عوامل موثر بر فروش ورق یونولیت

گزارش بازرگانی،   3980715053

از آن جایی که ورق یونولیت یکی از مهم ترین و پرمصرف ترین متریال های جایگزین محسوب می شود، امروزه فروش ورق یونولیت اهمیت خاصی پیدا کرده است. ولی نکته ای که بسیار اهمیت دارد این است که ورق های یونولیت دارای کاربرد های متنوع و گوناگونی می باشند.

عوامل موثر بر فروش ورق یونولیت

با توجه به کاربرد ورق یونولیت، نوع ورق یونولیت اهمیت پیدا می کند. به عنوان مثال ورق یونولیت سقفی یا ورق یونولیت فشرده که از معروف ترین و پرمصرف ترین ورق های یونولیت هستند، فروش آن ها نیز مهم می باشد. فروش ورق یونولیت نیاز به مهارت بازاریابی دارد و در آیندۀ نزدیک نیاز به این مهارت آشکارتر خواهد شد.

عوامل موثر بر فروش ورق یونولیت

مقدمه

    فروش ورق یونولیت در کارخانۀ تولید ورق یونولیت رکسانا فوم، بر اساس مهم ترین عامل و هدف شرکت، یعنی کیفیت بالا، سپس قیمت مناسب و در سریع ترین زمان ممکن صورت می گیرد. اگر تجربۀ خرید ورق یونولیت از ما را دارید، کاملاً متوجۀ منظور ما خواهید شد. در مورد فروش ورق یونولیت از کارخانۀ تولید ورق یونولیت رکسانا فوم، می توانید از سایت ما به آدرس www.yonolit.com  دیدن بفرمایید. با مراجعه به سایت کارخانۀ رکسانا فوم، علاوه بر این که اطلاعات شما دربارۀ نحوۀ فروش ورق یونولیت افزایش یافته و متوجه خواهید شد که به چه سادگی تمامی پرسنل متخصص و با تجربۀ شرکت، که همگام با علم روز دنیا قدم بر می دارند، درخواست شما را بابت فروش ورق یونولیت پیگیری می کنند تا به آن چه نیاز دارید، دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر این با محصولات ما که از مواد اولیۀ درجه یک و با بالاترین کیفیت ممکن آن ها اطلاع حاصل خواهید کرد. عمده ترین محصولات ما، که از مواد اولیۀ با بالاترین کیفیت و به روش های روز دنیا تولید می شوند.

ورق های یونولیت محصول شرکت رکسانا فوم

 

۱-فروش ورق یونولیت

فروش ورق یونولیت، که یکی از مهم ترین خدماتی است که نهایت دقت و کیفیت را به همراه دارد، تنوع بسیار بالا و گستردگی طیف مفیدی را شامل می شود. هرچند در کشور خودمان، ایران، شرکت رکسانا فوم، در مبحث فروش ورق یونولیت موجود، خود را ملزم و وابسته به رعایت استاندارد کیفیت و تولید آن توسط مواد اولیۀ خالص از کشور کره جنوبی می داند؛ فروش ورق یونولیت با چگالی های مختلف مانند چگالی هایی همچون شش یا هشت گرفته الی شصت، هفتاد و هشتاد با ضخامت ها، عرض و طول های متنوعی که در حال عرضه نیز می باشد.

ورق یونولیت با ضخامت ها و چگالی های متفاوت

 

فروش ورق یونولیت، بسیاری از ورق های یونولیت، به لحاظ ضخامت و طول، را شامل می شود. ورق های یونولیتی که تولید آن ها بلامانع و ممکن می باشد، در فروش ورق یونولیت به چشم می آید و قابل تولید هستند. فروش ورق یونولیت می تواند ورق های یونولیت با ضخامت یک سانتی متر الی 120 سانتی متر را شامل شود. همچنین ورق های یونولیت با عرض صد الی صد و بیست سانتی متر، همچنین ورق یونولیت با عرض کمتر نیز در زمرۀ فروش ورق یونولیت قرار می گیرند. همچنین، فروش ورق یونولیت های با طول یک متر الی دو، سه، چهار، پنج وشش متری نیز روی می دهد.

فروش ورق یونولیت توسط شرکت رکسانا فوم، همان طور که اشاره شد، با ضخامت های گوناگون، طول و عرض های مختلف در طیف وسیعی نه تنها در تهران، بلکه در سرتاسر کشور صورت می گیرد.

 

۲-فروش ورق یونولیت با مدل های مختلف

فروش ورق یونولیت فقط به ورق های معمولی یا فشردۀ یونولیت محدود نمی شود و با وجود طیف گسترده، وسیع و متنوعی که در زمینۀ ورق های یونولیت وجود دارد، فروش ورق یونولیت، پا را از محدودۀ ورق های با ضخامت متنوع فراتر گذاشته و بر پایه و اساس پارامترهای مختلف دیگر، فروش ورق یونولیت صورت می گیرد.

در حال حاضر، در کشور ما، هم قدم با تکنولوژی روز دنیا در کنار تولید ورق های یونولیت متنوع با وزن، چگالی و ضخامت های کم و زیاد و دیگر عناصر و عوملی که روی قیمت و فروش ورق یونولیت تأثیر می گذارد.

فروش ورق یونولیت فشرده با چگالی مثلاً 25 کیلوگرمی فشرده ترین نوع یونولیت می باشد و همان طور که از تعریف چگالی ورق یونولیت که آن را به شما معرفی کردیم، می توان برداشت کرد، در اکثر صنایع کشور کاربرد دارد. یعنی این نوع ورق یونولیتی قطعاً قیمتی به مراتب بالاتر از انواع دیگر، به مثابۀ دارا بودن بیشترین چگالی و به اصطلاح دانسیته و تراکم بالا، می باشد.

 

فروش ورق یونولیت در این مرحله به نقطۀ حساسی رسیده است. چرا که الآن به شما یونولیتی را معرفی کردیم که در فروش ورق یونولیت دارای مزایا و محاسن مربوط به خودشان هستند و به واسطۀ تراکم بسیار بالا در عین حال داشتن وزن کم و سبک بودن، رکورد فروش ورق یونولیت را در اختیار دارد. لازم به ذکر است با معرفی ورق یونولیت فشرده، نباید از ورق های دیگر و فروش ورق یونولیت های دیگر که برخی دارای خواص فیزیکی و مکانیکی ویژه ای مانند وزن بسیار پایین و سبکی و برش تقریباً آسان و راحتی که دارا می باشند، غافل شد.

برخی از ورق های یونولیت که خوش برش هستند و توسط دستگاه لیزر برش می خورند جهت ساخت حروف برجستۀ تابلوهای حروف برجسته مورد استفاده قرار می گیرند. بنابرین فروش ورق یونولیت محدود به بسته بندی، عایق کاری و ... نیست. کاربردها بسیار فراوان هستند که یک مورد آن را به شما معرفی کردیم.

فروش ورق یونولیت نیز، که نوع دیگری از ورق های یونولیت بوده و کاربرد آن، همان طور که از نام آن پیداست، جهت پوشش دهی دیوارها و داخل مصالح ساختمانی تولید می شوند. به آن ها ورق فوم یا فوم ورقه ای نیز گفته می شود . خیلی ها در بازار آن را فقط با نام یونولیت می شناسند. ورق یونولیت نیز مانند دیگر محصولات یونولیت کالایی است که مواد اولیۀ آن مواد خام پلیمری بسیار زیاد می باشد. بنابراین قیمت این نوع ورق یونولیت یعنی دارای قیمت ثابتی نیست و دارای نوسانات بسیار زیادی می باشد. به خاطر این که در کشور ما به خاطر وجود شرایط نامساعد اقتصادی، مواد خام پلیمری از جمله موادی می باشند که به صورت روزانه قیمت آن ها بالا و پایین می شود و نوسانات زیادی دارد.

فروش یونولیت ورقه ای به توجه به موارد مذکور درگیر نوسانات قیمت می باشد. اگر شما یکی از این فروشندگان ورق یونولیت می باشید و حرفۀ شما فروش ورق یونولیت می باشد، سعی کنید در این زمینه از مهارت های بازاریابی و تخصصی استفاده کنید . البته نباید این نکته را فراموش کرد که، از آن جایی که فوم های گوناگون و ورق یونولیت در ساختمان ها معمولاً جهت عایق بندی مورد استفاده قرار می گیرد و از طرفی دیگر، پروژه های ساختمان سازی در جامعۀ ما یکی از مشاغل مهم و اصلی به حساب می آید، در نتیجه خرید و فروش یونولیت ورقه ای یا فوم ورق ، یک شغل با سود مناسب و بالایی خواهد بود.

کارخانجات تولیدی رکسانا فوم فعالیت های اقتصادی خود را از سال 1374 شروع و بعد از سالها تلاش در سال 1385 با عنایت خداوند و پشتکار راسخ و عشق به توسعه و پیشرفت موفق به راه اندازی خط تولید یونولیت و اخذ رسمی مجوز تولید به شماره ثبت 1528 از وزارت صنعت معدن تجارت با نام های تجاری رکسانا فوم گردید.این واحد تولیدی با پرسنل کار ازموده و دلسوز با خرید دستگاه های پیشرفته و تمام اتوماتیک موفق به یکی از کارخانجات برتر در صنعت تولید یونولیت و فوم در کنار دیگر همکاران در این رشته قرار گرفته است.

جهت مشاوره با کارشناسان فروش کارخانه تولید یونولید رکسانا فوم می توانید با شماره های بخش فروش 02156864466  و 02156864477  و 02156864488  تماس حاصل فرمائید.

آدرس کارخانه: تهران جاده ساوه سه راه آدران انتهای خ یخ سازی خ رکسانا فوم نبش خ عسگری پ 121

وبسایت: WWW.Yonolit.Com

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین