/۷/۲۱
فقط اطلاعات دزدان محرمانه است .کسی که با عرق جبین اموال جمع کرده چرا باید از افشای دارایی خود بترسد....
ناشناس۱۱۲۹۴۲۱۰۹:۳۳:۵۴ ۱۳۹۸/۷/۲۱
شبکه های فارسی زبان اون طرف آب به خوبی پوشش می دهند کسی هم که صدا و سیما نمی بینه بی خیال !
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  3. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  4. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  5. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

  12.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  13.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  14. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  15. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  5. جلاد، به پایان سلام کن!

  6. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  7. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  8. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  11. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  12. انتقام از پوتین؟

  13. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  17. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  18. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  19. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  20. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  21. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  22. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  4. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  5. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  6. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  7. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  8. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  9. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  10. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  11. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  12. رئیسی: همه بخش‌های تولیدی مخاطب شعار سال هستند

  13. فضائلی: اختلاف سلیقه‌ها در کشور نباید نفرت ایجاد کند

  14. ادعای حسنی و رفتار اموی!

  15.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  16. درگذشت معاون امور زنان در دولت اصلاحات

  17. چرا شبکه آشوب به سراغ براندازان داخلی رفته است؟ / با اپوزیسیون داخل کشور آشنا شوید!

  18. حاجی‌دلیگانی: فساد نتیجه بی‌توجهی و عدم رعایت قانون است

  19. جوابیه پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی به حواشی اخیر

  20. یک دیدار معنادار

  21. جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

  22. صلح امام حسن(ع)؛ چرا؟!

  23. نامگذاری شعار سال تعیین نقشه راه است/ مسوولان موانع را از سر راه تولید بردارند

  24. شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه

  25. سرلشکر رشید: آمریکا شریک جرم اسرائیل است

آخرین عناوین