تاثیر غذای شرکتی بر عملکرد کارکنان شرکت

گزارش بازرگانی،   3980711052 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

به هفته ی کاری ای که گذشت فکر کنید. پربازده ترین و مفید ترین روز کاری ای که داشتید چه روزی بود؟ حالا به این سوال جواب دهید: در آن روز چه صبحانه و ناهاری مصرف کرده اید؟

وقتی که ما به فاکتورهایی که در عملکرد کاری ما تاثیر گذار است فکر میکنیم، اغلب اهمیت کمی به غذا می دهیم. غذا سوخت و ساز بدن ما را تامین می کند و  برای انجام فعالیت های کاری روزانه  ضروری است. بدون سوخت هیچ ماشینی قادر به حرکت نیست حتی بهترین و پیشرفته ترین ماشین ها. غذا علاوه بر سوخت و ساز بدن، بر روی عملکرد شناختی ما نیز تاثیر گذار است به همین دلیل است که مصرف نکردن یک وعده غذایی یا ناهار و صبحانه نامناسب در محل کار، منجر به تصمیم های نامناسب و نادرست بیشتر می شود و می تواند یک روزی کاری کامل را خراب کند.

غذایی که ما میخوریم بیشتر از چیزی که فکر میکنیم بر روی عملکرد و روحیه ما تاثیر گذار است. به همین دلیل غذای سالم، بهداشتی و البته گرم یکی از نیازهای اساسی شرکت‌ها و سازمان‌های حرفه‌ای است. اگر شما مدیر و یا مسئول تدارکات سازمان و یا شرکتی در تهران هستید، احتمالاً تا الان با چالش تهیه ناهار مناسب برای کارکنان مواجه شده‌اید. چرا که معمولاً کارکنانی که امکان یا فرصت استفاده از غذای باکیفیت خانگی را ندارند معمولاً در وعده مهم روز به چالش بر خواهند خورد. آن‌ها یا باید مدت زمان قابل توجهی را صرف فکر کردن در مورد ناهار هر روز و سفارش از رستوران‌های مختلف کنند، یا باید از این وعده مهم چشم پوشی کنند که در کارایی آن‌ها تأثیر قابل توجهی خواهد گذاشت. پس راه حل این مشکل با تهیه غذای شرکتی ایده آل از یک شرکت معتبر حائز اهمیت زیادی خواهد بود.

اگر چالش تهیه ناهار هنوز برای شما ملموس نیست، کافی است از ساعت 10 صبح به‌صورت غیر محسوس رفتار کارکنانی که غذایی با خود به همراه نمی‌آورند را زیر نظر بگیرید. از بررسی منوی غذاخوری‌های مختلف گرفته تا تماس‌های تلفنی و گپ و گفت با دیگر همکاران درباره غذا تا تحویل گرفتن آن و پرداخت هزینه غذا - که گاهی با چالش‌های پول نقد هم همراه می‌شود - فکر و ذکر نیروهای شما صرف یک غذای شرکتی می‌شود که می‌توان با یک تدبیر مدیریتی، این غذا را به شیوه هوشمندانه‌تری تهیه کرد.

برای بالا بردن بهره‌وری در سازمان خود و کاستن از این چالش ، می‌توانید از سرویس غذای شرکتی مامان‌پز استفاده کنید.

معرفی سرویس غذای شرکتی مامان پز

سرویس غذای شرکتی "مامان‌پز" با دارا بودن منوهای شرکتی با بیش از 100 نوع غذا و قیمت مناسب هم‌اکنون با شرکت‌های بزرگ و معتبر دولتی و خصوصی در شهر تهران همکاری می نماید. در این سرویس هم‌اکنون بیش از ۵۰۰ کدبانوی هنرمند و ۲۰۰ رستوران برتر شهر تهران حضور فعال دارند و امکان سفارش انواع غذاها در سراسر تهران را برای شرکت‌ها فراهم کرده‌اند.

سرویس غذای شرکتی مامان‌پز با به کارگیری فرایندهای کنترل کیفیت غذا به صورت دوره‌ای، غذاهای شرکتی را در چندین سطح مختلف کنترل می‌کند تا کیفیت غذای تحویل شده به مشتریان را تضمین کند. مادرانی که به عنوان همکار در وب سایت مامان‌پز فعالیت دارند، دارای کارت بهداشت از مراکز بهداشت شهر تهران می‌باشند. با ارزیابی مستمر و دریافت بازخور از مشتریان و ارزیابی کیفی و کمی غذاها قبل و پس از تحویل به مشتری باعث شده تا سرویس غذای پرسنلی مامان‌پز دارای بالاترین سطح کیفیت و کمیت در شهر تهران باشد.

ویژگی‌های سرویس غذای شرکتی مامان‌پز:

  • غذای شرکتی سالم مطابق سفارش شرکت‌ها و سازمان‌ها
  • منوی غذای شرکتی متنوع
  • امکان پرداخت هزینه توسط شرکت، کارمندان و یا به صورت مشترک
  • سایت و اپلیکیشن سفارش غذای پرسنلی با امکانات ویژه
  • گزارش گیری هزینه‌ها به صورت آنلاین و لحظه‌ای
  • تحویل رایگان غذا در ظروف آلومینیومی و به صورت گرم

تنوع کیفیت غذای سازمانی مامان‌پز

همانطور که گفتیم مادران همکار در مامان پز همگی دارای کارت بهداشت هستند. علاوه برا آن کیفیت غذاهای آن‌ها توسط شرکت و همچنین نظرات مشتریان بررسی می‌شود. با این حال در جهت جلب رضایت مشتریان، همه کدبانوهای مامان پز، تصاویر داخل آشپزخانه خود را روی سایت مامان پز قرار داده‌اند تا قبل از ثبت سفارش امکان مشاهده فضای تهیه غذا برای مشتریان فراهم باشد.

از نظر تنوع غذایی نیز در مامان پز انواع مختلفی از خورش، پلو، کباب، خوراک، فرنگی، کوکو و کتلت، سوپ و آش، دسر، فینگرفود و سالاد توسط کدبانوهای ایرانی تهیه می‌شود. نکته جالب توجه این است که هنگام سفارش غذا، علاوه بر مشخص بودن نام آشپز، عکس از غذا و مواد اولیه آن قرار داده شده است تا به مشتریان در انتخاب غذای سازمانی، مطابق ذائقه و سلیقه‌شان کمک شود..

با اپلیکیشن مامان پز به راحتی غذای سازمانی سفارش دهید

همانطور که اشاره کردیم، اپلیکیشن مامان پز در کنار سایت مامان پز راهی آسان و مطمئن برای سفارش غذای سازمانی و شرکتی است. این اپلیکیشن کاربردی دارای همه امکانات لازم برای سفارش یک غذای شرکتی خوشمزه با طعم غذای خانگی است.

در اپلیکیشن مامان پز مدیر سازمان یا شرکت می‌تواند با ایجاد حساب غذا به صورت روزانه و یا هفتگی سفارش دهد. همچنین در صورت ارائه دسترسی به کارکنان برای انتخاب از بین منوی غذایی تعیین شده توسط مدیر شرکت، درخواست‌های ثبت شده را مشاهده و مدیریت کند شرکت مامان‌پز در ساعت مقرر غذای سازمانی را به سازمان تحویل می‌دهد.

از دیگر امکانات جالب توجه سرویس غذای سازمانی مامان پز، امکان تعیین مواد اولیه غذاها مدیر و یا مسئول مربوطه در سازمان و یا شرکت است. به طور مثال می‌توان به نوع برنج و گوشت و میزان استفاده از روغن و یا عدم استفاده از ادویه‌ای خاص اشاره کرد. در این اپلیکیشن امکان ثبت نظرات کارکنان در مورد کیفیت و کمیت غذا وجود دارد تا در سفارشات بعدی در صورت نیاز به تغییر، لحاظ شود.

ویژگی‌های اپلیکیشن مامان‌پز:

  • امکان ایجاد منوهای متنوع از غذاهای خانگی و رستوران‌های منتخب شهر تهران برای کارمندان
  • ارسال اعلان یادآوری و امکان انتخاب خودکارغذا توسط اپلیکیشن جهت جلوگیری از فراموشی ثبت غذا
  • گزارش گیری هزینه‌ها و نظرات به صورت آنلاین و لحظه‌ای
  • امکان تعریف نامحدود حساب کاربری برای مهمانان شرکت
  • امکان تخصیص اعتبار درون برنامه‌ای به کارمندان برای سفارش غذا توسط خود کارمندان
  • پرداخت هزینه غذا توسط سازمان، کارمند و یا به صورت مشترک

سفارش غذای سازمانی شما در مامان پز

اگر شما هم به این نتیجه رسیدید که برای حل چالش غذای کارکنان شرکت و یا سازمانتان نیاز به تهیه غذای سالم، بهداشتی و باکیفیت از یک شرکت معتبر دارید، همین الان برای استفاده از سرویس غذای شرکتی مامان‌پز اقدام کنید! به این ترتیب یک دغدغه همیشگی را از خودتان و کارمندان دور کرده‌اید. همچنین با رفع این چالش بهره وری کارکنان به میزان محسوسی می‌تواند افزایش پیدا کند.

خبر خوب این است که مامان پز برای سازمان‌ها و شرکت‌هایی که تازه به جمع همراهان مامان‌پز می‌پیوندند، تخفیف‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ است. برای بهره مندی از این تخفیف‌ها می‌توانید به سایت و یا اپلیکیشن مامان پز مراجعه کنید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۱۱۸۱۲۱۱۴:۰۸:۴۵ ۱۳۹۸/۷/۱۱
یعنی میفرمایید مدیران غذایی جداگانه باکیفیت بهتر نوش جان کنند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

آخرین عناوین