کالدرون: دوندگی ما از یوونتوس و آژاکس هم بیشتر است

گروه ورزشی الف،   3980718077

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران تراکتور به ما فحاشی کردند و نارنجک انداختند، اما از سوی کمیته انضباطی بخشیده شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حاشیه تمرین امروز تیمش در جمع خبرنگاران گفت: از امروز تمرینات خود را بدون حضور ملی پوشان شروع می‌کنیم. بعد از آخرین تمرین، هیچ مصدومی نداشتیم و امروز هم همه بازیکنان در اختیار تیم هستند.

کالدرون: تراکتوری‌ها نارنجک انداختند و بخشیده شدند/ دوندگی ما از یوونتوس و آژاکس بیشتر است

نمی‌شود همه تقصیرات را گردن جونیور انداخت

سرمربی پرسپولیس درباره شایعاتی که پیرامون جدایی جونیور برندائو از این تیم شنیده می‌شود اظهار کرد: در حال حاضر چنین تصمیمی نداریم جونیور جوان است و خود را با شرایط تیم هماهنگ می‌کند. امیدوارم اولین گل خود را بزند و هواداران را خوشحال کند و خود را به آن سطح مورد نطر ما برساند.

او در خصوص اینکه آیا انتقاداتی که از جونیور از طرف کارشناسان می‌شود را شنیده است، گفت: اولویت ما این است که مهمترین مهاجم ما یعنی علیپور پایش به گلزنی باز شود. در آخرین مسابقه، او خیلی خوب بازی کرد و سطح بالایی از خود نمایش داد، اما گلزنی نکرد. در جریان انتقاداتی که از جونیور می‌شود، هستم. توقع ما را برآورده نکرده است، اما او بازی آخر اصلا بازی نکرد و نمی‌دانم چرا روی او زوم شده است. خوب بازی می‌کنیم، اما فقط ۳ گل تا به حال به ثمر رساندیم. نمی‌شود همه تقصیرات را گردن جونیور انداخت. جونیور گزینه نهم ما بود. او جوان است و در نهایت امیدواریم به تیم کمک کند. در فوتبال امروز مهاجم گلزن، ارزان نیست مگر اینکه جوان باشد. مثل عبدی که در اولین بازی خود در دربی گل زد.

کالدرون: تراکتوری‌ها نارنجک انداختند و بخشیده شدند/ دوندگی ما از یوونتوس و آژاکس بیشتر است

تراکتوری‌ها نارنجک انداختند، اما بخشیده شدند

کالدرون درباره محرومیت هوارداران پرسپولیس در بازی با پیکان بیان کرد: نمی‌دانم که چرا باید بدون تماشاگر بازی کنیم. محرومیت‌هایی به تیم ما تحمیل شده است که برای من توجیهی ندارد. نمی‌دانم چرا شجاع را محروم کردند و فرشاد با یک هل دادن ساده ۳ جلسه محروم می‌شود در حالی که بازیکن استقلال همین کار را کرد، اما جریمه نشد. در تمام دنیا جریمه‌ها برای تیم میزبان است. بازی تراکتور نارنجک و سنگ انداختند و فحاشی کردند، اما جریمه آن‌ها بخشیده شد. به نظر من در تصمیمات معیارها متفاوت است. امیدوارم معیار‌ها برای همه در فوتبال ایران برابر باشد. دوست دارم عدالت برای همه باشد و نمی‌دانم چرا بیرانوند را جریمه کردند. ۳ بازیکن ما را محروم کردند، اما تراکتور را بخشیدند. شاید همه بدانند علت این موضوع چیست، اما من نمی‌دانم.

دوست دارم آزادنه صحبت کنم

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه طبق قانون نباید درباره دیگر تیم‌ها صحبت کند، گفت: من عادت دارن آزادانه اظهار نظر کنم البته به همه تیم‌ها احترام می‌گذارم. این حقوقی است که در همه جای دنیا داشتم و می‌خواهم اینجا هم داشته باشم.

کالدرون: تراکتوری‌ها نارنجک انداختند و بخشیده شدند/ دوندگی ما از یوونتوس و آژاکس بیشتر است

در خط حمله مشکل داریم

او درباره نقش خودش در آمار ضعیف گلزنی پرسپولیس، بیان کرد: همیشه مربی اولین مسئول است. از خودم انتقاد می‌کنم، اما آمار‌ها را هم میبینم. در خط حمله مشکل داریم. در رئال مادرید، جای رونالدو خالی است. از روند تیم راضی هستم مخصوصا در ۲ بازی آخر.

از یووه و اتلتیکو دوندگی بیشتری داریم

کالدرون درپاسخ به سوال یک خبرنگار که آمار بازی پرسپولیس در بازی با شهرخودرو را ضعیف ارزیابی کرده بود، گفت: آمار شما اشتباه است. من آمار بازی را خودم دارم. ما ۹ ضربه به سمت دروازه حریف داشتیم. پرسپولیس از همه تیم‌های چمپیونزلیگ اروپا دوندگی بیشتری داشته است. یووه و اتلتیکو ۱۱۴ کیلومتر دوندگی داشتند. آژاکس ۱۱۸ و ما ۱۲۰ کیلومتر دوندگی داشتیم. بازی با سپاهان تک به تک را گل نکردیم و بازی را باختیم. خوب بازی می‌کنیم، اما گلزنی نمی‌کنیم و به هر حال به علیپور اعتماد داریم.

صحبت‌های من درباره حسینی را به درستی منعکس نکردند

او در خصوص صحبت‌های جنجالی اش درباره سیدجلال حسینی بیان کرد: وقتی تیم می‌بازد، برخی خبر‌ها را عوض می‌کنند در حالی که من گفتم وقتی بازیکنی ۲ هفته تمرین نمی‌کند، نمی‌تواند در تیم من بازی کند. حالا وقتی سن او بیشتر هم باشد، این احتمال بیشتر می‌شود. رابطه خوبی با حسینی دارم و او کاپیتان نمونه من است. ۳ دفاع در حد تیم ملی دارم و مسلما یک نفر بیرون خواهد ماند. اول فصل از من می‌پرسیدند که چرا کنعانی بازی نمی‌کند و حالا که تیم می‌بازد، می‌پرسند که چرا حسینی بازی نمی‌کند. بالاخره باید یک نفر بازی نکند.

کالدرون: تراکتوری‌ها نارنجک انداختند و بخشیده شدند/ دوندگی ما از یوونتوس و آژاکس هم بیشتر است

ماهینی بازیکنی بین المللی است

کالدرون در خصوص هجمه‌ای که علیه ماهینی به وجود آمده است گفت: او آماده، باتجره و بازیکن بین المللی است. چون در دقایق آخر گل خوردیم گفته می‌شود که از لحاظ بدنی آماده نیست. اما مشکل اصلی ما همان گلزنی است. تیم بزرگی مثل پرسپولیس نباید در ۶ بازی ۴ گل زده داشته باشد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  15. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  16. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  17. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  18. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  19. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  20. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  21. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  22. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  23. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  24. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  25. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

آخرین عناوین