رشد قیمت خودرو در بازار /206 تیپ ۲ به ۷۷.۵ میلیون تومان رسید

گروه اقتصادی الف،   3980714206

در ادامه روندی که از روز گذشته آغاز شده، امروز هم بازار خودرو رو به افزایش گذاشت؛ این در حالی است که قیمت خودروهای تولید سایپا حدود ۳۰۰ هزار تومان گران‌تر شدند ولی وضعیت برای ایران خودرو از این هم شیب صعودی بیشتری داشت.

به گزارش خبر آنلاین امروز در بازار خودرو شاهد افزایش قیمت در بین محصولات سایپا بودیم. به نحوی که تیبا صندوق‌دار حدود ۳۰۰ هزار تومان گران شده و به ۴۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است. تیبا ۲ وضعیت مشابهی دارد و با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی روبرو است. قیمت روز تیبا ۲ در حال حاضر حدود ۵۴ میلیون تومان است. از طرف دیگر ساینا بدون تغییر نسبت به روز گذشته باقی مانده و در بازار با قیمت ۵۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. کوییک دنده‌ای نیز مانند ساینا روز آرام و کم نوسانی را تجربه می‌کند و در کانال قیمتی ۶۲ میلیون تومان قرار دارد. قیمت مصوب کارخانه برای این محصول حدود ۸۰۰ هزار تومان ارزان‌تر و حدود ۶۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

پراید هاچ‌بک دوباره ساز گرانی را کوک کرده و با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی به ۴۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده و فاصله خود با کانال ۵۰ میلیونی را بیش از پیش کاهش داده است. وانت پراید هم به همین اندازه گران شده و قیمت آن مانند اغلب محصولات سایپا ۳۰۰ هزار تومان بالا رفته است تا در بازار ۴۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شود. در طرف مقابل پراید سایپا ۱۳۱ امروز در بازار بدون تغییر نسبت به روز گذشته باقی مانده و حدود ۴۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.  

۴۰۵ پیشتاز گرانی در ایران خودرو

محصولات ایران خودرو امروز همگام با سایپا در مدار گرانی افتاده‌اند تا دو رقیب روز مشابهی را ادامه می‌دهند. این در حالی است که  امروز سمند LX در بازار با افزایش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی روبرو شد و به ارزش ۷۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد. در طرف مقابل سمند EF۷ سر جایش ایستاده و مثل روز گذشته با قیمت ۸۲ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.   پژو ۴۰۵ جزو محصولات پیشتاز ایران خودرو در گرانی است. به گونه‌ای که پژو ۴۰۵ GLX امروز در بازار حدود ۹۰۰ هزار تومان گران شده و به ۷۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.  قیمت پژو ۴۰۵ GLX  با صعود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی تا ۷۷ میلیون تومان بالا رفته است. پژو ۴۰۵ SLX رفتار آرام‌تری در بازار از خود نشان می‌دهد. این محصول امروز حدود ۱۰۰ هزار تومان گران شده و با قیمت ۸۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.   

مدل‌های پژو ۲۰۶ به طور میانگین امروز ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌ها را بالا برده‌اند. طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار به ۷۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. این افزایش ۵۰۰ هزار تومانی باعث شده پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در بازار با قیمت ۹۳ میلیون تومان معامله شود و قیمت روز پژو ۲۰۶ صندوق‌دار به ۹۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان برسد. پژو پارس امروز همگام با دیگر محصولات ایران خودرو حدود ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده و روی نرخ ۹۱ میلیون تومان ایستاده است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین