۱۰ شاسی بلند لوکس در بازار جهانی

گروه عکس الف،   3980717192 ۲۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار
خودرو‌های بلند (از نظر ارتفاع) شامل انواع اس یو وی و کراس اوور طی یک دهه گذشته همواره فروش تضمین شده‌ای برای کمپانی‌های تولیدکننده به همراه داشته و روند استقبال از آن نیز کماکان مسیر رشد را دنبال می‌کند. در این میان شاسی بلند‌های جمع و جور به مراتب عملکرد موفق تری نیز دارند، زیرا هم از نظر اندازه با شرایط زندگی امروزی سازگاری بیشتر دارند و هم آنکه برچسب قیمت آن‌ها به مراتب در مقایسه شاسی بلند‌های فول سایز رقابتی‌تر است.

با این توضیحات در مطلب امروز سراغ مجموعه‌ای از بهترین شاسی بلند‌های کوچک لوکس می‌رویم تا یک لیست متفاوت از این گروه ایجاد کنیم. خودرو‌هایی لوکس با قیمت‌هایی جذاب برای مشتریان در بازار جهانی که البته شامل بازار ایران نخواهد شد، زیرا قیمت برخی از این محصولات لوکس تراز اول جهان هم اکنون با برچسب قیمت یک شاسی بلند چینی در بازار ایران برابری دارد!

آکورا آر دی اکس ۲۰۲۰

حدود قیمت: ۳۸۵۰۰ دلار

۱۰ شاسی بلند لوکس با قیمت جالب در بازار جهانی! +تصاویر

آر دی اکس یکی از زیباترین شاسی بلند‌های بازار در کلاس خود است. محصولی با طراحی عضلانی، جزئیات زیاد در بخش‌های مختلف بدنه و یک برند قابل اعتماد که مجموعا گزینه‌ای مناسب را پیش روی مشتری قرار داده است. آر دی اکس مجهز به یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلند توربوشارژ است که تا ۲۷۲ اسب بخار خروجی و ۲۸۰ پوندفوت گشتاور دارد.


آلفا رومئو استلویو ۲۰۱۹

حدود قیمت: ۴۲۰۰۰ دلار

۱۰ شاسی بلند لوکس با قیمت جالب در بازار جهانی! +تصاویر

حضور لوگوی آلفا روی هر بدنه‌ای که قرار بگیرد خود به تنهایی تبدیل به دلیل خرید برای طیف وسیعی از مشتریان می‌شود. استلویو یک شاسی بلند جمع و جور با طراحی زیبا بویژه در بخش دماغه است که البته در مبارزات خیابانی نیز قوانین خود را دارد! در این محصول از یک موتور ۴ سیلندر توربو با ۲۸۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۳۰۶ پوند فوت استفاده شده است. البته اگر قصد آتش بازی در خیابان را داشته باشید می‌توانید همین محصول را با امضا پرفورمنس کوادروفولیو (با موتور ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توربودوقلو) تهیه کنید تا خروجی به ۵۰۵ اسب و گشتاور به ۴۴۳ پوندفوت افزایش یابد.


آئودی اس کیو ۵ مدل ۲۰۱۹

حدود قیمت: ۵۴۰۰۰ دلار

۱۰ شاسی بلند لوکس با قیمت جالب در بازار جهانی! +تصاویر

این خودرو به دلیل سکوت مثال زدنی کابین در سرعت بالا تحسین شده است. فضای داخلی کابین عالی طراحی شده و یک آلمانی باشخصیت در دنیای خودرو محسوب می‌شود. نشانگر آمپر دیجیتال آنهم طرفداران خاص خود را دارد. اس کیو ۵ در مقایسه با کیو ۵ استاندارد تجربه‌ای بهتر از رانندگی با یک شاسی بلند را انتقال می‌دهد. این خودرو از موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر با ۳۴۹ اسب بخار و گشتاور ۳۶۹ پوندفوت استفاده می‌کند.


جگوار آی-پِیس (ایی ویی ۴۰۰) ۲۰۱۹

حدود قیمت: ۷۱۰۰۰ دلار

۱۰ شاسی بلند لوکس با قیمت جالب در بازار جهانی! +تصاویر

اگر متفاوت‌ترین شاسی بلند کوچک بازار را می‌خواهید این یک گزینه برتر برای مشتری است. طراحی عالی، ظاهری جنگنده، فناوری آینده نگر و کیفیت تضمین شده توسط جگوار همه یکجا در این محصول حاضر هستند. ورودی هوای روی درپوش موتور این مدل طرفداران زیادی دارد و همه عاشق حس اسپرت آن می‌شوند. مجموع خروجی این خودرو با موتور الکتریکی و باتری ۹۰ کیلووات برساعت لیتیوم یون آن برابر با ۳۹۴ اسب بخار و گشتاور نیز ۵۱۲ پوند فوت است. آی-پیس طی ۴.۵ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. برد این خودرو با شارژ کامل برابر با ۳۷۶ کیلومتر است.


لکسس ان اکس ۲۰۲۰

حدود قیمت: ۳۸۰۰۰ دلار

۱۰ شاسی بلند لوکس با قیمت جالب در بازار جهانی! +تصاویر

وقتی درباره لکسس صحبت می‌شود خیال مشتری از همه چیز راحت است. ان اکس ترکیبی فعال از طراحی زیبا و کیفیت بالا را همراه خود دارد. این محصول از موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو با خروجی ۲۳۵ اسب بخار و گشتاور ۲۵۸ پوندفوت استفاده می‌کند.


مرسدس بنز جی ال اِی کلاس ۲۰۲۰

حدود قیمت: ۳۵۵۰۰ دلار

۱۰ شاسی بلند لوکس با قیمت جالب در بازار جهانی! +تصاویر



می‌توانید آنرا یک هاچ بک مرتفع هم در نظر بگیرید! اما به هر ترتیب اینجا با کیفیت مرسدس سر و کار خواهیم داشت. در این محصول خوش ساخت از موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو با خروجی ۲۰۸ اسب بخار و گشتاور ۲۵۸ پوندفوت استفاده شده است. اگر هزینه‌ها را افزایش دهید جی ال اِی ۴۵ با موتور ۳۷۵ اسب بخاری و گشتاور ۳۵۰ پوندفوتی نیز گزینه جذابی به نظر می‌رسد.


مرسدس بنز جی ال سی کلاس ۲۰۲۰

حدود قیمت: ۴۴۰۰۰ دلار

۱۰ شاسی بلند لوکس با قیمت جالب در بازار جهانی! +تصاویر

یک شاسی بلند فوق العاده باکیفیت با طراحی عالی و چراغ‌های جذاب مرسدس پیش روی شما قرار دارد. خط شانه قوی، زوایا و خطوط برجسته نمای جانبی خاصی برای این محصول ایجاد کرده اند. در این محصول از موتور ۲ لیتری توربوشارژ استفاده شده که خروجی آن برابر با ۲۵۵ اسب بخار است. گشتاور این مجموعه نیز ۲۷۳ پوندفوت محاسبه شده است. امکان ارتقا انتخاب با مدل ۶ سیلندر و یا ۸ سیلندر نیز جذابیت‌های این کلاس را افزایش داده است. نمونه ۸ سیلندر از موتور ۴۶۹ اسب بخاری با گشتاور ۴۷۹ پوندفوت استفاده می‌کند. گفتنی است نمونه پلاگین هیبرید ۳۱۵ اسب بخاری با گشتاور ۵۱۶ پوندفوت نیز در کاتالوگ فروش قرار دارد.


پورشه ماکان ۲۰۲۰

حدود قیمت: ۵۲۵۰۰ دلار

۱۰ شاسی بلند لوکس با قیمت جالب در بازار جهانی! +تصاویر

پرفروش‌ترین مدل پورشه همچنان جذابیت خود را به مدل سال انتقال می‌دهد. ماکان اس ۲۰۲۰ از موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر توربو با ۳۴۸ اسب بخار خروجی و گشتاور ۳۵۴ پوندفوت استفاده می‌کند. مدل ۴ سیلندر توربو با خروجی ۲۴۸ اسب بخار و گشتاور ۲۷۳ پوندفوت نیز در کاتالوگ فروش قرار دارد. اما برای کسانی که قدرت بیشتر می‌خواهند نیز یک تپنده ۶ سیلندر ۴۰۶ اسب بخاری ۶ سیلندر با گشتاور ۴۰۶ پوندفوت قابل سفارش است.


ولوو اکس سی ۴۰ مدل ۲۰۲۰

حدود قیمت: ۳۵۰۰۰ دلار

۱۰ شاسی بلند لوکس با قیمت جالب در بازار جهانی! +تصاویر)

یک شاسی بلند ایمن و زیبا که می‌تواند هر مخاطبی را مجذوب خود کند. ولوو این محصول را به یک موتور ۲ لیتری توربو ۴ سیلندر مجهز کرده که ۲۴۸ اسب بخار خروجی و ۲۵۸ پوند فوت گشتاور دارد.


ولوو اکس سی ۶۰ مدل ۲۰۲۰

حدود قیمت: ۴۱۵۰۰ دلار

۱۰ شاسی بلند لوکس با قیمت جالب در بازار جهانی! +تصاویر

آخرین خودروی لیست امروز ما هم یک ولوو است که در مقایسه با اکس سی ۴۰ جذابیت‌های بیشتری را در اختیار مشتری قرار می‌دهد. در این محصول هم موتور ۴ سیلندر توربو ۲۴۸ اسب بخاری قابل سفارش است و هم گزینه قدرتمندتر ۳۱۶ اسب بخاری که از یک تپنده ۶ سیلندر توربو می‌آید. گشتاور این مدل نیز برابر با ۲۹۵ پوندفوت است.

در کاتالوگ فروش ولوو یک موتور پلاگین هیبرید ۴۰۰ اسب بخاری نیز با گشتاور ۴۷۲ پوندفوت برای اکس سی ۶۰ قابل سفارش خواهد بود.

منبع:عصر ایران

دیدگاه کاربران

ایرانی۱۱۲۵۹۲۳۰۶:۲۱:۴۴ ۱۳۹۸/۷/۱۸
درآمد ما یک پنجم اوناست.اون وقت باید با قیمت یکی از موارد بالا بشینیم تو صف سراتو ۲۰۱۰ اگر سایپا بده اگر نده.استعمار چیکار میکرد با مردم.کار زیاد درآمد کم در حد بخور نمیر.
ناشناس۱۱۲۷۰۶۱۰۸:۵۶:۴۵ ۱۳۹۸/۷/۱۹
کار در همه بخشهای ایران با بهره وری پایین است . کاربابهره وری پایین یعنی خروجی ومحصول ودستاورداندک ،وبه چنین کار وکارآیی ،هرگز گفته نمیشه کارزیاد ، وبه چنین کاری هیچ جای دنیای دستمزد بالا هم تعلق نمیگیره . //اگر روزی خواستیم به نتیجه درست برسیم فرضها و پارامترهای درست وصحیح راباید دراستنتاجمون بکار بگیریم . فرضهای اشتباه نتایج اشتباه ببار میاورند .
ناشناس۱۱۲۵۹۳۶۰۶:۵۰:۵۸ ۱۳۹۸/۷/۱۸
ادم با دیدن قیمتها شون دیوانه میشه 38هزار دلار با با ماشینهای داخلی مقایسه کن
ازغر۱۱۲۷۷۳۲۰۴:۳۹:۱۱ ۱۳۹۸/۷/۲۰
واقعا؟
ناشناس۱۱۲۵۹۵۳۰۷:۲۴:۱۲ ۱۳۹۸/۷/۱۸
همین لکسوس 38000 دلار تو ایران مدل 2017 صفر کیلومتر میشه یک ونیم میلیارد
ناشناس۱۱۲۵۹۵۴۰۷:۲۷:۵۰ ۱۳۹۸/۷/۱۸
پس چرا قیمت این ماشین ها تو ایران نزدیک به هشت برابره؟ لکسوس ۳۸ هزار دلار میشه ۳۹۰ میلیون تومن در حالی که تو بازار ۲۰۱۹ این ماشین ۳ میلیارد تومان قیمت داره
امیر۱۱۲۶۷۸۸۲۲:۱۳:۴۲ ۱۳۹۸/۷/۱۸
بخاطر تولیدات داخلی مبلغی زیادی گمرکی به خودرو لوکس تحمیل میکنند که ما اون خودروها رو نخریم و باصطلاح حمایت دارن میکنن از تولیدات داخلی ۳ برابر قیمت خودرو رو باید به گمرک بدین البته تو مناطق آزاد با همون مبلغ میتونین خریداری کنین و استفاده کنین ولی حق تردد فقط محدود به منطقه آزاد می‌باشد.
هادی۱۱۲۶۹۱۵۰۰:۵۷:۰۱ ۱۳۹۸/۷/۱۹
چون گمرک 130درصد پول میگیره بعد ماشین رو میزارند ایران بیاد یعنی دو برابر نیم
kchv۱۱۲۵۹۶۴۰۷:۳۹:۴۴ ۱۳۹۸/۷/۱۸
جک ، پرایِِِد اونا رو هم می نوشتین
علی۱۱۲۵۹۷۱۰۷:۵۲:۰۷ ۱۳۹۸/۷/۱۸
اون وقت به جای اینها ما باید آشغال های چینی مونتاژکاران را به چند برابر قیمت بخریم.
ناشناس۱۱۲۵۹۹۱۰۸:۲۷:۰۳ ۱۳۹۸/۷/۱۸
ای کاش هر چه زودتر توی ایران خودروی باکیفیت باقیمت جهانی عرضه بشه و این اجحاف چند برابری قیمت پایان پیدا کنه.
ناشناس۱۱۲۶۹۲۷۰۱:۱۹:۲۹ ۱۳۹۸/۷/۱۹
منتظرشو تا بشه!
ناشناس۱۱۲۶۰۶۲۰۹:۲۷:۵۷ ۱۳۹۸/۷/۱۸
این خودرو ها وارد ایران بشن چند برابر(به دلار) قیمت می گیرند
ناشناس۱۱۲۶۱۴۹۱۱:۰۱:۲۱ ۱۳۹۸/۷/۱۸
قیمت های ماشین هایی که گفته اید حدودا معادل حقوق 1 الی 2 سال یه کارمند تو اروپا و آمریکاست.ولی تو ایران خودمون حقوقه 2 سال میشه حدودا 100 میلیون که باهاش میشه یه پرشیا تکنولوژی 20 سال پیش خرید.
ناجی۱۱۲۶۲۸۵۱۲:۵۸:۳۸ ۱۳۹۸/۷/۱۸
حیف این مسئولین بی کفایت این نوع ماشین ها رو برای استفاده عموم در نظر نمیگیرند و فقط به فکر چپاول مردم عزیز هستند تاعرضه تابوت‌های که انشالله نصیب خودشان و خانواده هایش شود هستند
ناشناس۱۱۲۶۷۷۹۲۲:۰۸:۱۲ ۱۳۹۸/۷/۱۸
آمین، ایشالا خدا در حد ظلمهاشون نصیب خودشون و بچه ها و نوه ها و همسر هاشون کنه
ناشناس۱۱۲۶۶۶۰۱۹:۵۲:۳۴ ۱۳۹۸/۷/۱۸
مدل پایین تر همین لکسوس ۳۸۰۰ دلاری (۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰)در ایران از ۸۰۰م تا چند میلیارد قیمت داره
حسین۱۱۲۶۹۱۳۰۰:۵۵:۰۹ ۱۳۹۸/۷/۱۹
داداش بهترین اینا پنجاه هزار دلاره که به 10 تومن هم حساب کنیم تو اروپا میشه با 500میلیون ماشین لاکچری خرید ولی اینجا چی با 350میلیون ماشین چندمی بود
داود۱۱۲۶۹۷۴۰۴:۴۲:۰۲ ۱۳۹۸/۷/۱۹
آخه ما چی کم داریم این همه منابع و سرمایه آب هوای چهارفصل بعد این همه گمرکی هرکجا بری مالیات عوارض میگرند حال روز مون هرروز بدتر میشه همه هرکی مسوولیت میگیره به فکر چپاول تا کی آخه
ناشناس۱۱۲۷۲۱۸۱۱:۴۳:۰۲ ۱۳۹۸/۷/۱۹
تمام د.. مملکت واقعا خسته نباشید
حسین شکوری۱۱۲۷۳۴۲۱۳:۳۷:۴۴ ۱۳۹۸/۷/۱۹
مسایل و مفاسد اقتصادی ایران فقط با ظهور حل میشه چون .. مسئولی نمیتونه گردن کس و کار خودش بالای دار ببینه
امیر۱۱۲۷۳۵۶۱۴:۰۷:۴۵ ۱۳۹۸/۷/۱۹
مغزم دیگه نمیکشه لطفا جهت رفاه حال شهروندان خود و امنیت حال کارگران زحمتکش از پوشش چنین اخباری جدا اجتناب نمایید
بامبی۱۱۲۷۳۹۱۱۴:۵۸:۴۷ ۱۳۹۸/۷/۱۹
مسئولین که خودشون سوارن مردم رو ووللش .ولله با این قیمتا اینجا میشه جک خرید ماشین چینی
Ali۱۱۲۷۴۳۷۱۶:۰۳:۲۶ ۱۳۹۸/۷/۱۹
واقعا ظلم در حق مردم ایران شده وماشین خارجی باکیفیت براشون شده آرزو،چرا ماشین چینی بدردنخور باید منتاژ بشه
ناشناس۱۱۲۷۶۷۸۰۰:۰۴:۵۰ ۱۳۹۸/۷/۲۰
وای بر سرشون ..که نمیتونن این شرکتهای آشغال ساز را کنترل کنن چطور واسه خارجی ها تولید ماشین با کیفیت بالا میصرفه ولی واسه ما ماشین آشغال بی کیفیت نمیصرفه اینا همه د.. به خدا
ناشناس۱۱۲۷۷۱۶۰۱:۳۲:۴۵ ۱۳۹۸/۷/۲۰
خدا از ظلمی که به مردم می کنید از شما مسئولین نگذره ولوو را با ۳۵۰۰۰دلار میخرند یعنی با دلار ۱۱۵۰۰ حدود ۴۰۲م ت میشه ما در ایران با ۴۳۵ م ت تیگو ۷ میخریم خدایا این ظلمه یا انصاف یا عدالت
یه نفری۱۱۲۷۷۲۲۰۲:۰۱:۵۱ ۱۳۹۸/۷/۲۰
تا صنعت خودروسازی مثل صنعت دفاعی دست جوان ها نیفتد هیچ اتفاقی نمیفتد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین