پیروزی والیبال ایران برابر آرژانتین/ چهارمین برد ثبت شد

گروه ورزشی الف،   3980719022

تیم ملی والیبال ایران در هشتمین بازی خود در جام جهانی با شکست آرژانتین به چهارمین برد در مسابقات رسید.

به گزارش حبرنگار مهر، تیم ملی والیبال ایران در هشتمین روز رقابت‌های جام جهانی از ساعت ۵:۳۰ بامداد جمعه مقابل آرژانتین صف آرایی کرد. ملی پوشان ایران با نتیجه ۳ بر ۲ آرژانتین را شکست دادند و به چهارمین برد خود رسیدند.

ایگور کولاکوویچ در این دیدار با ترکیب میلاد عبادی پور، سعید معروف، مسعود غلامی، امیر غفور، علی اصغر مجرد، امیر حسین اسفندیار و محمدرضا حضرت پور بازی را آغاز کرد.

ست نخست؛ ۲۷ بر ۲۵ به سود ایران

آرژانتین شروع خوبی در حمله و سرویس داشت و موفق شد نخستین تایم استراحت فنی را با نتیجه ۸ بر ۶ پیروز پشت سربگذارد. با شروع بازی آرژانتینی‌ها با زدن سرویس‌های حوب اختلاف امتیاز را به عدد ۴ افزایش دادند و با نتیجه ۱۰ بر ۶ پیش افتادند اما با نمایش خوب معروف تیم ملی اختلاف را کاهش و بازی را در امتیاز ۱۲ برابر کردند و غفور امتیاز برتری ۱۳ را کسب کرد تا سرمربی آرژانتین تقاضای تایم استراحت دهد. همین وقفه باعث ایجاد برتری ۱۶ بر ۱۴ آرژانتین در دومین تایم استراحت فنی شد. در ادامه ایران یک بار دیگر بازی را با کسب دو امتیاز متوالی در ۱۶ برابر کردند ولی آرژانتین بار دیگر با نتیجه ۱۹ بر ۱۷ پیش افتاد تا کولاکوویچ تقاضای تایم استراحت دهد. در نهایت بازی پر افت و خیز دو تیم در ست نخست با دفاع زیبای معروف با برتری ۲۷ بر ۲۵ ملی پوشان ایران همراه شد.

ست دوم؛ ۲۵ بر ۲۳ به سود آرژانتین

آرژانتین  مانند ست اول شروع خوبی داشت و با ایجاد ۳ اختلاف امتیاز نخستین تایم استراحت فنی را با نتیجه ۸ بر ۵ با برتری نزد سرمربیشان رفت. ملی پوشان ایران در ادامه با کسب ۳ امتیاز بازی را در امتیاز ۸ برابر کردند. بازی برابر دو تیم تا امتیاز ۱۳ پیش رفت تا اینکه آرژانتین بار دیگر با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ پیش افتادند. دومین تایم استراحت فنی با برتری ۱۶ بر ۱۴ آرژانتین همراه شد. حریف موفق شد در ادامه ۴ اختلاف در بازی ایجاد و با نتیجه ۱۹ بر ۱۵ پیش باشد. آرژانتین در حالیکه ۲۴ بر ۲۱ پیش بود ملی پوشان اختلاف را کاهش دادند و در نهایت این ست با برتری ۲۵ بر ۲۳ آرژانتین همراه شد.

* ست سوم؛ ۲۵ بر  ۱۹ به سود آرژانتین

آرژانتین مانند ست گذشته موفق شد ۳ بر صفر پیش افتد اما در ادامه شاگردان کولاکوویچ با زدن سرویس بهتر نخستین تایم استراحت فنی را با نتیجه ۸ بر ۵ پیروز پشت سر گذاشتند. بازی بار دیگر در امتیاز ۹ برابر شد و دو تیم تا امتیاز ۱۵ پایاپای پیش رفتند و در نهایت دومین تایم استراحت فنی با برتری ۱۶ بر ۱۵ آرژانتین همراه شد. سرویس‌های خوب آرژانتین باعث برتری ۱۹ بر ۱۶ این تیم شد تا کولاکوویچ تقاضای تایم استراحت دهد. در نهایت آرژانتین با نمایش عالی در سرویس ست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز پشت سر گذاشت.

ست چهارم؛ ۲۵ بر ۱۷ به سود ایران

ایران بر خلاف دو ست گذشته شروع خوبی در این ست داشت و با نتیجه ۳ بر یک پیش افتاد. ملی پوشان ایران با ارائه بازی سرعتی نخستین تایم استراحت فنی را با نتیجه ۸ بر ۴ پیروز پشت سرگذاشتند. درخشش مجرد ایران را با نتیجه ۱۴ بر ۱۰ تیم برتر زمین حفظ کرد تا سرمربی آرژانتین تقاضای تایم استراحت دهد. دومین تایم استراحت فنی با برتری ۱۶ بر ۱۱ ایران  و ۵ اختلاف امتیاز همراه شد. در نهایت این ست با برتری ۲۵ بر ۱۷ ایران همراه شد تا کار در ست شماری برابر دو شود.

ست پنجم؛ ۱۵ بر  ۱۰ به سود ایران

ایران از ابتدا تیم برتر زمین شد و با نتیجه۴بر یک پیش افتاد تا سرمربی آرژانتین مجبور به گرفتن تایم استراحت شود. ملی پوشان ایران با نتیجه ۸ بر ۴ همچنان تیم برتر زمین شد و دو تیم زمین ها را تعویض کردند. در نهایت ایران با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ پیروز این ست و بازی شد.

 تیم ملی فردا استراحت خواهد کرد و در نهمین روز رقابت‌ها روز یکشنبه از ساعت ۱۳:۵۰ مقابل ژاپن میزبان مسابقات صف آرایی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر،  روسیه با ۶ قهرمانی به همراه برزیل و آمریکا با دو مدال طلا پرافتخارترین تیم‌های جام جهانی والیبال هستند. همچنین تیم‌های کوبا، ایتالیا و آلمان نیز هر کدام یک قهرمانی در جام جهانی والیبال دارند.

سعید معروف، جواد کریمی، امیر غفور، پوریا یلی، پوریا فیاضی، فرهاد قائمی، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، علی شفیعی، مسعود غلامی، علی اصغر مجرد، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا مؤذن ۱۳ بازیکن ایران در چهاردهمین دوره مسابقات جام جهانی هستند. سید محمد موسوی بزرگ ترین غایب ایران در این مسابقات است که به دلیل خستگی و مشکلات شخصی با موافقت ایگور کولاکوویچ در این مسابقات حضور ندارد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین