در گفت‌وگو با الف مطرح شد «شیعیان سفارت‌خانه آمریکا» پشت نا آرامی‌های عراق

گروه سیاسی الف،   3980713053 ۷۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

یک کارشناس مسایل منطقه‌ای می‌گوید: مشکلات اقتصادی موجب نارضایتی مردم عراق شده است اما صهیونیست‌ها و سعودی‌ها به همراه عوامل نفوذی بعثی و شیعیان لاییک که به شیعیان سفارت‌خانه آمریکا معروف هستند، در پشت حوادث اخیر عراق قرار دارند.

«شیعیان سفارت‌خانه آمریکا» پشت نا آرامی‌های عراق

به گزارش الف، تحولات چند روز گذشته عراق در آستانه اربعین حسینی موجب بروز نگرانی‌ها در میان مردم عراق شده است، از آغاز این تظاهرات که گفته می‌شود در اعتراض به نبود اشتغال و مشکلات اقتصادی صورت گرفته است، برخی از شبکه‌های خبری ضد دولت عراق و مخالف محور مقاومت به دنبال متشنج نشان دادن وضعیت در این کشور هستند.

 همچنین تلاش فراوانی از سوی جریان‌های مشکوک برای باز کردن پای حشد شعبی به این درگیری ها انجام می‌شود تا عملا نیروی مقاومت عراق را مقابل مردم قرار دهد. از سوی دیگر به بهانه اولویت با اصلاح وضع کشور، برخی ها جریان ها، مردم را به عدم مشارکت در زیارت اربعین حسینی فرا می‌خوانند.

 حسین امیرعبداللهیان مشاور و دستیار ارشد رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «دست های خبیث خارجی که سال ها برای ناامن سازی عراق تلاش کرده اند، اکنون با روشی دیگر در صدد بی ثبات سازی عراق هستند. با درنظر داشتن مطالبات مدنی مردم ، صهیونیست ها و حامیان تروریسم تکفیری در پشت حوادث اخیر عراق قرار دارند. این توطئه نیز خنثی خواهد شد ... الحسین یجمعنا ...»

حسن هانی‌زاده کارشناس منطقه‌ای در گفتگو با خبرنگار سیاسی الف، در مورد ناآرامی‌های اخیر در عراق اظهار داشت: به نظر می‌رسد حوادث اخیر عراق برآیند یک توطئه مشترک صهیونیستی، آمریکایی و وهابی است که از مدت‌ها پیش توسط موسسات پژوهشی آمریکایی، صهیونیستی شکل گرفته و به این نتیجه رسیده‌اند که برگزاری مراسم اربعین حسینی و حضور میلیونی مردم در کربلای معلی را تحت تاثیر قرار دهند چراکه معتقد هستند که این موضوع یک حرکت استراتژیک است که منافع آمریکا و اسراییل را تحت تاثیر قرار می‌دهد و می‌تواند به یک جبهه فراگیر و محور مقاومت علیه آنها تبدیل شود.

وی همچنین مشکلات اقتصادی را یکی دیگر از علل ناآرامی‌های عراق دانست و افزود: از سوی دیگر مشکلات اقتصادی، رانتخواری و فساد موضوعی است که موجب نارضایتی مردم عراق شده است، متاسفانه دولت‌های قبلی در مورد وضعیت اقتصادی مردم کم‌کاری کرده و باعث به وجود آمدن این اوضاع شده‌اند، لذا شروع این ناآرامی، مسائل اقتصادی و اجتماعی بود اما با نفوذ عوامل بعثی و شیعیان لاییک که به شیعیان سفارت‌خانه آمریکا معروف هستند، به بیراهه کشیده شده و به شعارهایی نیز علیه جمهوری اسلامی ایران تبدیل شد.

این کارشناس مسایل منطقه‌ای با بیان اینکه این اعتراضات توسط آمریکا، عربستان و اسراییل هدایت می‌شود، گفت: دو موضوع مهمی که وجود دارد این است که زمان برگزاری این اعتراضات در آستانه اربعین بوده است که همین موضوع نشانه قصد تفرقه افکنی میان ایران و عراق است، همچنین انحراف شعارها علیه مرجعیت عراق و ایران نشان از دست‌های پشت پرده‌ای در این حوادث اخیر دارد. طبق اخبار رسانه های خارجی تاکنون در درگیری‌ها ده ها نفر کشته شده اند که باید به آن رسیدگی شود. 

هانی‌زاده تاکید کرد: در پی حوادث اخیر و هشتک تظاهرات در عراق، بررسی‌ها نشان می دهد بالای 70 درصد از توئیت های ارسال شده با این هشتک از عربستان سعودی بوده است که این نشان دهنده دست‌های پشت پرده سعودی‌ها در اعتراضات و درگیری‌های اخیر عراق است.

به گفته این کارشناس مسایل بین المللی ناآرامی‌های اخیر در عراق با هدف منحرف کردن مراسم اربعین حسینی و همچنین اختلاف افکنی بین ایران و عراق صورت گرفته است . 

 

وی ادامه داد: عادل عبدالمهدی در پیامی به مردم عراق قول داده است که کمیته حقیقت‌یابی را تشکیل دهد و وضعیت معشیتی عراق را بهبود بخشد، اما آمریکایی‌ها سعی می‌کنند دولت عادل عبدالمهدی را ناکارآمد جلوه دهد چراکه وی شخصیتی شیعه و متعهد است و در برابر فشارهای آمریکا علیه ایران مقاومت کرد و از سوی دیگر در سفری که به چین داشت سعی کرد تا روابط اقتصادی و سیاسی خود را گسترش دهد لذا این موضوع موجب شده است که آمریکایی‌ها که از سرمایه گذاری در این کشور شکست خورده‌اند از این وضعیت به وجود آمده سوء استفاده کنند.

هانی‌زاده تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران تا به این لحظه هیچ گونه دخالت مستقیمی در تحولات عراق نداشته است اما نگران عوامل پشت پرده بوده و تلاش می‌کند تا بین دولت و تظاهر کنندگان گفتگویی شکل بگیرد تا اوضاع آرام شود.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۱۲۰۷۳۱۰۰:۲۴:۲۰ ۱۳۹۸/۷/۱۴
به امید رهایی بشر از ظلم و ستم.
ناشناس۱۱۲۱۰۱۶۰۹:۴۲:۳۵ ۱۳۹۸/۷/۱۴
کاملا دست دشمنان شیعیان ( عربستان و اسرائیل و آمریکا) در این تحرکات معلوم است. بله مردم فقیر هستند و معترض اما این را هم می فهمند در زمان اربعین که بهترین زمان برای جذب توریست هست چرا باید این تظاهرات شکل بگیرد؟
ناشناس۱۱۲۱۱۱۵۱۰:۴۷:۱۰ ۱۳۹۸/۷/۱۴
لطفا کلی نظر ندهید همان طور که آمریکا و عربستان در حادثه آرامکو انگشت اتهام به سمت ما گرفتند. دقیقا با ارائه شواهد افراد متهم را معرفی کنید.
ناشناس۱۱۲۱۴۹۴۱۴:۳۴:۵۹ ۱۳۹۸/۷/۱۴
پس معلوم میشه این آمریکا در میان شیعیان هم نفوذ زیادی داره.
ناشناس۱۱۲۰۷۳۷۰۰:۴۹:۲۶ ۱۳۹۸/۷/۱۴
اینها که همه شیعه هستند و تظاهرات شیعیان بر علیه فساد واختلاس است چه ربطی به دشمنان فرضی دارد
ناشناس۱۱۲۰۹۳۷۰۸:۴۹:۲۷ ۱۳۹۸/۷/۱۴
ربطش رو باید از توییتهایی که از عربستان میاد پیدا کرد...اونایی میخوان که مطالبات به حق مردم رو به آشوب بکشن
ناشناس۱۱۲۱۰۳۹۰۹:۵۲:۲۶ ۱۳۹۸/۷/۱۴
اعتراض وقت دارد نه در زمان اربعین که تبدیل شده به آبروی کشور عراق.
ناشناس۱۱۲۱۰۹۷۱۰:۳۶:۵۷ ۱۳۹۸/۷/۱۴
هر چی میکشیم بابت همین کلماتی مثل آبرو و مصلحت هست
ناشناس۱۱۲۱۳۶۷۱۳:۱۶:۴۸ ۱۳۹۸/۷/۱۴
آبرو یعنی زمانی که در کشور شما دنبال کسب در آمد چندین میلیونی هست در سطح دنیا
ناشناس۱۱۲۱۰۶۴۱۰:۰۸:۳۰ ۱۳۹۸/۷/۱۴
دارند از دشمن فرضی شکست می خورند.
ناشناس۱۱۲۰۷۶۷۰۲:۴۱:۵۲ ۱۳۹۸/۷/۱۴
شکم مردم که سیر نباشه صداشون در میاد . بله البته که دشمن هم بدش نمیاد وچه بسا به آتیش خشم مردم بدمه مگه خود ما از اعترضات مردمی تو آمریکا واحیانا عربستان بدمون میاد ؟
ناشناس۱۱۲۰۷۷۳۰۲:۵۶:۵۲ ۱۳۹۸/۷/۱۴
کلا همه فتنه گر امریکایی هستن
ناشناس۱۱۲۰۹۸۳۰۹:۲۷:۲۸ ۱۳۹۸/۷/۱۴
مگر اینکه با ما باشند
ناشناس۱۱۲۱۰۶۹۱۰:۱۶:۲۳ ۱۳۹۸/۷/۱۴
الان این بدبختهایی هم که تو لردگان اعتراض کردن همونهایی هستن که تو عراق اعتراض کردن و از اسرائیل و امریکا و سعودی خط گرفتن
ناشناس۱۱۲۱۱۴۸۱۱:۱۱:۰۳ ۱۳۹۸/۷/۱۴
مزدوران آمریکا چقدر می گیرید؟
ناشناس۱۱۲۱۴۳۹۱۴:۰۳:۴۳ ۱۳۹۸/۷/۱۴
برادر اختلاسگر امروز چقدر زدی به جیب؟
ناشناس۱۱۲۰۷۷۸۰۳:۳۱:۵۶ ۱۳۹۸/۷/۱۴
شیعه آمریکایی شیعه روسی شیعه انگلیسی شیعه اسرائیلی تقسیمات جدید شیعه گری
ناشناس۱۱۲۰۷۹۱۰۴:۵۷:۰۱ ۱۳۹۸/۷/۱۴
اگر سفارت آمریکا در ایران باز بود از این شیعیان در ایران هم کم نداشتیم . البته داریم ولی پناه رسمی ندارند .همه دزدان بیت المال از این دسته اند .
ناشناس۱۱۲۰۷۹۸۰۵:۴۷:۵۱ ۱۳۹۸/۷/۱۴
وقتی مردم از بی عدالتی و گرانی و ظلم و فساد و ...... به ستوه می ایند اعتراض می کنند. چرا کسی نمی تواند مردم سوئیس و نروژ و فنلاند را به اعتراض وادار کند.
ناشناس۱۱۲۰۹۴۹۰۸:۵۶:۰۷ ۱۳۹۸/۷/۱۴
فرانسه چه خبره چند ماهیه مردم برای خوشگذرونی میان تو خیابون حتما
ناشناس۱۱۲۱۱۹۶۱۱:۳۰:۳۲ ۱۳۹۸/۷/۱۴
الان از فرانسه اسم برد؟ گفت سوییس و نروژ
تمامیت خواه۱۱۲۱۲۰۷۱۱:۳۹:۳۵ ۱۳۹۸/۷/۱۴
ایشون شاید بدلیل همون اعتراضات که شما میگی اسم فرانسه رو تو کامنتش نیاورده این شمایی که همه چیز را بر مبنای صفر و صد یا همه یا هیچ یا خوب کامل و بد کامل قضاوت میکنی؟
امامی۱۱۲۱۵۱۲۱۴:۵۴:۵۴ ۱۳۹۸/۷/۱۴
کسانی که در فرانسه تظاهرات میکنند عمدتا سیاهان مهاجر از افریقا و فقرای مارتن خواب هستند و حتما کمتر از یک ده هزارم جمعیت ان کشور.لذا نمیتوان انها را مردم فرانسه نامید.
ناشناس۱۱۲۱۰۲۰۰۹:۴۴:۵۱ ۱۳۹۸/۷/۱۴
هیچ آدم عاقلی به ستوه آمدن را دقیقا در زمان جذب توریست ( اربعین ) نشان نمیدهند. معلوم است پای خارجی در میان است
ناشناس۱۱۲۲۱۰۰۰۲:۳۴:۳۰ ۱۳۹۸/۷/۱۵
شما واقعا جایگاه اربعین را که نماد مبارزه ظلم و ستم حاکم جور هست رو به مراسم جذب توریست تنزل دادی؟
العبد۱۱۲۱۰۲۸۰۹:۴۷:۰۵ ۱۳۹۸/۷/۱۴
چون اولا ما نمیتونیم مثل اینها دروغ بگیم و پروپاگاندای رسانه ای دروغ راه بندازیم. دوما از لحاظ مدیریت رسانه هنوز به قدرت اینها نرسیدیم ولی یقین داشته باش چند سال دیگه انقلاب اسلامی بدون دروغ گفتن و به حق مردم اروپا را بر علیه صهیونیستها خواهد شوراند. البته فرانسه از همین الان شروع شده و معترضینش الگوی خودشونو انقلاب اسلامی معرفی کردند
ناشناس۱۱۲۰۷۹۹۰۵:۵۱:۰۸ ۱۳۹۸/۷/۱۴
به معترضان عراقی هر نسبتی که خواستید دادید . چیزی که به زبان نیاوردید مرگ بیش از 100 نفر از انها بود. اگر درایت داشتید می دانستید که این گونه اظهار نظرها فقط باعث دوری بیشتر از ملت عراق می شود.
ناشناس۱۱۲۱۰۳۲۰۹:۴۹:۰۶ ۱۳۹۸/۷/۱۴
آخییییییی چقدر شماها دلسوز ملت عراقید؟؟ راستی کی بود در ایران ضدعراقی بودن راه انداخت؟؟ یادتان رفته پارسال چقدر به عراقی ها توهین میشد؟؟ یا حتی همین چند وقت پیش یادتان رفته در مشهد برعلیه عراقی های چه کمپینی راه انداخته بودید؟؟ حالا از عرقی ها دور می شویم؟؟ مشکل این است که شاخک های شما با تل آویو تنظیم شده نه با کربلا
ناشناس۱۱۲۰۸۰۷۰۶:۲۳:۳۲ ۱۳۹۸/۷/۱۴
مردم در ممالک جهان سوم فقط حق سکوت دارند . چون در صورت اعتراص کار کار صهیونیستها و سایرین است . چرا.
ناشناس۱۱۲۱۰۲۷۰۹:۴۷:۰۰ ۱۳۹۸/۷/۱۴
سکوت در دوره ای که کشور ادم بزرگترین میزبانی کشورهای دنیا رو داره بله واجبه و بعد از اون هر کاری خواستی بکن. معلومه کار کسی هست که از این گرد همایی ناراضی ست
سید محمد۱۱۲۲۰۳۹۲۳:۳۲:۰۳ ۱۳۹۸/۷/۱۴
نوکر شما که نیستن چون شما و رفقا می خواید اربعین برید عراق! اینها هم مشکلات خودشون رو دارند.
ناشناس۱۱۲۱۰۵۷۱۰:۰۴:۵۳ ۱۳۹۸/۷/۱۴
چرا دوره داعش و صدام از این اعتراضات نبود، این کشور یکسال است رو آرامش دیده معلوم است برای اسراییل سخت است
ناشناس۱۱۲۱۱۷۷۱۱:۱۷:۵۴ ۱۳۹۸/۷/۱۴
شاید برای توی که از اون کشور دوری روی آرامش دیده اما مهم مردم همون کشور هستن
ناشناس۱۱۲۰۸۳۷۰۷:۱۵:۱۱ ۱۳۹۸/۷/۱۴
توطئه مشترک صهیونیستی، آمریکایی و وهابی ..بابا مردمشون خسته شدن میفهمی خسته
ناشناس۱۱۲۱۰۱۱۰۹:۳۹:۴۲ ۱۳۹۸/۷/۱۴
خب چرا باعث و بانی را رها میکنید ایجاد کننده داعش کیست ؟ آمریکا بزرگان فکری داعش کیست ؟ مفتی های عربستانی تحریک کننده اصلی مردم ( بنا به شواهد توئیتی و اینستاگرام) کیست ؟ سایبریست های عربستانی
ناشناس۱۱۲۱۰۷۷۱۰:۲۰:۰۲ ۱۳۹۸/۷/۱۴
چرا خستگیشونو تو ایام پیاده روی اربعین دارن بروز میدن ؟ هان ؟ تا قبل از محرم صفر خسته نبودن ... :/
ناشناس۱۱۲۲۳۱۵۰۹:۳۶:۵۹ ۱۳۹۸/۷/۱۵
امام حسین برای ازداگی یاران و خونوادشو از دست چه ایامی بهتر ازین ایام
دوست۱۱۲۰۸۴۷۰۷:۲۵:۱۴ ۱۳۹۸/۷/۱۴
بسیار عالی وصحیح اس
ناشناس۱۱۲۰۸۵۱۰۷:۲۸:۲۳ ۱۳۹۸/۷/۱۴
تبعیض و فساد گسترده نوری المالکی و تداوم آن و احساس اینکه ایران دولتشان را کنترل می کند؛ شرایط را برای مردم عراق سخت کرده خودتان را با این مقالات گول نزنید
ناشناس۱۱۲۱۰۳۳۰۹:۴۹:۰۸ ۱۳۹۸/۷/۱۴
نوری مالکی ان سال پیش بود برادر الان دولت جدید با رای مردم شون تازه اومده سر کار هنوز هیچی نشده اعتراض میکنند.معلوم تحریک از طرف کشور های دیگه است
ناشناس۱۱۲۰۸۶۸۰۷:۵۲:۱۷ ۱۳۹۸/۷/۱۴
عراق چه قدر شیعیان سفارتخانه آمریکا داره !!!!!!
ناشناس۱۱۲۱۰۵۳۰۹:۵۹:۳۱ ۱۳۹۸/۷/۱۴
مونده تا آمریکا رو بشناسید شایدم خود را به خواب زدید... وقتی از مرکل جاسوسی میکنند دیگر تا خط را بخوان
ناشناس۱۱۲۰۸۷۰۰۷:۵۳:۰۶ ۱۳۹۸/۷/۱۴
توره خدا به مردم عراق برچسب نچسبونید
ناشناس۱۱۲۰۸۷۱۰۷:۵۳:۳۴ ۱۳۹۸/۷/۱۴
اعتراضات عراقی ها درست و بر حق است.
ناشناس۱۱۲۰۸۷۳۰۷:۵۵:۱۲ ۱۳۹۸/۷/۱۴
لابد اینا هم فتنه ان ؟
ناشناس۱۱۲۰۹۷۰۰۹:۱۰:۴۱ ۱۳۹۸/۷/۱۴
سران فتنه اینا کیا ان ؟
ناشناس۱۱۲۱۰۳۶۰۹:۵۰:۲۵ ۱۳۹۸/۷/۱۴
کسی که در زمان میزبانی کشورش از ۲۰ میلیون نفر که بهترین زمان جذب توریست در سال هست اعتراض و آشوب کنه اسم ش فتنه نیست ؟
ناشناس۱۱۲۱۲۱۴۱۱:۴۴:۰۶ ۱۳۹۸/۷/۱۴
چقدر هم كه اين توريستها به اقتصاد اونجا كمك ميكنن
ناشناس۱۱۲۱۳۷۸۱۳:۲۲:۰۸ ۱۳۹۸/۷/۱۴
همه چیز که اونجا رایگان و نذری نیست... حمل و نقل ها و هتل ها و بسیاری چیز های دیگه غیر رایگان هست
ناشناس۱۱۲۱۲۲۴۱۱:۴۶:۵۶ ۱۳۹۸/۷/۱۴
اولا 20 میلیون را از کجا اوردی دوما همه مردم نفعی از این توریستها نمی برند
ناشناس۱۱۲۰۸۷۶۰۷:۵۹:۳۸ ۱۳۹۸/۷/۱۴
شاید خودتان هم بدانید ، اما این حرفها دخالت در امور داخلی یک کشور مستقل محسوب می شود ، عراق یکی از استان های ما نیست که درباره اتفاقات آن نظر بدهیم
ناشناس۱۱۲۰۸۸۱۰۸:۰۳:۵۳ ۱۳۹۸/۷/۱۴
توهم وجود یک کشور خارجی پشت قضایای ناراضایتی رو داریم به سایر کشورها صادر کنیم. چرا مسئولین کشورها به وظیفه خود برای خدمت به مردم درست انجام نمیدن که این اتفاقات بیافتد؟ درست کار کنن و دزدی و اختلاس را کمتر انجام بدن قطعا مردم پشت دولت و مسئولین کشورشون میمونن
ناشناس۱۱۲۱۰۴۵۰۹:۵۶:۰۱ ۱۳۹۸/۷/۱۴
کاملا معلوم هست کامنت ها از همان کشور های خارجی ارسال میشه وگرنه سرچ کنی میبینید که عربستان محرک اصلی تجمعات در اینستاگرام بوده
ناشناس۱۱۲۱۰۵۰۰۹:۵۷:۵۰ ۱۳۹۸/۷/۱۴
معلومه که کشور خارجی پشت قضیه است وگرنه وقتی کشور شما میزبان ۲۰ میلیون توریست هست شما دقیقا میذارید همون موقع تظاهرات میکنید؟
ناشناس۱۱۲۱۰۹۸۱۰:۳۸:۲۹ ۱۳۹۸/۷/۱۴
دو میلیون یا سه میلیون از ایران میرن بقیه 17-18 میلیون توریست از کجا میان عراق؟
ناشناس۱۱۲۱۲۱۷۱۱:۴۵:۱۴ ۱۳۹۸/۷/۱۴
کلا درکی از اعداد نداری 20 میلیون از کجا اوردی؟
ناشناس۱۱۲۰۸۹۴۰۸:۱۶:۴۸ ۱۳۹۸/۷/۱۴
امیدوارم که مردم خسته عراق پیروز شوند.
ناشناس۱۱۲۱۰۰۷۰۹:۳۷:۲۳ ۱۳۹۸/۷/۱۴
این ابراز امیدواری ها در شروع درگیری های سوریه هم دقیقا به همین صورت بود که کشور و مردمش به خاک سیاه نشستن شما اگر مردی خودت را عیان کن تا همه متوجه تو بشوند .
ناشناس۱۱۲۱۰۴۲۰۹:۵۴:۳۱ ۱۳۹۸/۷/۱۴
بر چی ؟ دولت فعلی که تازه با رای مردم روی کار اومده بر چی پیروز بشن ؟ بله باید به دشمنان فتنه گر مثل آمریکا و اسرائیل و عربستان که چشم دیدن اربعین و عظمت شیعیان رو ندارند
ناشناس۱۱۲۰۹۵۹۰۹:۰۱:۳۹ ۱۳۹۸/۷/۱۴
شیعه سفارت آمریکا ؟ شیعه جدید اختراع کردید ؟
ناشناس۱۱۲۱۱۲۴۱۰:۵۴:۴۶ ۱۳۹۸/۷/۱۴
بدبختم منم كه وارد اين سايت مي شوم و وقتم صرف خواندن تحليل هاي آبكي مي شود !!!!!
ناشناس۱۱۲۰۹۶۱۰۹:۰۴:۱۹ ۱۳۹۸/۷/۱۴
آب ندارند برق ندارند بهداشت ندارند حداقلهاي زندگي را كلا ندارن مدرسه و دانشگاه ندارند يه شكم سير ندارند دست برداريد از اين توهم توطئه اگه چيزي نگن خوبه چيكار كنن
هادی۱۱۲۲۰۵۷۰۰:۰۹:۳۷ ۱۳۹۸/۷/۱۵
این ها از برکات حضور ۲۰ساله نظامیان تروریست آمریکاست که از زمان حضورشون در عراق ،این کشور به دورانی بس بدتر از دوران صدام دچار شدن
ناشناس۱۱۲۰۹۸۰۰۹:۲۵:۵۷ ۱۳۹۸/۷/۱۴
خسته نشدين اينهمه از دستهاى پشت پرده حرف زدين؟ مردم عراق دنبال حقشون هستن شما دنبال دشمن فرضى مردم ما هم از اين تجزيه و تحليل شماها خسته شدن به حقوق ملتها و مردم ايران احترام بذاريد
ناشناس۱۱۲۰۹۹۳۰۹:۳۱:۴۰ ۱۳۹۸/۷/۱۴
چرا وقتی بزرگ مرجعی مانند آیت الله سیستانی در وقایع اخیر در طرف مردم ومطالباتشان می ایستند برخی در داخل نام فتنه را ودیگر عبارتها را به اعتراضات مردم عراق می چسبانند .
مهدي۱۱۲۱۰۲۱۰۹:۴۵:۰۴ ۱۳۹۸/۷/۱۴
نماينده پارلمان عراق هم گفته حشد شعبي عامل اصلي كشتار مردم تو اين تظاهرات هستند.
ناشناس۱۱۲۱۱۵۹۱۱:۱۲:۲۸ ۱۳۹۸/۷/۱۴
شيعيان وهابى پشت اين ماجرا
حسین۱۱۲۱۳۲۴۱۲:۵۰:۴۵ ۱۳۹۸/۷/۱۴
شیعیان وهابی دیگه چیه ، مگه شیر موزه که ترکیب کردید
ناشناس۱۱۲۱۲۳۸۱۱:۵۳:۱۸ ۱۳۹۸/۷/۱۴
هر جا که بی عرضگی صورت میگیره اونوقت علت مشکلات را به گردن خارجی ها می اندازند
ناشناس۱۱۲۱۴۸۶۱۴:۳۱:۰۰ ۱۳۹۸/۷/۱۴
دقیقا همینه
ناشناس۱۱۲۱۲۶۹۱۲:۱۲:۴۶ ۱۳۹۸/۷/۱۴
فرق این تظاهرات با تظاهرات جلیقه سبزها در فرانسه چیست! دو فرق! اول آنکه اینجا 100 نفر کشته شدند آنجا یک قطره خون هم از دماغ هیچ فرانسوی نیامد و دوم آنکه فرانسوی ها از روی شکم سیری تظاهرات می کنند ولی مردم فلک زده عراق از روی گشنگی و به تاراج رفتن مملکت
ناشناس۱۱۲۱۷۸۷۱۸:۱۷:۲۳ ۱۳۹۸/۷/۱۴
جلیقه زردها خیلی گشنن
ناشناس۱۱۲۱۴۱۳۱۳:۴۷:۴۵ ۱۳۹۸/۷/۱۴
در عراق پارتی بازی و سهمیه بازی غوغا می کند
حرف حساب۱۱۲۱۵۴۶۱۵:۱۹:۳۷ ۱۳۹۸/۷/۱۴
چقدر راحت است كه عدم كفايت مسئولين در رفع بيكاري فساد و اختلاس و رانت و گراني را به گردن امريكا يا ديگران انداخت واقعا راحت ترين كار است
ناشناس۱۱۲۱۵۵۸۱۵:۲۸:۲۲ ۱۳۹۸/۷/۱۴
مرگ بر وهابی اسرائیلی
ناشناس۱۱۲۱۷۶۷۱۷:۵۵:۳۳ ۱۳۹۸/۷/۱۴
از دل سوزی این افراد(عمله سعودی) برا مردم عراق یاد فیلم چقدر میگیری گریه کنی افتادم
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    2. این صدای اقتدار ایران است ...

    3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    4. وحدت ملی با وعده صادق

    5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    14. اسراییل چه باید بکند؟ 

    15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

    16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

    17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

    18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

    19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

    20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

    21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

    22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

    23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

    24. احتمال تشکیل استان تهران غربی

    25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    آخرین عناوین