بغض ماهینی: به ما فحش بدهید به خانواده هایمان نه

گروه ورزشی الف،   3980715221

کاپیتان دوم پرسپولیس با گلایه بابت رفتار برخی هواداران، از آنها خواست در صورت انتقاد حرف‌های‌شان را به او بزنند نه علیه همسر و دخترش فحاشی کنند.

ورزش سه نوشت: حسین ماهینی که در فصل گذشته با توجه به فشردگی بازی‌ها و کمبود بازیکن در بیشتر پست‌ها برای این تیم به میدان رفته بود و در نهایت با مصدومیت پارگی رباط صلیبی مواجه شد، این روزها در شرایطی در ترکیب این تیم به میدان می‌رود که فشار زیادی را متحمل شده است. حضور کوتاه مدت او در ترکیب پرسپولیس با انتقاداتی همراه شده که دامنه آن خانواده‌اش را هم در بر گرفته و موجب ناراحتی او شده است.


او صحبت‌هایش را اینطور آغاز کرد: بازی واقعا خوبی به نمایش گذاشتیم و شایسته امتیاز بودیم. با تمرینات مناسبی به قصد سه امتیاز در مشهد حاضر شده بودیم و فکر کنم نسبت به دیدارهای قبلی بهتر بودیم و کمترین حقمان تساوی بود اما متاسفانه در ثانیه‌های پایانی اتفاق دیگری رقم خورد.
ماهینی درباره نوسان تیم و شکست برابر سه مدعی قهرمانی گفت: بهرحال تیم تغییرات بزرگی داشته. هم کادرفنی تغییر کرده و هم بازیکنان با تدابیر تاکتیک متفاوت و تمرینات دیگر برای این فصل آماده شده‌اند. کالدرون اما به شخصه با یک کارنامه مشخص، فوق العاده به اینجا آمده و یک فرد خوب و با شخصیت است. مسلما او نیاز به زمان دارد و با توجه به اینکه تازه به فوتبال ایران باید حمایت بیشتری صورت گیرد. من مطمئن هستم که در آینده شرایط کاملا به سود ما خواهد بود و به نتایج خوبی خواهیم رسید. 24 هفته دیگر از فصل مانده و اتفاقات زیادی رقم خواهد خورد و امیدوارم با شرایط بهتری به دنبال کسب نتیجه باشیم.

مدافع باتجربه سرخپوشان درباره دستیابی به عنوان قهرمانی سوپرجام با رای CAS گفت: این مساله کاملا قابل پیش بینی بود. مشخص بود که این جام برای ماست. ما پیش از این بازی در تمرینات آماده سازی بودیم و آقای برانکو حتی تعطیلات ما را کمتر کرده بود و طبق برنامه تمرینات را دنبال می‌کردیم و روی تقویم زمان این بازی هم تیک زده شده بود و ما برای این بازی آماده می‌شدیم. اما استقلال راهی ترکیه شد و برای این بازی نیامد و به نظرم رای کاملا قابل پیش بینی و مشخص بود که این جام را هم به هواداران عزیزمان تبریک می‌گویم.

وی درباره حضور پرحاشیه‌اش در این بازی که بعد از پایان دیدار با انتقادات زیادی همراه شد گفت: بعد از مصدومیت طولانی رفته رفته شرایط بازی را به دست می‌آورم و آقای کالدرون هم برای اینکه شرایط بدنی و فنی حضورم را شکل دهد، در چند دیدار اخیر دقایق کوتاهی به من بازی داده است. زیاد بازی نکردم و اما متاسفانه در ثانیه پایانی گل خوردیم و نمی‌دانم چطور شد که اکنون مقصر حسین شده است!

کاپیتان دوم پرسپولیس درباره اینکه در فضای مجازی به دو موضوع پاقدم بد و همچنین کرنری که داده و منجر به دریافت گل شده انتقاد شده گفت: والا اگر به پاقدم باشد که در این سه سال اخیر که در پرسپولیس هستم هفت جام آورده‌ایم. این را واقعا متوجه نمی‌شوم و نمی‌دانم چطور این حرف‌ها را می‌گویند. در مورد کرنر هم باید بگویم که آن صحنه لب خط بود و بازیکن حریف آمد دریبل و سانتر کند که من توپش را قطع کردم و به کرنر رفت. همان توپ کرنر هم بعد وارد دروازه ما شد و نمی‌دانم اگر قرار است هر کس کرنر بدهد و بعدش بگویند مقصر است و فلان، چه باید جواب بدهیم و این اوج بی انصافی و بی منطقی است. من اما بی تجربه نیستم و به این هجمه‌ها عادت کرده‌ام.

ماهینی درباره دعوت بازیکنان تیمش به اردوی تیم ملی گفت: من واقعا به نفراتی که دعوت شدند تبریک می‌گویم و البته جای خالی مهدی ترابی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری و سیامک نعمتی نیز در تیم ملی دیده می‌شود. ما بازیکنان خوبی داریم و بیشتر آنها لیاقت حضور در تیم ملی را دارند. برای تیم ملی کشورم هم مثل همیشه آرزوی موفقیت می‌کنم و حضور بانوان را هم در استادیوم آزادی به آنها تبریک می‌گویم و امیدوارم یک روز فوق العاده و همراه با جشن پیروزی را تجربه کنند.

او درباره ماجرای مربوط به سیدجلال حسینی نیز اینطور توضیح داد: کسانی که می‌خواهند به پرسپولیس ضربه بزنند بهترین فرصت را از یک برداشت شخصی بردند و هر طور خواستند این مساله را تفسیر کردند. سیدجلال مصدوم بود و بعد از اینکه دو هفته با تیم نتوانست تمرین کند، مشخص است که با دو سه جلسه تمرین نمی‌تواند کنار تیم باشد. آقای کالدرون هم به همین مساله اشاره کرد و اما دوستان شیطنت کردند و اینطور نوشتند که او گفته سیدجلال را نمی‌خواهم و در ترکیب من نیست و فلان. من با سید هم که حرف زدم او گفت با کالدرون در این رابطه حرف زده و گوشش به این حواشی نیست.

وی درباره اینکه خروج اخبار تیم از رختکن و تمرینات به موضوعی تبدیل شده که ناراحتی هواداران را هم در پی داشته، گفت: این واقعا اتفاق عجیبی است. ما طی چهار سال اخیر با اتحاد و همدلی به موفقیت رسیدیم. رختکن و یک تیم مثل خانواده است و اینکه اخبار تیم را به بیرون بدهیم اوج حقارت برای آن فرد باید باشد که شایسته حضور در این تیم را ندارد. خود آقای کالدرون هم در جلسات گفتند که ما یک خانواده هستیم قرار نیست هر خبر و اتفاقی به بیرون درز پیدا کند. دنبال این هستیم تا بدانیم چه کسی اخبار محرمانه تیم را به بیرون می دهد و پیگیر هستیم. مثلا چند روز پیش و بعد از بازی با شهرخودرو گفتند که من با کنعانی زادگان در رختکن بحث کرده‌ام. اصلا واقعا خنده‌دار است و بهتر است از خود این بازیکن بپرسید. وقتی این اتفاقات می‌افتد و ادامه دار می‌شود مشخص است که یک سری به دنبال منافع دیگری هستند و می‌خواهند در تیم شکاف و حاشیه شکل دهند.

ماهینی درباره اینکه حواشی و شایعات حول او در این فصل افزایش یافته و دلیل آن چیست گفت: این فشارها از قبل از شروع فصل شکل کرده و یک سری دوستان آن را مطرح می‌کنند. یک روز با گفتن اینکه من در لیست نیستم و یک روز با یک مساله دیگر. این صحبت‌ها اما روی من تاثیر نمی‌گذارد و مشکل خاصی هم ندارم. من حاضرم سپر بازیکنان دیگر شوم و هرچه دل‌شان می‌خواهد به من بگویند اما فشاری روی بازیکنان دیگر نیاورند و بگذارند دوباره قهرمان شویم. در تیم ما بازیکنان جوان و آینده‌داری هستند و شاید اگر این فشار و هجمه روی آنها باشد، فوتبال‌شان نابود شود، من اما اینقدر تجربه دارم که بتوانم همه آنها را تحمل کنم.

وی در ادامه صحبت‌هایش با بغض ادامه داد: ببینید من می‌گویم هر چه دل‌شان می‌خواهد به من بگویند. اصلا کاری به این شعارها که می‌گویند ما فرهنگ چند هزار ساله و غیره داریم کار ندارم. بگذارید هر چه دل‌شان می‌خواهد به من بگویند فقط و فقط قسم‌شان می‌دهم به ارزش همین پیراهنی که تن ماست و آن را دوست دارند، لطفا به همسر و دخترم فحش ندهند. من بازیکن اول و آخری نیستم که شاید اتفاق بدی برایش می‌افتد و شاید اصلا یک روز خدای ناکرده من یا هر بازیکنی در یک بازی فوق حساس اشتباها گل بخودی بزنیم؛ اما اتفاقات داخل زمین فوتبال چه ربطی به خانواده افراد دارد؟ چرا به زن و بچه و مادر کسی فحاشی می‌کنید. نمی‌گویم خودتان را یک لحظه بگذارید جای آن طرف و احساس و صورتش را زمانی که صفحه‌اش پر از فحاشی به همسر و دخترش می‌شود را تصور کنید که واقعا نمی‌کنید. اما قسم‌تان دادم که به خانواده بازیکن فحاشی نکنید. نگذارید دل بازیکن بگیرد و خجالت‌زده خانواده و خودش و این فوتبال و هرچه که هست بشود.

ماهینی با اشاره به اتفاقات تلخی که پیش از این افتاده بود گفت: علیرضا بیرانوند مگر بازیکن بدی است؟ مگر بهترین گلر آسیا نیست؟ یادتان نیست چطور فحاشی کردند که قرار بود فصل شانزدهم و بعد از قهرمانی تیم را ترک کند و ناراحت بود. علیپور کم برای تیم زحمت کشیده و با کمترین دریافتی تلاش می‌کند؟ ربیع خواه برای تیم کم گذاشت؟ همه را با فحاشی ناموسی دل‌آزرده می‌کنید و یک لحظه خودتان را جای آنها نمی‌گذارید.  من مشکلی واقعا ندارم که هر چه دل‌تان می‌خواهد به خود شخص من بگویید و اصلا امیدوارم تا پایان فصل این هجمه‌ها کلا روی من باشد و به بچه‌های دیگر کار نداشته باشید و اجازه بدهید آنها کارشان را بکنند و انشاالله یک جام دیگر بیاوریم. فقط باز هم می‌گویم، لطفا لطفا و لطفا و قسم‌تان می‌دهم به پرسپولیس و این پیراهنی که بر تن ماست، لطفا به خانواده بازیکنان فحاشی نکنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین