نظر باهنر درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها/ آخرین خبر از لیست انتخاباتی قالیباف/ زیباکلام: من از تتلوها می‌ترسم

گروه سیاسی الف،   3980706154 ۱۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

نظر باهنر درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها/ آخرین خبر از لیست انتخاباتی قالیباف/ زیباکلام: من از تتلوها می‌ترسم

جریان فاسد، پشت پرده دانشجوی قلابی

محمود صادقی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتشار اخباری در خصوص دانشجوی قلابی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی و به دنبال آن طرح موضوع فروش صندلی در برخی دانشگاه‌ها گفت: این موضوع را از حدود یک سال قبل از مراجع ذیربط اطلاعاتی و حراستی دنبال کرده و پیگیر بودم. اطمینان پیدا کردم که وزارت بهداشت در حال برخورد است.

وی توضیح داد: جریان فاسدی یک سری دانشجوی قلابی را به برخی دانشگاه‌های مرتبط با حوزه پزشکی می‌فرستاده که این همان فروش صندلی است. وزارت بهداشت جدی جلوی این قضیه را گرفته است. ما در حال حاضر می‌خواهیم جلوی این فساد گرفته شود.

***

آخرین خبر از لیست انتخاباتی قالیباف

غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌هاگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ساماندهی اصولگرایان در انتخابات پیش روی مجلس اظهار کرد:  تمام هدف ما این است که مجموعه تشکل‌های  جریان انقلابی با یکدیگر در ائتلاف حضور پیدا کنند و در تهران به طور ویژه به لیست واحد برسند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: در راستای اتحاد اصولگرایان شورای وحدت راهبردی تشکیل شده و روند تکاملی را طی کرده است، اگر این روند تکاملی به نقطه هدف برسد، امید ما به شدت بالا می‌رود که اصولگرایان به لیست واحد دست پیدا کنند این لیست باید ترکیبی از نیرو‌های با تجربه و جوان باشد، زیرا ما وارد گام دوم انقلاب شده‌ایم. علاوه بر این، حضور خانم‌ها باید در مجلس شورای اسلامی پررنگ‌تر شود.

فعال سیاسی اصولگرا درباره ارائه لیست جدا از شورای وحدت راهبردی اصولگرایان توسط قالیباف گفت: آقای قالیباف به دلیل اینکه عضو شورای وحدت راهبردی اصولگرایان است به صورت جدا از این شورا، لیستی ارائه نمی‌‌کند؛ البته امید است که جبهه پایداری هم به شورای ائتلاف بپیوندد.

***

باهنر: مخالف حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیستم

باهنر درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها به ایرنا گفت: «اصلا مخالف نیستم»  اما متاسفانه در کشور بیشتر مواقع حاشیه بر متن غلبه می‌کند و متاثر از فضای مجازی و شاید هم گروه‌های سیاسی یکسری مسائل جای موضوعات ضروری و اساسی چون گرانی و بیکاری به عنوان اولویت کشور مطرح می شود.

وی ادامه داد: بر سر ورود زنان به ورزشگاه‌ها با فشار فدراسیون بین المللی فوتبال و همچنین ملاحظات مذهبی و فرهنگی ... مواجه هستیم اکنون به شکل میدانی نظرسنجی کنید ببینید مشکلات اساسی مردم حضور زنان در ورزشگاه‌ها است؟  

باهنر در پاسخ به پرسشی درباره احتمال پیروزی اصولگرایان در انتخابات دوم اسفندماه مجلس شورای اسلامی گفت: این موضوع هم هشداری به دوستان و هم امید دادن به رقبا است. متاسفانه شماری از اصولگرایان تصور می کنند چون مجلس و دولت موفق نبوده اند، این دوره نوبت ماست. بزرگترین نقطه ضعف این است که اصولگرایان تصور کنند این دوره برنده هستند.

وی افزود: روایت داریم که مومن همیشه باید در حالت خوف و رجا باشد بنابراین احزاب سیاسی هم باید در حالت بیم و امید باشند. از یکطرف ناامید و از طرفی هم مطمئن به پیروزی نباشند. اصولگراها ممکن است به دلیل همین اطمینان "به خودشان ببازند" بنابراین باید تلاش کنند و مدبرانه عمل کنند.

***

نظر ابطحی درباره سفر روحانی به نیویورک

سیدمحمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در روزنامه شرق نوشت:‌ «۱- همه در داخل متفق‌القول بودند که در شرایط تحریم و با ویژگی عکس دونفره‌محور آقای ترامپ، در این سفر مذاکره‌ای بین رؤسای جمهور ایران و آمریکا صورت نمی‌گیرد. مقدمات رفع تحریم هم انجام نشده بود. موضع رهبری انقلاب هم که تعیین‌کننده سیاست در ایران است، درباره عدم مذاکره نیز معلوم و علنی بود.

۲- با تبلیغات گسترده‌ای که در سطح جهان شده بود و محور همه آنها گفت‌وگوی ایران و آمریکا بود، توقعات جهانی و داخلی به سمت مذاکره فلش نشان می‌دادند و مهم‌ترین سؤال این بود که آیا روحانی و ترامپ مذاکره می‌کنند یا نه؟ این فشار تبلیغاتی غیرمتعارفی بود که روی ایران قرار گرفته بود.

۳- وقتی می‌دانیم که قرار نبوده مذاکره‌ای در کار باشد، بهترین راه برای خواباندن این فشار بین‌المللی، پایین‌آوردن سطح مشارکت ایران بود. وزیر خارجه می‌توانست همه کارهایی راکه آقای روحانی کرد، انجام دهد، اما ایران زیر فشار قرار نگیرد. تا بحث رفتن رئیس‌جمهور مطرح شد، سطح توقعات به مذاکره و حل مشکل تحریم پیش رفت؛ همان چیزی که قرار نبود انجام شود و مذاکره صوری به نفع ایران هم نبود...»

بیشتر بخوانید:

ابطحی: کاش روحانی امسال به آمريکا نمی‌رفت

***

موقعیت سخت علی لاریجانی

ناصر ایمانی، تحلیلگر سیاسی درباره چشم‌انداز سیاسی علی لاریجانی به اعتمادآنلاین گفت: «اصل مطلب این است که شخص لاریجانی باید درباره نحوه حضور در انتخابات به تصمیم برسد، اما ایشان هرچند به لحاظ تفکر سیاسی اصولگراست، اما با جریان‌های فعال اصولگرایی زاویه دارد و برخی از نظرات و رفتار اصولگرایان را نقد می‌کند. البته اصولگراها هم برخی از رفتارها و تصمیم‌های آقای لاریجانی را در مقاطع مختلف برنمی‌تابند.

در دوره قبلی انتخابات مجلس ایشان به لحاظ سیاسی کمی به اصلاح‌طلبان متمایل شد و بیشتر با آنها همکاری کرد یا دست‌کم با اصولگرایان همنشینی انتخاباتی نداشتند که این رویه خیلی مورد پسند اصولگرایان نبود. درباره اینکه ایشان در انتخابات پیش رو چطور می‌خواهد شرکت کند باید گفت مشکل آقای لاریجانی اکنون این است که فضای انتخابات قبلی که اصلاح‌طلبان شانس زیادی برای رأی‌آوری داشتند، با عملکرد بد دولت، دیگر وجود ندارد و بالطبع لاریجانی نمی‌تواند مانند سال 94 امسال هم با آنها هم‌صدا شود و در انتخابات شرکت کند، حتی به‌ طور غیر رسمی.

چون الان سمت اصلاح‌طلبان رفتن برای یک چهره سیاسی نه تنها مزیت نیست، حتی ممکن است نمره منفی هم به حساب بیاید. از طرف دیگر ایشان با اصولگرایان هم از جهت خط مشی سیاسی زاویه فکری دارند. اگر هم بخواهند خودشان مستقلاً به فضای انتخاباتی ورود کنند،‌ معلوم است که پایگاه و جایگاه فکری رأی‌آوری در جامعه ندارند و نمی‌توانند امید زیادی به رأی‌آوری داشته باشند که این موضوع شانس ایشان برای انتخابات 1400 را هم کمرنگ خواهد کرد. بنابراین این هم برایش خطرناک است. در واقع هر سه حالت مسیری پر پیچ و خم را پیش روی علی لاریجانی می‌گذارد. پس موقعیت لاریجانی از لحاظ سیاسی موقعیت سختی است و باید تصمیم‌های بسیار سختی بگیرد.»

بیشتر بخوانید:

ناصر ایمانی: لاریجانی با جریان‌های فعال اصولگرایی زاویه دارد/ او شاید نتواند به عنوان جریانی مستقل وارد انتخابات شود

***

چرا هیئت نظارت بر نمایندگان ناکارآمد است؟

خبرآنلاین نوشت: «با گذشت ۷ سال از تشکیل آن، فعالیت هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در سیبل انتقادات قرار گرفته به طوریکه گفته می شود اقدامات این هیات تاکنون خروجی قابل قبولی نداشته به طوریکه افکار عمومی شاهد واکنش موثری از سوی این هیات در برخورد با پرونده‌هایی که به آن ارجاع شده نبوده است...

گفته می‌شود عملکرد این هیات بیشتر تحت تاثیر رفاقت‌ها و فضای همکاری قرار گرفته تا اجرای عدالت. تعیین تکلیف نشدن پرونده‌های ارسالی به هیات نظارت، اطاله در رسیدگی‌ها و مماشات در بررسی پرونده ها از مصادیقی است که گفته می شود در نتیجه رفاقت های موجود بین اعضای هیات نظارت با سایر نمایندگان بروز کرده است...

اگرچه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان با هدف راه اندازی مکانیزم "خود نظارتی" در مجلس تشکیل شد اما آنچه بیش از همه عملکرد این هیات را با انتقاداتی مواجه کرده انفعال در برابر موضوعات و مباحثی است که پیرامون نمایندگان مجلس مطرح می شود، انفعالی که باعث شده هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس عملا به هیات رسیدگی به شکایات تبدیل شود...

محرمانه بودن نحوه رسیدگی و نتیجه بررسی‌ها نیز از دیگر مواردی است که عملکرد هیات نظارت بر رفتار نمایندگان را در مرکز انتقادات قرار داده است به طوریکه گفته می شود رفتار هیات نظارت با برگزاری جلسات پشت درهای بسته، این شائبه را ایجاد می‌کند که هیات در تلاش است تا بر اقدامات و اظهارات نادرست احتمالی نمایندگان سرپوش بگذارد.»

***

انتقاد از خطیب جمعه تهران

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: «حجت‌الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران، دیروز در خطبه جمعه ضمن اشاره به جدا شدن بحرین توسط رژیم شاه از ایران و اینکه در ۲۰۰ سال گذشته همواره شاهان شکست برای ایران آوردند، گفت: «ما در یک جنگ بی‌امان از شرق و غرب، در یک جنگ سیاسی، روانی، اقتصادی، تبلیغاتی و نظامی با اینهمه فشار از همه جوانب مواجه بودیم اما یک وجب از خاک خود را به دشمن ندادیم.»

وی به نقش رهبری در این پیروزی پرداخت و گفت: «رهبری اولین حرف را در راس هرم طراحی می‌کرد که خودش می‌جوشد، خودش وجود دارد، خودش حضور دارد، خودش علم دارد، خودش معرفت دارد و خودش خودش نیست و خدا در وجود او تجلی کرده است.» قسمت اخیر سخن آقای صدیقی در فضای مجازی بازتاب منفی زیادی داشت و کاربران به عبارت «خدا در وجود او (رهبری) تجلی کرده است» اعتراض کردند. این، اعتراض درستی است و خطیب جمعه هرچند ممکن است بدون توجه به معنای انحرافی این جمله آن را به زبان آورده باشد ولی باید در آنچه می‌گوید دقت نماید.»

***

زیباکلام: از تتلوها می‌ترسم

صادق زیباکلام در اینستاگرام خود نوشت: «من از «تتلو» ها می‌ترسم و هر بار که آنها را می‌بینم ترس و دلهره‌ام بیشتر می شود. نخستین بار"تتلو" ها را پنج سال پیش دیدم. مراسم تشییع‌جنازه «مرتضی پاشایی» بود. صدها هزار دهه شصتی و هفتادی آرام و در سکوت جنازه را تشییع می‌کردند. در چشمانشان آمیزه ای از بغض و کینه، گره‌خورده با عصیان موج می‌زد...

بار دوم آن‌ها را در ناآرامی‌های دی‌ماه نودوشش دیدم. اینبار دیگرسکوت نکرده بودند. چند ماه بعد تب جام جهانی فوتبال کشور را در خود فروبرد. احساسات «تتلیتی» ها برای تیم ملی غریب بود. هیچکس دیگر را حاضر نبودند در میان خودشان بپذیرند. گویی تیم ملی فقط به آنها تعلق داشت. هنوز تب فوتبال فروکش نکرده بود که «وحید مرادی» را در زندان کشتند. اگر یکنفر از کره مریخ بزرگداشت و تجلیل از وحید مرادی را در فضای مجازی می‌دید تصور می‌کرد یک اسطوره و قهرمان ملی ازمیان‌رفته...

از صمیم قلب می‌خواهم اشتباه کرده باشم و به قول متخصصین آمار «هیچ رابطه معناداری» میان مرتضی پاشایی، حمایت از تیم ملی فوتبال، ناآرامی‌های دیماه نود و شش، وحید مرادی، مائده هژبری، امیرتتلو و.. نباشد. امیدوارم هیچ بغض و کینه و نفرتی در دهه هفتادی‌ها و به‌تدریج هشتادی‌ها، نهفته نشده باشد و ترس من از آنها بی‌مورد باشد.

آن‌ها همه ارزش‌ها، باورها، نُرم‌ها و هنجارهای ما را پذیرفته باشند و تنها مشکل نسلی‌شان با ما آن باشد که عواطف، علاقه و احساساتشان را نسبت به ما نمی‌دانند چگونه بروز دهند. برای آینده کشور امیدوارم اینگونه باشد و ترس من از تتلوها بی‌مورد بوده باشد.»

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۱۱۱۷۴۰۲۰:۳۹:۰۰ ۱۳۹۸/۷/۶
نظر احمدی نژاد درمورد ورزشگاه رفتن زنان مثبت بود ولی همون موقع کسانی که الان مدافع ورزشگاه رفتن زنان هستند با احمدی نژاد مخالفت کردند
ناشناس۱۱۱۱۷۵۰۲۰:۵۲:۲۰ ۱۳۹۸/۷/۶
جمهوری اسلامی به جایگاهی رسیده است که سران سه کشور اروپایی از رئیس‌جمهوری اسلامی ایران درخواست و التماس می‌کنند که فقط چند ثانیه یک عکس یادگاری با ترامپ رئیس‌جمهور شیطان بزرگ بگیرد. باید به خاطر این عظمت و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی علی‌رغم مشکلات فراوان داخلی، به درگاه خداوند شکرگزاری کرد.
ناشناس۱۱۱۲۶۶۰۱۴:۱۹:۵۴ ۱۳۹۸/۷/۷
آنها به منافع کشورشان نگاه می کنند. درگیری ایران و آمریکا به اقتصاد جهانی لطمه می زند و موجب سیل پناهندگان به اروپا می شود در نتیجه به خاطر جلوگیری از تنش به ملاقات آقای روحانی آمدند نه اقتدار. اقتدار آن وقتی هست که تو یک کالا تولید کنی که تو خانه آمریکایی ها باشد.
ناشناس۱۱۱۱۷۵۱۲۰:۵۲:۵۴ ۱۳۹۸/۷/۶
با توجه به خباثت اثبات شده رؤسای کشورهای اروپایی که با بیانیه ‌داد‌نشان و محکومیت کشورمان یک نمونه عینی در حضور رئیس‌جمهور کشورمان مرتکب شدند آیا بهتر نبود رئیس‌جمهور کشورمان با این سران خائن، خودفروخته، بی‌تعهد و خبیث دیدار نمی‌کرد؟
ناشناس۱۱۱۱۷۵۳۲۰:۵۳:۲۶ ۱۳۹۸/۷/۶
زیباترین صحنه آغاز سال تحصیلی را فرماندهان نیروی انتظامی قم رقم زدند که شخصاً با بردن فرزندان شهدای فاطمیون از خانه به مدرسه الهام‌بخش فرهنگ تکریم شهدا از هر قوم و ملیت شدند. این صحنه‌های ناب باید هر ساله تکرار شود.
ناشناس۱۱۱۱۷۵۶۲۰:۵۳:۴۶ ۱۳۹۸/۷/۶
با ورود زنان به ورزشگاه‌های مردانه مخالفیم و به شدت نگران از آن هستیم. خواسته‌های فیفا که اهداف سیاسی و فرهنگی پلیدی دارد تمامی نخواهد داشت و فرهنگ ما نیز با این نوع رفتار اصلاً سازگاری ندارد. لطفاً صدای ما را به گوش متولیان و مراجع عظام برسانید.
ناشناس۱۱۱۲۳۲۸۱۱:۰۴:۲۲ ۱۳۹۸/۷/۷
ایران تنها کشوری است که زنان اجازه ورود به ورزشگاه را ندارند. همه دنیا مشکل دارند و فقط ما عالی هستیم.
ناشناس۱۱۱۱۷۵۸۲۰:۵۵:۰۵ ۱۳۹۸/۷/۶
باعث تاسف است که عده‌ای با شعار دروغین اصلاح‌طلبی در دولت و مجلس به امانت‌هایی که به دست آنان سپرده شده خیانت می‌کنند و کارشان به حیف و میل بیت‌المال و نابود کردن دستاوردهای علمی دانشمندان کشیده شده است.
ناشناس۱۱۱۱۷۶۰۲۰:۵۵:۳۲ ۱۳۹۸/۷/۶
آقای لاریجانی رئیس مجلس از کمیسیون اصل 90 خواسته به موضوع توهین صدا و سیما به خانم سلحشور از نمایندگان مجلس رسیدگی بکند. سوال این است که چرا رئیس مجلس در مورد توهین این نماینده مجلس به نظام و نیز منتقدین سکوت اختیار کرده و حساسیت نشان نمی‌دهد؟
ناشناس۱۱۱۱۸۲۳۲۲:۱۸:۳۷ ۱۳۹۸/۷/۶
تتلوها از زیبا کلام میترسن و زیبا کلام از تتلوها
ناشناس۱۱۱۱۸۲۷۲۲:۲۰:۵۸ ۱۳۹۸/۷/۶
آقای علی لاریجانی! وقتی خانم سلحشوری در مورد «خانم آبی» اقدام به جعل اکاذیب می‌کرد و دعوت به آشوب خیابانی، شما کاملا سکوت کردید ولی وقتی علیه وی سخن حقی گفته شد بلافاصله شما آن را محکوم کردید و دستور پیگیری دادید! فقط این رفتارها را فراموش نکنید.
خداوکیلی من نه اصولگرا هستم نه اصلاحطلب . اصولا هیچکدومشون رو مدافع منافع مردم نمیبینم۱۱۱۱۸۷۶۲۳:۰۰:۳۲ ۱۳۹۸/۷/۶
قالیباف توره حضرت عباس بازنشست شو بذار 4 تا جوون تحصیلکرده بی کار با حقوق ات ؛ بیان مشغول کار شن
ناشناس۱۱۱۲۲۱۶۰۹:۴۹:۵۶ ۱۳۹۸/۷/۷
خداوکیلی تو اصلاح طلب لیبرال سرمایه دار نیستی !!! این همه نماینده و وزیر پیر وسالخورده ی اصلاح طلب و امید امروز مملکت رو به خاک سیاه نشوندند حالا تو گیر دادی به قالیباف که تو تهران اینهمه کار کرد در صورتیکه الان با این تیم جدید شورای شهر وشهرداری همه کارها خوابیده ....بابا انصاف و شرف هم خوب چیزیه به والله
حسن۱۱۱۱۹۰۲۲۳:۲۹:۱۲ ۱۳۹۸/۷/۶
با این حساب میشه خیلی از چیزهایی که برای ملت اولویت ندارند رو کنار بگذاریم،مثلا....
ناشناس۱۱۱۲۰۶۲۰۷:۳۶:۰۷ ۱۳۹۸/۷/۷
این قالیباف دست بردار نیست‌؟ بابا رو هم خوب چیزیه!
ناشناس۱۱۱۲۰۶۵۰۷:۳۹:۳۰ ۱۳۹۸/۷/۷
صحبت آقای صدیقی در شان هیچکس نبود با این حرفها به رهبری جفا می کنند
ناشناس۱۱۱۲۱۰۶۰۸:۲۳:۲۷ ۱۳۹۸/۷/۷
آخی خیالم راحت شد آقا همه چی درست شد آقای باهنر مخالف ورود زنان به ورزشگاه ها نیست.حله
ناشناس۱۱۱۲۱۴۴۰۸:۴۸:۴۷ ۱۳۹۸/۷/۷
چرا جريان فاسد معرفی نميشود؟!
علي۱۱۱۲۸۴۱۱۵:۵۰:۲۰ ۱۳۹۸/۷/۷
باسلام آقاي باهنر جان مادرت بشين داخل كرمان دوره شما به پايان رسيده
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    2. این صدای اقتدار ایران است ...

    3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    4. وحدت ملی با وعده صادق

    5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    14. اسراییل چه باید بکند؟ 

    15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

    16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

    17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

    18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

    19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

    20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

    21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

    22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

    23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

    24. احتمال تشکیل استان تهران غربی

    25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    آخرین عناوین